Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Futuristični twizy osupnil Ljubljano
Strani: 1
sporočil: 13.528
Zadnja sprememba: anon-204390 03.09.2014 15:10
Dvomim, da bo zanimiv za slovensko tržišče, vse bo seveda odvisno
od cene.Mesečni najem baterije za 50 eur seveda ne govori v prid nizke cene. Moti me tudi, da nima stranskih stekel, kako si predstavljajo vožnjo po dežju in zimi ? Kaj pa pogled nazaj ? Kot je videti nima zadnje šipe...
sporočil: 967
Hi, hi - boste morda tudi napisali, na kaj treba paziti, ko se ga
parkira? Oziroma, na kaj se ne sme pozabiti?
Na postavitev kamna ali polena pod eno od koles.
Očitno ima vozilce konstrukcijsko napako - vsi parkirani, ki smo jih opazili, imajo namreč pod kolo podstavljeno poleno ali kamne.
Preverite ali še bolje, povprašajte proizvajalca, kako je z ročno zavoro.
Očitno je električna...
Na postavitev kamna ali polena pod eno od koles.
Očitno ima vozilce konstrukcijsko napako - vsi parkirani, ki smo jih opazili, imajo namreč pod kolo podstavljeno poleno ali kamne.
Preverite ali še bolje, povprašajte proizvajalca, kako je z ročno zavoro.
Očitno je električna...
sporočil: 70
Poglej si ročko na levi strani armature, to je zavora. Šipe (oz.
pleksi) se da kupiti od Renaulta, še bolje pa po spletu, ker so
baje manj hrupne pri večji hitrosti.
Tako opremljen Twizy se da voziti tudi pozimi. Še grelno blazino pod rit pa zvizzzzz (baje je motor od Letrike malce preglasen).
Tako opremljen Twizy se da voziti tudi pozimi. Še grelno blazino pod rit pa zvizzzzz (baje je motor od Letrike malce preglasen).
sporočil: 2.989
Ima rocno zavoro in ta dela. Preverjeno ;) verjamem pa, da kdo ne
ve zanjo in podstavlja klocne ;) je na levi pod volanom.
sporočil: 2.989
Ima dve ogledali, s pogledom okoli rame pa vidis priblizno toliko
kot na motorju. Ni bilo tezav s tem..
sporočil: 3.976
Mene pa zanima, kako je prišel na lokacijo v centru LJ, ki je za
promet navadnih smrtnikov zaprta oziroma smejo noter samo imetniki
dovolilnic.
Ali bo za ta prekršek LJ mestno redarstvo poslalo kako globo?
Ali bo za ta prekršek LJ mestno redarstvo poslalo kako globo?
sporočil: 1.741
Gospod Kačič, koliko ljubi pa je, po vašem mnenju, bilo toliko
"osupnjenih", da bi za tole čudo bili pripravljeni izvleči svojo
denarnico???
Nobeden?
No, se mi je zdelo.
Nobeden?
No, se mi je zdelo.
sporočil: 10.844
[matjazfinance]A to ne.
Mene pa zanima, kako je prišel na lokacijo v centru LJ, ki je za promet navadnih smrtnikov zaprta oziroma smejo noter samo imetniki dovolilnic.
Ali bo za ta prekršek LJ mestno redarstvo poslalo kako globo?
Je pa Renault doniral MOLu in županu eno miceno donacijo.
Ker če je donacija, potem se mestni orangutani en čas lepo obnašajo, ko donatorji kršijo mestne zakone, ki veljajo za usrano mestno rajo.
sporočil: 9.830
Mestni redarji se bodo najprej čohali po glavi, kaj da naj naredijo
z motociklom na štirih kolesih. Enako jim ne gre v račun, zakaj se
stonogi reče stonoga, saj ko jih preštejejo, nobena nima pinktlih
genau sto nog. "Žešče zajebano" je biti mestni redar, ti rečem.
sporočil: 2.989
Tocno tako. Sicer pa lepa beseda lepo mesto najde in to brez
donacij. Kdor tega ne zna pa ne razume in se cudi ;) Twizy je pa
kar posrecen, za kaksne kurirje in postarje se zdi fajn stvar.
sporočil: 234
Ročno ima! In to mehansko zelo poceni izvedbe in se rada zatika, ko
jo zategneš, zato je za ženske bolj praktično podstaviti
kamen!
Motor je v vozilu precej glasen zunaj pa ne! Motor je tudi precej len in ima slabe pospeške v primerjavi z drugimi električnimi vozili. Razlog je v regulaciji motorja in ne v motorju samem. Določeni slovenski elektroniki znajo zadevo odpreti na polno in leti kot sneta sekira!
