Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kristijan Stamatović: Zakaj drugega tira ne bi gradili Kitajci?
Strani: 1
sporočil: 30.415
Slovenija ni Kitajska, slovenski delavci niso kitajski delavci,
korupcija v Sloveniji ni enaka korupciji na Kitajskem, pred
desetletjem so na kitajskih moriščih usmrtili okoli 12.000
kriminalcev na leto...Pa vendar.
Copy. Slovenija je gorata, Poljska je ravna, naj bo tako. Če že Miklavčič iz GH Holdinga primerja Alpe in Himalaje, imamo občutek, da je za tega političnega »gradbinca« tudi Kitajski Tibet na Himalajah ravna plošča in gradnja proge, ki poteka na višini Alpskega Mont Blanca in na več kot 5.000 metrov, je zanj očitno nezahtevno delo. Drugi železniški tir Koper – Divača, projekt vreden 1,3 milijarde (ni končna vrednost!). Dolžina je 27.101 metrov, premore osem predorov v skupni dolžini 20.322 metrov (72 odstotkov celotne trase), dva viadukta in dva mosta...Na Kitajskem se je začela gradnja podaljšane železniške proge v Tibetu, najvišje ležeče železnice na svetu, ki bo povezala tibetansko glavno mesto Lhaso z drugim največjim Shigatse. Stroške gradnje 253 kilometrov dolge proge skozi večinoma neprehodna gorata območja ocenjujejo na 13,3 milijarde juanov (1,47 milijarde evrov), skoraj polovica tirov bo tekla skozi predore in preko mostov...Kitajska podjetja zaključujejo rekonstrukcijo 1.300 kilometrov proge čez Angolo za 1,84 milijarde dolarjev!? Torej, Kitajci bodo za kilometer proge čez Angolo porabili dobrih 1.000.000 evrov, za gradnjo proge po Tibetu 6.000.000 evrov, mi pa za kilometer Kopra – Divače 55.000.000 evrov????!!!! Zakaj nam Kitajci ne izgradijo drugi tir in mimogrede polepšajo progo do Hodoša? Cena bi bila največ 5 milijonov po kilometru!
Copy.1.300 kilometrov proge čez Angolo! Kitajska podjetja zaključujejo rekonstrukcijo druge največje proge v Afriki dolge 1.344 km za 1,84 milijarde dolarjev...
Copy. Slovenija je gorata, Poljska je ravna, naj bo tako. Če že Miklavčič iz GH Holdinga primerja Alpe in Himalaje, imamo občutek, da je za tega političnega »gradbinca« tudi Kitajski Tibet na Himalajah ravna plošča in gradnja proge, ki poteka na višini Alpskega Mont Blanca in na več kot 5.000 metrov, je zanj očitno nezahtevno delo. Drugi železniški tir Koper – Divača, projekt vreden 1,3 milijarde (ni končna vrednost!). Dolžina je 27.101 metrov, premore osem predorov v skupni dolžini 20.322 metrov (72 odstotkov celotne trase), dva viadukta in dva mosta...Na Kitajskem se je začela gradnja podaljšane železniške proge v Tibetu, najvišje ležeče železnice na svetu, ki bo povezala tibetansko glavno mesto Lhaso z drugim največjim Shigatse. Stroške gradnje 253 kilometrov dolge proge skozi večinoma neprehodna gorata območja ocenjujejo na 13,3 milijarde juanov (1,47 milijarde evrov), skoraj polovica tirov bo tekla skozi predore in preko mostov...Kitajska podjetja zaključujejo rekonstrukcijo 1.300 kilometrov proge čez Angolo za 1,84 milijarde dolarjev!? Torej, Kitajci bodo za kilometer proge čez Angolo porabili dobrih 1.000.000 evrov, za gradnjo proge po Tibetu 6.000.000 evrov, mi pa za kilometer Kopra – Divače 55.000.000 evrov????!!!! Zakaj nam Kitajci ne izgradijo drugi tir in mimogrede polepšajo progo do Hodoša? Cena bi bila največ 5 milijonov po kilometru!
Copy.1.300 kilometrov proge čez Angolo! Kitajska podjetja zaključujejo rekonstrukcijo druge največje proge v Afriki dolge 1.344 km za 1,84 milijarde dolarjev...
sporočil: 1.755
Zato ker bi pri takem financiranju težko kdo pospravil kakšno
pošteno "provizijo" v žep, poleg tega pregovorno zaprte Slovence
moti to, da bi progo delali KItajci češ, saj vemo kakšna je
kitajska roba, pa vendarle jih ne moti, da so vse igrači, ki jih da
otrok v usta, tam narejene, da ne govorim, da so na naših policah
kitajska fižola in česen...
sporočil: 2.998
To ni razlog. Razlika v ceni med 5mio in 55mio je dovolj velika za
vmestitev ustreznih podkupnin. Gre za politično bombo, ni vlade ki
bi preživela tega posla ... edini način je vključitev opozicije v
korupcijo, tako kot je bilo v projektih TEŠ6, SIJ ipd. Mislim, da
Cerar ne pellje takšnih poslov.
sporočil: 11.068
[eliot]Ja, če pa ni Cerar za podkupninske posle, potem pa naj najame Kitajce za 5 milijonov EUR-ov/km. Zakaj ne? Morda si pa mislil, da Cerarja se da podkupiti, samo ne bi rad delil z desnimi hijenami, bi si kar leve raztalale?
