Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Sodobne družine nagovarja s prostorom in ceno
Strani: 1
sporočil: 967
He he, kako se nateguje ljudi pri novih vozilih z velikostjo
prtljažnika...
Nisem sicer ljubitelj oplov, ampak samo za primerjavo:
Opel omega karavan (če se jo še kdo spomni...), ima prtljažnik uradno velik le 540 litrov. In zraven še normalno rezervno gumo...
Enako velja npr. za stare Volvote karavane (se še kdo spomni npr. legendarne modele karavane 740, 940, ...), ali pa za stare Ford Mondeo karavane prve in druge generacije, povsod velikost prtljažnika ((le...)okoli 540 litrov ali še manj.
A sedaj velikost prtljažnika meri tudi z upoštevanjem zraka med karoserijskimi deli, da pridejo do tako velikih številk?
Svašta!
Nisem sicer ljubitelj oplov, ampak samo za primerjavo:
Opel omega karavan (če se jo še kdo spomni...), ima prtljažnik uradno velik le 540 litrov. In zraven še normalno rezervno gumo...
Enako velja npr. za stare Volvote karavane (se še kdo spomni npr. legendarne modele karavane 740, 940, ...), ali pa za stare Ford Mondeo karavane prve in druge generacije, povsod velikost prtljažnika ((le...)okoli 540 litrov ali še manj.
A sedaj velikost prtljažnika meri tudi z upoštevanjem zraka med karoserijskimi deli, da pridejo do tako velikih številk?
Svašta!
sporočil: 2.300
[psm]He,he,he,nategovanje uber alles,dejansko je takole ,v starega taunusa karavana si spravil dosti več ,kot v te kripe,da o granadi,760ki ali cx u itd ne govorim,še siera in escort karavan je imel več prostora,podobno lažejo s porabo ko pa zadevo resnično dobiš v roke pa je razkorak navadno kar znaten.
He he, kako se nateguje ljudi pri novih vozilih z velikostjo prtljažnika...
Nisem sicer ljubitelj oplov, ampak samo za primerjavo:
Opel omega karavan (če se jo še kdo spomni...), ima prtljažnik uradno velik le 540 litrov. In zraven še normalno rezervno gumo...
Enako velja npr. za stare Volvote karavane (se še kdo spomni npr. legendarne modele karavane 740, 940, ...), ali pa za stare Ford Mondeo karavane prve in druge generacije, povsod velikost prtljažnika ((le...)okoli 540 litrov ali še manj.
A sedaj velikost prtljažnika meri tudi z upoštevanjem zraka med karoserijskimi deli, da pridejo do tako velikih številk?
Svašta!
sporočil: 2.989
Mislim da vam prav nihče ne brani se naokoli voziti v teh muzejskih
primerkih, sam bi si prav rad kakšnega ogledal na cesti, ne zgolj
na kakšnem srečanju starodobnikov. :)
sporočil: 2.300
[chef]Težava je v tem ,da očitno ni razumljiva poanta razprave-gre za nategovanje kupcev z obljubami ,ki pač vrealnosti pač niso take.
Mislim da vam prav nihče ne brani se naokoli voziti v teh muzejskih primerkih, sam bi si prav rad kakšnega ogledal na cesti, ne zgolj na kakšnem srečanju starodobnikov. :)
sporočil: 2.989
Rekel bi, da carensovega prtljažnika še nisi videl od blizu. Tudi
ne razumem prav najbolje, kaj te tako zelo moti...dvojno dno?
(uporabno) Prostor v dnu karoserije? (uporabno, ni všteto v litre)
Dobra rešitev za pospravljanje roloja? (uporabno) Prostor za
odlaganje drobnarij pred menjalnikom? Prostor za odlaganje očal in
še česa pod streho vozila? Zaprt predal med sedežema? Vzdolžno
pomični zadnji sedeži? Možnost spreminjanja njihovega naklona? Lepo
te prosim, sem se vozil z nekaj prej omenjenimi kripami pa pol
stvari itak nisi imel kam spravit, da se ne bi furt nekaj vozilo in
kotalilo po avtu. Edini plus je bil, da si lahko mirno ruknil noter
ostanke gradbenega materiala in vse skupaj pustil na odpadu. Za
svoje čase so bila pač prostorna vozila, ampak zgolj to. Videz grd,
lega nikakva. Del prtljažnega prostora danes odškrbne že zvočna
izolacija, včasih si noter radio nažgal do konca pa si še slišal
vse s ceste. Kar spomni se, jaz se. Sicer pa ne vem kaj ima carens
s karavani ;)
BTW: kolikokrat si pa že menjal gumo? Meni verjemi, da ti bo prej propadla, kot pa jo boš dejansko rabil. Večina rezervnih gum je ponavadi v takšnem stanju, da jih sam ne bi dal gor niti za par kilometrov.
