5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-154083 sporočil: 6.570
[tmatej]
Meni se zanimivo vprasanje zdi, zakaj je Zoe BREZ BATERIJE ze v osnovi skoraj 100% drazji od svojega ICE konkurenta?

Seveda je to vprasanje bolj za proizvajalca, je pa kljucno, ce ima ta razlika kak fiksen temelj, ali pa gre za kaj drugega in za koliko tega "drugega" gre.
Stroški proizvodnje se delijo na fiksne in variabilne. In Zoe po moje ubijejo fiksni, ker je planirana proizvodnja pač bistveno manjša kot pri Cliu. In očitno Renault pač ni pripravljen subvencionirati električnih avtomobilov, ampak na njih zaslužiti enako, kot na ostalih.
Tako da je vprašanje pravzapav planirana proizvodnja vs. cena. Z drugimi besedami, če bi planirali večjo prodajo, bi lahko šli na trg tudi z nižjo ceno, ki bi hkrati potem pomagala pri večji prodaji. In očitno so se pri Renaultu odločili za neke cifre, ki vam sedaj niso všeč, oni pa so mislili, da vam bodo :-)