Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek (foto) Dežnik na zadnji polici je lahko hladno orožje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.870
[Avto] Tema: Dežnik na zadnji polici je lahko hladno orožje
[#2469161] 30.10.14 19:17 · odgovor na: drugmirko (#2469098)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 30.10.2014 19:24
[drugmirko]
sej se res ze malo pocutim kot "star dlakocepski prdec", pa vseeno... me trenutno zabava :)
... eh, dokler se pogovarjaš s "starim dlakocepskim prdcom", se ne rabiš sekirat, ampak se kar zabavaj ...
> [najobj]
> > [jani1974]
> > > [najobj]
> > > ... OK, ker tega ne spremljam glih najbolj, sicer ne vem, kaj vse govorijo inštruktorji vožnje, ampak novi kao pravilni položaj rok na volanu, ki ga zadnje cajte pridigajo, pa je kompletna bedarija ... khmm, govorim seveda o novem položaju "petnajst do tri" namesto "deset do dve" glede na urine kazalce ...
>

> ... čuj, ne spomnim se, da bi moral pri kakšnem ovinku volan preprijemat ...

naceloma mas sicer prav ampak.... a pol se nikoli nisi vozil po kaksni gorski&serpentinasti cesti? niti ne nujno cez vrsic, tudi kaksna bolj "pohlevna" bo zalegla...
... evo, čez Vršič pa se res še nisem peljal in tudi gorske&serpentinaste ceste so zelo redko na mojem šoferskem "jedilniku", tako da sem na cesti na Pohorje in čez Gorjance v zadnjih letih še najbolj pridno sukal volan sem in tja ... khmm, itak pa sem mislil predvsem na čimbolj lagodno dolgotrajno vožnjo, ko sem govoril o udobnem položaju na volan naslonjenih(!) rok ob deset do dveh v primerjavi z utrujajočem držanjem(!) volana slabo uro kasneje, kar za navadnega voznika zelo verjetno pomeni veliko večino časa za volanom ...
> [najobj]
> > [Vinci]
> > Mislim, da preveč razmišljaš in se obremenjuješ z nepomembnimi stvarmi. Tudi vozniki relija, ki morajo res imeti avto skoz pod kontrolo, imajo roke v položaju "petnajst do treh", pa ne zgleda, da imajo težav s položajem in fiziko tega položaja.
>
> ... eh, nisem vedel, da se pogovarjamo o profijih in da naši inštruktorji vsakega novega voznika že pripravljajo za rally, kjer malo katera hitrostna etapa traja več kot pol ure, pa da bi zato imel kakšen profi težave z utrujenostjo zaradi neugodne fizike položaja rok na volanu ...
ja... ampak volani, ki jih "sukajo" reli vozniki so neprimerno bolj direktni, ker pri tistih hitrostih res nimajo cajta za preprijemanje.... zato vozniki vozijo z rokami v polozaju "petnajst do treh", ker je to polozaj v katerem s 180stopinjsim prekrizanjem rok v levo ali desno (kar je velajlo za "smrtni greh", ko sem jaz hodil v avtosolo! in upam, da se...), dosezejo poln obrat volana, brez da bi ga morali spustit... ampak, pri reli bolidih cel obrat volana "pokrije" debelo vecino kota, ki ga zmorejo kolesa medtem, ko je na "civilnih" avtomobilih, kljub danes veliko bolj direktnm volanom, za kej takega se zmeraj potrebno vsaj 2 ali 3 obrate volana.... zaradi cesar sem se zmeraj mnenja da je "prekrizanje rok" na volanu med voznjo "smrtni greh" za navadnega voznika.... avto najbrz ne zavija zadosti, roke soferja so "zaklenjene", jarek ali nasproti vozeci avto pa prekleto blizu... ;)
... čuj, nehaj s totimi rally vozniki, ker takrat forum.finance.si/?m=...170&single samo zaradi njih nisem doktoriral ...

P.S.: strinjam se s tabo takorekoč v kompletu, ampak kaj pomaga, če se dva "stara dlakocepska prdca" strinjata med sabo, vsi drugi pa so očitno bolj pametni in delajo po svoje ...