Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kako nam počasen Dars počasi ubija posel
Strani: 1
sporočil: 2.669
ql, ne vem pa zakaj obstaj internet.
mogoče vama ne bi bilo potrebno hiteti in ogoržati samih sebe.
LP
mogoče vama ne bi bilo potrebno hiteti in ogoržati samih sebe.
LP
sporočil: 3.152
Druga slika avtoceste ni z odseka Cogetinci-Vučja vas, ampak je tik
pred Pesnico, tako kot prva slika.
sporočil: 5
Zadnja sprememba: anon-104865 14.05.2008 07:18
ne vem zakaj nista podaljšala do lendave... ali tam ni več
slovenija?!
sporočil: 1.616
Bil sem še otrok (!), ko smo se peljali v Ljubljano po novi
avtocesti.
Bilo je leta 1972 (!)
Bebci pojdite vprašati k sosedom v Italijo kdaj in v kolikem času so zgradili avtocesto iz Milana do Rima !
Začeli so maja 1956 in končali oktobra 1964.
MILAN je oddaljen od RIMA 760 km. TO JE VEČ KOT 2 SLOVENIJI !
Bilo je leta 1972 (!)
Bebci pojdite vprašati k sosedom v Italijo kdaj in v kolikem času so zgradili avtocesto iz Milana do Rima !
Začeli so maja 1956 in končali oktobra 1964.
MILAN je oddaljen od RIMA 760 km. TO JE VEČ KOT 2 SLOVENIJI !
sporočil: 87
jep...naslednjič lepo če gresta v MS iz MB prvo do Šentilja pa
preko Avstrije kot vsak pameten Prekmurec/Štajerec ...
prideš ven na mejnem prehodu Gederovci in si 1,2,3...v MS podobno se da priti v G.Radgono....
....Avstrija omejitve -AC 130Km/h; magistralke 100km/h; skozi naselje 70km/h.......ceste odlične...
prideš ven na mejnem prehodu Gederovci in si 1,2,3...v MS podobno se da priti v G.Radgono....
....Avstrija omejitve -AC 130Km/h; magistralke 100km/h; skozi naselje 70km/h.......ceste odlične...
sporočil: 10.545
Je pa dejstvo, da je prejšnja vlada predvidevala pomursko avtocesto
do 2013, sedaj pa opozicija zahteva, naj se ne zadolžujejo, gradijo
desetkrat hitreje kot prej, pa še Zidarja naj pustijo pri miru.
sporočil: 46
Ej, s tem Zidarjem pa mal pretiravate. Če ga ne morete drugače
narediti za državnega sovražnika št.1 potem ga tudi na ta način ne
boste - preplitvo. Zidar pač hoče pokriti stroške, ki jih ima
zaradi tega, da je posel sploh dobil, in da ga pri delu ne motite
pretirano, pa da se lahko igrate politiko,
gasilce, šport, lokalne posebneže ...
Zakaj pa del nismo oddali tujcem ?
Zakaj pa del nismo oddali tujcem ?
sporočil: 603
Imam vprašanje, ki morda ni neposredno povezano s člankom pa
vendarle. Kaj je in katera cesta je laho AC je menda jasno. V
definicijo sodi seveda tudi hitrost in "udobnost" potovanja in s
tem prihranek časa (ki je menda denar). Se pa dogaja, da se po
naših AC lahko samo cijaziš, slabše kot na katerikoli regionalki
(gradbišča ipd.). Sprašujem, kako je mogoče za take pogoje pobirati
in zahtevati cestnino?? Mislim, da če nekaj ne ustreza standardom,
ne more biti "zaračunljivo"! To vprašanje bi morali "pretresti"
tudi novinarji in koga zbuditi.
sporočil: 389
crnagradnja je napisal(a):
Bil sem še otrok (!), ko smo se peljali v Ljubljano po novi avtocesti. Bilo je leta 1972 (!) Bebci pojdite vprašati k sosedom v Italijo kdaj in v kolikem času so zgradili avtocesto iz Milana do Rima ! Začeli so maja 1956 in končali oktobra 1964. MILAN je oddaljen od RIMA 760 km. TO JE VEČ KOT 2 SLOVENIJI !
