Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Volkswagen: padec na Kitajskem, v Rusiji in v Južni Ameriki, rast v Sloveniji
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2550531] 21.09.15 10:58 · odgovor na: (# 2550526)
[alek14]In problem je to, da so na trg dali avtomobile, kjer ocitno niso mogli brez manipulacij doseci zakonsko predpisanih emisij. Kar ne pomeni samo, da jih EPA lahko kaznuje 30.000 USD po avtu (= skupaj 18 miljard), ampak da bodo morali vse te avte potegniti iz ameriskega trzisca in vrniti kupcem denar. Ker ta zadeva, kot kaze, ni fixable - ce bi bila fixable, te manipulacije s softverjem krmilnika niti bilo nebi treba.
> [Troublemaker]
> Kaj bi s takšnim proizvajalcem, ki zavestno in na inteligenten način krši okoljevarstvene predpise in za 40 % presega izpuste NOx!!!! Jutri si morda izmislijo, da bo vodni balonček dovolj namesto air baga, lepo spakirali pod armaturo, mi pa verjeli, da se vozimo v varnem avtomobilu!!?? Torej Nemški proizvajalci niso več tisto, po čemer so nekoč sloveli, po novem bodo pa proizvedeni s svežimi sužnji = begunci (kot berem Nemška avto industrija kar hlasta za njimi - pa bo kvaliteta še slabša!!
> www.automobilemag.co...l-engines/
He, he. Preseganje je bilo v nekaterih primerih za 40x, ne za 40%.
Skratka, to zna biti the mother of all recalls, ko bodo cele avte kupci vracali. In to 1-5 let stare.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2550531
Strani: 1
[#2550587] 21.09.15 12:56 · odgovor na: (# 2550531)
Jaz že ves čas zagovarjam tezo, da imajo v EU dizli en velik odpustek pri emisijah samo zato, ker je EU avtomobilska industrija vlagala v njihov razvoj, zato si ne morejo dovoliti, da bi šlo vse v nič.
Lahko sicer razpravljamo o smiselnosti določenih okoljskih zahtev, a vsaj enake naj bodo za vse, da različne tehnologije enakovredno tekmujejo.
Pa še v odgovori tistim, ki bodo dejali, da dizli v zameno za več NOx spustijo manj CO in CO2: Problem je rešljiv tako, da se omejijo vse emisije (hard limit), dodatno pa se omeji še uteženo vsoto emisij (poskrbi, da ne bodo vse emisije na zgornji meji).
[#2550611] 21.09.15 13:42 · odgovor na: (# 2550531)
[bc123a]Aja, sistemi za odstranjevanje NOx obstajajo, a so predragi za osebne avtomobile. VW lahko zagato reši tako, da obljubi vgradnjo tega sistema, hkrati pa vsem lastnikom dizlov da še "unbeatable" ponudbo staro-za-novo, rabljene dizle iz ZDA pa spravi na kakšne druge trge.
In problem je to, da so na trg dali avtomobile, kjer ocitno niso mogli brez manipulacij doseci zakonsko predpisanih emisij. Kar ne pomeni samo, da jih EPA lahko kaznuje 30.000 USD po avtu (= skupaj 18 miljard), ampak da bodo morali vse te avte potegniti iz ameriskega trzisca in vrniti kupcem denar. Ker ta zadeva, kot kaze, ni fixable - ce bi bila fixable, te manipulacije s softverjem krmilnika niti bilo nebi treba.
Skratka, to zna biti the mother of all recalls, ko bodo cele avte kupci vracali. In to 1-5 let stare.
Strani: 1