Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Idila z napako v središču prestolnice
Strani: 1 2
sporočil: 2.998
Kje pa je napaka, vse kar opisujete je dobro ... a, ja, razumem ...
napaka je Janković.
sporočil: 2.703
kolikor se spomnem ljubljane, je arhitektura te slovenske ceste
precej kmetavzarsko socialisticna, procelja neprivlacna, trgovske
aktivnosti tudi temu primerne z cigajnarsko socialisticnimi
izlozbami. ce bodo obnovili samo tlak in posadili drevje, bo zadeva
izpadla precej bogo, kot kaka pes cona v pjongjangu.
sporočil: 5.397
[eliot]na sliki super izgleda. ravno danes sem bil na peš coni, ki je to odkar pomnim (čopova), lepo je popolnjena, zlasti zato, ker je slovenska zaprta zaradi maratona. in izjemno lepo diši, samo ne vem, po čem, po kebabu, burekih ali azijski hrani...čopova je en velik fastfood. po moje rabimo še kako ulico tako lepo popolnjeno z gurmansko ponudbo. go zoki!
Kje pa je napaka, vse kar opisujete je dobro ... a, ja, razumem ... napaka je Janković.
novica
sporočil: 1.301
[eliot]"napaka" so, kot ti je že chef napisal, mestni avtobusi v tej bodoči "peš coni"...
Kje pa je napaka, vse kar opisujete je dobro ... a, ja, razumem ... napaka je Janković.
"pika na i" bo pa odstranitev semaforjev... kar bi pomenilo, da bodo čez "srednji prometni pas v monolitni betonski plošči", pešci in kolesarji random&proizvoljno lazili kjer koli in kadar koli se jim bo to "sprdnilo", kot je to navada povprečne "jaz imam edini prav" slovencljaste psihe.... pa četudi direkt pred trolo ali taxi! (kar je bil tudi najvrjetnejši razlog, da so semaforje prižgali nazaj)
zadevščina bi morda, MORDA funkcionirala s tramvajem in v kakšni bolj civilizirani državi... škoda.
sporočil: 1.628
Ja seveda, čobansko izgleda.
Pravzaprav resnici na ljubo ne morem zaobiti dejstva, da so si to Glavno cesto pred 2000 leti zamislili in zgradili stari Rimljani. Ko so jo trasirali, si niso znali predstavljati, da bodo nekoč v funkcijo Glavne ceste posegali malomeščanski bedaki in iz nje delali kolovoz za čobanske posle.
Pravzaprav resnici na ljubo ne morem zaobiti dejstva, da so si to Glavno cesto pred 2000 leti zamislili in zgradili stari Rimljani. Ko so jo trasirali, si niso znali predstavljati, da bodo nekoč v funkcijo Glavne ceste posegali malomeščanski bedaki in iz nje delali kolovoz za čobanske posle.
sporočil: 52
Tudi skupna površina namenjena pešcen IN KOLESARJEM je vse prej kot
premišljena. Zaradi Jankovićevih bedastih inovacij, pa je že danes
gneča na drugih cestah in ulicah. Zadnjič sem se 50 minut vozil iz
Most do Kongresnega trga ...
sporočil: 9.830
Edino prav bi bilo, ko bi vso to zamisel dali v presojo
Ljubljančanom na referendumu. Potem bi se pokazalo, koliko ljudi jo
resnično podpira. Sem Ljubljančan nekaj kolen nazaj in precej jih
tudi poznam. Ne poznam pa prav nikogar, ki je za to, da
uzurpatorski tiran in "čistoktvni mješanac" (njegove besede!)
Janković in njegov egotriparski hlapec Koželj zapreta ljubljanski
cardo. Koželj, duša prodana, sram te bodi! Si šlamastika za svojo
stroko! Za referendum pa nimata jajc, ker vesta, da bosta
pogorela!
Ampak, Ljubljančani zahtevamo referendum!