Pa saj ni treba v Italijo in to v prejšnje stoletje. Poglej brate hrvate. Še na pol v vojni so dali zgraditi avtocesto so Splita in se gredo sedaj lepo turizem, sicer ne vem kdo bi se vozil po tisti ovinkih. In prav so naredili. Sam se vozim vsaki drugi dan po Sloveniji in dvakrat na dan okoli Lj. Pa, da popizdiš, pred LJ čakaš kot v vrsti za kruh na karte, ko se pelješ na Štajersko te pošljejo naokoli ker praskajo tunele, ko prideš v Prekmurje misliš, da tovornjakarji stavkajo in si srečen, da ne živiš tik ob cesti. Na Primorsko so pričeli sedaj praskati tunele ker so se spomnili, da bo sezona in da so ga usrali ker je glavna sezona v avgustu in bodo podaljšali čez sezono ker so prekmalu začeli. Na Gorenjskem pa gradijo tisti tunel in most na peračici kot faraon piramido-mislm tko počas. Mater sem se razkuru, poj ti pa še na vsake 7km pobirajo cestnino in pa v koloni pred gradbiščem po radiu slišiš, da je Zidar 20 najbogatejši in da noče graditi za tko mal denarja. Jebemti
sporočil: 1.473
dober članek, priporočam da sprobate tudi vožnjo v poletni sezoni
in sicer da greste sredi julija ob 10h zjutraj v kranjsko goro in
nazaj v ljubljano.....v povprečju se človek vozi iz Ljubljane do
recimo Bleda 40min, če štimajo pogoji na cesti....poleti, ko od
Podtabora proti Avtocestnemu odseku Vrba-Karavanški predor
okupirajo turisti to cesto, pa potrebuješ 1:40-2h v eno
smer......torej si kot zaposlen v ljubljani 8-9ur v službi nato pa
dodaš še 3-4h vožnje v službo in domov....
sporočil: 5.397
rade volje bi podaljšala do lendave, pa nama je urednica zabičala,
da morava nazaj delat. zelo lepi kraji in med počasno vožnjo se jih
da prav fino nagledat. bomo drugič potegnili do madžarske.
novica
novica
sporočil: 2.219
novica je napisal(a):
rade volje bi podaljšala do lendave, pa nama je urednica zabičala, da morava nazaj delat. zelo lepi kraji in med počasno vožnjo se jih da prav fino nagledat. bomo drugič potegnili do madžarske.
novica
točno tako, še tako smo komaj sestavili
sporočil: 2
Se strinjam z Gorisom. Novinar je tudi pozabil omeniti, da za
Pernico odstavnega pasu ni več in je hitrost vsaj do Lenarta že
sedaj z znaki omejena na 110 km/h, pa še obstoječi pasovi naj bi
bili ožji. Dejansko gre torej za hitro cesto, če zanemarimo 10
km/h.
sporočil: 702
Zidarja in vse ostale izsiljevalce na gavge
vidi se kako so poceni slovenske priviligirana podjetja
jeb... take nacionalne ponose in nacionalno zavest kjer te vsak "opljačka"
sedaj so dali ponudbe za vinjete s faktorjem 2 glede na Švicarje in Čehe,skoraj upam si trditi, da bosta posel po pritožbah dobila Cetis ali KIG
vidi se kako so poceni slovenske priviligirana podjetja
jeb... take nacionalne ponose in nacionalno zavest kjer te vsak "opljačka"
sedaj so dali ponudbe za vinjete s faktorjem 2 glede na Švicarje in Čehe,skoraj upam si trditi, da bosta posel po pritožbah dobila Cetis ali KIG
sporočil: 897
V soboto in nedeljo sem se dvakrat peljal po AC do Ivančne Gorice.
Med tuneli in do konca ravnine mimo Grosuplja je omejitev na 60
km/h. In sicer zato, ker nekaj delajo (naj bi delali, je gradbišče
a nihče nič ne dela) na ograji, tako da je zaprt odstavni pas in
rahlo, rahlo zožano vozišče. In oni znižajo omejitev na 60 km/h.
Nihče, ama baš nihče se ni držal tiste omejitve. V koloni smo
"noreli" tistih 80-90 km/h (nekateri še veliko več). Nikjer
policajev!
Zakaj postavljajo tako neumne omejitve, ko se jih nihče ne drži in nihče ne nadzira spoštovanje le-teh? In zakaj 60 km/h, ko reka vozil drvi v isto smeri, ko ni nobenih križišč v nivoju, ni mopedov in pešcev, ni kolesarjev in prehodov "on demand", ni stranskih vključitev na vsakih nekaj 10 metrov in ni avtobusov...
Zakaj enako tretiranje AC kot npr. Tržaške ali Dunajske v LJ, kje je vse živo na cesti?
Pravila ali občutek?
Zakaj postavljajo tako neumne omejitve, ko se jih nihče ne drži in nihče ne nadzira spoštovanje le-teh? In zakaj 60 km/h, ko reka vozil drvi v isto smeri, ko ni nobenih križišč v nivoju, ni mopedov in pešcev, ni kolesarjev in prehodov "on demand", ni stranskih vključitev na vsakih nekaj 10 metrov in ni avtobusov...
Zakaj enako tretiranje AC kot npr. Tržaške ali Dunajske v LJ, kje je vse živo na cesti?
Pravila ali občutek?
Strani: 1