Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Tomos 60 let po nastanku znova išče pot do kupcev
Strani: 1
sporočil: 18.363
Tomosovi mopedi so legende. Lepo je bilo začet z njimi in postopoma
nadaljevat s težjimi in močnejšimi motorji. Lep dan.
sporočil: 2.568
Ponudba Tomosa izgleda kot da se je ustavil čas. Če bi firma bila
iz Kube, se ne bi nič čudil.
sporočil: 1.476
Hudimana, a da se spet splača delat; ja to je pa lepo. Brez
elektrifikacije ne bo šlo, morda bo treba pomislit tudi na kak
elektrificiran skiro saj je tudi to močan trend, ki se je iz marin
preselil tudi v mesta. Tovarna baterij v MB? Tovarna elektro
busov...res pa da v privat sektorju za majhno oz. mezdno colungo.
sporočil: 6.570
[klemenstp]Narobe, to, kar se je zgodilo s Tomosom - nakup zaradi premoženja, ki ga tovarna ima, in zaslužek s razprodajo tega premoženja (v Tomosovem primeru zemljišča, na kateri tovarna stoji), je čisto običajna praksa v tako zveličavnem kapitalizmu.
Ponudba Tomosa izgleda kot da se je ustavil čas. Če bi firma bila iz Kube, se ne bi nič čudil.
Tako da Ediju Svetliku pravzaprav ni nič očitat, razen to, da bi lahko malo manj tvezil in prikrival svoje namene :-)
sporočil: 2.309
Zalosno pa je, da v vseh teh letih niso uspeli spraviti skupaj
stiritaktnega motorja. Se vedno so vsi mopedi gnani z smrdljivimi
dvotaktnimi motorji.
Kolikor vem, v Italiji v center mest ne smes z dvotaktnim mopedom, kar je seveda slabo za Tomosove dvotakterje.
Honda je ze pred 30 leti imela moped Camino z stiritaktnim motorjem.
Tudi novi moped Tori od Riflja ima stiritaktni motor, ki pa je izdelan na Tajvanu, a je na zalost izdelava slabe kvalitete.
Kolikor vem, v Italiji v center mest ne smes z dvotaktnim mopedom, kar je seveda slabo za Tomosove dvotakterje.
Honda je ze pred 30 leti imela moped Camino z stiritaktnim motorjem.
Tudi novi moped Tori od Riflja ima stiritaktni motor, ki pa je izdelan na Tajvanu, a je na zalost izdelava slabe kvalitete.
sporočil: 526
Dejte ga Akrapoviču za 1 Evro. Možakar bo v enem letu spedenal vse
kar razni "strokovni managerji" niso mogli v 20 letih.
sporočil: 349
Ohhhh, zmagovalno.
Končno tudi lepe novice. Pa nostalgija in mladostniške dogodivščine.
Kolko nas je po zaslugi Tomekov lahko skočlo v sosednjo vas ali pa še malo dalje in se malo pocartalo. Al pa čez njivo bežalo z veselice :D
Še zmeraj mam moj "metak" (Bullet) temno plave barve z "alu felnami" pa Sava gobicami. Letni 1980, izvovni model.
Ga šparam za otroka, ko ga bom imel. Če bo takrat še dovoljena vožnja s "cvajtakteri".
Končno tudi lepe novice. Pa nostalgija in mladostniške dogodivščine.
Kolko nas je po zaslugi Tomekov lahko skočlo v sosednjo vas ali pa še malo dalje in se malo pocartalo. Al pa čez njivo bežalo z veselice :D
Še zmeraj mam moj "metak" (Bullet) temno plave barve z "alu felnami" pa Sava gobicami. Letni 1980, izvovni model.
Ga šparam za otroka, ko ga bom imel. Če bo takrat še dovoljena vožnja s "cvajtakteri".
sporočil: 349
[Breiva]
Zalosno pa je, da v vseh teh letih niso uspeli spraviti skupaj stiritaktnega motorja. Se vedno so vsi mopedi gnani z smrdljivimi dvotaktnimi motorji.
Kolikor vem, v Italiji v center mest ne smes z dvotaktnim mopedom, kar je seveda slabo za Tomosove dvotakterje.
Honda je ze pred 30 leti imela moped Camino z stiritaktnim motorjem.
