5 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 min
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
2 uri
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 1
2 uri
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
3 ure
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
3 ure
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
3 ure
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
4 ure
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
4 ure
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
4 ure
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
4 ure
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
6 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
9 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
9 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
15 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
16 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
16 ur
Najbolj brani članki danes
17 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
17 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
17 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 4

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Golf gre na teren in zaostruje konkurenco v lastni hiši

Strani: 1

anon-284823 sporočil: 2.300
[#2459865] 30.09.14 09:40
Odgovori   +    4
čas vnosa: 30.09.14 09:01
Kot sem že večkrat opozoril drobljenje in konkurenca znotraj koncerna bosta poskrbela ,da bo veliko modelov postalo komajda rentabilnih ,veliko pa izgubaških,saj razvoj in izdelava ne bosta pokrita,dejansko gre za neumne poteze vodstva koncerna,da to dovoljuje,saj je podobne napake že delal GM z v bistvu enakimi avtomobili in badge designom,koko so se zadeve končale vemo.
Bolj se bodo modeli znotraj koncerna drobili in konkurrali drug drugemu manj bo prodaje pri vsakem in več bo nerentabilnih modelov in izgube,to pa se bo odrazilo na kvaliteti in izdržljivosti.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2459942] 30.09.14 13:38 · odgovor na: anon-284823 (#2459865)
Odgovori   +    3
teoretično maš prav... praktično pa malo manj, saj bodo v kratkem itak vsi njihovi od Pola&Co, do A6 narejeni na eni platformi (MQB)... kar bi v grobem pomenilo, da nam bodo za različne količine denarja v bistvu prodajali en avto z "raznoliko zvitim plehom" zunanjosti, saj se med modeli obilno deli tudi večina motorne palete in ostalih tehnoloških komponent... tako, da... it all depends from a point of a view ;) :)
anon-71539 sporočil: 420
[#2459956] 30.09.14 14:15 · odgovor na: anon-284823 (#2459865)
Odgovori   +    1
[ctx]
Bolj se bodo modeli znotraj koncerna drobili in konkurrali drug drugemu manj bo prodaje pri vsakem in več bo nerentabilnih modelov in izgube,to pa se bo odrazilo na kvaliteti in izdržljivosti.
Vse je namenjeno okusu in potrebam strank. VW Sharan in Seat Alhambra sta narejena na isti platformi, sestavljena v isti tovarni na Portugalskem in je razlika samo v maski (baje). Cena je pa za VW 4000 EUR višja. Kaj to pomeni za VW in kaj za stranke? Težko sem pameten, samo včasih je prestiž znamke pač vreden 4 čuke, včasih pač ne?
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2460060] 30.09.14 20:17 · odgovor na: anon-71539 (#2459956)
Odgovori   +    1
[Muchacho]
> [ctx]
> Bolj se bodo modeli znotraj koncerna drobili in konkurrali drug drugemu manj bo prodaje pri vsakem in več bo nerentabilnih modelov in izgube,to pa se bo odrazilo na kvaliteti in izdržljivosti.