Ampak, Ljubljančani zahtevamo referendum!
sporočil: 9.830
[chef]Ja, pa še vsi taksisti, pa vsa intervencija, pa ves mestni in državni protokol, ... skratka vsi drugi, samo normalni ljudje pa ne ...
Avtobusi v "pesconi". Fajn, ni kaj ;)
sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 26.10.2014 12:20
[mrhovinar]da, tudi za skupne površine pešcev in kolesarjev v veliki meri velja tisto, kar sem napisal zgoraj o pešcih in avtobusih... s tem, da med normalnimi ljudmi ne eno, ne drugo ni nek pretiran problem... normalen pešec in normalen kolesar se bosta hitro in brez problemov "zmenila", večinoma brez besed in ustavljanja. tudi sam se s kolesom vozim po po zaprtem delu centra in normalni ljudjez mano nikoli niso imeli problemov, kot tudi jaz ne z njimi... sem pa že velikokrat srečal take, ki se obnašajo, kot da so sami na svetu in tudi kar nekaj tipičnih slovencljastih prenapetežev...
Tudi skupna površina namenjena pešcen IN KOLESARJEM je vse prej kot premišljena. Zaradi Jankovićevih bedastih inovacij, pa je že danes gneča na drugih cestah in ulicah. Zadnjič sem se 50 minut vozil iz Most do Kongresnega trga ...
sicer bi cela stvar lahko funkcionirala, saj sem videl že kar nekaj "peš con", čez katere neovirano poteka mestni promet. bi se je pa veljalo lotit malo drugače... z recimo široko, dobro premišljeno in urejeno mrežo večpasovnih enosmernih ulic, ki bi "skompenzirale" zaprtje glavne prometne žile centra mesta...
vendar, temeljni problem v našem primeru niti ni samo zaprtje slovenske, temveč sta to "slovenska psiha" -uvedba enosmernih bi vrjetno povzročila pravi vihar, ker bi blo nenadoma treba "do vrat" narediti "200m več" (kar spomnimo se revolta na Prulah), poleg tega pa dvomim, da je sploh mogoča, ker za to med tivoljem in gradom itak ni ne prostora ne primernih ulic!- ter in dejstvo, da so v zadnjem desetletju-dveh, v naših krajih pešci postali "svete krave"! ti korakajo čez cesto, kot da avtomobili ne obstajajo, oziroma, kot da se da, s 40-50km na uro premikajoče se "1.5 tone pleha" ustavit "na dveh metrih"...
na te "svete krave" moram pazit vsako jutro na in v bližini prehodov pri lutkovnem gledališču, radiju in sodišču. priča pa sem bil tudi prigodi, ko je (v času preden so semaforje na zaprtem delu slovenske prižgali nazaj) prav eksemplarna slovencljasta familija s "prestolonaslednikom v vozičku" in jack russelom na vrvici mrtvo-hladno zakorakala čez cesto pred narodno banko, direkt pred trolo, ki je ravnokar speljala s postaje pod nebotičnikom... šofer je komaj ustavil (in orenk "prestavil" potnike na busu), za "nagrado" pa skasiral "a ne moreš pazit debil ćefurski" iz ust ponosnih staršev tik pod sprednjo šipo...
sporočil: 13.528
[novica]Ljubljana je kot Mercator center. Ne vem če je to nov trend v svetu evropskih prestolnic, da se v centru nahajajo samo burek-kebab kioski. Ne vem ali je Zoki kdaj pomolil nos ven iz te naše luknje, ali je to zgolj njegov skrajni domet dojemanja urbane kulture bivanja.. Kakorkoli, kar se mene tiče, namesto da je bil izvoljen za župana on itak bolj sodi na Dob, da dela družbo ostalim zvezdnikom...
