Strani: 1 2 3

anon-45881 sporočil: 7.327
[#2460883] 03.10.14 09:13
Odgovori   +    10
Nasveti za zmanjšanje porabe so sicer načeloma korektni, razen tega:
6. Uporabljajte tempomat, porabo goriva tako zmanjšamo za do pet odstotkov.
Moje izkušnje pravijo (in izkušnje vsaj še nekaj ljudi), da tempomat POVEČA porabo in sicer vsaj za 10-15%! Zakaj? Enostavno - ker sistem konstantno dodaja plin, ko pade hitrost za kakšen km ali dva in ko govorimo o klancu, ki nima povsem enakomernega naklona, je takih "popravkov" veliko preveč.
najobj sporočil: 31.870
[#2460896] 03.10.14 09:40 · odgovor na: (#2460858)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: najobj 03.10.2014 09:41
[kajulci]
Moški, sploh mlajši, radi močno pospešujejo, frajerji pa to, ženske pa v mestni vožnji, recimo v Lj pri omejitvi 60 vozijo v tretji. To je kar en tak vsesplošni standard. S to razliko, da moški zna vozit varčno, pa tega noče, ženska pa hoče, pa tega ne zna. Se opravičujm izjemam :)
... evo, se opravičujem izjemam, ampak boldano je povedano tipično po žensko ...

P.S.: vrtljaji so pomembni in ne prestava, ker je tretja za 60 km/h v odvisnosti od avtomobila lahko dosti ali pa malo ... ja, in ker ženska motorja ne "čuti", tega ne razume in tudi če hoče vozit varčno, ne more ... khmm, se opravičujem izjemam še enkrat ...
gt001 sporočil: 786
[#2460901] 03.10.14 09:48 · odgovor na: anon-45881 (#2460883)
Odgovori   +    0
[markoff]
Nasveti za zmanjšanje porabe so sicer načeloma korektni, razen tega:

> 6. Uporabljajte tempomat, porabo goriva tako zmanjšamo za do pet odstotkov.

Moje izkušnje pravijo (in izkušnje vsaj še nekaj ljudi), da tempomat POVEČA porabo in sicer vsaj za 10-15%! Zakaj? Enostavno - ker sistem konstantno dodaja plin, ko pade hitrost za kakšen km ali dva in ko govorimo o klancu, ki nima povsem enakomernega naklona, je takih "popravkov" veliko preveč.
tvoja interpretacija stoji na trhlih nogah. sploh o 10-15% plusa... toliko dodatka nimajo niti avtomatiki, kaj sele tempomat.
a potem, da ne bi dodajal plina, v klancu prilezel gor le se z polovico zacetne hitrosti?
tempomat omogoca konstantno hitrost. npr. na AC se s tempomatom vozi konstantno 130, brez tempomata pa lovis plus minus par km/h. v vsakem primeru bo v drugem primeru vecja poraba.
milos9 sporočil: 1.044
[#2460907] 03.10.14 09:57 · odgovor na: gt001 (#2460901)
Odgovori   +    11
Takole gre - dober voznik lahko porabi manj brez tempomata, manj vešč pa ne
vrac sporočil: 11.068
[#2460924] 03.10.14 10:29 · odgovor na: najobj (#2460896)
Odgovori   +    1
[najobj]
> [kajulci]
> Moški, sploh mlajši, radi močno pospešujejo, frajerji pa to, ženske pa v mestni vožnji, recimo v Lj pri omejitvi 60 vozijo v tretji. To je kar en tak vsesplošni standard. S to razliko, da moški zna vozit varčno, pa tega noče, ženska pa hoče, pa tega ne zna. Se opravičujm izjemam :)

... evo, se opravičujem izjemam, ampak boldano je povedano tipično po žensko ...

