Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-54454 sporočil: 4.098
[jani1974]
Drobna nejasnost je poraba ...
Meni se zanimivo vprasanje zdi, zakaj je Zoe BREZ BATERIJE ze v osnovi skoraj 100% drazji od svojega ICE konkurenta?

Seveda je to vprasanje bolj za proizvajalca, je pa kljucno, ce ima ta razlika kak fiksen temelj, ali pa gre za kaj drugega in za koliko tega "drugega" gre.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2513180

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[tmatej]
Meni se zanimivo vprasanje zdi, zakaj je Zoe BREZ BATERIJE ze v osnovi skoraj 100% drazji od svojega ICE konkurenta?

Seveda je to vprasanje bolj za proizvajalca, je pa kljucno, ce ima ta razlika kak fiksen temelj, ali pa gre za kaj drugega in za koliko tega "drugega" gre.
Stroški proizvodnje se delijo na fiksne in variabilne. In Zoe po moje ubijejo fiksni, ker je planirana proizvodnja pač bistveno manjša kot pri Cliu. In očitno Renault pač ni pripravljen subvencionirati električnih avtomobilov, ampak na njih zaslužiti enako, kot na ostalih.
Tako da je vprašanje pravzapav planirana proizvodnja vs. cena. Z drugimi besedami, če bi planirali večjo prodajo, bi lahko šli na trg tudi z nižjo ceno, ki bi hkrati potem pomagala pri večji prodaji. In očitno so se pri Renaultu odločili za neke cifre, ki vam sedaj niso všeč, oni pa so mislili, da vam bodo :-)

Strani: 1