Zasebnost

Izbrani forum: Servis

Izbrana tema: NOVO - spremembe v forumu 4.0

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gustl sporočil: 13.641
[Servis] Tema: NOVO - spremembe v forumu 4.0
[#2468017] 27.10.14 11:56 · odgovor na: anon-237381 (#2468002)
Odgovori   +    0
[leoncc]
Zdaj je OK. Imam sicer novejši build ampak se je "popravilo samo od sebe" nekaj dni po namestitvi builda.

Hvala.
OK. Nisem sicer prepričan, da smo mi kaj uredili. ampak važno, da dela.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2468017

Strani: 1

crt sporočil: 27.711
[Servis] Tema: NOVO - spremembe v forumu 4.0
[#2468029] 27.10.14 12:17 · odgovor na: Gustl (#2468017)
Odgovori   +    0
[Gustl]
> [leoncc]
> Zdaj je OK. Imam sicer novejši build ampak se je "popravilo samo od sebe" nekaj dni po namestitvi builda.
>
> Hvala.

OK. Nisem sicer prepričan, da smo mi kaj uredili. ampak važno, da dela.
nismo. ce delas z ultra najnovejsimi zadevami, potem moras pac racunati, da bo nekaj delalo, nekaj ne. ni realno, da bi na tej strani zadeve sproti prilagajali cutting edge stanju.
anon-187668 sporočil: 5.835
[Servis] Tema: NOVO - spremembe v forumu 4.0
[#2554203] 06.10.15 20:20 · odgovor na: Gustl (#2468017)
Odgovori   +    1
[Gustl]
... ampak važno, da dela.
Tudi pri drugih časopisih dela in to uspešno. :-)

"The New York Times je eden izmed časopisov, ki se najuspešneje spopadajo z izzivi modernega časa, ki jih povzročata zlasti internet in vsesplošna dostopnost vseh informacij različne kakovosti. Ugledni newyorški časnik je leta 2011 uvedel plačljivi zid za svoje članke, ki pa je bil namenoma malo luknjičast in je tak ostal do danes. Ogled člankov je brezplačen, če na stran prispemo iz Googlovih iskalnih rezultatov ...

Kljub začetnim pomislekom, ali bodo ljudje pripravljeni plačevati za kakovostne vsebine, je The New York Times postal svetel zgled prilagajanja modernim časom. Že pred dvema letoma so z digitalnimi naročninami ustvarili 10 odstotkov vseh prihodkov, njegova tiskana naklada pa je ostala praktično nespremenjena. Danes je popolnoma jasno, da njihov plačljivi zid deluje.

Čeprav je mogoče z malo iznajdljivosti in vztrajnosti vsak članek iz The New York Timesa legalno najti brezplačno na internetu, število naročnikov ne upada. Sporočili so, da so presegli mejo milijona digitalnih naročnikov" slo-tech.com/novice/t655088

Strani: 1