Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-154083 sporočil: 6.570
[vickibedi]
Zanimivo, ker tudi drugi opuščajo velike enoprostorce. Je pa cena tega , sicer lepo zgledajočega Renaulta, absolutno zasoljena.
Še bolj zanimivo pa je, kaj pričakujejo, da bodo storili kupci velikih enoprostorcev, ki potrebujejo velike enoprostorce?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2497037

Strani: 1

anon-204390 sporočil: 13.528
[jani1974]
> [vickibedi]
> Zanimivo, ker tudi drugi opuščajo velike enoprostorce. Je pa cena tega , sicer lepo zgledajočega Renaulta, absolutno zasoljena.

Še bolj zanimivo pa je, kaj pričakujejo, da bodo storili kupci velikih enoprostorcev, ki potrebujejo velike enoprostorce?
Gotovo se bo našel nekdo, ki bo zapolnil nišo. Najbrž pa se je trg na tem področju res skrčil. Za družine, ki imajo do dva oroka je karavan čisto dovolj, medtem ko je za večje družine (npr 4 in več otrok) kombi boljša varianta.
anon-20668 sporočil: 3.976
[jani1974]
> [vickibedi]
> Zanimivo, ker tudi drugi opuščajo velike enoprostorce. Je pa cena tega , sicer lepo zgledajočega Renaulta, absolutno zasoljena.

Še bolj zanimivo pa je, kaj pričakujejo, da bodo storili kupci velikih enoprostorcev, ki potrebujejo velike enoprostorce?
Hja, bodo pač kupili kaj drugega. Ali pa rabljene enoprostorce...
Saj nekaj podobnega je bilo v ZDA pred 15-20 leti, ko so recimo tudi tam proizvajalci praktično opustili full-size karavane z V8 in zadnjim pogonom, ki so bili desetletja pred tem tipično vozilo ameriških družin. Te so se potem morale odločati med enoprostorci (minivan) ali SUV-i..

Strani: 1