Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Buldožer, rešitev za Stožice
Strani: 1 2
sporočil: 48.253
Rusenje teh stvari je barbarsko, sploh v situaciji, ko v sloveniji
se vedno hudo primanjkuje (poceni) stanovanj.
Ni vrag da se stozic ne bi dalo predelati v poceni stanovanja ali pa vsaj parkirisca. Ampak dokler bodo neljubljancani lahko parkirali po parkiriscih stanovaanjskih blokov sredi centra, to pac ne bo "zanimivo". V taksne stvari, npr. uporabo javnega prometa ali parkirisc je treba ljudi enostavno prisiliti.
V blizini stozic je cel kup krizisc in cest, ki jih povezujejo z centrom; ni vrag da se ne bi dalo organizirati javnega prevoza ki bi stal samo v centru in v stozicah in vozil tudi v konicah manj kot 10 minut v eno smer.
Je pa se to: ne mores postaviti avtobusne linije do parkirisca, ugotoviti da si imel v enem mesecu povprecno zasedenost 5 ljudi na bus in razglasiti, da ne dela. Te zadeve rabijo cas (in kapitalski vlozek zaradi tega): ce bi tak bus vozil ne glede na vreme in uro leto ali dve, bi se tudi soferji, ki bi tam parkirali in sli z busom v center v 10 minutah, nasli.
Ni vrag da se stozic ne bi dalo predelati v poceni stanovanja ali pa vsaj parkirisca. Ampak dokler bodo neljubljancani lahko parkirali po parkiriscih stanovaanjskih blokov sredi centra, to pac ne bo "zanimivo". V taksne stvari, npr. uporabo javnega prometa ali parkirisc je treba ljudi enostavno prisiliti.
V blizini stozic je cel kup krizisc in cest, ki jih povezujejo z centrom; ni vrag da se ne bi dalo organizirati javnega prevoza ki bi stal samo v centru in v stozicah in vozil tudi v konicah manj kot 10 minut v eno smer.
Je pa se to: ne mores postaviti avtobusne linije do parkirisca, ugotoviti da si imel v enem mesecu povprecno zasedenost 5 ljudi na bus in razglasiti, da ne dela. Te zadeve rabijo cas (in kapitalski vlozek zaradi tega): ce bi tak bus vozil ne glede na vreme in uro leto ali dve, bi se tudi soferji, ki bi tam parkirali in sli z busom v center v 10 minutah, nasli.
sporočil: 826
Parkirišča v Stožicah bi bila smiselna, če bi objekt preuredili v
hišo cvetja. Tudi Titu so jo uredili ko je še živel. Za Zokija bi
Ljubljančani brez težav zbrali par sto milijonov.
sporočil: 115
Če je že namenjeno za šport naj bo šport,Ker je stvar itak državna
preko bank naj se prepusti v upravljanju mestu in se iz trgovsega
centra naredi objekt s športno nammbnostjo in veliki prostori naj
nastanejo vadbišča, telovadnice za ples boks, druge športe.....
(curling itd) razna društva, ki se danes stiskajo s svojimi
dejavnostmi po kleteh , morda celo bazen, razne otroške športne
šole, za dodatne prosore pa bi se hitro našli najemniki s
specializirano športno opremo ter manjši trgovec in kakšen stalni
gostinec. Parkirišča bi bila bolj polna, Ljubljana in okolica bi
prodbila nujne športne površine in lokacija bi prodobila na
atraktivnosti ter vrednosti.
Malo volje in odprtega razmišljanja bi s stroški, ki ne bi bistveno presegali stroškov rušenja in sanacije zemljišč lahko koristno uporabili, samo bagra ne bi smela priti zdraven inrazmišljati, da bi iz tega delala profit oziroma polnila lastne lončke, pa bi donos prišel kar sam pod sebe saj se površine uporabnikom oddajajo na uro dan mesec ali pa leto.
Malo volje in odprtega razmišljanja bi s stroški, ki ne bi bistveno presegali stroškov rušenja in sanacije zemljišč lahko koristno uporabili, samo bagra ne bi smela priti zdraven inrazmišljati, da bi iz tega delala profit oziroma polnila lastne lončke, pa bi donos prišel kar sam pod sebe saj se površine uporabnikom oddajajo na uro dan mesec ali pa leto.
sporočil: 349
[bc123a]Zanimiva ideja. Na Dunaju imajo tudi kar nekaj "Park n Ride" parkirisc izven centra. Parkiras za 3 EUR na dan, skocis na bliznjo podzemno zeleznico in si cez 10 minut v centru Dunaja.
V blizini stozic je cel kup krizisc in cest, ki jih povezujejo z centrom; ni vrag da se ne bi dalo organizirati javnega prevoza ki bi stal samo v centru in v stozicah in vozil tudi v konicah manj kot 10 minut v eno smer.