P.S.: vrtljaji so pomembni in ne prestava, ker je tretja za 60 km/h v odvisnosti od avtomobila lahko dosti ali pa malo ... ja, in ker ženska motorja ne "čuti", tega ne razume in tudi če hoče vozit varčno, ne more ... khmm, se opravičujem izjemam še enkrat ...
Mislim, da je kar precej žensk zelo dobrih voznic, tudi kar se tiče varčnosti vožnje boljših od vsakega moškega. Imam pa tudi sam 2 slabi izkušnji z voznicami, ko mi je vsaka pred leti, ko še ni bilo ABS-a, stopila na zavoro iz čistega mira, ko je imela prednost seveda, ker ji je izgleda nekaj kliknilo v njenih možganih, po speljevanju in zavijanju v levo pri zeleni luči na istem semforju. In seveda sem dvakrat naletel na zadnji odbijač, ker je bilo cestišče obakrat spolzko. In seveda bil obakrat kriv, tako so vsaj ocenili policaji (ker nisem imel zadosti varnostne razdalje, :-)). To da sta ženski imeli znanje vožnje za samokolnico in ne za avto jih sploh ni zanimalo.
anon-317971 sporočil: 768
[#2460928] 03.10.14 10:35 · odgovor na: gt001 (#2460901)
Odgovori   +    3
To sporočilo je izbrisal avtor (29.06.2020 21:30)
gt001 sporočil: 786
[#2460932] 03.10.14 10:45 · odgovor na: anon-317971 (#2460928)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: gt001 03.10.2014 10:46
[FIN-209516]
Vsekakor obstajajo samodejni menjalniki, ki porabijo tudi 20% več.
www.mazda.si/salon/n...e-in-cene/
Mazda3, 4-vratna, CD150, 6-stopenjski ročni ... 3.9l/100km co2 103 g/km
Mazda3, 4-vratna, G120 (Auto), 6-stopenjski samodejni ... 5.2l/100km co2 123 g/km
Seveda pa obstajajo tudi samodejni menjalniki ki so enako dobri ali boljši kot voznik, npr. BMW 8-stopenjski.

Kar pa se tiče tempomata pa večinoma porabi več od pametnega voznika.
Ker pač ne more predvidevati prometne situacije, približevanja počasnejše vozečim vozilom, klancu v daljavi... Tempomat pri spuščanju s klanca ne more izbirati med zaviranjem z motorjem in prostim tekom, ne more tolerirati začasno višje hitrosti...
Tempomat je lahko boljši samo na skoraj povsem prazni cesti brez vzpetin, in če nadomešča nevrotičnega voznika ki nenehno menja hitrost.
ves kako je s porabvami, ki jih navaja tovarna :)
jaz pogledam na spritmonitor, pa vidim da mazda z rocnim menjalnikom kuri v povprecju 5.9l, z avtomatskim pa 6.5l -> pa smo na dobrih 10% razlike.

kar se tempomata tice: to ne sme biti avtopilot. ko se pribliza zmanjsanje hitrosti se tempomat da na pavzo toliko prej, da se avto ustavi v "prostem padu". tudi pri voznji navzdol ne vidim tezav - ce spremljam trenutno porabo imam pri voznji navzdol trenutno porabo na nuli, kadar se zaradi voznje navzdol poveca hitrost avtomobila nad hitrost nastavljeno na tempomatu. motor takrat klasicno zavira s svojo vztrajnostjo.

pac vsak ima svoje izkusnje.

ps. sem spregledal, ko si napisal, da tempomat ne more tolerirati zacasno visje hitrosti navzdol: a imas avto, kjer tempomat ob prekoraceni hitrosti avtomatsko zavira?
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2460957] 03.10.14 12:01
Odgovori   +    1
9. Redno servisiranje vozila lahko pripomore k zmanjšanju porabe goriva za od pet do 20 odstotkov.
To je res. Redno je treba menjavati olje in oljni filter, zelo pomemben pa je tudi zračni filter. Če imate istega že dve-tri leta, takoj menjati (tudi če po navodilih menjava še ni predpisana), se bo poraba opazno zmanjšala (pa tudi motor bo bolje tekel.

Vsake toliko pa pomaga tudi "italian tune-up" - motor za nekaj minut pognati na polno obremenitev (idealna možnost je recimo energična vožnja pokakem ljubeljsem klancu nazgor), da se 'prepiha' zapacanost motorja, če sicer veliko časa deluje pri majhnih obratih.
najobj sporočil: 31.870
[#2460992] 03.10.14 13:22 · odgovor na: vrac (#2460924)
Odgovori   +    2
[vrac]
> [najobj]
> > [kajulci]
> > Moški, sploh mlajši, radi močno pospešujejo, frajerji pa to, ženske pa v mestni vožnji, recimo v Lj pri omejitvi 60 vozijo v tretji. To je kar en tak vsesplošni standard. S to razliko, da moški zna vozit varčno, pa tega noče, ženska pa hoče, pa tega ne zna. Se opravičujm izjemam :)
> ... evo, se opravičujem izjemam, ampak boldano je povedano tipično po žensko ...
>
> P.S.: vrtljaji so pomembni in ne prestava, ker je tretja za 60 km/h v odvisnosti od avtomobila lahko dosti ali pa malo ... ja, in ker ženska motorja ne "čuti", tega ne razume in tudi če hoče vozit varčno, ne more ... khmm, se opravičujem izjemam še enkrat ...
Mislim, da je kar precej žensk zelo dobrih voznic, tudi kar se tiče varčnosti vožnje boljših od vsakega moškega. Imam pa tudi sam 2 slabi izkušnji z voznicami, ko mi je vsaka pred leti, ko še ni bilo ABS-a, stopila na zavoro iz čistega mira, ko je imela prednost seveda, ker ji je izgleda nekaj kliknilo v njenih možganih, po speljevanju in zavijanju v levo pri zeleni luči na istem semforju. In seveda sem dvakrat naletel na zadnji odbijač, ker je bilo cestišče obakrat spolzko. In seveda bil obakrat kriv, tako so vsaj ocenili policaji (ker nisem imel zadosti varnostne razdalje, :-)). To da sta ženski imeli znanje vožnje za samokolnico in ne za avto jih sploh ni zanimalo.
... ja, saj zato pa sem napisal, da se opravičujem izjemam ...

