Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Šef Renaulta zadel jackpot, delavcem pa drobtinice
Strani: 1
sporočil: 7.327
Super, good, keep it up. Renault je še daleč od največjih po vseh
kazalcih (količine, prihodki, profitabilnost) in za takšen dosežek
si Ghosn zasluži 7,2 mio EUR? Hkrati pa odpušča 7.500
delavcev?
In potem se zmerni desničarji čudimo/čudijo, zakaj socializem spet postaja "in"? Tole je absurdna slika kapitalizma, ki v nobenem, ama nobenem pogledu ni pravičen.
Management mora deliti usodo delavcev - če so rezultati, se nagradi vse (čeprav top managerje bolj kot fizične delavce), če pa jih ni, pa se VSEM odtegne kruh (seveda top managerjem BOLJ kot fizičnim delavcem). Kje je tu poštenost, pravičnost?
Ghosn = kandidat za slovenskega top managerja leta. Wall of shame na GZS.
In potem se zmerni desničarji čudimo/čudijo, zakaj socializem spet postaja "in"? Tole je absurdna slika kapitalizma, ki v nobenem, ama nobenem pogledu ni pravičen.
Management mora deliti usodo delavcev - če so rezultati, se nagradi vse (čeprav top managerje bolj kot fizične delavce), če pa jih ni, pa se VSEM odtegne kruh (seveda top managerjem BOLJ kot fizičnim delavcem). Kje je tu poštenost, pravičnost?
Ghosn = kandidat za slovenskega top managerja leta. Wall of shame na GZS.
sporočil: 1.476
Pri nemcih profitira zaposleni oziroma Herr Jedermann, pri
Francozih pa sončni kralj Ludovic. Dobavitelji pa v jok.
sporočil: 21
čas vnosa: 31.03.15 09:07
Pri nemcih profitira samo herr Deutsch, delavci iz nenemških tovarn
pa čisto nič.
sporočil: 3.698
Bom ponovil, kar mi je pred leti povedal prijatelj iz
multinacionalke. Meni je super, ko dobim bogat bonus, samo tole ne
more zdržati, to je rak rana.
Turbo neoliberalizem je sicer v modi, samo je žal samo piramidna shema. Potem morajo pa vsi zategovati, ker so pač taki časi.
Turbo neoliberalizem je sicer v modi, samo je žal samo piramidna shema. Potem morajo pa vsi zategovati, ker so pač taki časi.
sporočil: 1.218
čas vnosa: 31.03.15 13:50
[financerb1] V svetu je normalno, da CEO firme v zelo konkurencni panogi s 100,000 zaposlenimi dobi placo okoli 10m na leto. Zakaj nebi omejili place in ostale prihodke sportnikom? Najboljsi zasluzijo v trzno zanimivih sportih na leto 30m in vec (npr golf, tenis, kosarka, nogomet, F1 ipd).Saj tako plačo ima, to je še nagrada "za povrh". Sposoben CEO si mora sam zagotoviti redni dohodek s pogodbo, in ker je sposoben, bo firmo vodil tako, da bo poslovala z dobičkom in VSEMI zaposlenimi. To, da je dobil tako nagrado je le posledica tega, da je odpustil 7500 delavcev in si dal izplačati po eno njihovo plačo. To pa ni sposoben CEO, ampak mafoijozo. Ne primerjaj tega s športniki, ki imajo res visoke prihodke, ampak to je posledica visokih prihodkov kluba in delitev denarja na uspešne posameznike, ki klubu omogočajo tak zaslužek. Če bi to uvedli pri nas, bi bil zaslužek igralcev NK in KK iz glavnega nesta kakih 571,56€ na mesec. Sploh pa bi morali klubi take pogodbe izplačevati v 40 letnih ratah, recomo za 4 milijone po 100.000 letno bruto, da potem ko športniki zaključijo kariero imajo od čeda živeti. več je takih, ki so zaslužili ogromno, pa tudi porabili ogromno v času aktivnosti, sedaj pa so tako rekoč socialni problem
www.forbes.com/athle...ab:overall
sporočil: 6
čas vnosa: 31.03.15 14:37
Kaksen beden naslov novinarja Mateja Kačiča. Mogoce bi lahko
izracunal stroske plac zaposlenih in koliko % je placa sefa?