Je pa se to: ne mores postaviti avtobusne linije do parkirisca, ugotoviti da si imel v enem mesecu povprecno zasedenost 5 ljudi na bus in razglasiti, da ne dela. Te zadeve rabijo cas (in kapitalski vlozek zaradi tega): ce bi tak bus vozil ne glede na vreme in uro leto ali dve, bi se tudi soferji, ki bi tam parkirali in sli z busom v center v 10 minutah, nasli.
To bi se dalo kar hitro uredit. Je pa res, da bi trajao kar precej casa da se stvar amortizira (pri nas pa so zal vsi vajeni na turbo hitre in mega visoke profite).
sporočil: 752
".... a pri najboljši volji se ne spomnim, kaj bi lahko umestili v
ta prostor, da bi prinašalo denar in omogočalo vsaj vzdrževanje
objekta."
Težava za avtorjevo brezidejnost po mojem leži grafološki strukturiranosti njegovega imena in priimka:
1. ime mu je Janez in ne npr. Zoran, kar nedvomno pomeni omejitev, oviro pri brainstormingu
2. njegov priimek se konča na č in ne npr. na ć; če parafraziram še nekoga na ć: odgovor, pardon - pojasnilo je enako prvemu.
Gospod Tomažič, dajte premetat malo črke, kakšno odvzemite, kakšno dodajte (saj poznate tisto Barbaro, ki je po novem Barbrra ali nekaj podobnega in je sedaj čist hapy) in ni hudič, da vam kaj pametnega ne bi kapnilo.
Težava za avtorjevo brezidejnost po mojem leži grafološki strukturiranosti njegovega imena in priimka:
1. ime mu je Janez in ne npr. Zoran, kar nedvomno pomeni omejitev, oviro pri brainstormingu
2. njegov priimek se konča na č in ne npr. na ć; če parafraziram še nekoga na ć: odgovor, pardon - pojasnilo je enako prvemu.
Gospod Tomažič, dajte premetat malo črke, kakšno odvzemite, kakšno dodajte (saj poznate tisto Barbaro, ki je po novem Barbrra ali nekaj podobnega in je sedaj čist hapy) in ni hudič, da vam kaj pametnega ne bi kapnilo.
sporočil: 2.339
Zadnja sprememba: anon-268539 29.08.2014 07:51
Po Sloveniji je res preveč teh rezultatov zgrešenih javno-zasebnih
partnerstev. So najočitnejši dokaz, kakšni nesposobni in
neodgovorni vizionarji se volijo in koliko instant podjetnikov
stopa v prevelike čevlje.Taki projekti bodo večinoma šli na licitacije, kjer jih bodo poceni pokupili, škodo bomo pa plačali vsi skupaj, saj gre posredno za naš denar (saniramo svoje državne banke, vzdržujemo naše občine,..). Reševanje tistega, kar se še rešiti da, ne bo enostavno in poceni. Tudi kakšno rušenje ni vnaprej izvzeto.
In najbolj žalostno pri vsem skupaj je, da so vedno obstajali posamezniki/ce, ki so opozarjali in skušali preprečiti škodo, pa so bili prezrti in/ali onemogočani - na razne načine. Dobra šola in možnost za politično dozorevanje in večjo državljansko (so)odgovornost molčeče in pasivne ostale večine.
sporočil: 3.465
[bc123a]
Rusenje teh stvari je barbarsko, sploh v situaciji, ko v sloveniji se vedno hudo primanjkuje (poceni) stanovanj.
Ni vrag da se stozic ne bi dalo predelati v poceni stanovanja ali pa vsaj parkirisca. Ampak dokler bodo neljubljancani lahko parkirali po parkiriscih stanovaanjskih blokov sredi centra, to pac ne bo "zanimivo". V taksne stvari, npr. uporabo javnega prometa ali parkirisc je treba ljudi enostavno prisiliti.
no, rad bi videl, kako iz tistih katakomb nardit stanovanja. Pridi si jih ogledat, vsak si jih lahko ogleda, ker ograje praktično ni več. to bivališče bi bilo res barbarsko, v luknji brez svetlobe.
tudi če celo ljubljano zapreš za neljubljančane tam ne bo nihče parkiral.
sporočil: 3.465
[ap100]Tudi tebi priporočam ogled na terenu.
