Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0709FRASX sporočil: 155
Okrog drugega tira je en sam velik halo! To je reakcija nekoga, ki so ga že prevečkrat peljali žejnega čez vodo, zdaj pa se z nezaupanjem drži za denarnico. Prav je tako! Toda pri drugem tiru ni vprašanje: je smiselno graditi ali ne. Vprašanje se glasi: Zakaj šele zdaj in zakaj za takšno ceno? In pa: Od kod denar in koliko drugega tira si ta država pri svojih financah sploh še lahko privošči? Dejstvo je namreč, da je slovenski del južne železnice danes še vedno to, kar je vedno bil: avstro-ogrska južna železnica, projektirana za parne lokomotive z veliko manjšo osno obremenitvijo od sodobnih vlakovnih kompozicij.

P.S. Še en drugi tir bo treba graditi na progi Maribor-Šentilj. Tam je sicer že bil, a so ga komunisti po vojni 'odšraufali', ko so se odločili 'odklopiti' od zahodnega razrednega sovražnika. Te tračnice so zdaj nekje v osrednji Srbiji ali v Albaniji. (Predlog za zanimivo fotoreportažo, ko se bodo ponovno spravili položiti tračnice tja, kjer so že bile.)

P.P.S. Po teh in onih drugih tirih bo treba paziti, da ne bodo odgovorni zmetali preveč denarja še v obnovo proge LJ-Zidani most-Celje, ker bi bili stroški gradnje nove hitre proge čez Trojane (ob avtocesti) manjši od celovite obnove te avstro-ogrske proge z vsemi njenimi ovinki in previsnimi stenami. To bo aktualno čez 10-20 let. Pa saj to že veste, mar ne?