5 ur
Najbolj brani članki danes
5 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
6 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
7 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
8 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
8 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
8 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
9 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
10 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
10 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
10 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
11 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
11 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
12 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
12 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
13 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek (foto) Dežnik na zadnji polici je lahko hladno orožje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.910
[Avto] Tema: Dežnik na zadnji polici je lahko hladno orožje
[#2469080] 30.10.14 15:04 · odgovor na: Vinci (#2469047)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 30.10.2014 15:10
[Vinci]
Mislim, da preveč razmišljaš in se obremenjuješ z nepomembnimi stvarmi. Tudi vozniki relija, ki morajo res imeti avto skoz pod kontrolo, imajo roke v položaju "petnajst do treh", pa ne zgleda, da imajo težav s položajem in fiziko tega položaja.
... eh, nisem vedel, da se pogovarjamo o profijih in da naši inštruktorji vsakega novega voznika že pripravljajo za rally, kjer malo katera hitrostna etapa traja več kot pol ure, pa da bi zato imel kakšen profi težave z utrujenostjo zaradi neugodne fizike položaja rok na volanu ...

P.S.: spomnil sem se, da sem pred leti tukaj forum.finance.si/?m=...170&single skoraj doktoriral in da mi je do doktorata zmanjkalo pravzaprav samo neupravičeno primerjanje položaja rok ob dolgotrajnih vožnjah navadnih voznikov s kratkotrajnimi intenzivnimi vožnjami profesionalnih voznikov rallya ... aja, in položaj rok na volanu ni nepomembna stvar, ampak je z izjemo obveznega telefona v rokah za varno vožnjo najpomembnejša stvar ...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2469080

Strani: 1

drugmirko sporočil: 1.301
[Avto] Tema: Dežnik na zadnji polici je lahko hladno orožje
[#2469098] 30.10.14 16:18 · odgovor na: najobj (#2469080)
Odgovori   +    0
sej se res ze malo pocutim kot "star dlakocepski prdec", pa vseeno... me trenutno zabava :)
[najobj]
> [jani1974]
> > [najobj]
> > ... OK, ker tega ne spremljam glih najbolj, sicer ne vem, kaj vse govorijo inštruktorji vožnje, ampak novi kao pravilni položaj rok na volanu, ki ga zadnje cajte pridigajo, pa je kompletna bedarija ... khmm, govorim seveda o novem položaju "petnajst do tri" namesto "deset do dve" glede na urine kazalce ...
... čuj, ne spomnim se, da bi moral pri kakšnem ovinku volan preprijemat ...
naceloma mas sicer prav ampak.... a pol se nikoli nisi vozil po kaksni gorski&serpentinasti cesti? niti ne nujno cez vrsic, tudi kaksna bolj "pohlevna" bo zalegla...
[najobj]
> [Vinci]
> Mislim, da preveč razmišljaš in se obremenjuješ z nepomembnimi stvarmi. Tudi vozniki relija, ki morajo res imeti avto skoz pod kontrolo, imajo roke v položaju "petnajst do treh", pa ne zgleda, da imajo težav s položajem in fiziko tega položaja.

... eh, nisem vedel, da se pogovarjamo o profijih in da naši inštruktorji vsakega novega voznika že pripravljajo za rally, kjer malo katera hitrostna etapa traja več kot pol ure, pa da bi zato imel kakšen profi težave z utrujenostjo zaradi neugodne fizike položaja rok na volanu ...
ja... ampak volani, ki jih "sukajo" reli vozniki so neprimerno bolj direktni, ker pri tistih hitrostih res nimajo cajta za preprijemanje.... zato vozniki vozijo z rokami v polozaju "petnajst do treh", ker je to polozaj v katerem s 180stopinjsim prekrizanjem rok v levo ali desno (kar je velajlo za "smrtni greh", ko sem jaz hodil v avtosolo! in upam, da se...), dosezejo poln obrat volana, brez da bi ga morali spustit... ampak, pri reli bolidih cel obrat volana "pokrije" debelo vecino kota, ki ga zmorejo kolesa medtem, ko je na "civilnih" avtomobilih, kljub danes veliko bolj direktnm volanom, za kej takega se zmeraj potrebno vsaj 2 ali 3 obrate volana.... zaradi cesar sem se zmeraj mnenja da je "prekrizanje rok" na volanu med voznjo "smrtni greh" za navadnega voznika.... avto najbrz ne zavija zadosti, roke soferja so "zaklenjene", jarek ali nasproti vozeci avto pa prekleto blizu... ;)

Strani: 1