Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Dars namesto tretjega pasu proti Vrhniki postavlja gredice
Strani: 1
sporočil: 2.568
Postavljanje protihrupnih ograj proti Vrhniki je adijo pamet, bolje
bi bilo imeti še en vozni pas, ali vsaj kot v Avstriji in Nemčiji,
da bi ob konicah lahko tovornjaki vozili tudi po odstavnem pasu.
Pri nas pa kombiji in tovornjaki izvajalcev brez opozorilnih
svetlobnih znakov po odstavnem pasu gor in dol, ter v nasprotno
smer, folk z osebnimi vozili pa dela kolono na prehitevalnem pasu
in se noče umakniti na voznega. Tujci ne vedo kam se razporediti na
cestninski postaji, pospeševalni pas ne dopušča, da bi se lahko
umaknil levo, saj je zarisana polna črta, tovornjaki pa brez
smerokazov zapeljejo vate, saj je malo naprej že zapora. V glavnem
popoln kaos.
sporočil: 3.223
[denac]
S tem si me spomnil na dogodek,ko so rušili stari betonski most nad podvozom v smeri Lesce-Hraše.Dobesedno je bil "trden most"in dokaz kako je treba te objekte graditi.Bil je zelo drugačen od mostov postavljenih kot dokaz "novih delovnih zmag" s političnimi nagovori.
Slovenske graditelje in projektante cest je pamet zapustila takoj po končani 2. vojni.
Gorenjska stara cesta je bila narejena v 30. letih prejšnjega stoletja. Še do nedavnega se je po tej cesti na nekaterih odsekih vozilo po originalnih betonskih ploščah - iz leta 1937.
sporočil: 48.253
Se en dokaz, kako denar iz EU unicuje zdravo pamet. Podobno se je
zgodilo Grkom, samo v bistveno vecjem obsegu.
Novinarjem svetujem tudi, da si ogledajo gradbisca proge Pragersko-Hodos in se vprasajo, ali je denar, ki gre v vso fensi dodatno opremo (dvigala, betoniranje, steklo, aluminij) res najbolje potrosen za to, ali pa bi ga porabili za rekonstrukcijo glavne proge na drugih odsekih, kjer vozijo vlaki pocasneje kot 100 let nazaj.
Novinarjem svetujem tudi, da si ogledajo gradbisca proge Pragersko-Hodos in se vprasajo, ali je denar, ki gre v vso fensi dodatno opremo (dvigala, betoniranje, steklo, aluminij) res najbolje potrosen za to, ali pa bi ga porabili za rekonstrukcijo glavne proge na drugih odsekih, kjer vozijo vlaki pocasneje kot 100 let nazaj.
sporočil: 549
Dars je tipična slovenska zgodba o neuspehu. Namesto, da bi med
Ljubljano in Vrhniko zgradili tretji vozni pas, pravijo: »Na tem
odseku gradimo protihrupne ograje, to je skladno z operativnim
programom.« Da je njihov operativni program napačen in najbrž
prikrojen interesom kakega izvajalca, tega seveda ne bodo povedali.
Ta protihrupna ograja je najdražja, kar bi lahko bila. To je ograja
z avtocesto, ne avtocesta z ograjo. Podobno je tudi sprenevedanje
Darsa v zvezi s številnimi vozniki, ki se znajdejo na napačnem
voznem pasu in vozijo v nasprotni smeri. Sprenevedajo se, da je to
krivda nepazljivih voznikov. Ne povedo pa, da sta uvozni in izvozni
pas na avtocesto združena, kar je seveda ceneje, je pa bistveno
bolj nevarno, saj voznik misli, da je prišel na avtocesto in da je
vseeno , na katerem voznem pasu je, levem ali desnem. Če sta uvozni
in izvozni pas ločena, voznik lahko zgreši samo takoj na začetku,
kar je manj verjetno. Če sta združena, pa lahko zgreši na vsej
dolžini priključka na avtocesto. Če so že varčevali z denarjem ob
gradnji avtocest na račun človeških življenj, bi lahko vsaj zdaj
postavili kakršnokoli neprehodno oviro (ograjo, plastične količke)
med uvoznim in izvoznim pasom, ampak tudi to je preveč. Slovenska
ležernost in zahojenost, ki meji na brezbrižnost banana držav
tretjega sveta, sta res za v knjigo butalskih rekordov.
sporočil: 10.545
Protihrupne ograje so še ena afera DARSa. Žal. Pol preveč jih je in
ne bi smele biti kot stene, ampak prozorne, da se ohrani razgled.
sporočil: 10.545
[ravbarkomanda]Točno tako.
