Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 21.09.2015 11:11
[alek14]
> [Troublemaker]
> Kaj bi s takšnim proizvajalcem, ki zavestno in na inteligenten način krši okoljevarstvene predpise in za 40 % presega izpuste NOx!!!! Jutri si morda izmislijo, da bo vodni balonček dovolj namesto air baga, lepo spakirali pod armaturo, mi pa verjeli, da se vozimo v varnem avtomobilu!!?? Torej Nemški proizvajalci niso več tisto, po čemer so nekoč sloveli, po novem bodo pa proizvedeni s svežimi sužnji = begunci (kot berem Nemška avto industrija kar hlasta za njimi - pa bo kvaliteta še slabša!!
> www.automobilemag.co...l-engines/

He, he. Preseganje je bilo v nekaterih primerih za 40x, ne za 40%.
In problem je to, da so na trg dali avtomobile, kjer ocitno niso mogli brez manipulacij doseci zakonsko predpisanih emisij. Kar ne pomeni samo, da jih EPA lahko kaznuje 30.000 USD po avtu (= skupaj 18 miljard), ampak da bodo morali vse te avte potegniti iz ameriskega trzisca in vrniti kupcem denar. Ker ta zadeva, kot kaze, ni fixable - ce bi bila fixable, te manipulacije s softverjem krmilnika niti bilo nebi treba.

Skratka, to zna biti the mother of all recalls, ko bodo cele avte kupci vracali. In to 1-5 let stare.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2550531

Strani: 1

anon-116402 sporočil: 4.340
A zato je uspeval VW prodajati dizle v ZDA? Ostali jih ne morejo, ker pač ne morejo zadostiti okoljskim zahtevam (ki so v ZDA enake, kot za bencinarje, nič strožje).

Jaz že ves čas zagovarjam tezo, da imajo v EU dizli en velik odpustek pri emisijah samo zato, ker je EU avtomobilska industrija vlagala v njihov razvoj, zato si ne morejo dovoliti, da bi šlo vse v nič.

Lahko sicer razpravljamo o smiselnosti določenih okoljskih zahtev, a vsaj enake naj bodo za vse, da različne tehnologije enakovredno tekmujejo.

Pa še v odgovori tistim, ki bodo dejali, da dizli v zameno za več NOx spustijo manj CO in CO2: Problem je rešljiv tako, da se omejijo vse emisije (hard limit), dodatno pa se omeji še uteženo vsoto emisij (poskrbi, da ne bodo vse emisije na zgornji meji).
anon-116402 sporočil: 4.340
[bc123a]
In problem je to, da so na trg dali avtomobile, kjer ocitno niso mogli brez manipulacij doseci zakonsko predpisanih emisij. Kar ne pomeni samo, da jih EPA lahko kaznuje 30.000 USD po avtu (= skupaj 18 miljard), ampak da bodo morali vse te avte potegniti iz ameriskega trzisca in vrniti kupcem denar. Ker ta zadeva, kot kaze, ni fixable - ce bi bila fixable, te manipulacije s softverjem krmilnika niti bilo nebi treba.

Skratka, to zna biti the mother of all recalls, ko bodo cele avte kupci vracali. In to 1-5 let stare.
Aja, sistemi za odstranjevanje NOx obstajajo, a so predragi za osebne avtomobile. VW lahko zagato reši tako, da obljubi vgradnjo tega sistema, hkrati pa vsem lastnikom dizlov da še "unbeatable" ponudbo staro-za-novo, rabljene dizle iz ZDA pa spravi na kakšne druge trge.

Strani: 1