Če je že namenjeno za šport naj bo šport,Ker je stvar itak državna preko bank naj se prepusti v upravljanju mestu in se iz trgovsega centra naredi objekt s športno nammbnostjo in veliki prostori naj nastanejo vadbišča, telovadnice za ples boks, druge športe..... (curling itd) razna društva, ki se danes stiskajo s svojimi dejavnostmi po kleteh , morda celo bazen, razne otroške športne šole, za dodatne prosore pa bi se hitro našli najemniki s specializirano športno opremo ter manjši trgovec in kakšen stalni gostinec. Parkirišča bi bila bolj polna, Ljubljana in okolica bi prodbila nujne športne površine in lokacija bi prodobila na atraktivnosti ter vrednosti.
Malo volje in odprtega razmišljanja bi s stroški, ki ne bi bistveno presegali stroškov rušenja in sanacije zemljišč lahko koristno uporabili, samo bagra ne bi smela priti zdraven inrazmišljati, da bi iz tega delala profit oziroma polnila lastne lončke, pa bi donos prišel kar sam pod sebe saj se površine uporabnikom oddajajo na uro dan mesec ali pa leto.
sporočil: 3.223
[grekom1]
> [bc123a]
> V blizini stozic je cel kup krizisc in cest, ki jih povezujejo z centrom; ni vrag da se ne bi dalo organizirati javnega prevoza ki bi stal samo v centru in v stozicah in vozil tudi v konicah manj kot 10 minut v eno smer.
>
> Je pa se to: ne mores postaviti avtobusne linije do parkirisca, ugotoviti da si imel v enem mesecu povprecno zasedenost 5 ljudi na bus in razglasiti, da ne dela. Te zadeve rabijo cas (in kapitalski vlozek zaradi tega): ce bi tak bus vozil ne glede na vreme in uro leto ali dve, bi se tudi soferji, ki bi tam parkirali in sli z busom v center v 10 minutah, nasli.
Zanimiva ideja. Na Dunaju imajo tudi kar nekaj "Park n Ride" parkirisc izven centra. Parkiras za 3 EUR na dan, skocis na bliznjo podzemno zeleznico in si cez 10 minut v centru Dunaja.
To bi se dalo kar hitro uredit. Je pa res, da bi trajao kar precej casa da se stvar amortizira (pri nas pa so zal vsi vajeni na turbo hitre in mega visoke profite).
Dunaj (Wien) ni najlepše mesto na svetu:)
sporočil: 25
Ljubljančani bi morali vsak mesec ob položnici za komunalo dobiti
jasno napisano postavko - Projekt Stožice 10 EUR. Bodo potem
spregledal ?
sporočil: 3.223
[janeztomazic]
> [bc123a]
> Rusenje teh stvari je barbarsko, sploh v situaciji, ko v sloveniji se vedno hudo primanjkuje (poceni) stanovanj.
>
> Ni vrag da se stozic ne bi dalo predelati v poceni stanovanja ali pa vsaj parkirisca. Ampak dokler bodo neljubljancani lahko parkirali po parkiriscih stanovaanjskih blokov sredi centra, to pac ne bo "zanimivo". V taksne stvari, npr. uporabo javnega prometa ali parkirisc je treba ljudi enostavno prisiliti.
>
no, rad bi videl, kako iz tistih katakomb nardit stanovanja. Pridi si jih ogledat, vsak si jih lahko ogleda, ker ograje praktično ni več. to bivališče bi bilo res barbarsko, v luknji brez svetlobe.
tudi če celo ljubljano zapreš za neljubljančane tam ne bo nihče parkiral.
Mogoče pa le ni tako zgrešena tista o stanovanjih. Manjša stanovanja v izmeri 2x3 m,ograjo obnoviti.Povišati in uporabiti dovolj trden material,da ne razpade. Lahko bi bila tudi betonska.Zaradi dopolnjevanja z glavnim objektom.
sporočil: 639
Janez.. pišeš, da si tam blizu doma. V to močno dvomim, ali pa tam
le spiš. Ker če bi bil res tam doma bi poznal problematiko soseke z
20.000 prebivalci, ki zadnja leta razžira in uničuje živce
tamkajšnjih prebivalcev. To so parkirna mesta, ki jih je vsaj 3x
premalo. Kaos postaja nevzdržen MOL, JPL in SPL pa ga v zadnjih
letih dodatno podpihujejo. Lahko se zgodi, da bo prav kmalu tam
"počilo" sploh, če se bodo ponovno aktivirale zapornice v naselje.
