Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Golf gre na teren in zaostruje konkurenco v lastni hiši

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-284823 sporočil: 2.300
čas vnosa: 30.09.14 09:01
Kot sem že večkrat opozoril drobljenje in konkurenca znotraj koncerna bosta poskrbela ,da bo veliko modelov postalo komajda rentabilnih ,veliko pa izgubaških,saj razvoj in izdelava ne bosta pokrita,dejansko gre za neumne poteze vodstva koncerna,da to dovoljuje,saj je podobne napake že delal GM z v bistvu enakimi avtomobili in badge designom,koko so se zadeve končale vemo.
Bolj se bodo modeli znotraj koncerna drobili in konkurrali drug drugemu manj bo prodaje pri vsakem in več bo nerentabilnih modelov in izgube,to pa se bo odrazilo na kvaliteti in izdržljivosti.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2459865

Strani: 1

drugmirko sporočil: 1.301
teoretično maš prav... praktično pa malo manj, saj bodo v kratkem itak vsi njihovi od Pola&Co, do A6 narejeni na eni platformi (MQB)... kar bi v grobem pomenilo, da nam bodo za različne količine denarja v bistvu prodajali en avto z "raznoliko zvitim plehom" zunanjosti, saj se med modeli obilno deli tudi večina motorne palete in ostalih tehnoloških komponent... tako, da... it all depends from a point of a view ;) :)
anon-71539 sporočil: 420
[ctx]
Bolj se bodo modeli znotraj koncerna drobili in konkurrali drug drugemu manj bo prodaje pri vsakem in več bo nerentabilnih modelov in izgube,to pa se bo odrazilo na kvaliteti in izdržljivosti.
Vse je namenjeno okusu in potrebam strank. VW Sharan in Seat Alhambra sta narejena na isti platformi, sestavljena v isti tovarni na Portugalskem in je razlika samo v maski (baje). Cena je pa za VW 4000 EUR višja. Kaj to pomeni za VW in kaj za stranke? Težko sem pameten, samo včasih je prestiž znamke pač vreden 4 čuke, včasih pač ne?

Strani: 1