> [eliot]
> Kje pa je napaka, vse kar opisujete je dobro ... a, ja, razumem ... napaka je Janković.
na sliki super izgleda. ravno danes sem bil na peš coni, ki je to odkar pomnim (čopova), lepo je popolnjena, zlasti zato, ker je slovenska zaprta zaradi maratona. in izjemno lepo diši, samo ne vem, po čem, po kebabu, burekih ali azijski hrani...čopova je en velik fastfood. po moje rabimo še kako ulico tako lepo popolnjeno z gurmansko ponudbo. go zoki!
novica
sporočil: 2.549
Zadnja sprememba: anon-220749 26.10.2014 17:13
[prec]Res je, arhitektura bolj vleče na kakšno Sofijo kot na srednjeevropsko Bratislavo in lahko mirno trdim da je glede na napisano tole zamujena priložnost, ker po slikah sodeč bi to lahko postal zelo lep del mesta, tako bo pa to še en čobanski plac za trole, taksiste in napuha polne goste hotela Slon ki bo s tem največ dobil, saj se bo vedno našla klientela ki se ji bo to zdelo pa res top da se lahko pripeljejo v hotel slon po zaprti cesti mimo raje...
kolikor se spomnem ljubljane, je arhitektura te slovenske ceste precej kmetavzarsko socialisticna, procelja neprivlacna, trgovske aktivnosti tudi temu primerne z cigajnarsko socialisticnimi izlozbami. ce bodo obnovili samo tlak in posadili drevje, bo zadeva izpadla precej bogo, kot kaka pes cona v pjongjangu.
sporočil: 32.214
Zadnja sprememba: najobj 26.10.2014 19:12
[tasilo]... evo, naj me kura brcne, če so za tole www.youtube.com/watc...t--4kgij2M v Barceloni imeli referendum ...
Edino prav bi bilo, ko bi vso to zamisel dali v presojo Ljubljančanom na referendumu. Potem bi se pokazalo, koliko ljudi jo resnično podpira. Sem Ljubljančan nekaj kolen nazaj in precej jih tudi poznam. Ne poznam pa prav nikogar, ki je za to, da uzurpatorski tiran in "čistoktvni mješanac" (njegove besede!) Janković in njegov egotriparski hlapec Koželj zapreta ljubljanski cardo. Koželj, duša prodana, sram te bodi! Si šlamastika za svojo stroko! Za referendum pa nimata jajc, ker vesta, da bosta pogorela!
Ampak, Ljubljančani zahtevamo referendum!
P.S.: če gledam iz Maribora, ste žabari geografsko sicer bližje Barceloni, ampak očitno še vedno svetlobna leta daleč, sploh ker se je tega spomnil uzurpatorski tiran in "čistoktvni mješanac" (njegove besede!) Janković in njegov egotriparski hlapec Koželj, ne pa kakšen Ljubljančan nekaj kolen nazaj ... aja, in seveda mi je jasno, v kaj sem spet dregnil in da me boste štajerskega vsiljivca - na žalost ni več minusov - popljuvali in zignorirali še bolj kot ob maratonu, ampak skušnjava je bila pač prevelika za moje slabotno telo, jebiga ...
sporočil: 1.344
"semaforjev pa naj ne bi bilo več. "
Ko so Slovensko zaprli so tudi izključili semaforje, pa so jih kmalu prižgali nazaj. So pešči non stop uletavali čez cesto in so avtobusi porabili ogromno časa, da so jo prevozili. Slovenska brez semaforjev in z motornim prometom izgleda tako kot da bi avtobus vozil med pešči po Čopovi.
"obvozih, in sicer: Slovenska, Gosposvetska in Bleiweisova cesta, "
Če bo zapora Slovenske res trajala do 3.12. ( tukaj sta dva različna datuma: www.lpp.si/aktualno/...embra-2014 ) bi vam priporočil, da se novinar sprehodi po Bleiweisovi od Delavskega doma do križišča na Viču. Lahko bo opazil, da ni na tem delu nobenehga semaforja za pešče in da mora pešec, ki izstopi na zahodni strani ulice narediti prekršek, če hoče v center ali pa mora pešačiti do prej navedenih semaforjev (komedija je, da tam sploh ni pločnika), da gre po vseh pravilih čez cesto.