Več o tem si lahko preberete:
bs3parkirisca.blogspot.com/
S pravo politiko in ustreznim pristopom bi lahko rešili dve muhi na en mah, a so bili do sedaj na MOL vedno prepožrešni in zaračunavajo kar le lahko, po zelo zasoljenih cenah, tudi tamkajšnjim stanovalcem, vključno z goljufijo izpred nekaj let, ko so za nedelujoče zapornice tamkajšnjim stanovalcem pobrali cca. 250.000 Eur.
bs3parkirisca.blogspot.com/
S pravo politiko in ustreznim pristopom bi lahko rešili dve muhi na en mah, a so bili do sedaj na MOL vedno prepožrešni in zaračunavajo kar le lahko, po zelo zasoljenih cenah, tudi tamkajšnjim stanovalcem, vključno z goljufijo izpred nekaj let, ko so za nedelujoče zapornice tamkajšnjim stanovalcem pobrali cca. 250.000 Eur.
sporočil: 48.253
[janeztomazic]Moralo bi biti pac poceni. V sloveniji se vedno katastrofalno primanjkuje stanovanj in ljudje zivijo v dosti vecji bedi kot to, da ni oken. Seveda ne morejo to biti stanovanja za stalno, pac, zivis nekaj let in potem hopefully na boljse.
no, rad bi videl, kako iz tistih katakomb nardit stanovanja. Pridi si jih ogledat, vsak si jih lahko ogleda, ker ograje praktično ni več. to bivališče bi bilo res barbarsko, v luknji brez svetlobe.
Kje pa bodo? Parkirisc prakticno ni.
tudi če celo ljubljano zapreš za neljubljančane tam ne bo nihče parkiral.
sporočil: 3.465
Zadnja sprememba: anon-49383 29.08.2014 09:00
[0731SM1]Živim na ulici, ki se začne s črko p
Janez.. pišeš, da si tam blizu doma. V to močno dvomim, ali pa tam le spiš. Ker če bi bil res tam doma bi poznal problematiko soseke z 20.000 prebivalci, ki zadnja leta razžira in uničuje živce tamkajšnjih prebivalcev. To so parkirna mesta, ki jih je vsaj 3x premalo. Kaos postaja nevzdržen MOL, JPL in SPL pa ga v zadnjih letih dodatno podpihujejo. Lahko se zgodi, da bo prav kmalu tam "počilo" sploh, če se bodo ponovno aktivirale zapornice v naselje. Več o tem si lahko preberete:
bs3parkirisca.blogspot.com/
S pravo politiko in ustreznim pristopom bi lahko rešili dve muhi na en mah, a so bili do sedaj na MOL vedno prepožrešni in zaračunavajo kar le lahko, po zelo zasoljenih cenah, tudi tamkajšnjim stanovalcem, vključno z goljufijo izpred nekaj let, ko so za nedelujoče zapornice tamkajšnjim stanovalcem pobrali cca. 250.000 Eur.
Nisem jaz kriv, da je premalo prostora za vse avte (jaz ga nimam zato nikomur ne odžiram prostora niti v sosesko nisem prišel z idejo da mi parkirno mesto pripada)
Tudi če bilo parkiranje čez cesto zastonj, dvomim da bi rezidenti BS3 tam parkirali. Je treba vložit napor (to pa je za večino preveč), komotnjeje na otroškem igrišču pod okonom.
daj razloži kaj mislišč s pravo politiko in ustreznim pristopom?
sporočil: 3.048
Sicer sem stisnil plus za članek, ampak bistvo je pa zgrešeno
:)
Iskanje tujih investitorjev je v dani situaciji brezplodno. Imamo konkreten primer, Ikea. Investitorja sploh ni potrebno iskati, tu je in hoče vlagati. V Ljubljani na Rudniku ji je župan ponujal zemljišče po 510 EUR za kvadratni meter, v Zagrebu je Ikea odštela 65 EUR za kvadratni meter. Zdaj naj bi bila cena v BTC (zemljišče Triglava) okoli 250 EUR ampak je problem birokracija.
Torej vztrajen, da ne rečem trmast investitor že deset let poizkuša vlagati, pa ga uspešno odganjamo. In zdaj je rešitev v prepričevanju neodločenih, da ne rečem nezainteresiranih investitorjev?
Cene in birokracija, slovenska tradicija, so še vedno glavni problem. Samo Slovenec lahko vidi blokovsko naselje v pristanišču Koper kot lokacijo, kjer je kvadratni meter 3400 EUR ugodna cena za investiranje.
www.reafin.si/Novogr...09081.html
Vprašajmo se, kdo bo tam investiral? Avstrijski turist, ki lahko čez mejo, v Novigradu, Poreču, kupi apartmaje pod 2000 EUR za kvadratni meter? Kaj Koper nudi tako posebnega, da je vreden te cene? Bo to kupil investitor za oddajo? Komu bo ta luksus oddajal, turistom ali Koprčanom? Žerjavistom?
Dokler cene ne bodo zanimive za investitorje, je iskanje le-teh zgolj izguba časa in denarja. Za dobro ceno se investitor vedno najde - še več, sam bo potrkal na vrata. Ampak kot že videno pri DUTB in Celovških dvorih, interes za prodajo je na jeziku in na papirju, v realnosti je pa status quo edina ideologija in edina prioriteta.