To ni razlog. Razlika v ceni med 5mio in 55mio je dovolj velika za vmestitev ustreznih podkupnin. Gre za politično bombo, ni vlade ki bi preživela tega posla ... edini način je vključitev opozicije v korupcijo, tako kot je bilo v projektih TEŠ6, SIJ ipd. Mislim, da Cerar ne pellje takšnih poslov.
sporočil: 6.948
Zakaj?
Zato, ker je pamet že davno zapustila te kraje.
Mi živimo v svetu demokratičnega socializma, kjer so tujci nezaželeni, če seveda to niso ravno "bratje" iz naše bivše SFRJ, ki pa so v resnici prav taki reveži kot mi. Gospod Cerar je že povedal, da infrastrukture in Luke Koper ne damo in pika. Niti koščka! To je žal realnost, ki jo živimo in tako bo tudi ta članek glas vpijočega v puščavi naših zblojenih glav.
Zato, ker je pamet že davno zapustila te kraje.
Mi živimo v svetu demokratičnega socializma, kjer so tujci nezaželeni, če seveda to niso ravno "bratje" iz naše bivše SFRJ, ki pa so v resnici prav taki reveži kot mi. Gospod Cerar je že povedal, da infrastrukture in Luke Koper ne damo in pika. Niti koščka! To je žal realnost, ki jo živimo in tako bo tudi ta članek glas vpijočega v puščavi naših zblojenih glav.
sporočil: 4.257
Mene zanima ali sploh potrebujemo DRUGI TIR?
Je bila o upravičenosti gradnje narejena kakšna študija izvedljivosti?
Ali gre le za jankovićevsko strategijo vlaganja v gradnjo Mercatorjevih trgovin na Balkanu? Kar tako na pamet.
Vsaka investicija mora prinašati nek profit. Jo bo famozni drugi tir?
Je bila o upravičenosti gradnje narejena kakšna študija izvedljivosti?
Ali gre le za jankovićevsko strategijo vlaganja v gradnjo Mercatorjevih trgovin na Balkanu? Kar tako na pamet.
Vsaka investicija mora prinašati nek profit. Jo bo famozni drugi tir?
sporočil: 4.257
Da ne bo brezglavo navijanje za drugi tir postalo novi TEŠ 6!
Če bodo projekte vodili naši komunisti združeni v SD in SMC, potem se tega zelo bojim.
Če bodo projekte vodili naši komunisti združeni v SD in SMC, potem se tega zelo bojim.
sporočil: 4.257
[kugy]
Zakaj?
Zato, ker je pamet že davno zapustila te kraje.
Kot predsednik Cerar iz dneva v dan dokazuje, da ni gospod, temveč tovariš!
Glede vstopa tujega kapitala pa se strinjam s tvojimi ugotovitvami.
sporočil: 1.475
Take polemike bi imele rep in glavo, če bi šlo za pogovor med
lastniki železnice, ki bi za svojim pogledom stali z lastnim kupom
denarja. Ker temu ni tako, je tale "polemika" bolj podobna prepiru
med kobilicami, kako najhitreje požreti koruzo na novo odkriti
njivi, cigar rezultat je zlahka napovedljiv: na pol zgrajen,
nedelujoč, a vrtoglavo drag, tir, obubožano prebivalstvo, ter par
lokalnih frajerjev z novimi vilami, jahtami, oblekami, avtomobili,
itd.
Edina omembe vredna polemika na to temo je torej lahko le, kje in kako dobiti lastnika, ki bo za razliko od naših nepismenih kvazi-managerskih tatinskih tepcev znal uveljavljati lasten, jasno dolgoročen, interes, in mu prodati ne le železnice, temveč tudi vso pripadajočo, zdaj propadajočo, gnijočo, in zanemarjeno, infrastrukturo.