Enako potnik mora narediti prekršek, če izstopi na vzhodni strani Bleiweisove in prestopa na drugi (zahodni) strani; recimo, da se pripelje s trojko in prestopa na enko.
Ko so Slovensko zaprli so tudi izključili semaforje, pa so jih kmalu prižgali nazaj. So pešči non stop uletavali čez cesto in so avtobusi porabili ogromno časa, da so jo prevozili. Slovenska brez semaforjev in z motornim prometom izgleda tako kot da bi avtobus vozil med pešči po Čopovi.
"obvozih, in sicer: Slovenska, Gosposvetska in Bleiweisova cesta, "
Če bo zapora Slovenske res trajala do 3.12. ( tukaj sta dva različna datuma: www.lpp.si/aktualno/...embra-2014 ) bi vam priporočil, da se novinar sprehodi po Bleiweisovi od Delavskega doma do križišča na Viču. Lahko bo opazil, da ni na tem delu nobenehga semaforja za pešče in da mora pešec, ki izstopi na zahodni strani ulice narediti prekršek, če hoče v center ali pa mora pešačiti do prej navedenih semaforjev (komedija je, da tam sploh ni pločnika), da gre po vseh pravilih čez cesto.
Enako potnik mora narediti prekršek, če izstopi na vzhodni strani Bleiweisove in prestopa na drugi (zahodni) strani; recimo, da se pripelje s trojko in prestopa na enko.
sporočil: 3.152
Zadnja sprememba: Skippy 26.10.2014 20:22
[chef]A si bil kaj severneje od naše države? Popolnoma običajna rešitev - sobivanje lokalov, pešcev in prometa.
Avtobusi v "pesconi". Fajn, ni kaj ;)
Pri nas so še vedno vsi obsedeni s komunistično gonjo proti prometu in promet prestavljajo iz točke A v točko B, potem iz točke B v točko C, promet pa kar nikamor noče iti. Drugje v Evropi so že zdavnaj to rešili s sobivanjem.
sporočil: 3.152
[drugmirko]Naši pešci so samo odraz splošne debilnosti naroda. Najhuje je, ko pešec stopi pred tebe na zasneženem vozišču in se čudi, kako to, da se ne moreš ustaviti. In potem še čudenje prometne stroke, ker 90% umrlih pešcev umre na prehodih za pešce, čeprav večina cest v Sloveniji poteka izven naselij in velika večina prečkanj izven prehodov. In pri teh prečkanjih v povprečju na leto ne povozijo nikogar.
ter in dejstvo, da so v zadnjem desetletju-dveh, v naših krajih pešci postali "svete krave"! ti korakajo čez cesto, kot da avtomobili ne obstajajo, oziroma, kot da se da, s 40-50km na uro premikajoče se "1.5 tone pleha" ustavit "na dveh metrih"...
na te "svete krave" moram pazit vsako jutro na in v bližini prehodov pri lutkovnem gledališču, radiju in sodišču.
V tujini so že zdavnaj nehali risati te zebre po voziščih. Zaradi varnosti pešcev samih.
sporočil: 3.316
čas vnosa: 26.10.14 20:42
[rub15]ah no...
"semaforjev pa naj ne bi bilo več. "
Ko so Slovensko zaprli so tudi izključili semaforje, pa so jih kmalu prižgali nazaj. So pešči non stop uletavali čez cesto in so avtobusi porabili ogromno časa, da so jo prevozili. Slovenska brez semaforjev in z motornim prometom izgleda tako kot da bi avtobus vozil med pešči po Čopovi.
"obvozih, in sicer: Slovenska, Gosposvetska in Bleiweisova cesta, "
Če bo zapora Slovenske res trajala do 3.12. ( tukaj sta dva različna datuma: www.lpp.si/aktualno/...embra-2014 ) bi vam priporočil, da se novinar sprehodi po Bleiweisovi od Delavskega doma do križišča na Viču. Lahko bo opazil, da ni na tem delu nobenehga semaforja za pešče in da mora pešec, ki izstopi na zahodni strani ulice narediti prekršek, če hoče v center ali pa mora pešačiti do prej navedenih semaforjev (komedija je, da tam sploh ni pločnika), da gre po vseh pravilih čez cesto.