Iskanje tujih investitorjev je v dani situaciji brezplodno. Imamo konkreten primer, Ikea. Investitorja sploh ni potrebno iskati, tu je in hoče vlagati. V Ljubljani na Rudniku ji je župan ponujal zemljišče po 510 EUR za kvadratni meter, v Zagrebu je Ikea odštela 65 EUR za kvadratni meter. Zdaj naj bi bila cena v BTC (zemljišče Triglava) okoli 250 EUR ampak je problem birokracija.
Torej vztrajen, da ne rečem trmast investitor že deset let poizkuša vlagati, pa ga uspešno odganjamo. In zdaj je rešitev v prepričevanju neodločenih, da ne rečem nezainteresiranih investitorjev?
Cene in birokracija, slovenska tradicija, so še vedno glavni problem. Samo Slovenec lahko vidi blokovsko naselje v pristanišču Koper kot lokacijo, kjer je kvadratni meter 3400 EUR ugodna cena za investiranje.
www.reafin.si/Novogr...09081.html
Vprašajmo se, kdo bo tam investiral? Avstrijski turist, ki lahko čez mejo, v Novigradu, Poreču, kupi apartmaje pod 2000 EUR za kvadratni meter? Kaj Koper nudi tako posebnega, da je vreden te cene? Bo to kupil investitor za oddajo? Komu bo ta luksus oddajal, turistom ali Koprčanom? Žerjavistom?
Dokler cene ne bodo zanimive za investitorje, je iskanje le-teh zgolj izguba časa in denarja. Za dobro ceno se investitor vedno najde - še več, sam bo potrkal na vrata. Ampak kot že videno pri DUTB in Celovških dvorih, interes za prodajo je na jeziku in na papirju, v realnosti je pa status quo edina ideologija in edina prioriteta.
sporočil: 3.465
[naporen]Ikea svoje trgovine nima v bunkerju. Tisti beton je treba zbuldožirat, pa dovolit trinadstropno kocko, in potem bodo plačal 65 za kvadrat.
Sicer sem stisnil plus za članek, ampak bistvo je pa zgrešeno :)
Iskanje tujih investitorjev je v dani situaciji brezplodno. Imamo konkreten primer, Ikea. Investitorja sploh ni potrebno iskati, tu je in hoče vlagati. V Ljubljani na Rudniku ji je župan ponujal zemljišče po 510 EUR za kvadratni meter, v Zagrebu je Ikea odštela 65 EUR za kvadratni meter. Zdaj naj bi bila cena v BTC (zemljišče Triglava) okoli 250 EUR ampak je problem birokracija.
sporočil: 3.048
[janeztomazic]Nisem mislil na Ikeo v Stožicah. Ikea je samo primer, zakaj je iskanje investitorjev brezupno, ob takih cenah in ob taki prostorski birokraciji.
> [naporen]
> Sicer sem stisnil plus za članek, ampak bistvo je pa zgrešeno :)
>
> Iskanje tujih investitorjev je v dani situaciji brezplodno. Imamo konkreten primer, Ikea. Investitorja sploh ni potrebno iskati, tu je in hoče vlagati. V Ljubljani na Rudniku ji je župan ponujal zemljišče po 510 EUR za kvadratni meter, v Zagrebu je Ikea odštela 65 EUR za kvadratni meter. Zdaj naj bi bila cena v BTC (zemljišče Triglava) okoli 250 EUR ampak je problem birokracija.
>
Ikea svoje trgovine nima v bunkerju. Tisti beton je treba zbuldožirat, pa dovolit trinadstropno kocko, in potem bodo plačal 65 za kvadrat.
sporočil: 639
Zadnja sprememba: anon-13926 29.08.2014 10:10
To sporočilo je izbrisal avtor (29.08.2014 10:01)
sporočil: 639
Ne trdim, da si ti kriv – kje si to prebral? Trdim pa, da je tam
zgrajena infrastruktura le še poslabšala razmere za tam živeče
prebivalce in delovanje univerzitetnega središča (tam je namreč
tudi več fakultet), ki so bile že prej zelo slabe. In to ni
zanemarljivo za prihodnost Stožic. Celo strinjam se z idejo glede
buldožerja
Razumljivo, če nimaš avta potem ne moreš poznati vse pereče problematike, ki sedaj traja že nekaj let. Z izgradnjo dvorane, stadiona in nedokončane infrastrukture se je stanje še poslabšalo. Tudi za vse študente, ki dnevno množično migrirajo v ta del Ljubljane. Da ne govorimo o tem, da prometna infrastruktura generalno ni urejena, kar prinese še zlasti v času trajanja prireditev v Stožicah prometni kaos. Kdor ni tega preizkusil »v živo« (nima avta in ne živi v naselju) to težko razume. Na kratko: hudo je ko ne moreš nekaj ur domov!