P.S.: tiste ženske, ki motor "čutijo", so za moje pojme bistveno boljše voznice od moških, ker znajo vse, kar znajo moški, ob tem pa so - za promet najbolj pomembno - ženske po naravi pač bolj previdne od moških in zato manj objestne in bolj varne ... ja, je pa res, da je takšnih "čutečih" žensk zelo malo ... aja, in da ne pozabim, varčna vožnja nima nobene zveze z varno vožnjo in je dostikrat celo nevarna ...
anon-275629 sporočil: 1.493
[#2460993] 03.10.14 13:24 · odgovor na: (#2460983)
Odgovori   +    3
Ja, točno tako; in peljal bo po levem pasu tudi od Maribora do Ljubljane, če je treba (ja, in seveda je treba po njegovem/njenem mnenju), pri čemer, da jasno, da daleč pod splošno omejitvijo 130/km (kjer ni druge omejitve)! Seveda pa imaš osebke, ki se spravijo 130 km/h in na levi pas in potem je njegova argumentacija ta, da se hitreje tako ali tako ne sme peljati (kaj ga briga, kako hitro se jaz vozim, ker če je na desnem pasu, tako ali tako ne bo imel problemov z menoj, četudi se jaz peljem 200 km/h)!
No, pa lepa razvada, ki je smrtno nevarna je tudi pisanjem sms-ov in telefoniranje ter kajenje pri vožnji po avtocesti med 15. in 16. uro popoldne (ali pa med 6. in 7. uro zjutraj), ko je na cesti največja gneča (sem sam pri sebi že rekel, da tudi, če komu priletim v zadek, da bo prva zadeva, ko bodo prišli policaji, da zahtevam pregled izpiska klicev gsm-a voznika/-ice, ki sem mu/ji priletel v zadek) in se potem on/ona naj pogovarja s policaji o koordinaciji vožnje.
anon-178585 sporočil: 5
[#2461020] 03.10.14 15:02
Odgovori   +    2
S člankom se načeloma strinjam. Dodal bi, naj vozniki ne zaupajo porabi, ki jo računalnik izmeri, ampak naj jo sami izračunajo, ko gredo tankat.

Pri proizvajalcih mi gre pa na k*rac, ker lovijo procente porabe tu in tam, in jih je potem polna usta, koliko so zmanjšali porabo... na koncu pa ugotoviš, da ti 15 let star avto z enako varčno tehniko vožnje požre manj, kot nov. Enostavno - bil je 20% lažji.
anon-278491 sporočil: 8
[#2461046] 03.10.14 16:40 · odgovor na: anon-317971 (#2460928)
Odgovori   +    1
Bencinska Mazda3 G120 vsekakor porabi 20% več kot dizelska CD150.
Ne glede na menjalnik.


[FIN-209516]
Vsekakor obstajajo samodejni menjalniki, ki porabijo tudi 20% več.
www.mazda.si/salon/n...e-in-cene/
Mazda3, 4-vratna, CD150, 6-stopenjski ročni ... 3.9l/100km co2 103 g/km
Mazda3, 4-vratna, G120 (Auto), 6-stopenjski samodejni ... 5.2l/100km co2 123 g/km
Seveda pa obstajajo tudi samodejni menjalniki ki so enako dobri ali boljši kot voznik, npr. BMW 8-stopenjski.
Vinci sporočil: 5.933
[#2461057] 03.10.14 18:05 · odgovor na: (#2461056)
Odgovori   +    0
[alek14]
> [september70]
> Ja, točno tako; in peljal bo po levem pasu tudi od Maribora do Ljubljane, če je treba (ja, in seveda je treba po njegovem/njenem mnenju), pri čemer, da jasno, da daleč pod splošno omejitvijo 130/km (kjer ni druge omejitve)! Seveda pa imaš osebke, ki se spravijo 130 km/h in na levi pas in potem je njegova argumentacija ta, da se hitreje tako ali tako ne sme peljati.