Motor je v vozilu precej glasen zunaj pa ne! Motor je tudi precej len in ima slabe pospeške v primerjavi z drugimi električnimi vozili. Razlog je v regulaciji motorja in ne v motorju samem. Določeni slovenski elektroniki znajo zadevo odpreti na polno in leti kot sneta sekira!
sporočil: 70
Če se vrnemo k Twizyju. Zanimivo je to, da nima verzije z desnim
volanom, ker to pač ni potrebno. Iz navade pa Angleži vstopajo vanj
z desne strani, kontinentalci pa z leve :)
Pred dvema letoma sem ga hotel kupiti v Avstriji, pa mi ga niso hoteli prodati v Slovenijo (renault politika). No pa sem potem kupil VW up! Škoda za Renault.
Še to-ne spomnim se, če piše v članku, da se dobi subvencija Ekosklada.
Pred dvema letoma sem ga hotel kupiti v Avstriji, pa mi ga niso hoteli prodati v Slovenijo (renault politika). No pa sem potem kupil VW up! Škoda za Renault.
Še to-ne spomnim se, če piše v članku, da se dobi subvencija Ekosklada.
sporočil: 9.830
... in se bodo bodo lahko vozili po enkratno nenedjebljivo
"unikatnem" ljubljanskem, za promet zaprtem območju pred Pošto, po
katerem lahko vozijo le avtobusi, taksisti, vsa intervencija,
tujci, protokol, skratka vse drugo, le navadni avtomobilisti ne.
Zoki tko reku ...
sporočil: 10.844
[chef]Hej Šefe.
Tocno tako. Sicer pa lepa beseda lepo mesto najde in to brez donacij. Kdor tega ne zna pa ne razume in se cudi ;) Twizy je pa kar posrecen, za kaksne kurirje in postarje se zdi fajn stvar.
Vprašaj g. Hermana (ga poznaš-Hotel pa to), kaj pri županu pomeni lepa beseda, ko MOLU nekaj plačuješ pa to ni tvoje oz ne moreš koristiti.
sporočil: 1.301
vidu Twizzija ene parkrat na Dunaju in moram rec, da ima zaradi
svojih dimenzij, okretnosti in izpustov, v takem mestu tudi izjemno
veliko smisla! poleg tega pa v njem tudi izgleda naravnost opaljeno
fajn... za "lokalne rovte" v katerih imamo cast in veselje
prebivat, pa ne vem... pri nas ni nic ne zadost veliko, ne dovolj
"urbano", da bi Twizzy mel smisel...
z Zoe je pa po moje ravno obratno! avto velikosti, prostornosti in prakticnosti Clia, s ceno Clia in nizjimi stroski od Clia bi moral slovenskemu "primestnemu" tipu zivljenja pasat "ko budali samar"! ....recmo, da je Clio en tak povprecen slovenski "migracijski" avto... na primer, iz kaksne Litije al pa Postojne v Ljubljano in nazaj.... glih prav majhen za vozit se v sluzbo a se zmerej zadost veli, ce je kdaj treba pelat se koga (ali kej vec, kot le v sluzbo)... Up al pa C1 sta za to raboto malo premajhna, da bi clovek bil "komot", Golf je pa ze "luksus".... vsaj za povprecno familijo in se posebej za drugi avto povprecne familije.
novi in ne cisto plesast Clio stane kaksnih 13-14 jjurjev... ce zdej vzamemo da "slovenski primestnez" z njim vsak dan samo v sluzbo in nazaj naredi teh 80-100km, zabije za gorivo vsaj kaksnih 200 evrov na mesec! ce se z njim se malo vozi "privat", pa je hitro na 250 evrih na mesec..... poleg tega oa jena njem treba menjavat olje, pa svecke, pa filtre, pa auspuhi zgnijejo itd... v glavnem, strosek! ker, ce ne bi bil strosek, se "disciplina nacionalnega sporta" za vzdrzevanje avtomobilov ne bi imenovala "pr fusarju".... ;)
Zoe naj bi, ker ti ni treba kupit baterije (in ker bo tudi kaksna subvencija), mela ceno blizu dobro opremljenega dizelskega Clia, torej kaksnih 16 -17 jurjev... pri njej pa zaradi elektromotorja odpade velika vecina klasicnih "fusarskih" stroskov, za "gorivo" pa skupaj z najemnino baterije najbrz ne gre kej dost vec kot 100 evrov na mesec...
ergo, ce bi se moral vsak dan vozit iz "Litije v Ljubljano", bi bila Zoe kar visoko na moji listi eventuelnih prevoznih sredstev....
z Zoe je pa po moje ravno obratno! avto velikosti, prostornosti in prakticnosti Clia, s ceno Clia in nizjimi stroski od Clia bi moral slovenskemu "primestnemu" tipu zivljenja pasat "ko budali samar"! ....recmo, da je Clio en tak povprecen slovenski "migracijski" avto... na primer, iz kaksne Litije al pa Postojne v Ljubljano in nazaj.... glih prav majhen za vozit se v sluzbo a se zmerej zadost veli, ce je kdaj treba pelat se koga (ali kej vec, kot le v sluzbo)... Up al pa C1 sta za to raboto malo premajhna, da bi clovek bil "komot", Golf je pa ze "luksus".... vsaj za povprecno familijo in se posebej za drugi avto povprecne familije.
