Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 14.04.2015 13:54
[vickibedi]
Uf, sliši se precej noro, v bistvu obstoječe elektro omrežje ne bi zdržalo kakšne širše uporabe teh avtov.
Tocno tako.

Zato pa mene bolijo usesa ko se propagira elektriko na kolesih, se preden smo zgradili JEK2.

En izracun ze izpred kaksnega leta: Cev za polnjenje rezervoarja z bencinom ima, ce preracunas kemicno moc, ki tece skoznjo v obliki masnega pretoka bencina, nekje med 12 in 25 MW. MEGAWATI :) Recimo, da so bencinski avti samo 40% ucinkoviti, in da so elektricni (skupna izguba od elektrarne do koles) 80% ucinkoviti. Se vedno bi rabil recimo 5 MW prikljucni kabel, da bi avto napolnil z elektriko tako hitro, kot ga sedaj natankas z bencinom.

5 MW pa je recimo 1000 A (amperov) toka pri 5000 V (voltov) napetosti. Za "tankanje" bi rabil eno taksno oblekico verjetno, ce se kje malo poiskri:

www.charnaud.eu/swit...ing-suits/

Torej, se ena 700 MW krsko II bi omogocila, da cca 140 ljudi v sloveniji na "pumpah" tanka elektricne avte z enakim udobjem kot sedaj bencin.

Glede zascitne obleke pa se ne zafrkavam, poglej kaj naredi elektrika, ce ge narobe kaj pri 480-2300V:

www.youtube.com/watc...bBvmPRqfmo

ali pa tole:

www.youtube.com/watc...fnEuRA7-vo