Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek BMW pripravlja dizelsko zverino s 4 turbo polnilniki
Strani: 1 2
sporočil: 9.830
(X) NOV motor naj bi se prihodnje leto znašel v največji seriji
7
(>) NOVI motor naj bi se prihodnje leto znašel v največji seriji 7
Od začetka govorimo o istem motorju, zato moramo uporabiti določno obliko pridevnika (nov motor -- novi motor).
LP, Hanibal Lector
(>) NOVI motor naj bi se prihodnje leto znašel v največji seriji 7
Od začetka govorimo o istem motorju, zato moramo uporabiti določno obliko pridevnika (nov motor -- novi motor).
LP, Hanibal Lector
sporočil: 8.241
"Junija letos razkrita serija sedem zadnje generacije s šestvaljnim
turbodizlom porabi že manj kot pet litrov plinskega olja na sto
kilometrov."
Hja, malo morgen. Morda v po hribu navzdol porabi toliko. Saj ne veš, kdo ga bolj biksa: tovarne, ki take podatke navajajo ali pa časopis, ki tele podatke kar na slepo povzema. V mestnem režimu tale motor v takem avtu popije med 8,5 in 9 litrov z ročnim menjalnikom ter nežno nogo voznika.
Vse drugo so pravljice za lahko noč.
Hja, malo morgen. Morda v po hribu navzdol porabi toliko. Saj ne veš, kdo ga bolj biksa: tovarne, ki take podatke navajajo ali pa časopis, ki tele podatke kar na slepo povzema. V mestnem režimu tale motor v takem avtu popije med 8,5 in 9 litrov z ročnim menjalnikom ter nežno nogo voznika.
Vse drugo so pravljice za lahko noč.
sporočil: 9.830
Lahko bi tudi tako razložili. Ampak se mi je zdelo, da bo g. Milač
takoj razumel, tudi brez poglobljene jezičnodohtarske razlage (s
katero bi imel jaz malo več tipkanja). Napisal sem le povzetek.
sporočil: 470
Kako fino, kar štiri turbine. Ko bo avto star 5 let, ga ne boš
prodal niti za 5 jurjev.
sporočil: 6.570
[MF-542594]Glede na trende bodo turbote čez pet let imeli na vsaki bencinski črpalki. Skupaj s kompletom orodja.
Kako fino, kar štiri turbine. Ko bo avto star 5 let, ga ne boš prodal niti za 5 jurjev.
sporočil: 1.623
Sam še z nobenim avtomobilom do 150.000 km nisem imel problemov s
turbinami (VW, BMW, Toyota, Mercedes). Edino ženina Focusa sta
guznila pri 100k in še nekaj kilometrih..
Mi je pa enkrat crknil ključ in dvakrat alternator (Toyota)
Mi je pa enkrat crknil ključ in dvakrat alternator (Toyota)
sporočil: 6.570
[moon]Nikoli nisem imel problemov v šoli, samo dvakrat sem ponavljal razred?
Sam še z nobenim avtomobilom do 150.000 km nisem imel problemov s turbinami (VW, BMW, Toyota, Mercedes). Edino ženina Focusa sta guznila pri 100k in še nekaj kilometrih..
sporočil: 967
čas vnosa: 12.08.15 07:19
Lepo, ampak - nobenih problemov do prevoženih 150.000km?!
Ja kaj pa potem? Prodat ali na novo vse dele, ki odpovedo, našraufat ali kaj?
Kvaliteta nekega voza se ne ocenjuje po prevoženih 150.000km, pač pa se o tem lahko začne govoriti šele, ko ima voz pod kapo vsaj 450.000 km, še vedno brez opravljene generalke seveda, zgolj z opravljenimi rednimi servisi, ki se seveda ne opravljajo "pod kozolcem".
Ja kaj pa potem? Prodat ali na novo vse dele, ki odpovedo, našraufat ali kaj?
Kvaliteta nekega voza se ne ocenjuje po prevoženih 150.000km, pač pa se o tem lahko začne govoriti šele, ko ima voz pod kapo vsaj 450.000 km, še vedno brez opravljene generalke seveda, zgolj z opravljenimi rednimi servisi, ki se seveda ne opravljajo "pod kozolcem".
sporočil: 6.570
[psm]Sodobne škatle so za evropski trg naračunane na življensko dobo 250.000 km in pri slovenskem načinu zlorabe avtomobilov je to res zgornja meja.