Prehitiš po desni. Jaz se zaradi tega ne vznemirjam nič. Jaz dnevno prehitim tudi 3-4 avte po desni. Zlasti tujce in seveda SLO genijalce.
A prepovedano, da je po desni? Hja zoprna tale reč: vožnja po levem pasu na naših AC je tudi prepovedana. Nato je naslednje vprašanje: kdo je naredil prekršek v vzročni zvezi s katerim. Tako gre krivda (če nekoga prehitite po desni, je kriv tisti, ki je vozil nezakonito po levi). Izjema je le primer, da bi nekoga prehitevali po desni, ki pa ni vozil neprevilno (npr. še prehiteva itd.).
Nima smisla filozofirati, kaj je bilo prej in kdo je kriv. Oba sta naredila prekršek in oba sta kriva.
Vinci sporočil: 5.933
[#2461058] 03.10.14 18:09 · odgovor na: (#2461054)
Odgovori   +    0
[alek14]
> [markoff]
> Nasveti za zmanjšanje porabe so sicer načeloma korektni, razen tega:
>
> > 6. Uporabljajte tempomat, porabo goriva tako zmanjšamo za do pet odstotkov.
>
> Moje izkušnje pravijo (in izkušnje vsaj še nekaj ljudi), da tempomat POVEČA porabo in sicer vsaj za 10-15%! Zakaj? Enostavno - ker sistem konstantno dodaja plin, ko pade hitrost za kakšen km ali dva in ko govorimo o klancu, ki nima povsem enakomernega naklona, je takih "popravkov" veliko preveč.

Imaš prav, a razlaga je napačna. Tempomat zvišuje porabo zaradi večje enakomernosti plina. Neenakomerno dodajanje namreč vsaj za diesle povečuje povprečni izkoristek. Obstaja celo tehnika vožnje (pulse&glide), ki to lastnost izkorišča. Pri njej v visoki prestavi okoli točke najvišjega navora povečuješ hitrost s polnim plinom in tako kopičiš kinetično energijo avta z največjih izkoristkom. Nato povsem odvzameš plin in "drsiš" do neke nižje hitrosti in nato znova dodaš in tako dalje. :)
Poznaš kakšnega bumbarja, ki dejansko tako vozi? Če izvzameš, da je takšna vožnja pretežno nemogoča in tudi nevarna, kaj potem ostane od tvoje razlage? Bolj malo. Tempomat kuri več bencina samo v hrib, v vseh ostalih situacijah pa manj ali enako kot šofer.
bc123a sporočil: 48.253
[#2461064] 03.10.14 19:06 · odgovor na: (#2461056)
Odgovori   +    2
[alek14]
> [september70]
> Ja, točno tako; in peljal bo po levem pasu tudi od Maribora do Ljubljane, če je treba (ja, in seveda je treba po njegovem/njenem mnenju), pri čemer, da jasno, da daleč pod splošno omejitvijo 130/km (kjer ni druge omejitve)! Seveda pa imaš osebke, ki se spravijo 130 km/h in na levi pas in potem je njegova argumentacija ta, da se hitreje tako ali tako ne sme peljati.

Prehitiš po desni. Jaz se zaradi tega ne vznemirjam nič. Jaz dnevno prehitim tudi 3-4 avte po desni. Zlasti tujce in seveda SLO genijalce.
Po desni se ne prehiteva. Blendas tipu pred tabo, dokler se umakne. Blendanje je res prepovedano, a je prehitevanje po desni prepovedano IN precej bolj nevarno.

Sicer pa, sem ze naletel na bedake, ki so mi tiscali za ritjo, in skoraj trescili v tovornjak ki sem ga prehiteval, ko so hoteli mene prehiteti po desni. Nauk: morda je clovek pred tabo na levem pasu z razlogom.
moon sporočil: 1.623
[#2461074] 03.10.14 21:06 · odgovor na: anon-178585 (#2461020)
Odgovori   +    3
[ThePianoGuy]
S člankom se načeloma strinjam. Dodal bi, naj vozniki ne zaupajo porabi, ki jo računalnik izmeri, ampak naj jo sami izračunajo, ko gredo tankat.
In v čem je fora prave porabe??
A plačaš kaj manj,ko natankaš poln rezervoar???

