Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Sila obetaven električni avto
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[drugmirko]Ja, naj ceno baterij vklučijo v prodajno ceno tako kot to dela konkurenca. Zraven pa dajo še garancijo 5 let/100k kot jo ima recimo Tesla. Pri roadsterjih po tolikem času še ni opaznega upada kapacitete baterij.
zakaj? a bi raje videl, da ti jo -tako kot pri ostalih- prodajo in zaračunajo v pet mestnem evrskem znesku?
poleg tega z najemom odpadejo tudi skrbi okrog eventuelnega zmanjšanja njene kapacitete (skozi čas in število polnilnih ciklov), kakor tudi vse skrbi (in stroški) povezani z njeno reciklažo v primeru njenega "izdiha" ...in posledičnega ponovnega (najvrjetneje najmanj "visoko štirimestnega") zneska nabave nove..... vse to je v primeru rentanja baterije - Renaultov problem!
se pa strinjam, da bi znesek najema lahko bil par 10 evrov nižji.... ampak, kaj češ.... baterije so pač drage "ko zmijski znoj" in tudi Renault ni "dobrodelna organizacija".... so izbrali pač tak način "cenovnega bližanja" avtomobila kupcu. glede na cene Ion-a in ostalih "električarjev, ki se pnejo debelo prek 30k evrov, bi s prodajo baterije skupaj z avtomobilom tudi Zoe stala podoben, 30 ali celo 40k evrski znesek. z najemom in subvencijo so ga najmanj prepolovili.... vseno pa morajo pokrit vsaj del "nabavne" cene baterij, če ne tudi kej zaslužit... na koncu koncev so, kot smo že zgoraj rekli, "profitna" in ne "dobrodelna" organizacija"....
Tako bolje veš koliko te bo avto stal, cena najema se lahko kadarkoli spremeni. Zraven pa te s tem sigurno tudi priklenejo na pregrešno drage uradne servise/kontrolo baterij ipd.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2519194
Strani: 1
[cman]žal se okrog tega bolj strinjam z alekom14.
Ja, naj ceno baterij vklučijo v prodajno ceno tako kot to dela konkurenca. Zraven pa dajo še garancijo 5 let/100k kot jo ima recimo Tesla. Pri roadsterjih po tolikem času še ni opaznega upada kapacitete baterij.
Tako bolje veš koliko te bo avto stal, cena najema se lahko kadarkoli spremeni. Zraven pa te s tem sigurno tudi priklenejo na pregrešno drage uradne servise/kontrolo baterij ipd.
višina najema je najvrjetneje stvar pogodbe, njenega trajanja in v njej zapisanih pogojev in se zato ne more spremenit "kadarkoli". roadster za razliko od Zoe ni avto "za vsak dan v službo, trgovino in school run", zato njegove baterije namesto strahu okrog izgube kapacitete prej rabijo kak dober vzdrževalec, pa tudi uradni (a privatni) servis mi je v primerjavi (s sicer marsikdaj na uradnem serviu zaposlenim) "fušarjem pod kozolcem" iz mnogoterih in večplastnih razlogov- bližja in racionalnejša opcija.... in to kljub višji ceni storitve!
zato je dojemanje Renaultove ponudbe prej stvar "konceptov v glavi" oziroma osebnih preferenc kot pa česa drugega... tebe pač bolj zanima "racionalnost lastništva", mene pa "racionalnost uporabe"...
Strani: 1