Lepo, ampak - nobenih problemov do prevoženih 150.000km?!
Ja kaj pa potem? Prodat ali na novo vse dele, ki odpovedo, našraufat ali kaj?
Kvaliteta nekega voza se ne ocenjuje po prevoženih 150.000km, pač pa se o tem lahko začne govoriti šele, ko ima voz pod kapo vsaj 450.000 km, še vedno brez opravljene generalke seveda, zgolj z opravljenimi rednimi servisi, ki se seveda ne opravljajo "pod kozolcem".
sporočil: 2.989
Kakšnih 450.000 km? Če kupiš novega, to pomeni za cca 15 let? Bodi
resen. Sodobni avti niso delani za takšno število prevoženih
kilometrov, ker za to ni nobene potrebe. Izbire je ogromno, tehnika
gre hitro naprej, kdor zmore, kupi novo ali malo rabljeno. Tudi
tretji svet danes ne kupuje na odpadu ;)
sporočil: 667
Serija 7 se v Nemčiji kupuje kot službena limuzina za top
management, namenjena za 100.000 - 150.000 km na leto. Predvidena
življenska doba cca 7 let, potem pride ven nov model in se zamenja.
To pomeni okoli milijon prevoženih kilometrov v življenski dobi,
predvideno je 1. generalno popravilo oziroma obnova motorja.
Za manj kot 100.000 km na leto nihče ne bo šel kupovat serije 7, potem se kupi serija 5. Tudi v privat namene se serija 7 v Nemčiji ne kupuje.
Za manj kot 100.000 km na leto nihče ne bo šel kupovat serije 7, potem se kupi serija 5. Tudi v privat namene se serija 7 v Nemčiji ne kupuje.
sporočil: 4.450
[MF-542594]Te skrbi, ker si resno zainteresiran za nakup?
Kako fino, kar štiri turbine. Ko bo avto star 5 let, ga ne boš prodal niti za 5 jurjev.
sporočil: 296
[Jaka1955]150k km na leto. A si ti resen? Preveri koliko delovnih dni (8 ur) je to ce je povprecna hitrost 100km/uro.
Serija 7 se v Nemčiji kupuje kot službena limuzina za top management, namenjena za 100.000 - 150.000 km na leto. Predvidena življenska doba cca 7 let, potem pride ven nov model in se zamenja. To pomeni okoli milijon prevoženih kilometrov v življenski dobi, predvideno je 1. generalno popravilo oziroma obnova motorja.
Za manj kot 100.000 km na leto nihče ne bo šel kupovat serije 7, potem se kupi serija 5. Tudi v privat namene se serija 7 v Nemčiji ne kupuje.
sporočil: 3
čas vnosa: 13.08.15 11:39
Sploh ne vem zakaj bi kdo kupil serijo 7, če obstaja MB S klasa.
sporočil: 970
Sej gre. Pri ca. 250 delovnih dneh na leto je to 400-600 km na dan.
Nič hudo pretresljivega za služben avto v večji državi.
Moja stara Thema je imela servis pri 80.000 km stara 10 mesecev. Pa še bencinar je bil.
Moja stara Thema je imela servis pri 80.000 km stara 10 mesecev. Pa še bencinar je bil.
sporočil: 296
[bacco979]seveda da gre ... ampak direktor od 4-6 ur na dan (čisto vsak dan) v avtu ce je povprecna 100km .. pa je raje manj. In ce pogledamo mobile.de bmw 7 (2008+) ima avto z najvec prevozni km 415t km. Nekaj ne štima? Se strinjaš
Sej gre. Pri ca. 250 delovnih dneh na leto je to 400-600 km na dan. Nič hudo pretresljivega za služben avto v večji državi.
Moja stara Thema je imela servis pri 80.000 km stara 10 mesecev. Pa še bencinar je bil.
sporočil: 6.570
100 jurčkov na leto je vsekor hitro tukaj.
In ne bi rabljeni avtomobili iz Nemčije imeli tri leta stari 150.000 prevoženih kilometrov kljub temu, da so jim števce prevrteli nazaj :-)
In ne bi rabljeni avtomobili iz Nemčije imeli tri leta stari 150.000 prevoženih kilometrov kljub temu, da so jim števce prevrteli nazaj :-)
sporočil: 296
[jani1974]100k za trgovskega potnika ne pa direktorija. Se malo prej je bilo med 100k in 150k. In po mojih info se v nemciji ne vrtijo stevci nazaj. Jp 3 leta in 150k tole pa kupimo ostalo nakladanje pa ne.
