Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Cerar: Pri gradnji drugega tira v igri javnozasebno partnerstvo
Strani: 1
sporočil: 5.934
a se sploh zavedajo kaj je gradnja drugega tira, to se menjo kot da
utreš eno pot do zidance...........................
sporočil: 9.830
"Cerar: Pri gradnji drugega tira v igri javnozasebno
partnerstvo"
... in gromozanske šticunge.
... in gromozanske šticunge.
sporočil: 9.830
(X) da bi lahko Gašperšiča okorno ukrepanje /.../ stalo
stolčkA
(>) da bi lahko Gašperšiča okorno ukrepanje /.../ stalo stolčEK
Nikakor na STAnjugu mi tu slovenštinu da naučimo ... Mnogo žešće zajeban jezik nešto ...
LP, Hanibal Lector
(>) da bi lahko Gašperšiča okorno ukrepanje /.../ stalo stolčEK
Nikakor na STAnjugu mi tu slovenštinu da naučimo ... Mnogo žešće zajeban jezik nešto ...
LP, Hanibal Lector
sporočil: 2.025
Imam idejo. O javnozasebnem partnerstvu ima "bogate" izkušnje
Jankovič. Je tudi samooklicani najmoneyžder Slovenije in tale
miljardni projekt kar kliče po njegovem angažiranju. Imeli bomo
zagotovo nekaj dodatnih aneksov k pogodbi in projekt katere
investicija se ne bo nikdar povrnila. Deja vu kakor Stožice in vse
v stilu Slovenije.
sporočil: 9.830
Zadnja sprememba: anon-129390 09.02.2015 20:17
Shanghai Maglev TrainSystem length: 30,5 km
Operational commercial speed: 431 km/h
Cost: $1,2 billion
(pozor, valuta je USD; v času gradnje manj od 1 milijarde evrov!)
en.wikipedia.org/wik...glev_Train
2. tir Koper -- Divača
System length: 27,1 km
Operational commercial speed: 45 km/h
Cost: €1,4 billion
Moramo še kaj reči?
sporočil: 9.333
Naslov: "Cerar: Pri gradnji drugega tira v igri javnozasebno
partnerstvo"
Se zadeve lotevajo igrivo,
da v igri brez resnega konca
videvajo le vihrajočo grivo ?
Sodražan
Se zadeve lotevajo igrivo,
da v igri brez resnega konca
videvajo le vihrajočo grivo ?
Sodražan
sporočil: 9.830
[153]Zadeve se lotevajo kot posel,
Naslov: "Cerar: Pri gradnji drugega tira v igri javnozasebno partnerstvo"
Se zadeve lotevajo igrivo,
da v igri brez resnega konca
videvajo le vihrajočo grivo ?
Sodražan
ki plača ga slovenski osel.
Še sebi dobro prste namastijo,
a le za bajno provizijo.
Če v tem martiniju ne bo olive,
ne bo ne proge -- in ne grive.
sporočil: 609
NE RAZUMEM !
Pri nas so bili Kitajci (visoka delegacija z ogromno kitajskimi gospodarstveniki) imajo višek denarja, ki so ga hoteli plasirati v infrastrukturo - železnico (v Luko Koper prihaja največ kitajskega blaga in še bi povečali pretovor) mi pa nič. Naša vlada je delovala prav bedno, sedaj ob tej slovenski finančni krizi in oni neumnosti v Šoštanju hočemo s svojo milijardo graditi prepotrebnih 27 km proge. A je tu zdrava pamet? Je ni, edina razlaga je, da se pripravlja še zadnja kraja slovenskega premoženja preko "slovenskih izvajalcev" pri gradnji proge ZATO KITAJCEV NISMO HOTELI !
Javno-zasebno partnerstvo pa je en veli blef ali če hočete spin premierja Mirana Cerarja. Samo tako lahko razumem tisto, kar ne razumem.
Pri nas so bili Kitajci (visoka delegacija z ogromno kitajskimi gospodarstveniki) imajo višek denarja, ki so ga hoteli plasirati v infrastrukturo - železnico (v Luko Koper prihaja največ kitajskega blaga in še bi povečali pretovor) mi pa nič. Naša vlada je delovala prav bedno, sedaj ob tej slovenski finančni krizi in oni neumnosti v Šoštanju hočemo s svojo milijardo graditi prepotrebnih 27 km proge. A je tu zdrava pamet? Je ni, edina razlaga je, da se pripravlja še zadnja kraja slovenskega premoženja preko "slovenskih izvajalcev" pri gradnji proge ZATO KITAJCEV NISMO HOTELI !