Firma mora imeti taksno stevilo zaposlenih, ki ustreza nivoju prodaje. Renault jih ima trenutno 127.086. Co bodo na trgu se boljsi, jih bodo zaposlili se vec, v nasprotnem odpuscali.
Drugace dobis AMC, Hummer, Volvo, SAAB, Land Rover, GM, Ford, Opel... pa ne pozabit se TAM.
V svetu je normalno, da CEO firme v zelo konkurencni panogi s 100,000 zaposlenimi dobi placo okoli 10m na leto. Zakaj nebi omejili place in ostale prihodke sportnikom? Najboljsi zasluzijo v trzno zanimivih sportih na leto 30m in vec (npr golf, tenis, kosarka, nogomet, F1 ipd).
www.forbes.com/athle...ab:overall
Firma mora imeti taksno stevilo zaposlenih, ki ustreza nivoju prodaje. Renault jih ima trenutno 127.086. Co bodo na trgu se boljsi, jih bodo zaposlili se vec, v nasprotnem odpuscali.
Drugace dobis AMC, Hummer, Volvo, SAAB, Land Rover, GM, Ford, Opel... pa ne pozabit se TAM.
V svetu je normalno, da CEO firme v zelo konkurencni panogi s 100,000 zaposlenimi dobi placo okoli 10m na leto. Zakaj nebi omejili place in ostale prihodke sportnikom? Najboljsi zasluzijo v trzno zanimivih sportih na leto 30m in vec (npr golf, tenis, kosarka, nogomet, F1 ipd).
www.forbes.com/athle...ab:overall
sporočil: 2.989
Zadnja sprememba: chef 31.03.2015 17:31
Glede bednega naslova bi bilo najbolje, da se obrneš na Renaultov
sindikat, ki je točno to izjavil ob svojem nasprotovanju tako
visokega izplačila - to je sicer gladko razumljivo, če članek tudi
prebereš. Povedano drugače, gre za mnenje sindikata in ker se sliši
zanimivo, je v naslovu. Tudi sicer gre zgolj za navajanje dejstev
ob namenih uprave in odzivu sindikata, brez osebne note, sicer bi
šlo za komentar. Pa hvala za podrobne izračune, verjamem da bi te
zanje po rami potrepljal vsak izmed 7.500 presežnih delavcev. Lep
dan
sporočil: 6
čas vnosa: 01.04.15 02:44
Po tvojih kriterijih bi bil nesposoben tudi Steve Jobs...
Najprej mora firma/klub zasluziti, sele potem lahko placa zaposlene/igralce.
No v NK Mariboru ravno ne brcajo zoge za EUR 571 mesecne place. Ce dobro delajo, pridejo tudi zmage in rezultati. Imajo vec prodanih kart, dresov, reklam in nagrad.
Najprej mora firma/klub zasluziti, sele potem lahko placa zaposlene/igralce.
No v NK Mariboru ravno ne brcajo zoge za EUR 571 mesecne place. Ce dobro delajo, pridejo tudi zmage in rezultati. Imajo vec prodanih kart, dresov, reklam in nagrad.
sporočil: 6
čas vnosa: 01.04.15 02:32
Ali je bil clanek po prvi objavljeni verziji kasneje dopolnjen? V
clanku pogresam informacijo ali dela Renault stratesko dobro ali
slabo, gre le za promocijo sindikalne demagogije. Ali ima Renault
vizijo in prihodnost v avtomobilski industriji? Mogoce vsaj
primerjava rezultatov in stevila zaposlenih v 2013 in 2014.
Primarni interes sindikatov so njihove kratkorocne koristi.Npr. UAW je bil pomemben dejavnik za zlom ameriske avtomobilske industrije.
en.wikipedia.org/wik...st_century
Mislis, da je sindikatom pomemben razvoj Renaulta. Briga jih za EUR 4mrd, ki so invetirani v elektricne avtomobile 2011-2015. Za sindikaliste in socializem ni pomembno, da ima 120000 ljubi v prihodnje sluzbo, rajsi ogrozijo vseh 127500 zaposlenih v firmi.
Vsak direktor bo naredil vse kar lahko da se izogne odpuscanju. Verjamem, da je tudi Carlosa Ghosne. Dalec najvecjo skodo naredijo sefi, ki se ne prilagodijo rezultatom firme in na koncu gre vse v franze.