A se potem lažje hvališ ob šanku kako tvoj porabi 4 litre in gre 200...??

Če ti je vožnja samo premik z A do B.. se pelji z vlakom ali avtobusom. Jaz uživam večino prevoženih kilometrov (za porabo mi pa dol visi)
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2461076] 03.10.14 21:32 · odgovor na: vrac (#2460924)
Odgovori   +    3
[vrac]
sem dvakrat naletel na zadnji odbijač, ker je bilo cestišče obakrat spolzko. In seveda bil obakrat kriv, tako so vsaj ocenili policaji (ker nisem imel zadosti varnostne razdalje, :-)). To da sta ženski imeli znanje vožnje za samokolnico in ne za avto jih sploh ni zanimalo.
Policaji so imeli prav. Če nisi mogel pravočasno ustaviti, pač nisi imel dovolj varnostne razdalje - če bi jo imel, bi se lahko še ustavil in ne bi treščil. Gola logika.

Verjamem pa da je včasih težko držati varnostno razdaljo če nekdo pred tabo mečka, ampak to je že druga debata.

Sicer pa, če vidiš da ima voznik/ca pred teboj "znanje vožnje za samokolnico", je že zaradi tega pametno držati razdaljo, ker nikoli ne veš kaj bo buča butasta naredila.
bc123a sporočil: 48.253
[#2461081] 03.10.14 21:52 · odgovor na: (#2461066)
Odgovori   +    2
[exarkun]
To vse drži. Vendar kaj naredit, ko je avtocesta resnično prazna in imaš idiota pred tabo, ki vozi na levem pasu, mu blendaš, trobiš in te ne jebe 5%? Meni se je to že zgodilo in verjamem, da nisem edini.
Meni se je to zgodilo enkrat na popolnoma prazni avtocesti LJ-KP tam nekje pod nanosom. Francoz. Sem ga pac strobil na desno stran ceste, ceprav je trajalo.

Problem je v tem, ker ce tak trotl ne reagira na nobene signale, je dobra sansa da tudi ogledala ne gleda in bo zavil desno ravno ko bos ti sel mimo njega. Kriv bos pa seveda v veliki meri ti.
153 sporočil: 9.333
[#2461084] 03.10.14 22:32
Odgovori   +    0
Porabo veča tudi (pre)pogosto
opuščanje vključitve smerne
utripalke, varnost vožnje v
krožiščih pa terja večjo pozornost
z leve strani prihajajoče avto znamke.

[Mar ni javna Tv dolžna tudi tozadevno izobraževati svoje gledalce ?]

Sodražan
g1n3k sporočil: 92
[#2461094] 04.10.14 00:21
Odgovori   +    2
čas vnosa: 03.10.14 09:24
Brezvezni nasveti oz. nasveti, ki povzročajo gnečo na cesti.

Z počasnim pospeševanjem na izbrano končno hitrost ne samo, da se dela večja gneča, ampak tudi vozilo, vsaj bencinsko gnano, več porabi - ravno obratno kakor piše v članku, 10. točka. Bencinski motor ima boljši izkoristek pri polno odprtem plinu, torej bolje pospešiti čimhitreje, s polno močjo, na izbrano hitrost. Da ne omenjam prestavljanja, to ni vožnja pri čim nižjih obratih, ker motor ni nujno v optimalnem območju delovanja.

Sicer pa, jaz vozim kakor mi ustreza. Za porabo goriva mi je vseeno. Če pa to "boli" potem pa se nabavi cenejše, šibkejše, manjše, lažje vozilo. Gorivo je samo manjši del celotnega stroška lastništva in uporabe vozila.
Da ne bi uporabljal udobja klima zaradi večje porabe??? Kaj če bi še ostale električne porabnike ugašali, luči, itd, to se tudi pozna.
Vinci sporočil: 5.933
[#2461114] 04.10.14 08:36 · odgovor na: bc123a (#2461064)
Odgovori   +    0
[bc123a]

Po desni se ne prehiteva. Blendas tipu pred tabo, dokler se umakne. Blendanje je res prepovedano, a je prehitevanje po desni prepovedano IN precej bolj nevarno.
Moraš imeti močen avto, da skočiš mimo v dveh sekundah. :)
anon-54454 sporočil: 4.098
[#2461137] 04.10.14 10:58
Odgovori   +    3
Vidim, da vas je vecina ze kdaj nabasala name, :)

Po AC v glavnem vozim konstantnih 140 in mi se na misel ne pride, da bi se umikal kamikazam, ki se mi zalepijo za rit. To pa cisto prekticnih razlogov. Umikanje takim tipom na desni pas za tovornjake z njihovimi 80 ali 100 je zame in za moje vozilo precej butasto, predvsem pa nevarno pocetje. Sploh ko ves, da ti ob naslednjem prehitevanju tovornjaka od zadaj vedno lahko uleti prepotentnez z 200km/h.