novi in ne cisto plesast Clio stane kaksnih 13-14 jjurjev... ce zdej vzamemo da "slovenski primestnez" z njim vsak dan samo v sluzbo in nazaj naredi teh 80-100km, zabije za gorivo vsaj kaksnih 200 evrov na mesec! ce se z njim se malo vozi "privat", pa je hitro na 250 evrih na mesec..... poleg tega oa jena njem treba menjavat olje, pa svecke, pa filtre, pa auspuhi zgnijejo itd... v glavnem, strosek! ker, ce ne bi bil strosek, se "disciplina nacionalnega sporta" za vzdrzevanje avtomobilov ne bi imenovala "pr fusarju".... ;)
Zoe naj bi, ker ti ni treba kupit baterije (in ker bo tudi kaksna subvencija), mela ceno blizu dobro opremljenega dizelskega Clia, torej kaksnih 16 -17 jurjev... pri njej pa zaradi elektromotorja odpade velika vecina klasicnih "fusarskih" stroskov, za "gorivo" pa skupaj z najemnino baterije najbrz ne gre kej dost vec kot 100 evrov na mesec...
ergo, ce bi se moral vsak dan vozit iz "Litije v Ljubljano", bi bila Zoe kar visoko na moji listi eventuelnih prevoznih sredstev....
sporočil: 207
[mitsch]
Pred dvema letoma sem ga hotel kupiti v Avstriji, pa mi ga niso hoteli prodati v Slovenijo (renault politika).
V Sloveniji pa zaenkrat baje še nima homologacije.
sporočil: 339
Dejte ga no srat. Oblika je grozna oz. Japonci bi ga naredili mnogo
lepšega, tega bi pa najbrž kupil le Pahor, ker ima rad katce. Poleg
tega je to avto za eno osebo kar je čista izguba denarja oz. gre za
preseravanje. Ne verjamem, da bo našel kupce med racionalnimi
ljudmi.
Osebno so mi mali avtomobilčki zelo pri srcu in enega vozim tudi sama ampak tega ne bi imela, ker je popolnoma neuporaben pa še še grd in ves plastičen :-)
Osebno so mi mali avtomobilčki zelo pri srcu in enega vozim tudi sama ampak tega ne bi imela, ker je popolnoma neuporaben pa še še grd in ves plastičen :-)
sporočil: 11.068
Kako je narejen za eno osebo? Za dve osebi je, res pa sedita ena za
drugo. Sicer pa oblika naj ne bi bila lepa? Kakor za koga, za mene
je zadetek v polno. Se pa strinjam z mnenjem tule na forumu, da je
za slovenske razmere malo nepraktičen. Res je boljša izbira Renault
Zoe.
sporočil: 2.989
Za dve osebi, kot praviš, različica cargo pa ima namesto sedeža kar
velik prtljažnik. Za kake kurirje se mi zdi super, okreten in
zlahka ga spraviš v kako luknjo, za običajne ljudi pa pomoje
predrag in pri nas premalo uporaben - še Ljubljana je vas. Glede
zoe se pa strinjam, prava za naše ceste, res škoda, da Renault tako
tensta z vsem skupaj pri nas.
sporočil: 339
Cargo različica je za dve osebi ali pa za tovor.
Avto sam pa spominja na Minionse-tiste enoki Stuart
www.ebay.com/itm/Des...226wt_1153
Avto sam pa spominja na Minionse-tiste enoki Stuart
www.ebay.com/itm/Des...226wt_1153
sporočil: 524
Renault je pred dobrima dvema letoma močno oral ledino pri
električnih vozilih. Pridobil si je tudi veliko patentov, praktično
je deloval neulovljivo. Vendar tega žal ni znal izkoristiti. Vsi
koncerni so ga prehiteli. Napak je bilo dosti, največja je bila ta,
da so električni "Clio" (Zoe) začeli prodajati šele pred dobrim
letom, čeprav bi ga lahko že 2 leti nazaj. Obrazložitev je bila, da
bi lahko ogrozil prodajo kalsičnega Clia, kar je bila bedarija prve
vrste. Sploh ob vedenju da ZOE do nedavne nadgradnje ni bilo mogoče
polnit prek klasične 220 V vtičnice. Potem je prišel BMW, ki je
izdal i3 iz nič in manj kot pol leta za njimi itd. Edino kar je še
precej perspektivno pri Renaultovem električnem programu je njihov
dostavnik Kangoo. Ki je mislim, da tudi edini svoje vrste, samo ga
nočejo in nočejo pripeljat na naše ceste.
sporočil: 2.989
Ni edini, tu sta še PSAjeva partner in berlingo, kjer baterijo
kupiš ali najameš. Seveda ne pri nas, razen če ga uvoziš.
Strani: 1