Sprašuješ me o pravi politiki in ustreznem pristopu: Moje mnenje je, da se v Stožicah tudi v praksi kaže, kako slabo zakonodajo imamo in kako so nekateri »nad zakonom«. Sicer do gradnje sploh ne bi prišlo, saj finančna konstrukcija projekta nikoli ni bila dejansko zaprta. To sta vedeli tudi Danica in Vika, ki sta pred Zokijem županovali, a nista bili »nad zakonom«. Ta del Ljubljane je bil že pred dobrim desetletjem pod drobnogledom – med drugim je o tamkajšnjih vrtičkih, njivah, travnikih grmovju in plevelu pisal tudi »pokojni« pisec Financ Mićo Mrkaić. Če ni prave vizije in je pohlep za denarjem prevelik, potem se dogaja to, kar se dogaja v tem delu Ljubljane v zadnjih letih: vzamejo se krediti, ki se ne vračajo, najame in ogoljufa se izvajalce, ki se jih ne plača (spomin je še živ na zaporo cest enega izmed njih s kamioni – v težavah pa so bili najbolj prav tamkajšnji prebivalci), goljufa se prebivalce (cca. 250.000 Eur so jim pobrali na MOLu za nedelujoče zapornice in sedaj bi jim ponovno radi pobrali še dodatni nekaj 100.000 Eur), zadeve napol zgrajene propadajo, vpleteni pa se umaknejo…
Glede vizije in politike bi sicer morali videti mestni urbanisti, kriminalisti in sodišča, a vendarle moj nasvet bi bil, da je potrebno Stožice reševati celovito, kar v praksi pomeni poleg vsega tudi
a) gradnjo parkirne hiše in/ali garaž (sedaj cena m2 garaže v naselju presega ceno m2 stanovanja), ki bi ustrezala dejanskim potrebam
b) ureditev prometne infrastrukture
c) preučitev idej o novi infrastrukturi, ki jo je podal Miha Jazbinšek
d) kazensko sankcionirati vse, ki so zavozili Stožice
e) prevetriti kadre na MOLu f) ASAP pridobiti vlagatelje z vizijo in potrebnim kapitalom
S pravimi kadri na pravih mestih bi bilo po mojem skromnem mnenju to izvedljivo.
Razumljivo, če nimaš avta potem ne moreš poznati vse pereče problematike, ki sedaj traja že nekaj let. Z izgradnjo dvorane, stadiona in nedokončane infrastrukture se je stanje še poslabšalo. Tudi za vse študente, ki dnevno množično migrirajo v ta del Ljubljane. Da ne govorimo o tem, da prometna infrastruktura generalno ni urejena, kar prinese še zlasti v času trajanja prireditev v Stožicah prometni kaos. Kdor ni tega preizkusil »v živo« (nima avta in ne živi v naselju) to težko razume. Na kratko: hudo je ko ne moreš nekaj ur domov!
Sprašuješ me o pravi politiki in ustreznem pristopu: Moje mnenje je, da se v Stožicah tudi v praksi kaže, kako slabo zakonodajo imamo in kako so nekateri »nad zakonom«. Sicer do gradnje sploh ne bi prišlo, saj finančna konstrukcija projekta nikoli ni bila dejansko zaprta. To sta vedeli tudi Danica in Vika, ki sta pred Zokijem županovali, a nista bili »nad zakonom«. Ta del Ljubljane je bil že pred dobrim desetletjem pod drobnogledom – med drugim je o tamkajšnjih vrtičkih, njivah, travnikih grmovju in plevelu pisal tudi »pokojni« pisec Financ Mićo Mrkaić. Če ni prave vizije in je pohlep za denarjem prevelik, potem se dogaja to, kar se dogaja v tem delu Ljubljane v zadnjih letih: vzamejo se krediti, ki se ne vračajo, najame in ogoljufa se izvajalce, ki se jih ne plača (spomin je še živ na zaporo cest enega izmed njih s kamioni – v težavah pa so bili najbolj prav tamkajšnji prebivalci), goljufa se prebivalce (cca. 250.000 Eur so jim pobrali na MOLu za nedelujoče zapornice in sedaj bi jim ponovno radi pobrali še dodatni nekaj 100.000 Eur), zadeve napol zgrajene propadajo, vpleteni pa se umaknejo…
Glede vizije in politike bi sicer morali videti mestni urbanisti, kriminalisti in sodišča, a vendarle moj nasvet bi bil, da je potrebno Stožice reševati celovito, kar v praksi pomeni poleg vsega tudi
a) gradnjo parkirne hiše in/ali garaž (sedaj cena m2 garaže v naselju presega ceno m2 stanovanja), ki bi ustrezala dejanskim potrebam
b) ureditev prometne infrastrukture
c) preučitev idej o novi infrastrukturi, ki jo je podal Miha Jazbinšek
d) kazensko sankcionirati vse, ki so zavozili Stožice
e) prevetriti kadre na MOLu f) ASAP pridobiti vlagatelje z vizijo in potrebnim kapitalom
S pravimi kadri na pravih mestih bi bilo po mojem skromnem mnenju to izvedljivo.