Tudi novi moped Tori od Riflja ima stiritaktni motor, ki pa je izdelan na Tajvanu, a je na zalost izdelava slabe kvalitete.
Štiritaktni motorji so dražji za vzdrževanje. Težje vžigajo. So težji in jih je težje hladit.
Smrdijo pa samo zato, ker vozniki niso sposobni prave mešance naredit, ali pa ker mularija za svoje frizirane bolide koristi TTS ki prav svinjsko reže v nos.
Po moje je boljša varianta z dodatnim rezervarjem za olje in avtomatsko mešanje kot ga imajo italjani.
sporočil: 115
Začeti z ničle?? KRETENI! Kdo jih je pa spravu na ničlo?!?!?!
Njihovi top meneđerji s plenislkimi sposobnostmi! Ki bi prodali
mamo za "šaku dolara".
In tudi sedaj ko se kao na novo postavljajo, njihova vizija žal ostaja v kameni dobi. Očitno "nočejo" razumet da gre čas naprej in še naprej trobezljajo na starih modelih in dizajnih. Razen kitajskih elektro sranj, ki jih itak noben noče.
Res je žalostno gledat kako nekdo pohlepen in nesposoben uniči nekaj, kar bi lahko bilo uspešno in v ponos nam vsem.
In tudi sedaj ko se kao na novo postavljajo, njihova vizija žal ostaja v kameni dobi. Očitno "nočejo" razumet da gre čas naprej in še naprej trobezljajo na starih modelih in dizajnih. Razen kitajskih elektro sranj, ki jih itak noben noče.
Res je žalostno gledat kako nekdo pohlepen in nesposoben uniči nekaj, kar bi lahko bilo uspešno in v ponos nam vsem.
sporočil: 2.309
[grekom1]Jaz sem imel leta 1961 Colibrija in moram reci, da je bil kar soliden moped, le motor ni bil prevec vzdrzljiv (verjetno je bilo olje takrat slabe kvalitete). Bil pa sem vseeno zelo srecen z njim.
> [Breiva]
> Zalosno pa je, da v vseh teh letih niso uspeli spraviti skupaj stiritaktnega motorja. Se vedno so vsi mopedi gnani z smrdljivimi dvotaktnimi motorji.
> Kolikor vem, v Italiji v center mest ne smes z dvotaktnim mopedom, kar je seveda slabo za Tomosove dvotakterje.
>
> Honda je ze pred 30 leti imela moped Camino z stiritaktnim motorjem.
> Tudi novi moped Tori od Riflja ima stiritaktni motor, ki pa je izdelan na Tajvanu, a je na zalost izdelava slabe kvalitete.
Štiritaktni motorji so dražji za vzdrževanje. Težje vžigajo. So težji in jih je težje hladit.
Smrdijo pa samo zato, ker vozniki niso sposobni prave mešance naredit, ali pa ker mularija za svoje frizirane bolide koristi TTS ki prav svinjsko reže v nos.
Po moje je boljša varianta z dodatnim rezervarjem za olje in avtomatsko mešanje kot ga imajo italjani.
Sedaj pa imam Piaggio Ciao, letnik okoli 1980, za izlete na Savo in moram reci, da je Ciao zakon. Zelo lahek, vziga brez problemov, enostavna konstrukcija, pogon z jermenom (veriga je samo za zagon in pedaliranje), ki ne potrebuje nobenega vzdrzevanja. Skratka enostavna in genialna konstrukcija.
Piaggio jih je prenehal izdelovati, ker imajo dvotaktni motor in z njimi ne smes v center mesta. Za stiritaktni motor pa v okvirju verjetno ni dovolj prostora.
sporočil: 4.098
Zadnja sprememba: anon-54454 02.12.2014 14:20
[Breiva]
Italijani so v 40-50 letih proizvajali v glavnem 4T mopede (Motom, Laverda...). Sele Piaggio je s popularnostjo svoje Vespe spremenil trend.
Honda je ze pred 30 leti imela moped Camino z stiritaktnim motorjem.
Tudi novi moped Tori od Riflja ima stiritaktni motor, ki pa je izdelan na Tajvanu, a je na zalost izdelava slabe kvalitete.
