Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kopilot Germanwingsu prikrival bolezen, letalske družbe spreminjajo pravila
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2511350] 30.03.15 15:36 · odgovor na: (# 2511219)
A če držijo navedbe medijev je letalska hiša za vsaj del težav vedela. da človek izgubi 30% vida bi tudi kak pilot, ki je letel s tem človekom bil moral opazit...
fibonaci ima delno prav. nižanje lastnih stroškov je privedlo do tega da se nekatere kontrole ne opravljajo več, oziroma se ne opravljajo tako pogosto in tako rigorozno. TU je odgovornost letalskih družb.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2511350
Strani: 1
[#2511373] 30.03.15 16:39 · odgovor na: (# 2511350)
[Endimion]Profi piloti se predvsem cudijo, da je kopilot v letu in pol nabral samo 600 ur letenja, tako da ze to bi moral biti red flag.
Morda vplivat na ta primer ni moglo...
A če držijo navedbe medijev je letalska hiša za vsaj del težav vedela. da človek izgubi 30% vida bi tudi kak pilot, ki je letel s tem človekom bil moral opazit...
fibonaci ima delno prav. nižanje lastnih stroškov je privedlo do tega da se nekatere kontrole ne opravljajo več, oziroma se ne opravljajo tako pogosto in tako rigorozno. TU je odgovornost letalskih družb.
To nanese 8 ur letenja na teden, kar je baje zelo malo, minimum da obdrzis vescine pilotiranja.
Sedaj je vprasanje, ali je bil toliko po bolniskih (in bi to moral biti red flag za lufthanso in germanwings) ali pa so celo nadrejeni vedeli, da je z njim nekaj narobe in so ga razporejali na delo minimalno kar se je dalo.
V obeh primerih smrdi.
Strani: 1