Pomisli na 8,175 delavcev bivsega TAMa. Kaksne drobtinice so dobili, ko je sel v stecaj TAM? Primerjaj izplacane prispevke za njihove pokojnine, zamujene place in odpravnine delavcev TAMa in Renaulta...
Glavna razloga za propad firm so izsiljevanja sindikatov in neodloceni lastniki, ki ne zamenjajo sefa s slabimi rezultati. Ali pa kombinacije obojega.
Primarni interes sindikatov so njihove kratkorocne koristi.Npr. UAW je bil pomemben dejavnik za zlom ameriske avtomobilske industrije.
en.wikipedia.org/wik...st_century
Mislis, da je sindikatom pomemben razvoj Renaulta. Briga jih za EUR 4mrd, ki so invetirani v elektricne avtomobile 2011-2015. Za sindikaliste in socializem ni pomembno, da ima 120000 ljubi v prihodnje sluzbo, rajsi ogrozijo vseh 127500 zaposlenih v firmi.
Vsak direktor bo naredil vse kar lahko da se izogne odpuscanju. Verjamem, da je tudi Carlosa Ghosne. Dalec najvecjo skodo naredijo sefi, ki se ne prilagodijo rezultatom firme in na koncu gre vse v franze.
Pomisli na 8,175 delavcev bivsega TAMa. Kaksne drobtinice so dobili, ko je sel v stecaj TAM? Primerjaj izplacane prispevke za njihove pokojnine, zamujene place in odpravnine delavcev TAMa in Renaulta...
Glavna razloga za propad firm so izsiljevanja sindikatov in neodloceni lastniki, ki ne zamenjajo sefa s slabimi rezultati. Ali pa kombinacije obojega.
sporočil: 2.989
Zadnja sprememba: chef 01.04.2015 07:59
Ne ni bil. Zaman v vsakem clanku pricakujes ne vem kako ekspertizo
glede ne vem cesa, kaj TAM in sportnike mesas v to pa tudi ne vem.
sporočil: 32.214
Zadnja sprememba: najobj 01.04.2015 10:00
[financerb1]... ja, zato pa je pred časom upravni odbor italijanske letalske družbe Alitalia za novega predsednika družbe predlagal nekdanjega prvega moža Ferrarija Luco Cordero di Montezemolo, ker je dobri stari Luca očitno glih kontra s svojimi 27.000.000 (sedemindvajset milijonov) evrov odpravnine forum.finance.si/?m=...973&single , da revež ni bil glih lačen tista dva meseca brezposelnosti ...
Ali je bil clanek po prvi objavljeni verziji kasneje dopolnjen? V clanku pogresam informacijo ali dela Renault stratesko dobro ali slabo, gre le za promocijo sindikalne demagogije. Ali ima Renault vizijo in prihodnost v avtomobilski industriji? Mogoce vsaj primerjava rezultatov in stevila zaposlenih v 2013 in 2014.
Primarni interes sindikatov so njihove kratkorocne koristi.Npr. UAW je bil pomemben dejavnik za zlom ameriske avtomobilske industrije.
en.wikipedia.org/wik...st_century
Mislis, da je sindikatom pomemben razvoj Renaulta. Briga jih za EUR 4mrd, ki so invetirani v elektricne avtomobile 2011-2015. Za sindikaliste in socializem ni pomembno, da ima 120000 ljubi v prihodnje sluzbo, rajsi ogrozijo vseh 127500 zaposlenih v firmi.
Vsak direktor bo naredil vse kar lahko da se izogne odpuscanju. Verjamem, da je tudi Carlosa Ghosne. Dalec najvecjo skodo naredijo sefi, ki se ne prilagodijo rezultatom firme in na koncu gre vse v franze.
Pomisli na 8,175 delavcev bivsega TAMa. Kaksne drobtinice so dobili, ko je sel v stecaj TAM? Primerjaj izplacane prispevke za njihove pokojnine, zamujene place in odpravnine delavcev TAMa in Renaulta...
Glavna razloga za propad firm so izsiljevanja sindikatov in neodloceni lastniki, ki ne zamenjajo sefa s slabimi rezultati. Ali pa kombinacije obojega.
P.S.: svašta pićka rodi, samo para neče ...
Strani: 1