Kar se pa Tomosa tice. Od kar vem zase, so vsi njihovi motorji in vsa ta leta temeljili na eni in isti osnovi.
Edina omembe vredna nadgradnja je bila dvostopenjska drsna sklopka, ki pa jo je tudi ze zdavnaj povozil cas.
sporočil: 32.212
[klemenstp]... čuj, če imaš ti kaj bolj praktičnega za vse tiste, ki se jim ne ljubi gonit s kolesom, nimajo pa želje po dirkanju z motorji, potem toti svoj kubanski čas lahko poženeš naprej ...
Ponudba Tomosa izgleda kot da se je ustavil čas. Če bi firma bila iz Kube, se ne bi nič čudil.
P.S.: čeprav je od Tomosa rahlo drugačna, pa vendar Vespa je bila, je in bo ostala Vespa ...
sporočil: 2.568
[najobj]No, pa si poglej evolucijo vespe, kakšna je danes vespa in kakšna je bila pred 20 ali več let. Tudi sam sem si jo lastil in jo vozil, pa še kakšnega drugega piaggia.
> [klemenstp]
> Ponudba Tomosa izgleda kot da se je ustavil čas. Če bi firma bila iz Kube, se ne bi nič čudil.
... čuj, če imaš ti kaj bolj praktičnega za vse tiste, ki se jim ne ljubi gonit s kolesom, nimajo pa želje po dirkanju z motorji, potem toti svoj kubanski čas lahko poženeš naprej ...
P.S.: čeprav je od Tomosa rahlo drugačna, pa vendar Vespa je bila, je in bo ostala Vespa ...
Tomose sem samo vozil.
sporočil: 94
čas vnosa: 02.12.14 18:37
Narod z mentaliteto tatiča in hlapca ne more obvaladati takih
sistemov, ki zahtevajo čisto druge vrednote... Sej gazda (Tito) ni
slabo mislil, pač ni štekal. Tovarna, izdelki, razvoj, logistika...
uff... mi smo izbrali drugi razvojni model in zato so paradni konji
slo gospodarstva: ajpes, dars, durs, zavodi, uradi, skladi... ipd
sporočil: 32.212
Zadnja sprememba: najobj 03.12.2014 09:57
[klemenstp]
> [najobj]
> > [klemenstp]
> > Ponudba Tomosa izgleda kot da se je ustavil čas. Če bi firma bila iz Kube, se ne bi nič čudil.
> ... čuj, če imaš ti kaj bolj praktičnega za vse tiste, ki se jim ne ljubi gonit s kolesom, nimajo pa želje po dirkanju z motorji, potem toti svoj kubanski čas lahko poženeš naprej ...
>
> P.S.: čeprav je od Tomosa rahlo drugačna, pa vendar Vespa je bila, je in bo ostala Vespa ...
No, pa si poglej evolucijo vespe, kakšna je danes vespa in kakšna je bila pred 20 ali več let. Tudi sam sem si jo lastil in jo vozil, pa še kakšnega drugega piaggia.... evo, takšna upload.wikimedia.org...chraeg.jpg je Vespa danes po dolgih letih evolucije ... khmm, čeprav jaz pravzaprav nisem toliko govoril o Vespi, ampak sem govoril o Tomosu ...
Tomose sem samo vozil.
P.S.: ko si glih evolucijo omenil, sem se na tole spomnil ...
O tem, kaj je pravzaprav uspeh, govori ribič, ki sedi na pomolu in namaka trnek v morje. Že dve uri sedi tam, a je ujel le eno samo majhno ribo. Mimo pride bogat poslovnež, lastnik tovarne s 150 zaposlenimi.
»Kaj delaš?« vpraša bogataš ribiča.
»Ribe lovim,« mu ta odgovori.