Edina omembe vredna polemika na to temo je torej lahko le, kje in kako dobiti lastnika, ki bo za razliko od naših nepismenih kvazi-managerskih tatinskih tepcev znal uveljavljati lasten, jasno dolgoročen, interes, in mu prodati ne le železnice, temveč tudi vso pripadajočo, zdaj propadajočo, gnijočo, in zanemarjeno, infrastrukturo.
sporočil: 2.565
Zadnja sprememba: anon-126255 10.11.2014 16:28
Zakaj ne Kitajcev, jah ne vem zakaj ne? Naredi se razpis in potem
se izbere najcenejšega. Če je to Kitajcev, zakaj pa ne? Brezveze
toplo vodo izumljamo, ko pa je postopek precej jasen. Ampak kolikor
je meni znano postavljajo pogoje, kot je npr. ekskluziva pri
kreditiranju projekta pa verjetno še kaj...
sporočil: 2.073
aha drugi tir do Divače...dalje pa svizec pakira čokolade... potem
pa cugi naprej po 160 let stari trasi ajzenpona Marije Terezije +
opremi + skozi postaje + center Lj.
dajmo se že zbudit - v tej rdeči đamaheriji nismo sposobni elektrificirati -obnoviti še po enem letu niti 50 km proge po žledu...
Drugi tir in vizija naprej (kar je edino smiselno/ pa je leto 2025, ko bodo ajzenponi /zopet/ del OBB in DBB
dajmo se že zbudit - v tej rdeči đamaheriji nismo sposobni elektrificirati -obnoviti še po enem letu niti 50 km proge po žledu...
Drugi tir in vizija naprej (kar je edino smiselno/ pa je leto 2025, ko bodo ajzenponi /zopet/ del OBB in DBB
sporočil: 2.049
čas vnosa: 10.11.14 13:58
[jazorit]studija je verjetno podatek o pretovoru v luki.. in konkurenca v zalivu ..
Mene zanima ali sploh potrebujemo DRUGI TIR?
Je bila o upravičenosti gradnje narejena kakšna študija izvedljivosti?
Ali gre le za jankovićevsko strategijo vlaganja v gradnjo Mercatorjevih trgovin na Balkanu? Kar tako na pamet.
Vsaka investicija mora prinašati nek profit. Jo bo famozni drugi tir?
mercator se na domacem trgu ne more dihat, ne da bi uspel v tujini.. F21 staff
sporočil: 2.049
čas vnosa: 10.11.14 13:03
Projektiranje te proge je bilo narejeno za SCT/Primorje in ostale
kompanione F21, da bi se nekaj let mastili na gradbiscih.
160km/h projektirana hitrost?? Kdo to potrebuje, primarna potreba je tovorni promet iz luke, ne pa prevoz solarckov na morje 3x na leto z vlakom, ki bi malo bolj potegnil, na zadnjih kilometrih od Lj. do Kp.
Taksnih slamparije se v svetu ne dela, varcuje se pri vsakm vijaku in vreci cementa.
Luko, zeleznico, letalisca in logistricne centre bi morali prevzeti svetovni upravljalci taksnih podjetij, tudi avtoceste so zrele za odprodajo, ker neativna slekcija kadrov v drzavi je pripeljala do tega, da se stvari dogajajo na stopnji razvoja sovjetske zveze.
Tudi ce bi Kitajci gradili, koliko bi slovensko gospodarstvo potegnilo od projekta, materiali, oprema, inzeniring, nadzor, prehrana, namestitve,....
Na koncu bi imeli infrastrukturo in nove sluzbe.
Polizanci v drzavni upravi, ki ne delajo v korist drzave bi ze zdavnaj morali kazensko odgovarjati, za dolgorocno skodo druzbi, ki jo delajo z poslusnostjo udbomafije.
160km/h projektirana hitrost?? Kdo to potrebuje, primarna potreba je tovorni promet iz luke, ne pa prevoz solarckov na morje 3x na leto z vlakom, ki bi malo bolj potegnil, na zadnjih kilometrih od Lj. do Kp.
Taksnih slamparije se v svetu ne dela, varcuje se pri vsakm vijaku in vreci cementa.
Luko, zeleznico, letalisca in logistricne centre bi morali prevzeti svetovni upravljalci taksnih podjetij, tudi avtoceste so zrele za odprodajo, ker neativna slekcija kadrov v drzavi je pripeljala do tega, da se stvari dogajajo na stopnji razvoja sovjetske zveze.
Tudi ce bi Kitajci gradili, koliko bi slovensko gospodarstvo potegnilo od projekta, materiali, oprema, inzeniring, nadzor, prehrana, namestitve,....
Na koncu bi imeli infrastrukturo in nove sluzbe.
Polizanci v drzavni upravi, ki ne delajo v korist drzave bi ze zdavnaj morali kazensko odgovarjati, za dolgorocno skodo druzbi, ki jo delajo z poslusnostjo udbomafije.
sporočil: 6.948
Ukinili so proge, ki so vodile na "gnili zahod". Miselnost se od
tedaj ni kaj dosti spremenila, še vedno lajajo proti "gnilemu
kapitalizmu", le mej, za enkrat, še ne morejo zapirati.
Strani: 1