Izbrani forum: Servis

Izbrana tema: LIVE - možnost komentiranja

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-19362 sporočil: 937
[Servis] Tema: LIVE - možnost komentiranja
[#2485513] 19.12.14 15:29 · odgovor na: crt (#2485468)
Odgovori   +    0
Pri načrtovanju strategije, kaj narediti z forumaši neplačniki (da uporabljma terminus davkarije), ti morda pomagata sledeča članka, v katerem uredniki švicarskega časnika Tageswoche na osnovi ankete ugotavljajo, da bralci (torej tisti, ki komentirajo članke), vedo več od njih :))
Torej kaj narediti s tem suhim zlatom?

www.heise.de/tp/news...02412.html

www.tageswoche.ch/de...ls-wir.htm

lp,
a

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2485513

Strani: 1

crt sporočil: 27.191
[Servis] Tema: LIVE - možnost komentiranja
[#2485514] 19.12.14 15:32 · odgovor na: anon-19362 (#2485513)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: crt 19.12.2014 15:33
[maningi]
Pri načrtovanju strategije, kaj narediti z forumaši neplačniki (da uporabljma terminus davkarije), ti morda pomagata sledeča članka, v katerem uredniki švicarskega časnika Tageswoche na osnovi ankete ugotavljajo, da bralci (torej tisti, ki komentirajo članke), vedo več od njih :))
Torej kaj narediti s tem suhim zlatom?
verjetno je tako kot pri zlatu en pomemben korak locevanje, kaj je zlato, kaj pa flash in the pan :)
Gustl sporočil: 13.629
[Servis] Tema: LIVE - možnost komentiranja
[#2486783] 26.12.14 09:23 · odgovor na: anon-19362 (#2485513)
Odgovori   +    0
[maningi]
Pri načrtovanju strategije, kaj narediti z forumaši neplačniki (da uporabljma terminus davkarije), ti morda pomagata sledeča članka, v katerem uredniki švicarskega časnika Tageswoche na osnovi ankete ugotavljajo, da bralci (torej tisti, ki komentirajo članke), vedo več od njih :))
Torej kaj narediti s tem suhim zlatom?

www.heise.de/tp/news...02412.html

www.tageswoche.ch/de...ls-wir.htm

lp,
a
Bralci (vecinoma niso komentatorji, nekateri pa so) skoraj vedno vedo vec o temi, o kateri je govora v mediju. Porazdelitev tega pa je običajno precej siroka, vprasljiva je tudi pripravljenost deljenja z javnostjo.

To je povsod tako, ni omejenona ta medij.

Strani: 1