Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek 5 najvarnejših vozil v svojem razredu
Strani: 1
sporočil: 13.528
Glede na to, da so zmagovalci večinoma spet sami iz nemških
koncernov, malo dvomim v poštenost teh testov.
sporočil: 7.327
Bla bla bla bla. EuroNCAP je v zadnjih letih mnogo preveč točk
namenil raznim kvazi-pripomočkom, ki naj bi skrbeli za višjo
stopnjo varnosti, a nimajo z njo v resnici prav veliko.
Konkretni primer: Renault Megane je padel iz 5 zvezdic na prejšnjem EuroNCAP testu padel na 3. Zakaj? Pasivna varnost je še vedno odlična, mu pa manjkajo nekatera pomagala, npr. na centralni konzoli uporabnik dobi obvestilo, da zadaj ni pripet pas in to v enem od 8 ali 9 jezikov, ne pa v vseh evropskih jezikih. In s tem izgubil toliko tock, da je padel iz realno 4 na dejanske 3. Ali je Megane, ki je bil še pred nekaj leti vrhunsko varen avto, sedaj ekstremno nevaren?
Poznavalci sicer že vedo, kako in kaj, kaj pa običajni uporabniki, ki zelo redko spremljamo novosti v avtomobilski branži? Oni vidijo samo Golf 5, Megane 3. Zaključek: Švaba superioren, Francoz leteča krsta.
Kdo pa je zgodovinsko tisti, ki vlaga več v varnost oz. je pri tem bolj inovativen, pa ne bi.
Konkretni primer: Renault Megane je padel iz 5 zvezdic na prejšnjem EuroNCAP testu padel na 3. Zakaj? Pasivna varnost je še vedno odlična, mu pa manjkajo nekatera pomagala, npr. na centralni konzoli uporabnik dobi obvestilo, da zadaj ni pripet pas in to v enem od 8 ali 9 jezikov, ne pa v vseh evropskih jezikih. In s tem izgubil toliko tock, da je padel iz realno 4 na dejanske 3. Ali je Megane, ki je bil še pred nekaj leti vrhunsko varen avto, sedaj ekstremno nevaren?
Poznavalci sicer že vedo, kako in kaj, kaj pa običajni uporabniki, ki zelo redko spremljamo novosti v avtomobilski branži? Oni vidijo samo Golf 5, Megane 3. Zaključek: Švaba superioren, Francoz leteča krsta.
Kdo pa je zgodovinsko tisti, ki vlaga več v varnost oz. je pri tem bolj inovativen, pa ne bi.
sporočil: 1.301
[markoff]igzektli!!!
Bla bla bla bla. EuroNCAP je v zadnjih letih mnogo preveč točk namenil raznim kvazi-pripomočkom, ki naj bi skrbeli za višjo stopnjo varnosti, a nimajo z njo v resnici prav veliko.
Konkretni primer: Renault Megane je padel iz 5 zvezdic na prejšnjem EuroNCAP testu padel na 3. Zakaj? Pasivna varnost je še vedno odlična, mu pa manjkajo nekatera pomagala, npr. na centralni konzoli uporabnik dobi obvestilo, da zadaj ni pripet pas in to v enem od 8 ali 9 jezikov, ne pa v vseh evropskih jezikih. In s tem izgubil toliko tock, da je padel iz realno 4 na dejanske 3. Ali je Megane, ki je bil še pred nekaj leti vrhunsko varen avto, sedaj ekstremno nevaren?
Poznavalci sicer že vedo, kako in kaj, kaj pa običajni uporabniki, ki zelo redko spremljamo novosti v avtomobilski branži? Oni vidijo samo Golf 5, Megane 3. Zaključek: Švaba superioren, Francoz leteča krsta.
Kdo pa je zgodovinsko tisti, ki vlaga več v varnost oz. je pri tem bolj inovativen, pa ne bi.
če recimo rezultat Fabije primerjamo z rezultatom Cactusa, katerega so NCAP-ovci tudi "klepnli" nedavno tega in kateri jo je "odnesel" s "samo" štirimi zvezdicami, sta rezultata po kategorijah sledeča:
pasivna varnost odrasli: Cactus 82%; Fabia 81%
pasivna varnost otroci: Cactus 79%; Fabia 81%
pasivna varnost pešcev: Cactus 80%; Fabia 69%
(pasivna varnost... to je, kako težke poškodbe lahko dobiš, če se z avtom DEJANSKO v kaj zaletiš ali koga povoziš!!!)
safety sistemi: Cactus 59%; Fabia 69%
(safety sistemi... varnostna elektronika, kjer je poleg koristnih stvari, kot so ESP, ABS in podobno, dejansko skritih cel kup podobnih brezvezarij, kot jih omenja markoff... ki pa nosijo točke... in posledično zvezdice)
če mene vprašate, sta ta dva avtomobila v primeru dejanskega trka praktično enako "varna". v primeru da te rukne kot pešca pa je Cactus (kljub dejstvu, da ima veliko bolj crossoversko dvignjen in vertikalno odsekan nos), celo občutno boljši!
percepcija "raje" pa dejansko funcionira točno tako: Citroen 4 zvezdice, Škoda 5 zvezdic... "francoz" šrot, "švaba" superioren :/.
sporočil: 1.301
[alek14]ne reci dvakrat... glede na to, da so glihkar sprejeli uredbo, da mora na ceniku za kavo z mlekom pisat, da vsebuje mleko (ker je mleko nekaterim alergen) in da pripravljajo uredbo ki bo prepovedovala kajenje elektronskih cigaret v zaprtih prostorih (ker para s katero "glumijo dim" lahko vsebuje sledi kancerogenov), bodo slej ko prej prišli tudi na to idejo... ;)
> [drugmirko]
> pasivna varnost pešcev: Cactus 80%; Fabia 69%
Jebeni tile pešči, ki se zaletavajo v Fabije.
Bodo vrli EU poslanci končno doumeli in sprejeli direktivo, da pešci nujno potrebujejo Dainese čelade, pa Boschev ESP. :)
Strani: 1