39 min
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
52 min
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem
1 ura
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
1 ura
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
2 uri
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
2 uri
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
2 uri
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 8
3 ure
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
3 ure
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ...
3 ure
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
4 ure
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov 1
5 ur
Novartis z visoko rastjo dobička in prihodkov
6 ur
Robert Golob kot izvoznik veselih slovenskih ljudskih plesov 1
6 ur
Kje Hidria uporablja umetno inteligenco?
6 ur
24ur: hišne preiskave na Darsu 1
6 ur
Normiranci v grafih: najhitreje raste delež tistih, ki imajo večje prihodke 21
7 ur
Danes v živo: Kako brati bilance v 2024
8 ur
Orange Wine Festival – od ideje o manjši degustaciji do referenčnega evropskega festivala

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Zakaj slaba žetev Volkswagna v ZDA?

Strani: 1

anon-297342 sporočil: 416
[#2494821] 28.01.15 08:49
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: anon-297342 28.01.2015 08:50
Zakaj slaba žetev Volkswagna v ZDA?
Ni volkswagen isto kot toyota, honda ali pa nissan... Američani so to že dolgo tega ugotovili!
vrac sporočil: 11.068
[#2494859] 28.01.15 10:05 · odgovor na: anon-297342 (#2494821)
Odgovori   +    3
[Glock]
>Zakaj slaba žetev Volkswagna v ZDA?

Ni volkswagen isto kot toyota, honda ali pa nissan... Američani so to že dolgo tega ugotovili!
in jih zato kaznujejo z nakupom 600, 700 tisoč vozil letno?
anon-319005 sporočil: 295
[#2494861] 28.01.15 10:09 · odgovor na: anon-297342 (#2494821)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 28.01.15 09:04
precenjeni nemci...

zanimivo kaj vozijo islamisti, skoraj brez izjeme sami japonci. Iračani, Kurdi, ki pa vozijo GM, Forde.. so imeli v prvem delu vojne, ko niso še poznali nasprotnika in kje bo udaril, probleme z mobilnostjo. IS jih je presenetil, osnova tega pa je Toyota Hilux
tasilo sporočil: 9.830
[#2494864] 28.01.15 10:10
Odgovori   +    7
"Zakaj slaba žetev Volkswagna v ZDA?"

Zato, ker volkswagni nimajo bobnastih zavor in listnatih vzmeti na zadnjih kolesih. :)
moon sporočil: 1.623
[#2494869] 28.01.15 10:18 · odgovor na: anon-319005 (#2494861)
Odgovori   +    3
[mmatt]
precenjeni nemci...

zanimivo kaj vozijo islamisti, skoraj brez izjeme sami japonci. Iračani, Kurdi, ki pa vozijo GM, Forde.. so imeli v prvem delu vojne, ko niso še poznali nasprotnika in kje bo udaril, probleme z mobilnostjo. IS jih je presenetil, osnova tega pa je Toyota Hilux
Aja?
Moj Hilux je avto, kateri se je v zadnjem desetletju največkrat pokvaril (letnik 2007, 3.0 z avtomatskim menjalnikom), poleg tega je bil pri štirih letih tako gnil, da me je bilo sram vozit tako gnilobo.
Na Toyoti so rekli, da je pač kamion in da v petih letih (kolikor traja garancija za rjo) zagotovo ne bo prerjavel.

Najbrž nisem imel sreče, vendar jaz južnoafričanom ne zaupam vač.
tasilo sporočil: 9.830
[#2494896] 28.01.15 11:30
Odgovori   +    2
"Zakaj slaba žetev Volkswagna v ZDA?"

Zato, ker Volkswagen ne dela kombajnov.
spiderman sporočil: 1.741
[#2494903] 28.01.15 11:50
Odgovori   +    2
Ko je nafta poceni, so šparovni diesel Passati s porabo 5 l/100 km, jenkijem pač takoj mnogo manj zanimivi kot katerakoli 2 tonska pickup/SUV beštija.