Dars je tipična slovenska zgodba o neuspehu. Namesto, da bi med Ljubljano in Vrhniko zgradili tretji vozni pas, pravijo: »Na tem odseku gradimo protihrupne ograje, to je skladno z operativnim programom.« Da je njihov operativni program napačen in najbrž prikrojen interesom kakega izvajalca, tega seveda ne bodo povedali. Ta protihrupna ograja je najdražja, kar bi lahko bila. To je ograja z avtocesto, ne avtocesta z ograjo. Podobno je tudi sprenevedanje Darsa v zvezi s številnimi vozniki, ki se znajdejo na napačnem voznem pasu in vozijo v nasprotni smeri. Sprenevedajo se, da je to krivda nepazljivih voznikov. Ne povedo pa, da sta uvozni in izvozni pas na avtocesto združena, kar je seveda ceneje, je pa bistveno bolj nevarno, saj voznik misli, da je prišel na avtocesto in da je vseeno , na katerem voznem pasu je, levem ali desnem. Če sta uvozni in izvozni pas ločena, voznik lahko zgreši samo takoj na začetku, kar je manj verjetno. Če sta združena, pa lahko zgreši na vsej dolžini priključka na avtocesto. Če so že varčevali z denarjem ob gradnji avtocest na račun človeških življenj, bi lahko vsaj zdaj postavili kakršnokoli neprehodno oviro (ograjo, plastične količke) med uvoznim in izvoznim pasom, ampak tudi to je preveč. Slovenska ležernost in zahojenost, ki meji na brezbrižnost banana držav tretjega sveta, sta res za v knjigo butalskih rekordov.
sporočil: 48.253
[kzupanc]Denar daje EU, standarde postavlja EU (slednje predvidevam).
Protihrupne ograje so še ena afera DARSa. Žal. Pol preveč jih je in ne bi smele biti kot stene, ampak prozorne, da se ohrani razgled.
Podobno stalo so naredili na Poljskem:
www.nik.gov.pl/en/ne...orway.html
So bile neke nore slike na netu, kjer se je videlo, kako je to izgledalo na poljskem, totalna norost.
sporočil: 3.228
[bc123a]Neverjetno, zakaj se pa tako nore stvari ne delajo v Nemčiji in imajo iste, enake predpise? Če vso energijo vložiš v to, kako boš nekomu dokazal nesposobnost in slabo delo, potem gre pač energija v to smer in nastane slab produkt.
> [kzupanc]
> Protihrupne ograje so še ena afera DARSa. Žal. Pol preveč jih je in ne bi smele biti kot stene, ampak prozorne, da se ohrani razgled.
Denar daje EU, standarde postavlja EU (slednje predvidevam).
Podobno stalo so naredili na Poljskem:
www.nik.gov.pl/en/ne...orway.html
So bile neke nore slike na netu, kjer se je videlo, kako je to izgledalo na poljskem, totalna norost.
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 01.07.2015 12:02
[maxmaxlj]Ne vem. Mogoce so pa ograje narejene v nemciji in ima EU interes, da fura politiko "tisine" (idiotski predpisi glede hrupa)? Tako kot se recimo na nivoju EU furajo soncne elektrarne in vetrnice, ker razen samih panelov vecina (drage) opreme pride iz nemcije?
> Denar daje EU, standarde postavlja EU (slednje predvidevam).
>
> Podobno stalo so naredili na Poljskem:
>
> www.nik.gov.pl/en/ne...orway.html
>
> So bile neke nore slike na netu, kjer se je videlo, kako je to izgledalo na poljskem, totalna norost.
Neverjetno, zakaj se pa tako nore stvari ne delajo v Nemčiji in imajo iste, enake predpise? Če vso energijo vložiš v to, kako boš nekomu dokazal nesposobnost in slabo delo, potem gre pač energija v to smer in nastane slab produkt.
To si poglej.
www.youtube.com/watc...phtfYA6rGQ
In seveda, eden vecjih proizvajalcev je Knauf Insulation (HQ v nemciji) :)
www.oem.knaufinsulat...d-barriers
sporočil: 3.228
[bc123a]Moja poanta je bila, da pogledaj zaščitno ograjo od Lj do Vrhnike in mi kakšen tak zmazek najdi v Nemčiji.
