Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Intervju: Francoz, ki stavi na elektriko in računa na subvencije
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2513167] 07.04.15 08:23 · odgovor na: (# 2513163)
Res, da pišejo tudi o "realnem dosegu" 150 km, ampak "realna poraba" je tudi pogosto višja, kot specificirana.
Sicer pa ja, tako kot sedaj zadeve izgledajo cenovno, pač to ni avto za delati kilometre, je pa avto, katerega nakup ne stane nič več, kot nakup običajnega.
Kaj pa se zgodi, če vneseš notri mojih 7000 km na leto?
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2513167
Strani: 1
[#2513180] 07.04.15 09:26 · odgovor na: (# 2513167)
[jani1974]Meni se zanimivo vprasanje zdi, zakaj je Zoe BREZ BATERIJE ze v osnovi skoraj 100% drazji od svojega ICE konkurenta?
Drobna nejasnost je poraba ...
Seveda je to vprasanje bolj za proizvajalca, je pa kljucno, ce ima ta razlika kak fiksen temelj, ali pa gre za kaj drugega in za koliko tega "drugega" gre.
[#2513328] 07.04.15 18:07 · odgovor na: (# 2513167)
Kako ne stane nič več kot običajni?? Že pri večjih kilometrih se pojavi precejšnja razlika pri tvojih 7000km je pa razlika v ceni 11.000€. Ok recimo, da električni manj onesnažuje. Ampak razlika je 11.000€ in to neto. Če želi nekdo neto 11.000€ mora narediti bruto 22.000€. 11.000€ je letna plača. Koliko CO2 proizvede človek v enem letu svojega življenja, da poplača to EKO razliko??
Strani: 1