Tako pač je čez lužo.
Aja, pa vsi avtomobili so tudi biiiiistveno cenajši, kot nal lupijo na stari celini.
anon-297342 sporočil: 416
[#2494933] 28.01.15 12:41 · odgovor na: vrac (#2494859)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-297342 28.01.2015 12:45
[vrac]
> [Glock]
> >Zakaj slaba žetev Volkswagna v ZDA?
>
> Ni volkswagen isto kot toyota, honda ali pa nissan... Američani so to že dolgo tega ugotovili!

in jih zato kaznujejo z nakupom 600, 700 tisoč vozil letno?
To je še vedno relativno malo in VW znamki zagotavlja 8. mesto s slabimi 4% tržnega deleža.
Toyota je po prodaji tretja z dobrimi 14%, Honda peta z 9,5%, nissan je šesti z 8% tržnim deležem. Tudi hyundai/kia prodata več v ZDA kot VW, sta na sedmem mestu po prodaji s približno 7,5% deležem.
Za VW so v ZDA največji problem višje cene rezervnih delov v primerjavi z domačo in Azijsko konkurenco in posledično hitrejša izguba vrednosti.
anon-299391 sporočil: 90
[#2494965] 28.01.15 13:18 · odgovor na: spiderman (#2494903)
Odgovori   +    1
"Šparovni" modeli sploh niso na voljo za prodajo v ZDA. Omejitve proizvajalcem. Pozanimaj se.
spiderman sporočil: 1.741
[#2494990] 28.01.15 14:39 · odgovor na: anon-299391 (#2494965)
Odgovori   +    0
[bethel]
"Šparovni" modeli sploh niso na voljo za prodajo v ZDA. Omejitve proizvajalcem. Pozanimaj se.
Uuups... ...to pa res prvič slišim.
Kaj kao zaščita domače avto industrije pred "prveč varčnimi" vozili iz uvoza? Je to res možno?
ogo sporočil: 3.087
[#2495327] 29.01.15 16:58 · odgovor na: spiderman (#2494990)
Odgovori   +    0
[spiderman]
> [bethel]
> "Šparovni" modeli sploh niso na voljo za prodajo v ZDA. Omejitve proizvajalcem. Pozanimaj se.

Uuups... ...to pa res prvič slišim.
Kaj kao zaščita domače avto industrije pred "prveč varčnimi" vozili iz uvoza? Je to res možno?
Ni zaščite. Problem je v tem, da so dizli v CARB državah, zaradi emisij strupov, preprosto verboten. Nemci pa žal varčnih bencinarjev nimajo, hibride pa tudi še ne znajo prav dobro delat.

Od varčnih avtomobilov je v ZDA prodajni hit Toyota Prius. V Kaliforniji so na vsakem koraku, kot v Bosni Golf Dizel, v Albaniji pa Merčo.

Dizli so pač evropska pogruntavščina - celotem poslovni model nosi vodo izključno zaradi nizke trošarine na dizel. V ZDA te za dizel pozitivne davčne diskriminacije ni in je dizelsko gorivo dražje od bencina. Pika na i so pa še emisijski zakoni, kot je CARB, ki ga povzemajo potem od Kalifornije še druge zvezne države, ki dizle zaradi emisij delcev preprosto diskvalificirajo iz igre.
anon-25390 sporočil: 43
[#2495359] 29.01.15 22:52 · odgovor na: ogo (#2495327)
Odgovori   +    0
[ogo]
> [spiderman]
> > [bethel]
> > "Šparovni" modeli sploh niso na voljo za prodajo v ZDA. Omejitve proizvajalcem. Pozanimaj se.
>
> Uuups... ...to pa res prvič slišim.
> Kaj kao zaščita domače avto industrije pred "prveč varčnimi" vozili iz uvoza? Je to res možno?

Ni zaščite. Problem je v tem, da so dizli v CARB državah, zaradi emisij strupov, preprosto verboten. Nemci pa žal varčnih bencinarjev nimajo, hibride pa tudi še ne znajo prav dobro delat.

Od varčnih avtomobilov je v ZDA prodajni hit Toyota Prius. V Kaliforniji so na vsakem koraku, kot v Bosni Golf Dizel, v Albaniji pa Merčo.

Dizli so pač evropska pogruntavščina - celotem poslovni model nosi vodo izključno zaradi nizke trošarine na dizel. V ZDA te za dizel pozitivne davčne diskriminacije ni in je dizelsko gorivo dražje od bencina. Pika na i so pa še emisijski zakoni, kot je CARB, ki ga povzemajo potem od Kalifornije še druge zvezne države, ki dizle zaradi emisij delcev preprosto diskvalificirajo iz igre.
Pa tudi cena igra vlogo. VW se ceni vec kot japonske znamke (Passat 36900, Camry 33900, Accord 34800, Lexus ES 41400) za pripmerljive modele, poleg tega pa ima se manjso distribucijsko mrezo kot konkurenca. Med domacimi znamkami pa za ta denar dobis Ford Taurus ali Chrysler 300C, oba modela za odtenek vecja kot Passat

Strani: 1