Zanimivo, da se v celi debati okoli tega ni oglasil nihce, ki bi se obregnil ob to to, da je levi pas na nasih cestah le "prehitevalni pas" navaden BS. V USA, kjer to pravilo ne velja, pac pa velja pravilo "follow the flow", sem uspel ze prevoziti skoraj ze celo pot od Vegasa do Los Angelesa ob boku istemu vozilu. Taksna voznja je neprimerno bolj sproscujoca, predvsam pa varna.
Z mentaliteto "prehitevalnega pasu" v kakem Los Angeleskem "bumper to bumper" prometu vsi slovenski frajerji pogorite na prvem kilometru. Garantiram.
najobj sporočil: 31.870
[#2461146] 04.10.14 12:18 · odgovor na: (#2461107)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 04.10.2014 12:21
[kajulci]
> [najobj]
>vrtljaji so pomembni in ne prestava, ker je tretja za 60 km/h v odvisnosti od avtomobila lahko dosti ali pa malo ... ja, in ker ženska motorja ne "čuti", tega ne razume in tudi če hoče vozit varčno, ne more ... khmm, se opravičujem izjemam še enkrat ...
Saj ga sliši, pa ga ignorira :) Pa tudi npr. ko ji jaz rečem, da naj prestavi v četrto, ker mi gre motor na živce, tega ne naredi, ker je četrta samo za visoke hitrosti :)

p.s. govora je o varčni vožnji, čist tko mimogrede, ne pa o pospeševanju. Tko da, odvisno, o čem se pogovarjamo, je pomembno izpostaviti ali hitrost ali pa obrate. Če pa bi se pogovarjali o varčnem pospeševanju, potem pa lahko prešaltava na obrate.
... evo, tukaj forum.finance.si/?m=...992&single sem pozabil povedati, da res ne vem, zakaj je Vsemogočni hotel, da do mnogo kompleksnejših življenskih zadev večinsko zelo čuteče ženske večinsko tako slabo čutijo potrebe čisto navadnega kupa železja, ki se mu reče motor ...

P.S.: zadnje cajte tako propagirana varčnost vožnje je v luči tega forum.finance.si/?m=...643&single nekaj najbolj zblojenega, kar si sploh lahko zamislim, ker isti ljudje propagirajo in izdelujejo vedno večje in močnejše "zverine", ki za svoje "življenje" potrebujejo vedno več, v isti sapi pa isti ljudje propagirajo varčevanje pri njihovi "prehrani" ... khmm, da zdaj niti ne govorim o dejstvu, da je varčna vožnja z napačnimi vrtljaji v napačnem trenutku istočasno tudi zelo nevarna, le da je nevarna predvsem za druge zaradi varčevanja znervirane udeležence v prometu in tega noben ne meri, ker je v poročilo o nesreči policiji bolj preprosto napisati prehitra vožnja, premajhna varnostna razdalja ali pa vožnja po napačni strani ceste ...
najobj sporočil: 31.870
[#2461147] 04.10.14 12:37 · odgovor na: anon-54454 (#2461137)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: najobj 04.10.2014 12:42
[tmatej]
Vidim, da vas je vecina ze kdaj nabasala name, :)

Po AC v glavnem vozim konstantnih 140 in mi se na misel ne pride, da bi se umikal kamikazam, ki se mi zalepijo za rit. To pa cisto prekticnih razlogov. Umikanje takim tipom na desni pas za tovornjake z njihovimi 80 ali 100 je zame in za moje vozilo precej butasto, predvsem pa nevarno pocetje. Sploh ko ves, da ti ob naslednjem prehitevanju tovornjaka od zadaj vedno lahko uleti prepotentnez z 200km/h.