100 jurčkov na leto je vsekor hitro tukaj.
In ne bi rabljeni avtomobili iz Nemčije imeli tri leta stari 150.000 prevoženih kilometrov kljub temu, da so jim števce prevrteli nazaj :-)
p.s. delovne mule so avti ranga bmw 3 ne pa ranga 7.
sporočil: 970
V Evropi naj bi imel vsak tretji rabljen avto prevrtene kilometre.
V Sloveniji pa je zadeva še bistveno slabša.
Ekstremi kar se tiče uporabe so pa povsod. Življenska doba avtomobilov pa se krajša oz. jo je zelo drago daljšati. Tako pač je v potrošniški družbi.
Ekstremi kar se tiče uporabe so pa povsod. Življenska doba avtomobilov pa se krajša oz. jo je zelo drago daljšati. Tako pač je v potrošniški družbi.
sporočil: 6.570
[gade]Največ kilometrov se dela s peticami, ker so to ljudje z malce več odgovornosti in z malce večjimi Bereichi.
p.s. delovne mule so avti ranga bmw 3 ne pa ranga 7.
Glede sedmic pa je Jakec gori seveda malce pretiraval, ne pa toliko, kot trdiš ti.
Tudi v Sloveniji se najde kakšen primerek iz tega razreda, ki je na dobri poti k veliko kilometrov:
www.avto.net/_AVTO/o...-1.LASTNIK
sporočil: 296
[jani1974]80k na leto. Malo bolj se potrudi, da bo zgledalo, da nakladam. Lahko tudi razred nizje.
> [gade]
> p.s. delovne mule so avti ranga bmw 3 ne pa ranga 7.
Največ kilometrov se dela s peticami, ker so to ljudje z malce več odgovornosti in z malce večjimi Bereichi.
Glede sedmic pa je Jakec gori seveda malce pretiraval, ne pa toliko, kot trdiš ti.
Tudi v Sloveniji se najde kakšen primerek iz tega razreda, ki je na dobri poti k veliko kilometrov:
www.avto.net/_AVTO/o...-1.LASTNIK
sporočil: 296
[bacco979]Ce ima res toliko avto prevrtene kilomtere pa so kar kvaltitetni in nic kaj potrosniski :)
V Evropi naj bi imel vsak tretji rabljen avto prevrtene kilometre. V Sloveniji pa je zadeva še bistveno slabša.
Ekstremi kar se tiče uporabe so pa povsod. Življenska doba avtomobilov pa se krajša oz. jo je zelo drago daljšati. Tako pač je v potrošniški družbi.
p.s. prosim vir
sporočil: 6.570
[gade]Najprej si napisal, da 100.000 km na leto ni možno. Potem da je možno, ampak ne za direktorje in ne za BMW sedem. In če ti v Sloveniji najdem Audi A8 z 80.000 km na leto, je zame nakladanje dokazano.
80k na leto. Malo bolj se potrudi, da bo zgledalo, da nakladam. Lahko tudi razred nizje.
Če bi pa ti rad BMW 7 s 101.000 km na leto in pisnim potrdilom, da ga je ves čas vozil direktor firme z več kot 1000 zaposlenimi, preden bi priznal, da pretiravaš, je pa to problem tvoje samokritike, ne pa pomanjkanja mojega truda in izbora na avto.netu ali mobile.de...
sporočil: 296
[jani1974]Ti bom skusla pocasi razlozil.
> [gade]
> 80k na leto. Malo bolj se potrudi, da bo zgledalo, da nakladam. Lahko tudi razred nizje.
Najprej si napisal, da 100.000 km na leto ni možno. Potem da je možno, ampak ne za direktorje in ne za BMW sedem. In če ti v Sloveniji najdem Audi A8 z 80.000 km na leto, je zame nakladanje dokazano.
Če bi pa ti rad BMW 7 s 101.000 km na leto in pisnim potrdilom, da ga je ves čas vozil direktor firme z več kot 1000 zaposlenimi, preden bi priznal, da pretiravaš, je pa to problem tvoje samokritike, ne pa pomanjkanja mojega truda in izbora na avto.netu ali mobile.de...