Enako potnik mora narediti prekršek, če izstopi na vzhodni strani Bleiweisove in prestopa na drugi (zahodni) strani; recimo, da se pripelje s trojko in prestopa na enko.
je pa za to na slovenski c. zdej ful frišn luft pa to...drugje okol so se pa "svinca" nažrl zrat pregostga prometa...
pa vsem k so orgazme doživljal k so slovensko c. zaprl za promet se tud ful faj zdi...
ne vem zakaj je že blo mišljen tam mimo trnovskih vrat kot ena od vpadnic v mesto ... in zdej pa zaprejo slovensko c. za promet bolano...
Lp
sporočil: 2.989
Ne, samo do Ljubelja. Pomoje pa tudi ti nisi "sobival" s prometom
na Slovenski cesti, ko so bili semaforji izklopljeni, drugače bi
vedel, da je to "sobivanje" pri nas popolna norost. ;) V bistvu je
bilo še najbolje, ko je po Slovenski potekal promet. Zastoji so še
vedno (kljub delujočemu semaforju), gneča pa je zdaj tudi na
sosednjih ulicah. Sploh na Tivolski oz. Bleiweisovi in Župančičevi.
sporočil: 2.989
Ne vem točno, kaj te matra. Za pešce je tam podvoz (proti
Tivoliju), ki ga uporabljajo tisti, ki izstopajo/vstopajo na
avtobus pri Moderni galeriji. LPP pa tam ne bo ustavljal, kolikor
je moč razbrati iz informacij. Da tam ni semaforjev je edino
pravilno, že tako gre vse po polžje.
sporočil: 10.545
Kljub vsem pomislekom...meni je načrt všeč. Edino mestni promet
nekako ne sodi zraven. Kakšni majhni avtomobili ali "kavalirji" ter
dostava, to ja.
sporočil: 48.253
[Skippy]Nekako je to lazje narediti ce imas mestni promet, ki je jasno razmejen in trasiran (recimo tramvaj). Tam se pesci enostavno izognejo tracnicam, vsepovsod drugje pa je prostor za pesce. Precej tezje je tak vtis "sobivanja" narediti ce ti vozijo po mestu mestni avtobusi - razen ce bi naredili dve vdrti spuri v obe smeri z recimo 5cm robnikom in tako jasno dolocili do nekaj 10 cm natancno, kje se lahko avtobus sploh pelje.
> [chef]
> Avtobusi v "pesconi". Fajn, ni kaj ;)
A si bil kaj severneje od naše države? Popolnoma običajna rešitev - sobivanje lokalov, pešcev in prometa.
Pri nas so še vedno vsi obsedeni s komunistično gonjo proti prometu in promet prestavljajo iz točke A v točko B, potem iz točke B v točko C, promet pa kar nikamor noče iti. Drugje v Evropi so že zdavnaj to rešili s sobivanjem.
Pa tega na sliki ne vidim.
sporočil: 630
Meni je pa na slikcah najbolj všeč, da bodo dali lokale ob
Slovensko cesto. A ne bo fajn lepo počasi uživat v kavici, medtem
ko ti na dve minuti mimo vozi 30 let stara ropotajoča, smrdljiva
trola? :) En genij je tole definitivno dobro premislil. Najemnine
za lokale pa v kter žep že? :)
Ajaj ... da o varnosti in vsem ostalem, kar so že ostali napisali niti ne začenjam.
Ajaj ... da o varnosti in vsem ostalem, kar so že ostali napisali niti ne začenjam.
sporočil: 32.214
Zadnja sprememba: najobj 27.10.2014 13:31
[simonagruden]... čuj, tukaj www.youtube.com/watc...t--4kgij2M si poglej, kaj so si geniji v Barceloni izmislili ...
