1 ura
Nemški proizvajalec komponent za avtoindustrijo Mubea zaganja proizvodnjo v Bosni
2 uri
Prevoznika Emirates in Flydubai po poplavah vzpostavljata normalne povezave
3 ure
Cene v hrvaškem turizmu bodo za pet do deset odstotkov višje kot lani 3
4 ure
Za sofinanciranje raziskav v podporo kmetijski politiki pet milijonov evrov
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
7 ur
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
8 ur
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
9 ur
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
10 ur
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
11 ur
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 3
22 ur
Najbolj brani članki danes
22 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander 1
23 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
1 dan
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 9
1 dan
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 6
1 dan
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
1 dan
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
1 dan
Ko se upokoji vodja gradnje
1 dan
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek V Parizu ne bo več prostora za avtobuse

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Avto] Tema: V Parizu ne bo več prostora za avtobuse
[#2495155] 29.01.15 09:14 · odgovor na: anon-130092 (#2495087)
Odgovori   +    3
[0817Suhad]
Kolkor je meni znano hočejo nadomestit dizelske avtobuse z električnimi. Pametna ideja, lahko bi tudi pri nas začeli razmišlajti o tem.
Električni avtobus je trolejbus. Imajo ga marsikje in imeli smo ga tudi v Ljubljani. Tisti, ki bi me hotel prepričati, da so avtobusi z dodanimi več sto kilami dragih in okoljsko problematičnih akumulatorjev boljši od trolejbusov, bi moral pripraviti zelo veliko preverljivih številk in močnih argumentov.