Vse je namenjeno okusu in potrebam strank. VW Sharan in Seat Alhambra sta narejena na isti platformi, sestavljena v isti tovarni na Portugalskem in je razlika samo v maski (baje). Cena je pa za VW 4000 EUR višja. Kaj to pomeni za VW in kaj za stranke? Težko sem pameten, samo včasih je prestiž znamke pač vreden 4 čuke, včasih pač ne?
Seati so baje precej pokvarljiva roba, tako da ne vem, če je stvar samo v maski...
trance0 sporočil: 678
[#2460243] 01.10.14 12:00 · odgovor na: anon-204390 (#2460060)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: trance0 01.10.2014 12:01
Tudi VW je precej pokvarljiva roba oz. celoten VAG koncern. V bistvu danes noben avto ni več ne vem kako zanesljiv, ker je notri toliko elektronike in delov, da moraš že skoraj imeti srečo, da ti avto zdrži celotno tovarniško garancijsko dobo brez izrednih popravil.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2460287] 01.10.14 13:49 · odgovor na: trance0 (#2460243)
Odgovori   +    1
[trance0]
Tudi VW je precej pokvarljiva roba oz. celoten VAG koncern. V bistvu danes noben avto ni več ne vem kako zanesljiv, ker je notri toliko elektronike in delov, da moraš že skoraj imeti srečo, da ti avto zdrži celotno tovarniško garancijsko dobo brez izrednih popravil.
Tojote se baje zelo malo kvarijo...
velikipok sporočil: 1.340
[#2460354] 01.10.14 15:51 · odgovor na: anon-204390 (#2460287)
Odgovori   +    0
Razen kadar imajo kar po cel model vpoklicev. Če se ne motim, je ravno pred letom (ali več) Toyota vpoklicala kar nekaj modelov. Toliko o zanesljivosti.
In tudi ne more biti vesoljne razlike med Alhambro in Sharanom, če sta narejena v isti tovarni. Razen, da pri Alhambri namerno ne zategnejo enega od vijakov ali pa montirajo čisto drugačne dele. Ali pa da je mojster na VW montaži iz Dojčland, mojster na Seat montaži pa iz južnih eksotov.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2460371] 01.10.14 16:21 · odgovor na: velikipok (#2460354)
Odgovori   +    2
[velikipok]
Razen kadar imajo kar po cel model vpoklicev. Če se ne motim, je ravno pred letom (ali več) Toyota vpoklicala kar nekaj modelov. Toliko o zanesljivosti.
In tudi ne more biti vesoljne razlike med Alhambro in Sharanom, če sta narejena v isti tovarni. Razen, da pri Alhambri namerno ne zategnejo enega od vijakov ali pa montirajo čisto drugačne dele. Ali pa da je mojster na VW montaži iz Dojčland, mojster na Seat montaži pa iz južnih eksotov.
Tojota je bila ena od prvih proizvajalcev, ki je začela z vpoklicovanjem vozil. Kar seveda ne pomeni, da so njihovi avtomobili slabši od ostalih, ampak prej obratno, da se bolj odgovorno vedejo do svojih strank in imajo ničelno toleranco do odkritih napak. Podobni standardi počasi prihajajo tudi k ostalim proizvajalcem, pred nekaj dnevi sem slišal da je Renault izvedel masovni vpoklic novega Clia, zaradi domnevne napake na zavorah....

Kar se Seat-a in VW tiče ne vem kaj dosti, razen to kar sem slišal od parih znancev, ki so vozili Seat-e, možno pa je, da je, četudi prihajata avta iz iste fabrike, kontrola kakovosti na Seatovi liniji bolj ohlapna in so zato avti bolj kvarni (pojma nimam če je tako, samo špekuliram...)
hansi sporočil: 862
[#2460439] 01.10.14 20:24 · odgovor na: anon-204390 (#2460371)
Odgovori   +    0
[vickibedi]
> [velikipok]
> Razen kadar imajo kar po cel model vpoklicev. Če se ne motim, je ravno pred letom (ali več) Toyota vpoklicala kar nekaj modelov. Toliko o zanesljivosti.
> In tudi ne more biti vesoljne razlike med Alhambro in Sharanom, če sta narejena v isti tovarni. Razen, da pri Alhambri namerno ne zategnejo enega od vijakov ali pa montirajo čisto drugačne dele. Ali pa da je mojster na VW montaži iz Dojčland, mojster na Seat montaži pa iz južnih eksotov.

Tojota je bila ena od prvih proizvajalcev, ki je začela z vpoklicovanjem vozil. Kar seveda ne pomeni, da so njihovi avtomobili slabši od ostalih, ampak prej obratno, da se bolj odgovorno vedejo do svojih strank in imajo ničelno toleranco do odkritih napak. Podobni standardi počasi prihajajo tudi k ostalim proizvajalcem, pred nekaj dnevi sem slišal da je Renault izvedel masovni vpoklic novega Clia, zaradi domnevne napake na zavorah....

Kar se Seat-a in VW tiče ne vem kaj dosti, razen to kar sem slišal od parih znancev, ki so vozili Seat-e, možno pa je, da je, četudi prihajata avta iz iste fabrike, kontrola kakovosti na Seatovi liniji bolj ohlapna in so zato avti bolj kvarni (pojma nimam če je tako, samo špekuliram...)

Komentar VW in Seat - tu ni dveh linij, je le ena, isti delavci, na liniji pa zaporedoma tako seati, kot VW-ji. Sestavni deli so večinoma od istih dobaviteljev, kontrola kakovosti pa ista.
Nobenega razloga za razliko v kvaliteti izdelave. Zgodbe o boljši kvaliteti enih ali drugih vozil je zrasla v glavah uporabnikov oz. ljubiteljev.
MObo sporočil: 184
[#2460455] 01.10.14 23:41 · odgovor na: hansi (#2460439)
Odgovori   +    1
Nobenega razloga za razliko v kvaliteti izdelave. Zgodbe o boljši kvaliteti enih ali drugih vozil je zrasla v glavah uporabnikov oz. ljubiteljev.
Tako, ja. Svojčas(ko smo bili še v jugi)so enako govorili za Mercedes, pa ni bilo ravno tako. Nasprotno-za jugo so bili modeli ponavadi ojačani, zaradi slabe cestne infrastrukture

Strani: 1