Zanimivo, da se v celi debati okoli tega ni oglasil nihce, ki bi se obregnil ob to to, da je levi pas na nasih cestah le "prehitevalni pas" navaden BS. V USA, kjer to pravilo ne velja, pac pa velja pravilo "follow the flow", sem uspel ze prevoziti skoraj ze celo pot od Vegasa do Los Angelesa ob boku istemu vozilu. Taksna voznja je neprimerno bolj sproscujoca, predvsam pa varna.
Z mentaliteto "prehitevalnega pasu" v kakem Los Angeleskem "bumper to bumper" prometu vsi slovenski frajerji pogorite na prvem kilometru. Garantiram.
... čuj, na naših avtocestah je 130 km/h najvišja dovoljena hitrost in ne tvojih 140 km/h ...

P.S.: v celi debati je govora o avtocestah v Sloveniji in ne o avtocestah v ZDA in očitno na avtocastah v Sloveniji zaradi pametnjakovičev tvoje sorte prehitevanje sploh ni možno, ker za pametnjakoviče tvoje sorte prehitevalni pas ne obstaja, po voznem pasu pa prehitevati ne smeš ... khmm, če zdaj odmislim smrtno nevarnost prehitevanja po desnem (= voznem) pasu, če si pametnjakovič tvoje sorte slučajno premisli in gre na vozni pas malo telefonirat varno skrit za kakšen tovornjak, ker je vožnja s telefonom v roki za pametnjakoviče tvoje sorte pri 140 km/h le malo prenevarna ... pizda, kje jaz živim ...
anon-54454 sporočil: 4.098
[#2461148] 04.10.14 12:43 · odgovor na: (#2461144)
Odgovori   +    0
[republican]
> [tmatej]
> sem uspel ze prevoziti skoraj ze celo pot od Vegasa do Los Angelesa ob boku istemu vozilu. Taksna voznja je neprimerno bolj sproscujoca

Japajade. Tudi jaz sem se že cijazil 55 milj (88 km) na uro celo pot od Miamia do Orlanda (cca 400km) in skoraj popizdil.
Florida ima na HW omejitev 70mph in velja tudi za Turnpike. Ne se pa cudit, ce bodo vsi vozili 80 in bo kaznovan tisti, ki bo vozil 65. Radarje se zelo malo uporablja. Bolj so policaji pozorni na to, kdo odstopa (v obe smeri) od flow-a, ali tistega, ki menjuje vozne pasove.
Vinci sporočil: 5.933
[#2461155] 04.10.14 13:09 · odgovor na: anon-54454 (#2461137)
Odgovori   +    0
[tmatej]
Zanimivo, da se v celi debati okoli tega ni oglasil nihce, ki bi se obregnil ob to to, da je levi pas na nasih cestah le "prehitevalni pas" navaden BS. V USA, kjer to pravilo ne velja, pac pa velja pravilo "follow the flow", sem uspel ze prevoziti skoraj ze celo pot od Vegasa do Los Angelesa ob boku istemu vozilu. Taksna voznja je neprimerno bolj sproscujoca, predvsam pa varna.
Z mentaliteto "prehitevalnega pasu" v kakem Los Angeleskem "bumper to bumper" prometu vsi slovenski frajerji pogorite na prvem kilometru. Garantiram.
Dajem možno razlago, zakaj se noben ni obregnil ob to. Kar si napisal za ZDA, v ZDA ne velja. Tudi v ZDA imajo skoraj v vseh zveznih držav predpisano, da se vozi na desnem pasu in prehiteva po levem. Nekatere zvezne države imajo to predpisano v smislu, da se moraš umakniti na desni vozni pas, če zadržuješ promet za sabo, nekatere v smislu, da se sploh ne smeš peljati po levem pasu, če voziš počasneje od hitrosti ostalega prometa (ne glede na omejitev), nekatere pa tako kot v Sloveniji, da je levi pas namenjen izključno prehitevanju.
anon-54454 sporočil: 4.098
[#2461157] 04.10.14 13:17 · odgovor na: (#2461153)
Odgovori   +    1
[republican]
> [tmatej]
> Florida ima na HW omejitev 70mph

Kolikor se spomnim, je bila pred leti omejitev samo na določenih odsekih 65 milj, večinoma pa 55.

