Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 14.04.2015 12:36
[vickibedi]
Nekateri proizvajalci (mislim da Renault) ponujajo neke vrste najem baterije, plačuješ npr 50 EUR mesečno in potem s tem nimaš težav.
Twizzy = 50-72 EUR, ZOE = 79-122 EUR, e-Kango = 73-126 EUR. Ob predpostavki, da so baterije vsaj približno tako dobre, kot se hvalijo, je od 600/864 do 948/1512 EUR precej zasoljen letni obrok + zavarovalna premija za kritje odpovedi baterije.

Če te številke primerjaš s Teslo (8 let garancije za baterijo), cena Renaultove baterije z osemletno garancijo v prevodu znaša 4800 - 6912 EUR za majceni Twizy oziroma 7584 - 12096 EUR za bolj normalna ZOE in Kangoo. Ampak pri Tesli imaš vsaj teoretično šanso, da baterija po osmih letih dela še kakšen dan/teden/mesec/leto. Kaj pa narediš z Renaultovo baterijo po izteku najemne pogodbe? Neha delati? Ti jo zarubijo? Kako? Itn.
Pri ostalih je baterija velik problem, da ne omenjaš težave s prodajo rabljenih vozil, namreč cene bi bile glede na stanje baterije lahko zelo volatilne...
Jap. Še o zobatem jermenu se sprašuje pri rabljenih, kaj se ne bi za nekaj jurjev težko baterijo.
Zdaj pa vprašanje, zakaj se pri navadnih avtomobilih precej izpostavlja vprašanje precej visoke cene obvezne zamenjave zobatega jermena, pri elektrikarjih pa o roku in ceni zamenjave baterije ni kaj dosti prebrati. Rekel bi, da je oboje strošek, ki te doleti po cca 100-150 tisoč km oziroma 5-6 letih (ja, Tesla za baterijo in pogon daje 8 let/125.000 milj oz. neomejeno garancije).
forum.finance.si/?m=...411&single
P.S.: Za povrh cene baterij menda zelo hitro padajo in ni nemogoče, da se bo že čez nekaj let odprla fronta med ponudniki originalnih in neoriginalnih baterij. Najbrž ne bo enaka kot pri črnilih za tiskalnike, nekaj podobnosti pa le slutim.