Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek 'Realni trg za električne avtomobile še ne obstaja.' Ampak...
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2514624] 14.04.15 12:57 · odgovor na: (# 2514591)
[bc123a]Uf, sliši se precej noro, v bistvu obstoječe elektro omrežje ne bi zdržalo kakšne širše uporabe teh avtov. Bomo rabili vsaj še eno jedrsko elektrarno + nove daljnovode + novo lokalno omrežje za aku-polnilnice...
> [vickibedi]
> > [bc123a]
> Najbrž res, če bi prihajalo do masovnejših priklopov. Dokler polne samo tu in tam kakšen in dokler so neki manjši električni brenceljni bi najbrž šlo... Ne vem pa koliko pokuri en tak polnilec v vatih...
Ogromno, ze "pocasni" polnilci potegnejo ogromne tokove, hitrega pa itak ne mores imeti v domaci hisi, kaj sele v bloku.
Tesla Superchargerji sedaj po novem polnijo s 120 kW
Tesla "high power" connector za doma 17 kW
"Slow charging" je v jeziku elektricnih avtov 10-13 A na 220V, kar je se vedno 2,2 kW. S tem pridelas priblizno 15 km dosega na uro polnjenja :)
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2514624
Strani: 1
[#2514637] 14.04.15 13:49 · odgovor na: (# 2514624)
[vickibedi]Tocno tako.
Uf, sliši se precej noro, v bistvu obstoječe elektro omrežje ne bi zdržalo kakšne širše uporabe teh avtov.
Zato pa mene bolijo usesa ko se propagira elektriko na kolesih, se preden smo zgradili JEK2.
En izracun ze izpred kaksnega leta: Cev za polnjenje rezervoarja z bencinom ima, ce preracunas kemicno moc, ki tece skoznjo v obliki masnega pretoka bencina, nekje med 12 in 25 MW. MEGAWATI :) Recimo, da so bencinski avti samo 40% ucinkoviti, in da so elektricni (skupna izguba od elektrarne do koles) 80% ucinkoviti. Se vedno bi rabil recimo 5 MW prikljucni kabel, da bi avto napolnil z elektriko tako hitro, kot ga sedaj natankas z bencinom.
5 MW pa je recimo 1000 A (amperov) toka pri 5000 V (voltov) napetosti. Za "tankanje" bi rabil eno taksno oblekico verjetno, ce se kje malo poiskri:
www.charnaud.eu/swit...ing-suits/
Torej, se ena 700 MW krsko II bi omogocila, da cca 140 ljudi v sloveniji na "pumpah" tanka elektricne avte z enakim udobjem kot sedaj bencin.
Glede zascitne obleke pa se ne zafrkavam, poglej kaj naredi elektrika, ce ge narobe kaj pri 480-2300V:
www.youtube.com/watc...bBvmPRqfmo
ali pa tole:
www.youtube.com/watc...fnEuRA7-vo
[#2514638] 14.04.15 13:53 · odgovor na: (# 2514624)
[#2514661] 14.04.15 14:34 · odgovor na: (# 2514624)
[vickibedi]
> [bc123a]
> > [vickibedi]
> > > [bc123a]
> > Najbrž res, če bi prihajalo do masovnejših priklopov. Dokler polne samo tu in tam kakšen in dokler so neki manjši električni brenceljni bi najbrž šlo... Ne vem pa koliko pokuri en tak polnilec v vatih...
>
> Ogromno, ze "pocasni" polnilci potegnejo ogromne tokove, hitrega pa itak ne mores imeti v domaci hisi, kaj sele v bloku.
>
> Tesla Superchargerji sedaj po novem polnijo s 120 kW
> Tesla "high power" connector za doma 17 kW
> "Slow charging" je v jeziku elektricnih avtov 10-13 A na 220V, kar je se vedno 2,2 kW. S tem pridelas priblizno 15 km dosega na uro polnjenja :)
Uf, sliši se precej noro, v bistvu obstoječe elektro omrežje ne bi zdržalo kakšne širše uporabe teh avtov. Bomo rabili vsaj še eno jedrsko elektrarno + nove daljnovode + novo lokalno omrežje za aku-polnilnice...... evo, z električnimi avtomobili pa bo tudi TEŠ 6 skupaj z velenjskim premogovnikom postal rentabilen ...
Strani: 1