> [maxmaxlj]
> > Denar daje EU, standarde postavlja EU (slednje predvidevam).
> >
> > Podobno stalo so naredili na Poljskem:
> >
> > www.nik.gov.pl/en/ne...orway.html
> >
> > So bile neke nore slike na netu, kjer se je videlo, kako je to izgledalo na poljskem, totalna norost.
>
> Neverjetno, zakaj se pa tako nore stvari ne delajo v Nemčiji in imajo iste, enake predpise? Če vso energijo vložiš v to, kako boš nekomu dokazal nesposobnost in slabo delo, potem gre pač energija v to smer in nastane slab produkt.
Ne vem. Mogoce so pa ograje narejene v nemciji in ima EU interes, da fura politiko "tisine" (idiotski predpisi glede hrupa)? Tako kot se recimo na nivoju EU furajo soncne elektrarne in vetrnice, ker razen samih panelov vecina (drage) opreme pride iz nemcije?
To si poglej.
www.youtube.com/watc...phtfYA6rGQ
In seveda, eden vecjih proizvajalcev je Knauf Insulation (HQ v nemciji) :)
www.oem.knaufinsulat...d-barriers
Da, prav imaš, iz dobrega materjala se lahko naredi tudi zmazek, neuporabno stvar.
sporočil: 15
čas vnosa: 01.07.15 13:20
Naj se kdor koli smeji tem "onanijam" s prebivalci SLO, odgovor
najdemo v tem da je potrebno pogodbenim izvajalcem takih del
izpolniti obljube in seveda plačila. In prosim ne mi mijavkat o
sredstvih - denar in pika.
Vprašanje ki ga postavljam je pa naslednje:
koliko let še bomo za cesto iz Gorenjske proti Jeblani, konkretno v Mednem še čakali na nov most, da se bodo lahko izvajali taki projektni "dreki" nam v posmeh. Plačali smo preveč cestnega davka v prometnih dovoljenjih. Ukinimo in zmanjšajmo 20% cestnega davka in naj ga najdejo samo, da bodo vedeli kako je to, banda!!!!!!!!!!!!!!
Za protihrupne ograje je, za nas, da bi imeli most pa ne!!!
To je sramotno, pa naj gre iz enega ali drugega žepa, vse smo plačali in dobili FIGO.....
Vprašanje ki ga postavljam je pa naslednje:
koliko let še bomo za cesto iz Gorenjske proti Jeblani, konkretno v Mednem še čakali na nov most, da se bodo lahko izvajali taki projektni "dreki" nam v posmeh. Plačali smo preveč cestnega davka v prometnih dovoljenjih. Ukinimo in zmanjšajmo 20% cestnega davka in naj ga najdejo samo, da bodo vedeli kako je to, banda!!!!!!!!!!!!!!
Za protihrupne ograje je, za nas, da bi imeli most pa ne!!!
To je sramotno, pa naj gre iz enega ali drugega žepa, vse smo plačali in dobili FIGO.....
sporočil: 48.253
[maxmaxlj]V nemciji tudi nasega tipa energetske izkaznice ne bos nasel...
Moja poanta je bila, da pogledaj zaščitno ograjo od Lj do Vrhnike in mi kakšen tak zmazek najdi v Nemčiji.
Da, prav imaš, iz dobrega materjala se lahko naredi tudi zmazek, neuporabno stvar.
juzne in ex komunisticne drzave pac pozrejo vse, kar pade iz bruslja, kot najvecji blagoslov.
poljaki so naredili celo ekstra stroge predpise za hrup. verjetno so strozji od nemskih.
sporočil: 3
čas vnosa: 01.07.15 13:45
To ni res da je ta ukrep poznana po evropskih cestah, od Slo do
Nizozemske čez celo Nemčijo sem se nedavno peljal in nimajo takih
ograd okoli avtocest, to je tipično samo v Sloveniji take
velikanske pregrade sredi zelenega barja, adijo pamet???
"Gradnja protihrupnih ograj je skladna z operativnim programom, ki sta ga sprejela vlada in Dars", katera valada spet Cmerjarjeva??
"Gradnja protihrupnih ograj je skladna z operativnim programom, ki sta ga sprejela vlada in Dars", katera valada spet Cmerjarjeva??
sporočil: 3.228
[bc123a]
> [maxmaxlj]
> Moja poanta je bila, da pogledaj zaščitno ograjo od Lj do Vrhnike in mi kakšen tak zmazek najdi v Nemčiji.