Moram ti rečt, da si me razočaral s svojim egoističnim vztrajanjem na prehitevalnem pasu v stilu boli me kurac za vse, jaz se že ne bom umikal. Sploh ker te imam za prijatelja.
Ni mooja logika, da bi me bolel kurac za vse. Je pa moja logika da tisti, ki se mi pri mojih 140 se vedno lepijo na rit, blendajo in trobijo, ogrozajo najprej mene, ker sem jaz tisti. ki naj bi moral zaradi njegovega trobljenja in blendanja iz mojih 140 (ali 130, ce hoces) zavoziti tovornjaku za rit pri njegovih 80kmh, ravno tako pa me ogrozajo, ko mi pri mojem prehitevanju tega istega tovornjaka, v rit priletijo s hitrostjo, ki je lahko tudi 100kmh visja od moje tisti trenutek (recimo moja 80, njegova 180).
bc123a sporočil: 48.253
[#2461161] 04.10.14 13:28 · odgovor na: (#2461108)
Odgovori   +    1
[kajulci]
Tempomat sploh ni za natrpane evropske ceste. Narejn je bil za dolge ravne prazne ameriške in avstralske ceste in bil moral tam tudi ostati. V Evropo so ga privlekli samo zaradi dodatnega kasiranja. Jaz sem po dolgih ravnih cestah že večkrat vozila s tempomatom in je bilo fino in komot. Ko sem to enkrat poskušala na naši avtocesti, pa me je motil in sem ga izključila.
Ne vem sicer, kako izgledajo tempomati s katerimi ste omeli opravka, ampak v audijih je narejen tako da imas rocko pri volanu s katero premikas ciljno hitrost v korakih po +-5 km/h. V sloveniji se da tudi s takim voziti, ce ni seveda res prehuda gneca. Nisem pa dosti vozil tistega, samo enih 100km, tako da mogoce ima pasti, katerih ne poznam...
najobj sporočil: 31.870
[#2461164] 04.10.14 13:34 · odgovor na: anon-54454 (#2461157)
Odgovori   +    0
[tmatej]
> [republican]
> > [tmatej]
> > Florida ima na HW omejitev 70mph
>
> Kolikor se spomnim, je bila pred leti omejitev samo na določenih odsekih 65 milj, večinoma pa 55.
>
> Moram ti rečt, da si me razočaral s svojim egoističnim vztrajanjem na prehitevalnem pasu v stilu boli me kurac za vse, jaz se že ne bom umikal. Sploh ker te imam za prijatelja.
Ni mooja logika, da bi me bolel kurac za vse. Je pa moja logika da tisti, ki se mi pri mojih 140 se vedno lepijo na rit, blendajo in trobijo, ogrozajo najprej mene, ker sem jaz tisti. ki naj bi moral zaradi njegovega trobljenja in blendanja iz mojih 140 (ali 130, ce hoces) zavoziti tovornjaku za rit pri njegovih 80kmh, ravno tako pa me ogrozajo, ko mi pri mojem prehitevanju tega istega tovornjaka, v rit priletijo s hitrostjo, ki je lahko tudi 100kmh visja od moje tisti trenutek (recimo moja 80, njegova 180).
... čuj, če ne znaš oceniti njegove hitrosti in izračunati njegov in svoj čas potreben za prehitevanje, potem se pač ne vozi po avtocestah, ampak raje hodi peš, ker pri hoji hitrost ni tako velika in zato nevarnost nesreče ob hoji mimo tudi ne ...

P.S.: ker si očitno omikan svetovljan in svetovni popotnik upam, da boš namesto na mamico z otroci v majhnem avtomobilu prej nabasal na 20 tonski šleper, ko boš v Angliji uveljavljal pravila prometa, ki veljajo v ZDA ...
anon-54454 sporočil: 4.098
[#2461168] 04.10.14 13:51 · odgovor na: Vinci (#2461155)
Odgovori   +    2
[Vinci]

Dajem možno razlago, zakaj se noben ni obregnil ob to.
Mozna razlaga. V ZDA ima pac vsaka zvezna drzava nekoiko razlicna pravila. Je pa za vecino hw ali fw bolj malo verjetna. Desni pas je v glabnem namenjen tistim, ki se vkljucujejo v promet (s tem da ima prednost tisti, ki se vkljucuje na avtocesto) in tistim, ki se blizajo svojemu izhodu. Skrajno levi pas pa je vedno bolj namenjen izkjucno carpoolingu (pod razlicnimi pogoji). Za pasove vmes velja "follow the flow".

Ampak ok, da ne zaidemo.

Moja pripomba je letela na "prehitevalni pas" zato, ker je vsakemu vozniku tukaj samoumevno, da hupa in blenda nekomu, ki sicer vozi s predpisano hitrostjo in temu, da je povsem normalno, da na dveh pasovioh nekdo vozi 80, drugi 130, tretji pa 160, 180 ali 200kmh. Ker imam precej izkusenj tudi z drugacno kulturo voznje, sem hotel pac predstaviti razliko.

Strani: 1 2 3