Meni je pa na slikcah najbolj všeč, da bodo dali lokale ob Slovensko cesto. A ne bo fajn lepo počasi uživat v kavici, medtem ko ti na dve minuti mimo vozi 30 let stara ropotajoča, smrdljiva trola? :) En genij je tole definitivno dobro premislil. Najemnine za lokale pa v kter žep že? :)
Ajaj ... da o varnosti in vsem ostalem, kar so že ostali napisali niti ne začenjam.
sporočil: 1.344
[chef]Ah, seveda, podhod. V vsesplošni gonji proti najboljšemu županu v galaksiji in ob opazovnaju potnikov na Bleiweisovi, ki begajo kot slepe kure čez cesto levo - desno, sem spregledal podhod. Potem pa je vse OK.
Ne vem točno, kaj te matra. Za pešce je tam podvoz (proti Tivoliju), ki ga uporabljajo tisti, ki izstopajo/vstopajo na avtobus pri Moderni galeriji. LPP pa tam ne bo ustavljal, kolikor je moč razbrati iz informacij. Da tam ni semaforjev je edino pravilno, že tako gre vse po polžje.
Postaja na Bleiweisovi pa bo. Je vedno, ko je zaprta Slovenska. Razlog, da ni posebej omenjena pa je verjetno v tem, da je "registrirana". Je označena tako na najdi.si zemljevidu, kot na Google Earth.
sporočil: 1.344
[FIN-466864]Ne vem kaj točno bodo/so dosegli z zaporo Slovenske. Avtobusi in taksiji vozijo praktično neprekinjeno v strnjeni koloni, sedaj pa bodo na njo spustili še pešce. In v tem kaosu naj bi nastopali še ulični umetniki. Bodo morali imeti dobre ojačevalce.:-) Drugače pa je meni v osnovi vseeno če je cesta zaprta ali ne.
je pa za to na slovenski c. zdej ful frišn luft pa to...drugje okol so se pa "svinca" nažrl zrat pregostga prometa...
pa vsem k so orgazme doživljal k so slovensko c. zaprl za promet se tud ful faj zdi...
ne vem zakaj je že blo mišljen tam mimo trnovskih vrat kot ena od vpadnic v mesto ... in zdej pa zaprejo slovensko c. za promet bolano...
Lp
sporočil: 14.015
[najobj]NI treba tako daleč, to že v Gradcu funkcionira brez problema, mize na ulici, tramvaj pa razvaža pir encrypted-tbn3.gstat...lguBTwv7Ew
> [simonagruden]
> Meni je pa na slikcah najbolj všeč, da bodo dali lokale ob Slovensko cesto. A ne bo fajn lepo počasi uživat v kavici, medtem ko ti na dve minuti mimo vozi 30 let stara ropotajoča, smrdljiva trola? :) En genij je tole definitivno dobro premislil. Najemnine za lokale pa v kter žep že? :)
> Ajaj ... da o varnosti in vsem ostalem, kar so že ostali napisali niti ne začenjam.
... čuj, tukaj www.youtube.com/watc...t--4kgij2M si poglej, kaj so si geniji v Barceloni izmislili ...
sporočil: 2.339
Vsekakor korak naprej k lepši in bolj prijazni Ljubljani.
Ta je od vseh - najprej od tistih, ki v njej živijo, potem od vseh ostalih - in hkrati od nikogar. Ljudje se bodo prilagodili in življenje bo ščasoma našlo svojo izvirno pot.
Ta je od vseh - najprej od tistih, ki v njej živijo, potem od vseh ostalih - in hkrati od nikogar. Ljudje se bodo prilagodili in življenje bo ščasoma našlo svojo izvirno pot.
sporočil: 509
[valsidalado]Slovenska cesta pravno formalno je javna lastnina in ni last države ampak last občine. Poglej si malo zakone, pa učbenike z ekonomske fakultete. Js mislim, da bi bilo slabo, če bi jo čez noč ponovno nacionalizirali oziroma podružbili kot to imenuješ ti.
