Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Golf gre na teren in zaostruje konkurenco v lastni hiši
Strani: 1
sporočil: 2.300
čas vnosa: 30.09.14 09:01
Kot sem že večkrat opozoril drobljenje in konkurenca znotraj
koncerna bosta poskrbela ,da bo veliko modelov postalo komajda
rentabilnih ,veliko pa izgubaških,saj razvoj in izdelava ne bosta
pokrita,dejansko gre za neumne poteze vodstva koncerna,da to
dovoljuje,saj je podobne napake že delal GM z v bistvu enakimi
avtomobili in badge designom,koko so se zadeve končale vemo.
Bolj se bodo modeli znotraj koncerna drobili in konkurrali drug drugemu manj bo prodaje pri vsakem in več bo nerentabilnih modelov in izgube,to pa se bo odrazilo na kvaliteti in izdržljivosti.
Bolj se bodo modeli znotraj koncerna drobili in konkurrali drug drugemu manj bo prodaje pri vsakem in več bo nerentabilnih modelov in izgube,to pa se bo odrazilo na kvaliteti in izdržljivosti.
sporočil: 1.301
teoretično maš prav... praktično pa malo manj, saj bodo v kratkem
itak vsi njihovi od Pola&Co, do A6 narejeni na eni platformi
(MQB)... kar bi v grobem pomenilo, da nam bodo za različne količine
denarja v bistvu prodajali en avto z "raznoliko zvitim plehom"
zunanjosti, saj se med modeli obilno deli tudi večina motorne
palete in ostalih tehnoloških komponent... tako, da... it all
depends from a point of a view ;) :)
sporočil: 420
[ctx]Vse je namenjeno okusu in potrebam strank. VW Sharan in Seat Alhambra sta narejena na isti platformi, sestavljena v isti tovarni na Portugalskem in je razlika samo v maski (baje). Cena je pa za VW 4000 EUR višja. Kaj to pomeni za VW in kaj za stranke? Težko sem pameten, samo včasih je prestiž znamke pač vreden 4 čuke, včasih pač ne?
Bolj se bodo modeli znotraj koncerna drobili in konkurrali drug drugemu manj bo prodaje pri vsakem in več bo nerentabilnih modelov in izgube,to pa se bo odrazilo na kvaliteti in izdržljivosti.
sporočil: 13.528
[Muchacho]Seati so baje precej pokvarljiva roba, tako da ne vem, če je stvar samo v maski...
> [ctx]
> Bolj se bodo modeli znotraj koncerna drobili in konkurrali drug drugemu manj bo prodaje pri vsakem in več bo nerentabilnih modelov in izgube,to pa se bo odrazilo na kvaliteti in izdržljivosti.
Vse je namenjeno okusu in potrebam strank. VW Sharan in Seat Alhambra sta narejena na isti platformi, sestavljena v isti tovarni na Portugalskem in je razlika samo v maski (baje). Cena je pa za VW 4000 EUR višja. Kaj to pomeni za VW in kaj za stranke? Težko sem pameten, samo včasih je prestiž znamke pač vreden 4 čuke, včasih pač ne?
sporočil: 678
Zadnja sprememba: trance0 01.10.2014 12:01
Tudi VW je precej pokvarljiva roba oz. celoten VAG koncern. V
bistvu danes noben avto ni več ne vem kako zanesljiv, ker je notri
toliko elektronike in delov, da moraš že skoraj imeti srečo, da ti
avto zdrži celotno tovarniško garancijsko dobo brez izrednih
popravil.
sporočil: 13.528
[trance0]Tojote se baje zelo malo kvarijo...
Tudi VW je precej pokvarljiva roba oz. celoten VAG koncern. V bistvu danes noben avto ni več ne vem kako zanesljiv, ker je notri toliko elektronike in delov, da moraš že skoraj imeti srečo, da ti avto zdrži celotno tovarniško garancijsko dobo brez izrednih popravil.
sporočil: 1.340
Razen kadar imajo kar po cel model vpoklicev. Če se ne motim, je
ravno pred letom (ali več) Toyota vpoklicala kar nekaj modelov.
Toliko o zanesljivosti.
In tudi ne more biti vesoljne razlike med Alhambro in Sharanom, če sta narejena v isti tovarni. Razen, da pri Alhambri namerno ne zategnejo enega od vijakov ali pa montirajo čisto drugačne dele. Ali pa da je mojster na VW montaži iz Dojčland, mojster na Seat montaži pa iz južnih eksotov.