BTW: kolikokrat si pa že menjal gumo? Meni verjemi, da ti bo prej propadla, kot pa jo boš dejansko rabil. Večina rezervnih gum je ponavadi v takšnem stanju, da jih sam ne bi dal gor niti za par kilometrov.
sporočil: 967
Uf, sedaj sem pa močno zbegan...
Gornje naštete "kripe" namreč niso bile naštete po naključju - s temi modeli se namreč že skoraj dve desetletji vozijo moji kolegi. Pri čemer noben od njih (do danes) v prtljažniku, obloženemu v velur, ni vozil gradbenega materiala.
Pa še nekaj me bega. Vsi trije vozijo svoje karavane k pooblaščenim mehanikom. In, glej ga šmenta, letni servisi so veliko cenejši kot servisi novih vozil, s katerimi se ponašajo nekateri drugi moji kolegi.
In, še bolj nenavadno, razen rednega potrošnega materiala (zavorne ploščice, akumulator, ...), ni bilo še nobenega problema z njimi.
Morda zaradi tega, ker niso vozili gradbenega materiala v prtljažniku? Ali pa morda zaradi tega, ker so vsi trije bencinci, normalne kubature, a brez danes tako nenadomestljivih turbin in ostalih "nujno potrebnih" novodobnih vrtečih se lopatic z dvomasnim vztrajnikom vred, ki se kot po tekočemu traku kvarijo po 100.000 km?
Res je, takšnih in podobnih krip več ne delajo. Ker drugače ne bi imeli več komu prodajati novih avtomobilov...
Gornje naštete "kripe" namreč niso bile naštete po naključju - s temi modeli se namreč že skoraj dve desetletji vozijo moji kolegi. Pri čemer noben od njih (do danes) v prtljažniku, obloženemu v velur, ni vozil gradbenega materiala.
Pa še nekaj me bega. Vsi trije vozijo svoje karavane k pooblaščenim mehanikom. In, glej ga šmenta, letni servisi so veliko cenejši kot servisi novih vozil, s katerimi se ponašajo nekateri drugi moji kolegi.
In, še bolj nenavadno, razen rednega potrošnega materiala (zavorne ploščice, akumulator, ...), ni bilo še nobenega problema z njimi.
Morda zaradi tega, ker niso vozili gradbenega materiala v prtljažniku? Ali pa morda zaradi tega, ker so vsi trije bencinci, normalne kubature, a brez danes tako nenadomestljivih turbin in ostalih "nujno potrebnih" novodobnih vrtečih se lopatic z dvomasnim vztrajnikom vred, ki se kot po tekočemu traku kvarijo po 100.000 km?
Res je, takšnih in podobnih krip več ne delajo. Ker drugače ne bi imeli več komu prodajati novih avtomobilov...
sporočil: 2.989
Sej so carski no. Iz mojega prvega sporocila se pomoje vidi, da za
kripami rad pogledam ;)
sporočil: 768
KIA ne hvala! Bom pa že zbral tudi za naslednji avto, da bo izdelan
v EU. Do sedaj so bili vsi kar sem jih imel in bilo jih je kar
nekaj! Tudi kvarili se niso, saj sem jih prodal pri cca 200.000
prevoženih km ali po 5-6 letiha starosti!
Korejci so pa lepih oblik ko so novi,....,velja nekaj podobnega kot pri "cigankah", ki se jim danes pravi romkinje! Mlade so lepe, čas se njim pa hitro pozna!
Korejci so pa lepih oblik ko so novi,....,velja nekaj podobnega kot pri "cigankah", ki se jim danes pravi romkinje! Mlade so lepe, čas se njim pa hitro pozna!
sporočil: 3
Pozdravljeni, prosim za pojasnilo, kako ste prišli do cene s
popusti, saj nov avto stane več kot 25.000 EUR, popusti pa ne
znesejo več kot 3.700 EUR.
Strani: 1