10 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
12 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
13 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
13 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
13 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
13 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
14 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
15 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
15 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
16 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
16 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
16 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
16 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
17 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
17 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
18 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
18 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
18 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
19 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Sila obetaven električni avto

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-88574 sporočil: 933
[Avto] Tema: Sila obetaven električni avto
[#2519194] 08.05.15 11:23 · odgovor na: drugmirko (#2519045)
Odgovori   +    1
[drugmirko]

zakaj? a bi raje videl, da ti jo -tako kot pri ostalih- prodajo in zaračunajo v pet mestnem evrskem znesku?
poleg tega z najemom odpadejo tudi skrbi okrog eventuelnega zmanjšanja njene kapacitete (skozi čas in število polnilnih ciklov), kakor tudi vse skrbi (in stroški) povezani z njeno reciklažo v primeru njenega "izdiha" ...in posledičnega ponovnega (najvrjetneje najmanj "visoko štirimestnega") zneska nabave nove..... vse to je v primeru rentanja baterije - Renaultov problem!

se pa strinjam, da bi znesek najema lahko bil par 10 evrov nižji.... ampak, kaj češ.... baterije so pač drage "ko zmijski znoj" in tudi Renault ni "dobrodelna organizacija".... so izbrali pač tak način "cenovnega bližanja" avtomobila kupcu. glede na cene Ion-a in ostalih "električarjev, ki se pnejo debelo prek 30k evrov, bi s prodajo baterije skupaj z avtomobilom tudi Zoe stala podoben, 30 ali celo 40k evrski znesek. z najemom in subvencijo so ga najmanj prepolovili.... vseno pa morajo pokrit vsaj del "nabavne" cene baterij, če ne tudi kej zaslužit... na koncu koncev so, kot smo že zgoraj rekli, "profitna" in ne "dobrodelna" organizacija"....
Ja, naj ceno baterij vklučijo v prodajno ceno tako kot to dela konkurenca. Zraven pa dajo še garancijo 5 let/100k kot jo ima recimo Tesla. Pri roadsterjih po tolikem času še ni opaznega upada kapacitete baterij.

Tako bolje veš koliko te bo avto stal, cena najema se lahko kadarkoli spremeni. Zraven pa te s tem sigurno tudi priklenejo na pregrešno drage uradne servise/kontrolo baterij ipd.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2519194

Strani: 1

drugmirko sporočil: 1.301
[Avto] Tema: Sila obetaven električni avto
[#2519329] 09.05.15 10:25 · odgovor na: anon-88574 (#2519194)
Odgovori   +    1
[cman]

Ja, naj ceno baterij vklučijo v prodajno ceno tako kot to dela konkurenca. Zraven pa dajo še garancijo 5 let/100k kot jo ima recimo Tesla. Pri roadsterjih po tolikem času še ni opaznega upada kapacitete baterij.

Tako bolje veš koliko te bo avto stal, cena najema se lahko kadarkoli spremeni. Zraven pa te s tem sigurno tudi priklenejo na pregrešno drage uradne servise/kontrolo baterij ipd.
žal se okrog tega bolj strinjam z alekom14.
višina najema je najvrjetneje stvar pogodbe, njenega trajanja in v njej zapisanih pogojev in se zato ne more spremenit "kadarkoli". roadster za razliko od Zoe ni avto "za vsak dan v službo, trgovino in school run", zato njegove baterije namesto strahu okrog izgube kapacitete prej rabijo kak dober vzdrževalec, pa tudi uradni (a privatni) servis mi je v primerjavi (s sicer marsikdaj na uradnem serviu zaposlenim) "fušarjem pod kozolcem" iz mnogoterih in večplastnih razlogov- bližja in racionalnejša opcija.... in to kljub višji ceni storitve!

zato je dojemanje Renaultove ponudbe prej stvar "konceptov v glavi" oziroma osebnih preferenc kot pa česa drugega... tebe pač bolj zanima "racionalnost lastništva", mene pa "racionalnost uporabe"...

Strani: 1