> Da, prav imaš, iz dobrega materjala se lahko naredi tudi zmazek, neuporabno stvar.
V nemciji tudi nasega tipa energetske izkaznice ne bos nasel...
juzne in ex komunisticne drzave pac pozrejo vse, kar pade iz bruslja, kot najvecji blagoslov.
poljaki so naredili celo ekstra stroge predpise za hrup. verjetno so strozji od nemskih.
Da, kot blagoslov, kako sprevrženo uporabljat predpise. Znano in preizkušeno v dolgem obdobju.
sporočil: 464
Tipično slovensko. Brez vizije. Samo naj še kdo reče, da se je
Slovenija srednja Evropa. Slovenija je 110% Balkan.
sporočil: 48.253
[1219Ru1]Poljaki imajo isto, oziroma se huje, poglej video, ki sem ga pripel.
To ni res da je ta ukrep poznana po evropskih cestah, od Slo do Nizozemske čez celo Nemčijo sem se nedavno peljal in nimajo takih ograd okoli avtocest, to je tipično samo v Sloveniji take velikanske pregrade sredi zelenega barja, adijo pamet???
"Gradnja protihrupnih ograj je skladna z operativnim programom, ki sta ga sprejela vlada in Dars", katera valada spet Cmerjarjeva??
sporočil: 3.152
[1219Ru1]Največja finta pa je v tem, da imamo na Štajerskem te ograje tudi tam, kjer je po 1 km med zmes njiva in popolnoma nobene hiše. Ali pa so hiše veliko zračno razdaljo vstran. Da ne omenim protihrupnih ograj po 100 metrov v gozd.
To ni res da je ta ukrep poznana po evropskih cestah, od Slo do Nizozemske čez celo Nemčijo sem se nedavno peljal in nimajo takih ograd okoli avtocest, to je tipično samo v Sloveniji take velikanske pregrade sredi zelenega barja, adijo pamet???
Ko se pelješ po Avstriji, opazuješ prijetne vasice. Ko se pelješ po Sloveniji, po novem več ne vidiš niti celjskega gradu.
sporočil: 110
Marsikje bo zaradi ograj, ki so tik ob cesti, onemogočeno čiščenje
snega s cestišča! POPOLNI ŠALABAJZERJI!
sporočil: 10.844
[bravi]Podobno kot turbo krožišča z granitnim robnikom na sredini.
Marsikje bo zaradi ograj, ki so tik ob cesti, onemogočeno čiščenje snega s cestišča! POPOLNI ŠALABAJZERJI!
Tako je na rondoju Tomačevo in na novih rondojih okoli BTC.ja.
Veretno je tak rondo idealen za Grčijo, pa mogoče za Koper, ne pa za pri nas, kjer pozimi pade sneg.
Kako morajo vozniki plugov prekleti tistega, ki si je izmislil ta krožišča, kjer pasove med seboj ločuje granitni robnik.
sporočil: 349
Jodlari majo od Šentila do Graza skoraj ves čas fino visoko živo
mejo. Vsake tolko z Unimogom pristrižejo pa je.
Je pa res, da je jeseni prav "romantično" vozit med odpadajočim listjem.
Eh, naši bi hitro našli izgovor zakaj ne tako, ekološko.
Je pa res, da je jeseni prav "romantično" vozit med odpadajočim listjem.
Eh, naši bi hitro našli izgovor zakaj ne tako, ekološko.
sporočil: 508
DARS je zame neverodostojna firma, ki dela v naši državi ogromne
regionalne razlike: Ograje ob avtocesti na relaciji Ljubljana -
Vrhnika so prijetne za oko, lepih barv in z veliko steklenih
vložkov, malce nagnjene pod kotom ter normalno visoke. Ograje mimo
Žalca in Celja, se pravi na Štajerskem pa so ravne, abnormalno
visoke, sive, kot da se pelješ po koridorju in bo na koncu nemško
taborišče Aušvic. Sramota. Očitno je za Štajersko dobro najceneje,
avtocesta iz Maribora do Murske Sobote pa je celo brez odstavnega
pasu. Zato trdim, da država in Dars skrbita samo za visoke zaslužke
za narod jim pa dol visi. Tujci verjetno ne vedo zakaj so take
razlike a opazijo sigurno. Dars je ena banda pokvarjena, ki bo
enkrat šla v stečaj in bo narodu zapustila kopico kreditov in težke
izgube, tako kot državne banke.
Strani: 1