Javno-zasebno partnerstvo pa je en veli blef ali če hočete spin premierja Mirana Cerarja. Samo tako lahko razumem tisto, kar ne razumem.
sporočil: 4.301
[tasilo]pa lahko bi... npr. TES6 prvotna ocena 600M€ trenutno 1,4mlr€ plus celotno zivljensko dobo bo delala z izgubo...
Shanghai Maglev Train
System length: 30,5 km
Operational commercial speed: 431 km/h
Cost: $1,2 billion
(pozor, valuta je USD; v času gradnje manj od 1 milijarde evrov!)
en.wikipedia.org/wik...glev_Train
2. tir Koper -- Divača
System length: 27,1 km
Operational commercial speed: 45 km/h
Cost: €1,4 billion
Moramo še kaj reči?
kolko bo torej kostal 2tir?
:-)
LpA
sporočil: 12.861
[erekcija]Pahor je povedal, da so mu v času njegove vlade dali ponudbo, da nam zgradijo drugi tir zastonj, če jih uvozimo okoli dvajset tisoč. Potem bi združevali družine in bi jih bilo v par letih kakih sto tisoč.
> [tasilo]
> Shanghai Maglev Train
> System length: 30,5 km
> Operational commercial speed: 431 km/h
> Cost: $1,2 billion
> (pozor, valuta so USD; v času gradnje manj od 1 milijarde evrov!)
>
>
> 2. tir Koper -- Divača
> System length: 27,1 km
> Operational commercial speed: 45 km/h
> Cost: €1,4 billion
>
>
> Moramo še kaj reči?
Ja moramo...... naj že pridejo kitajčki in nam zgradijo ta tir za 500 miljončkof pa bo !
Čez eno generacijo pa bi imeli visoko razviti evropski Singapur na obali, ki bi ostanku Jugoslovenije pokazal fuck off. Jugoslovenčki pa v jok in na drevo kot Malajci v primeru Singapurja.
sporočil: 3.600
"Na proračunskih sredstvih ni poudarek, iščemo druge možnosti. Vlada si tu nikakor ne želi obremeniti davkoplačevalcev, ta hip za to niti ni možnosti," je povedal premier Miro Cerar.Čestitam!
sporočil: 7.095
Na koncu bo itak kot zasebni partner v projektu nastopal tisti,ki
se okoli tega projekta mota že kako desetletje( prve pogovore na to
temo je začel že pokojni Bajuk): DB. Za kitajce, ki ste jih
nekateri omenjali, je veliko bolj zanimiva naložba v tretji pomol v
Kopru in koncesisja za upravljanje le tega za nekaj desetletij.
sporočil: 2.049
čas vnosa: 09.02.15 20:05
Cmizdar, levi neefektivnež si ne predstavlja, kaj pomeni naredit
biznis.
Projekt drugi tir, projekt za hitrosti 160, projekt kjer je cena postavljena na oko, zato ker je kraški teren neznanka??? to je projekt korita, kjer bi se natočilo 1,5milijarde in kanaliziralo točno določenim svetovalcem, mnenje piscem, dobaviteljem,...
Podjetja, ki bi gradilo žal ali na srečo ni več v državi. Morda bodo morali tujci deliti kuverte, če bodo hoteli normalno opravljat posle.
Kakšen kriminal se je dogajal pri avtocestnih predorih iz strani navezave inšpekcij in projektatnov ali nadzornikov.
To je plan, socialističnega uradništva na pozicijah.
Projekt drugi tir, projekt za hitrosti 160, projekt kjer je cena postavljena na oko, zato ker je kraški teren neznanka??? to je projekt korita, kjer bi se natočilo 1,5milijarde in kanaliziralo točno določenim svetovalcem, mnenje piscem, dobaviteljem,...
Podjetja, ki bi gradilo žal ali na srečo ni več v državi. Morda bodo morali tujci deliti kuverte, če bodo hoteli normalno opravljat posle.
Kakšen kriminal se je dogajal pri avtocestnih predorih iz strani navezave inšpekcij in projektatnov ali nadzornikov.
To je plan, socialističnega uradništva na pozicijah.
sporočil: 1.335
čas vnosa: 09.02.15 18:45
Dajte komiji enkrat investirat svoj denar. Našega in tistega naših
otrok pa pri vaših ekonomskih zablodah pustite pri miru. Hvala.
Strani: 1