> [prec]
> kolikor se spomnem ljubljane, je arhitektura te slovenske ceste precej kmetavzarsko socialisticna, procelja neprivlacna, trgovske aktivnosti tudi temu primerne z cigajnarsko socialisticnimi izlozbami. ce bodo obnovili samo tlak in posadili drevje, bo zadeva izpadla precej bogo, kot kaka pes cona v pjongjangu.
Načelno sicer; le gunđam pač...
Konkretno ne vem, kako bi se v ocenah odločil (oz. vem, 'a tisto je druga zgodba', popravki ustave; tole je potem pa tako ali drugače, odvisno od makro-konteksta).
Ljubljana predstavlja približno šestino države. Prisvojiti si Slovensko cesto pomeni prisvojiti si v glavnem nek javni prostor, na katerem so same državne ustanove, komaj kakšen lokal (na Trgu revolucije niti tega ni, je samo parkirna hiša pod trgom); (Centralna) Banka Slovenije in Pošta Slovenije npr. Za nek tih prevzem države mogoče gre. Težko je oceniti s katere pozicije... Sicer v tem ni direktnega prisvajanja, posredno pa vseeno je (pod parolo da ga delaš bolj javnega; vložek je proti osnovnemu kapitalu sicer zanemarljiv, zato ni čisto vseeno komu se kaj pripiše, kakšno hierarhijo imaš, komu se pripiše glavnica, dobički, obresti itd) ...
Javni prostor, javni prostor... pač, mogoče res ne toliko državni... Da ne bi slučajno res izpadlo, da bo državni vseeno ostal, le da bo država pač majčkeno bolj občinska ...
Res ni vseeno komu je v ustavi podrejena subjekt država oz. če v ustavi res komu sploh je, kakšnim javnim interesom in družbi, če je družba ustavi priznan subjekt ali še vedno ni ipd. Vse je mogoče samo nekaj navidez ...
Po mojem mora biti v kapitalizmu javni kapital last družbe, v ustavi priznane pravne osebe, enakovredne in v bistvu pomembnejše, kot je subjekt država. Šele potem je javno res jano in si tega ne lasti kar nek upravitelj.
Javni kapital mora biti investicijski kapital v družbo v celoti, koncesijske pravice se pa potem pogojuje; tudi subjektu državi, tudi njenim podupraviteljem (občine) itn. Šele na ta način se sploh doseže večje učinke. Javni kapital res ne bi smel biti kar po ustavi (netržno in brez-pogojno investiran v subjekt državo in v njene pod-upravitelje, pri čemer se gre država s pod-upravitelji mogoče celo neko tiho vojno npr).
Saj pravim, vse je varljivo, če te vara že kar sama ustava. V njej naj bi se nek smoter opredelilo, se priznalo civilno sfero, družbo, šele v onostranstvu, po nadaljnjem avtokratskem državno-kapitalskem dealu in po nekem new dealu.
Kar se mene tiče, vsi ti prostori nikoli ne bodo res javni, last družbe, dokler si bodo vse to lastili (ne da bi plačali) neki upravitelji, pač, si lastili koncesijske pravice in kapital, s katerim upravljajo, na osnovi zlorabe instituta države, kar podržavljenje javnega kapitala in nepriznanje družbe v ustavi, vsaj po mojem, je ...
sporočil: 509
[drugmirko]Nekoč, ko sem z avtom odšel na počitnice v Francijo sem vsakokrat prijetno presenečeno gledal kako mi peščci pri prečkanju zebre prijazno pomahajo z roko, ker sem jim ustavil. Se pravi v osnovi se imamo zahvalit naši hladni in hkrati socialistično tupoglavi kulturi. Ljubljanski promet je šolski primer. Vse je 'pravično' razdeljeno s semaforji. Ko jaz grem čez cesto je to moja pravica - na vsaki uličici imam zeleno luč od zgoraj ali pa delam prekršek.