sporočil: 3.465
Zadnja sprememba: anon-49383 29.08.2014 11:08
[0731SM1]No to je konstruktivno, še moj odgovor:
Ne trdim, da si ti kriv – kje si to prebral? Trdim pa, da je tam zgrajena infrastruktura le še poslabšala razmere za tam živeče prebivalce in delovanje univerzitetnega središča (tam je namreč tudi več fakultet), ki so bile že prej zelo slabe. In to ni zanemarljivo za prihodnost Stožic. Celo strinjam se z idejo glede buldožerja
Razumljivo, če nimaš avta potem ne moreš poznati vse pereče problematike, ki sedaj traja že nekaj let. Z izgradnjo dvorane, stadiona in nedokončane infrastrukture se je stanje še poslabšalo. Tudi za vse študente, ki dnevno množično migrirajo v ta del Ljubljane. Da ne govorimo o tem, da prometna infrastruktura generalno ni urejena, kar prinese še zlasti v času trajanja prireditev v Stožicah prometni kaos. Kdor ni tega preizkusil »v živo« (nima avta in ne živi v naselju) to težko razume. Na kratko: hudo je ko ne moreš nekaj ur domov!
Sprašuješ me o pravi politiki in ustreznem pristopu: Moje mnenje je, da se v Stožicah tudi v praksi kaže, kako slabo zakonodajo imamo in kako so nekateri »nad zakonom«. Sicer do gradnje sploh ne bi prišlo, saj finančna konstrukcija projekta nikoli ni bila dejansko zaprta. To sta vedeli tudi Danica in Vika, ki sta pred Zokijem županovali, a nista bili »nad zakonom«. Ta del Ljubljane je bil že pred dobrim desetletjem pod drobnogledom – med drugim je o tamkajšnjih vrtičkih, njivah, travnikih grmovju in plevelu pisal tudi »pokojni« pisec Financ Mićo Mrkaić. Če ni prave vizije in je pohlep za denarjem prevelik, potem se dogaja to, kar se dogaja v tem delu Ljubljane v zadnjih letih: vzamejo se krediti, ki se ne vračajo, najame in ogoljufa se izvajalce, ki se jih ne plača (spomin je še živ na zaporo cest enega izmed njih s kamioni – v težavah pa so bili najbolj prav tamkajšnji prebivalci), goljufa se prebivalce (cca. 250.000 Eur so jim pobrali na MOLu za nedelujoče zapornice in sedaj bi jim ponovno radi pobrali še dodatni nekaj 100.000 Eur), zadeve napol zgrajene propadajo, vpleteni pa se umaknejo…
Glede vizije in politike bi sicer morali videti mestni urbanisti, kriminalisti in sodišča, a vendarle moj nasvet bi bil, da je potrebno Stožice reševati celovito, kar v praksi pomeni poleg vsega tudi
a) gradnjo parkirne hiše in/ali garaž (sedaj cena m2 garaže v naselju presega ceno m2 stanovanja), ki bi ustrezala dejanskim potrebam
b) ureditev prometne infrastrukture
c) preučitev idej o novi infrastrukturi, ki jo je podal Miha Jazbinšek
d) kazensko sankcionirati vse, ki so zavozili Stožice
e) prevetriti kadre na MOLu f) ASAP pridobiti vlagatelje z vizijo in potrebnim kapitalom
S pravimi kadri na pravih mestih bi bilo po mojem skromnem mnenju to izvedljivo.
a) v gradbenem kolosu je potencialnih parkirnih mest več kot dovolj zato je najbrž iskat rešitev za prodajo/dolgoročni najem parkirnih prostorov rezidentov čez cesto in ne v naselju samem. V BS 3 si ne predstavljam dodatnih garažnih hiš. Med bloki bi osbno pločevino jaz počistil.
b) to se verjetno da uredit z nekaj denarja
c) predloga ne poznam
d) to je v domeni bank, ki so denar izgubile
e) volitve bodo čez par mesecev, samo pravega je treba obkrožiti.
d) to bo od vseh točk najtežje,
Kar se mene tiče bi od pločevine počistil vsaj otroška igrišča. Vsaj na ulici p parkirajo na njih.
je pa res, da je tam 20 tisoč ljudi, vsak s svojim interesom. Recimo lastniki pritiličnih stanovanj (vsaj v našem bloku) si srčno želijo parkirat zraven spalnice. In vsak, ki jim dregne v to ne bo dobro odnesel.
