4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
9 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
9 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
10 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-204390 sporočil: 13.528
[bc123a]
> [vickibedi]
> > [bc123a]
> Najbrž res, če bi prihajalo do masovnejših priklopov. Dokler polne samo tu in tam kakšen in dokler so neki manjši električni brenceljni bi najbrž šlo... Ne vem pa koliko pokuri en tak polnilec v vatih...

Ogromno, ze "pocasni" polnilci potegnejo ogromne tokove, hitrega pa itak ne mores imeti v domaci hisi, kaj sele v bloku.

Tesla Superchargerji sedaj po novem polnijo s 120 kW
Tesla "high power" connector za doma 17 kW
"Slow charging" je v jeziku elektricnih avtov 10-13 A na 220V, kar je se vedno 2,2 kW. S tem pridelas priblizno 15 km dosega na uro polnjenja :)
Uf, sliši se precej noro, v bistvu obstoječe elektro omrežje ne bi zdržalo kakšne širše uporabe teh avtov. Bomo rabili vsaj še eno jedrsko elektrarno + nove daljnovode + novo lokalno omrežje za aku-polnilnice...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2514624

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 14.04.2015 13:54
[vickibedi]
Uf, sliši se precej noro, v bistvu obstoječe elektro omrežje ne bi zdržalo kakšne širše uporabe teh avtov.
Tocno tako.

Zato pa mene bolijo usesa ko se propagira elektriko na kolesih, se preden smo zgradili JEK2.

En izracun ze izpred kaksnega leta: Cev za polnjenje rezervoarja z bencinom ima, ce preracunas kemicno moc, ki tece skoznjo v obliki masnega pretoka bencina, nekje med 12 in 25 MW. MEGAWATI :) Recimo, da so bencinski avti samo 40% ucinkoviti, in da so elektricni (skupna izguba od elektrarne do koles) 80% ucinkoviti. Se vedno bi rabil recimo 5 MW prikljucni kabel, da bi avto napolnil z elektriko tako hitro, kot ga sedaj natankas z bencinom.

5 MW pa je recimo 1000 A (amperov) toka pri 5000 V (voltov) napetosti. Za "tankanje" bi rabil eno taksno oblekico verjetno, ce se kje malo poiskri:

www.charnaud.eu/swit...ing-suits/

Torej, se ena 700 MW krsko II bi omogocila, da cca 140 ljudi v sloveniji na "pumpah" tanka elektricne avte z enakim udobjem kot sedaj bencin.

Glede zascitne obleke pa se ne zafrkavam, poglej kaj naredi elektrika, ce ge narobe kaj pri 480-2300V:

www.youtube.com/watc...bBvmPRqfmo

ali pa tole:

www.youtube.com/watc...fnEuRA7-vo
anon-16156 sporočil: 8
Oslo (Norveška) že ima te probleme. Nimajo tako močnega omrežja po hišah, da bi zadostili potrebe e-avtov.
najobj sporočil: 31.920
[vickibedi]
> [bc123a]
> > [vickibedi]
> > > [bc123a]
> > Najbrž res, če bi prihajalo do masovnejših priklopov. Dokler polne samo tu in tam kakšen in dokler so neki manjši električni brenceljni bi najbrž šlo... Ne vem pa koliko pokuri en tak polnilec v vatih...
>
> Ogromno, ze "pocasni" polnilci potegnejo ogromne tokove, hitrega pa itak ne mores imeti v domaci hisi, kaj sele v bloku.
>
> Tesla Superchargerji sedaj po novem polnijo s 120 kW
> Tesla "high power" connector za doma 17 kW
> "Slow charging" je v jeziku elektricnih avtov 10-13 A na 220V, kar je se vedno 2,2 kW. S tem pridelas priblizno 15 km dosega na uro polnjenja :)
Uf, sliši se precej noro, v bistvu obstoječe elektro omrežje ne bi zdržalo kakšne širše uporabe teh avtov. Bomo rabili vsaj še eno jedrsko elektrarno + nove daljnovode + novo lokalno omrežje za aku-polnilnice...
... evo, z električnimi avtomobili pa bo tudi TEŠ 6 skupaj z velenjskim premogovnikom postal rentabilen ...

Strani: 1