V povprecju imajo avtomobili se veliko manj kilometrov kot trdis. Mozno je. Mozno je tudi 0 km v 50 letih. Stekas? Torej ti jes meso jaz pa zelje. Skupaj ne jeva samo meso ali pac? Torej koliko imajo te avtomobili v povprecju? Mozno pa je marsikaj in upam, da se tega zavedas. Sedaj razumes zakaj trdim da se ne dela toliko kilometrov in se vedno trdim da se v povprecju ne dela 100000km na leto ali 1500000. In ena lastovka 80000 na leto ne dokaze nic. Razne da je mozno naredi ni pa to povprecje kot bi lahko nepozoren bralec mislil.
sporočil: 6.570
[gade]Ah, to pa je sedaj nova tema - povprečni prevoženi kilometri.
Ti bom skusla pocasi razlozil.
V povprecju imajo avtomobili se veliko manj kilometrov kot trdis. Mozno je. Mozno je tudi 0 km v 50 letih. Stekas? Torej ti jes meso jaz pa zelje. Skupaj ne jeva samo meso ali pac? Torej koliko imajo te avtomobili v povprecju? Mozno pa je marsikaj in upam, da se tega zavedas. Sedaj razumes zakaj trdim da se ne dela toliko kilometrov in se vedno trdim da se v povprecju ne dela 100000km na leto ali 1500000. In ena lastovka 80000 na leto ne dokaze nic. Razne da je mozno naredi ni pa to povprecje kot bi lahko nepozoren bralec mislil.
Debata se je začela na temo, koliko prevoženih kilometrov zdržijo turbine. In tukaj nekomu pri pokvarjeni turbini pri 200.000 kilometrih nič ne pomaga, če je sosedova pri 100.000 kilometrih še vredu.
sporočil: 296
seveda da je govor o povprecju ... ker ce sosedovmu franciju
turbina zdrzi 1 mio km se ne pomeni da bo meni.
Oz. ce en direktor naredi magicnih 150000 km osem let zapored se ne pomeni da to naredijo direktorji ki kupujejo avtomobile. Naj se ponovim: Pozoren bralec bi lahko mislil, da se pogovarjamo o direktorju.
Oz. ce en direktor naredi magicnih 150000 km osem let zapored se ne pomeni da to naredijo direktorji ki kupujejo avtomobile. Naj se ponovim: Pozoren bralec bi lahko mislil, da se pogovarjamo o direktorju.
sporočil: 6.570
[gade]Pri avtomobilih oziroma na splošno v strojništvu s povprečji ni tako enostavno. Odstopanja v plus od izračunanih vrednosti so majhna, odstopanja v minus pa velika, če se s strojem počne vse narobe ali pa se ga sicer pravilno uporablja, ampak v ekstremnih pogojih.
seveda da je govor o povprecju ... ker ce sosedovmu franciju turbina zdrzi 1 mio km se ne pomeni da bo meni.
Oz. ce en direktor naredi magicnih 150000 km osem let zapored se ne pomeni da to naredijo direktorji ki kupujejo avtomobile. Naj se ponovim: Pozoren bralec bi lahko mislil, da se pogovarjamo o direktorju.
sporočil: 296
Zadnja sprememba: gade 13.08.2015 23:18
ce se vrnem nazaj k objavi, ki me je zmotila: "Serija 7 se v
Nemčiji kupuje kot službena limuzina za top management, namenjena
za 100.000 - 150.000 km na leto. Predvidena življenska doba cca 7
let, potem pride ven nov model in se zamenja. To pomeni okoli
milijon prevoženih kilometrov v življenski dobi, predvideno je 1.
generalno popravilo oziroma obnova motorja.Za manj kot 100.000 km na leto nihče ne bo šel kupovat serije 7, potem se kupi serija 5. Tudi v privat namene se serija 7 v Nemčiji ne kupuje."
tole je pretiravanje na kvadrat. Upam, da se s tem strinjas in da lahko zakljuciva tole tvoje fanaticno zagovarjanje kilometrine, ki jo naredi le redko. V procentih pa raje ne bi. Kdor pozna razmere ve da nic od tega ni res, jaz budala pa se vtikam v zmotno misljenje posameznikov, da ne bi ti ateisti sirili krive vere ti ;).
Strani: 1 2