In tudi ne more biti vesoljne razlike med Alhambro in Sharanom, če sta narejena v isti tovarni. Razen, da pri Alhambri namerno ne zategnejo enega od vijakov ali pa montirajo čisto drugačne dele. Ali pa da je mojster na VW montaži iz Dojčland, mojster na Seat montaži pa iz južnih eksotov.
sporočil: 13.528
[velikipok]Tojota je bila ena od prvih proizvajalcev, ki je začela z vpoklicovanjem vozil. Kar seveda ne pomeni, da so njihovi avtomobili slabši od ostalih, ampak prej obratno, da se bolj odgovorno vedejo do svojih strank in imajo ničelno toleranco do odkritih napak. Podobni standardi počasi prihajajo tudi k ostalim proizvajalcem, pred nekaj dnevi sem slišal da je Renault izvedel masovni vpoklic novega Clia, zaradi domnevne napake na zavorah....
Razen kadar imajo kar po cel model vpoklicev. Če se ne motim, je ravno pred letom (ali več) Toyota vpoklicala kar nekaj modelov. Toliko o zanesljivosti.
In tudi ne more biti vesoljne razlike med Alhambro in Sharanom, če sta narejena v isti tovarni. Razen, da pri Alhambri namerno ne zategnejo enega od vijakov ali pa montirajo čisto drugačne dele. Ali pa da je mojster na VW montaži iz Dojčland, mojster na Seat montaži pa iz južnih eksotov.
Kar se Seat-a in VW tiče ne vem kaj dosti, razen to kar sem slišal od parih znancev, ki so vozili Seat-e, možno pa je, da je, četudi prihajata avta iz iste fabrike, kontrola kakovosti na Seatovi liniji bolj ohlapna in so zato avti bolj kvarni (pojma nimam če je tako, samo špekuliram...)
sporočil: 862
[vickibedi]
> [velikipok]
> Razen kadar imajo kar po cel model vpoklicev. Če se ne motim, je ravno pred letom (ali več) Toyota vpoklicala kar nekaj modelov. Toliko o zanesljivosti.
> In tudi ne more biti vesoljne razlike med Alhambro in Sharanom, če sta narejena v isti tovarni. Razen, da pri Alhambri namerno ne zategnejo enega od vijakov ali pa montirajo čisto drugačne dele. Ali pa da je mojster na VW montaži iz Dojčland, mojster na Seat montaži pa iz južnih eksotov.
Tojota je bila ena od prvih proizvajalcev, ki je začela z vpoklicovanjem vozil. Kar seveda ne pomeni, da so njihovi avtomobili slabši od ostalih, ampak prej obratno, da se bolj odgovorno vedejo do svojih strank in imajo ničelno toleranco do odkritih napak. Podobni standardi počasi prihajajo tudi k ostalim proizvajalcem, pred nekaj dnevi sem slišal da je Renault izvedel masovni vpoklic novega Clia, zaradi domnevne napake na zavorah....
Kar se Seat-a in VW tiče ne vem kaj dosti, razen to kar sem slišal od parih znancev, ki so vozili Seat-e, možno pa je, da je, četudi prihajata avta iz iste fabrike, kontrola kakovosti na Seatovi liniji bolj ohlapna in so zato avti bolj kvarni (pojma nimam če je tako, samo špekuliram...)
Komentar VW in Seat - tu ni dveh linij, je le ena, isti delavci, na liniji pa zaporedoma tako seati, kot VW-ji. Sestavni deli so večinoma od istih dobaviteljev, kontrola kakovosti pa ista.
Nobenega razloga za razliko v kvaliteti izdelave. Zgodbe o boljši kvaliteti enih ali drugih vozil je zrasla v glavah uporabnikov oz. ljubiteljev.
sporočil: 184
Nobenega razloga za razliko v kvaliteti izdelave. Zgodbe o boljši kvaliteti enih ali drugih vozil je zrasla v glavah uporabnikov oz. ljubiteljev.Tako, ja. Svojčas(ko smo bili še v jugi)so enako govorili za Mercedes, pa ni bilo ravno tako. Nasprotno-za jugo so bili modeli ponavadi ojačani, zaradi slabe cestne infrastrukture
Strani: 1