> [mrhovinar]
> Tudi skupna površina namenjena pešcen IN KOLESARJEM je vse prej kot premišljena. Zaradi Jankovićevih bedastih inovacij, pa je že danes gneča na drugih cestah in ulicah. Zadnjič sem se 50 minut vozil iz Most do Kongresnega trga ...
da, tudi za skupne površine pešcev in kolesarjev v veliki meri velja tisto, kar sem napisal zgoraj o pešcih in avtobusih... s tem, da med normalnimi ljudmi ne eno, ne drugo ni nek pretiran problem... normalen pešec in normalen kolesar se bosta hitro in brez problemov "zmenila", večinoma brez besed in ustavljanja. tudi sam se s kolesom vozim po po zaprtem delu centra in normalni ljudjez mano nikoli niso imeli problemov, kot tudi jaz ne z njimi... sem pa že velikokrat srečal take, ki se obnašajo, kot da so sami na svetu in tudi kar nekaj tipičnih slovencljastih prenapetežev...
sicer bi cela stvar lahko funkcionirala, saj sem videl že kar nekaj "peš con", čez katere neovirano poteka mestni promet. bi se je pa veljalo lotit malo drugače... z recimo široko, dobro premišljeno in urejeno mrežo večpasovnih enosmernih ulic, ki bi "skompenzirale" zaprtje glavne prometne žile centra mesta...
vendar, temeljni problem v našem primeru niti ni samo zaprtje slovenske, temveč sta to "slovenska psiha" -uvedba enosmernih bi vrjetno povzročila pravi vihar, ker bi blo nenadoma treba "do vrat" narediti "200m več" (kar spomnimo se revolta na Prulah), poleg tega pa dvomim, da je sploh mogoča, ker za to med tivoljem in gradom itak ni ne prostora ne primernih ulic!- ter in dejstvo, da so v zadnjem desetletju-dveh, v naših krajih pešci postali "svete krave"! ti korakajo čez cesto, kot da avtomobili ne obstajajo, oziroma, kot da se da, s 40-50km na uro premikajoče se "1.5 tone pleha" ustavit "na dveh metrih"...
na te "svete krave" moram pazit vsako jutro na in v bližini prehodov pri lutkovnem gledališču, radiju in sodišču. priča pa sem bil tudi prigodi, ko je (v času preden so semaforje na zaprtem delu slovenske prižgali nazaj) prav eksemplarna slovencljasta familija s "prestolonaslednikom v vozičku" in jack russelom na vrvici mrtvo-hladno zakorakala čez cesto pred narodno banko, direkt pred trolo, ki je ravnokar speljala s postaje pod nebotičnikom... šofer je komaj ustavil (in orenk "prestavil" potnike na busu), za "nagrado" pa skasiral "a ne moreš pazit debil ćefurski" iz ust ponosnih staršev tik pod sprednjo šipo...
sporočil: 509
[vickibedi]Res je, upam samo, da ga boste Ljubljančani odpoklicali prej preden Ljubljana postane Agrokor center.
> [novica]
> > [eliot]
> > Kje pa je napaka, vse kar opisujete je dobro ... a, ja, razumem ... napaka je Janković.
>
> na sliki super izgleda. ravno danes sem bil na peš coni, ki je to odkar pomnim (čopova), lepo je popolnjena, zlasti zato, ker je slovenska zaprta zaradi maratona. in izjemno lepo diši, samo ne vem, po čem, po kebabu, burekih ali azijski hrani...čopova je en velik fastfood. po moje rabimo še kako ulico tako lepo popolnjeno z gurmansko ponudbo. go zoki!
> novica
Ljubljana je kot Mercator center. Ne vem če je to nov trend v svetu evropskih prestolnic, da se v centru nahajajo samo burek-kebab kioski. Ne vem ali je Zoki kdaj pomolil nos ven iz te naše luknje, ali je to zgolj njegov skrajni domet dojemanja urbane kulture bivanja.. Kakorkoli, kar se mene tiče, namesto da je bil izvoljen za župana on itak bolj sodi na Dob, da dela družbo ostalim zvezdnikom...
Strani: 1 2