»Pa veš, da bi lahko ujel več rib?«
»Kako?«
»Lahko bi si kupil čoln in šel na odprto morje. Tam bi lovil z mrežo in bi imel lahko ogromen ulov.«
»Slišati je lepo. A vendar, kaj bi s tem?«
»Ribe bi lahko prodal in zaslužil.«
»Sliši se odlično, a vseeno, kaj bi z vsem tem denarjem?«
»Lahko bi ga vložil in zgradil svojo tovarno ribjih konzerv. Tvoje izdelke bi kupovali po celem svetu.«
»Že, že, a to pomeni več dela, več skrbi …«
»Predvsem pomeni to več denarja! S tem denarjem bi si lahko marsikaj kupil!«
»Imaš prav, a vseeno ne razumem. Kaj bi si kupil?«
»Različne stvari, predvsem pa čas. Več denarja pomeni več časa.«
»Se strinjam, a kaj bi s časom?«
»Čas je nekaj izjemnega, saj lahko delaš, kar te zares veseli.« »Vidiš, prav to počnem že zdaj. Sedim tu in v miru lovim ribe,« je odgovoril ribič in se prijazno nasmehnil.
sporočil: 2.730
[valsidalado]V bistvu so "ta pametni" res pametni - a le za svoj žep. Mi vsi ostali "ta neumni" pa smo res neumni, ker to dopuščamo.
Aja. Pa tole 'Začeti iz ničle' si krasno izpostavil. Brisati pretekle grehe in maslo na glavi tako, da 'vedno tapametni' ostanejo "pametni" še naprej, 'vedno taneumni' pa še naprej "neumni", v glavnem tako, da vedno profitirajo eni in isti ali pa njim podobni. Mal' se prefarbajo, pokradejo ideje pametnim, sicer jih pa ignorirajo, pa je ...
sporočil: 94
čas vnosa: 03.12.14 11:50
Včasih je v tem super-pametnem štosu, ki nehote razgali mentaliteto
revčkov - nastopal kak Črnogorec ipd. Novi časi, nova verzija v
slovenščini... kako prikladno.
sporočil: 94
čas vnosa: 03.12.14 12:08
Kakšne zgube so bili Robert Bosch, Ferdinand Porsche, Werner
Siemens in ostali, ker se niso zadovoljili z ribami v vaški strugi.
Oni pač niso štekali te biznatinsko-taoistične filozofije…
sporočil: 32.212
[UmerSamo]... čuj, in kaj točno si ti meni hotel povedat, da nisi v enega stlačil, ampak si kar dva posta napisal, ha ? ...
Kakšne zgube so bili Robert Bosch, Ferdinand Porsche, Werner Siemens in ostali, ker se niso zadovoljili z ribami v vaški strugi. Oni pač niso štekali te biznatinsko-taoistične filozofije…
P.S.: če bi toti Robert Bosch, Ferdinand Porsche, Werner Siemens in ostali bili tako racionalni kot ti, bi oni še danes lovili ribe v vaški strugi ...
sporočil: 2.568
[najobj]
Tole sem poleti slišal in mi je še vedno top.
P.S.: ko si glih evolucijo omenil, sem se na tole spomnil ...
O tem, kaj je pravzaprav uspeh, govori ribič, ki sedi na pomolu in namaka trnek v morje. Že dve uri sedi tam, a je ujel le eno samo majhno ribo. Mimo pride bogat poslovnež, lastnik tovarne s 150 zaposlenimi.
»Kaj delaš?« vpraša bogataš ribiča.
»Ribe lovim,« mu ta odgovori.
»Pa veš, da bi lahko ujel več rib?«
»Kako?«
»Lahko bi si kupil čoln in šel na odprto morje. Tam bi lovil z mrežo in bi imel lahko ogromen ulov.«
»Slišati je lepo. A vendar, kaj bi s tem?«
»Ribe bi lahko prodal in zaslužil.«
»Sliši se odlično, a vseeno, kaj bi z vsem tem denarjem?«
»Lahko bi ga vložil in zgradil svojo tovarno ribjih konzerv. Tvoje izdelke bi kupovali po celem svetu.«
»Že, že, a to pomeni več dela, več skrbi …«
»Predvsem pomeni to več denarja! S tem denarjem bi si lahko marsikaj kupil!«
»Imaš prav, a vseeno ne razumem. Kaj bi si kupil?«
»Različne stvari, predvsem pa čas. Več denarja pomeni več časa.«
»Se strinjam, a kaj bi s časom?«
»Čas je nekaj izjemnega, saj lahko delaš, kar te zares veseli.« »Vidiš, prav to počnem že zdaj. Sedim tu in v miru lovim ribe,« je odgovoril ribič in se prijazno nasmehnil.
Strani: 1