Dodatno si vsi želijo samo eno stvar. ZASTONJ parkirat na prostoru, ki je bistveno premajhen. Zastonjkarskega problema ne more uredit nihče.
Ko sem postal rezident sem enkrat v šali rekle, da bi BS3 morala bit samostojna občina.
sporočil: 639
[janeztomazic]
> [0731SM1]
> Ne trdim, da si ti kriv – kje si to prebral? Trdim pa, da je tam zgrajena infrastruktura le še poslabšala razmere za tam živeče prebivalce in delovanje univerzitetnega središča (tam je namreč tudi več fakultet), ki so bile že prej zelo slabe. In to ni zanemarljivo za prihodnost Stožic. Celo strinjam se z idejo glede buldožerja
>
> Razumljivo, če nimaš avta potem ne moreš poznati vse pereče problematike, ki sedaj traja že nekaj let. Z izgradnjo dvorane, stadiona in nedokončane infrastrukture se je stanje še poslabšalo. Tudi za vse študente, ki dnevno množično migrirajo v ta del Ljubljane. Da ne govorimo o tem, da prometna infrastruktura generalno ni urejena, kar prinese še zlasti v času trajanja prireditev v Stožicah prometni kaos. Kdor ni tega preizkusil »v živo« (nima avta in ne živi v naselju) to težko razume. Na kratko: hudo je ko ne moreš nekaj ur domov!
>
> Sprašuješ me o pravi politiki in ustreznem pristopu: Moje mnenje je, da se v Stožicah tudi v praksi kaže, kako slabo zakonodajo imamo in kako so nekateri »nad zakonom«. Sicer do gradnje sploh ne bi prišlo, saj finančna konstrukcija projekta nikoli ni bila dejansko zaprta. To sta vedeli tudi Danica in Vika, ki sta pred Zokijem županovali, a nista bili »nad zakonom«. Ta del Ljubljane je bil že pred dobrim desetletjem pod drobnogledom – med drugim je o tamkajšnjih vrtičkih, njivah, travnikih grmovju in plevelu pisal tudi »pokojni« pisec Financ Mićo Mrkaić. Če ni prave vizije in je pohlep za denarjem prevelik, potem se dogaja to, kar se dogaja v tem delu Ljubljane v zadnjih letih: vzamejo se krediti, ki se ne vračajo, najame in ogoljufa se izvajalce, ki se jih ne plača (spomin je še živ na zaporo cest enega izmed njih s kamioni – v težavah pa so bili najbolj prav tamkajšnji prebivalci), goljufa se prebivalce (cca. 250.000 Eur so jim pobrali na MOLu za nedelujoče zapornice in sedaj bi jim ponovno radi pobrali še dodatni nekaj 100.000 Eur), zadeve napol zgrajene propadajo, vpleteni pa se umaknejo…
> Glede vizije in politike bi sicer morali videti mestni urbanisti, kriminalisti in sodišča, a vendarle moj nasvet bi bil, da je potrebno Stožice reševati celovito, kar v praksi pomeni poleg vsega tudi
> a) gradnjo parkirne hiše in/ali garaž (sedaj cena m2 garaže v naselju presega ceno m2 stanovanja), ki bi ustrezala dejanskim potrebam
> b) ureditev prometne infrastrukture
> c) preučitev idej o novi infrastrukturi, ki jo je podal Miha Jazbinšek
> d) kazensko sankcionirati vse, ki so zavozili Stožice
> e) prevetriti kadre na MOLu f) ASAP pridobiti vlagatelje z vizijo in potrebnim kapitalom
>
> S pravimi kadri na pravih mestih bi bilo po mojem skromnem mnenju to izvedljivo.
No to je konstruktivno, še moj odgovor:
a) v gradbenem kolosu je potencialnih parkirnih mest več kot dovolj zato je najbrž iskat rešitev za prodajo/dolgoročni najem parkirnih prostorov rezidentov čez cesto in ne v naselju samem. V BS 3 si ne predstavljam dodatnih garažnih hiš. Med bloki bi osbno pločevino jaz počistil.
b) to se verjetno da uredit z nekaj denarja
c) predloga ne poznam
d) to je v domeni bank, ki so denar izgubile
e) volitve bodo čez par mesecev, samo pravega je treba obkrožiti.
d) to bo od vseh točk najtežje,
Kar se mene tiče bi od pločevine počistil vsaj otroška igrišča. Vsaj na ulici p parkirajo na njih.
je pa res, da je tam 20 tisoč ljudi, vsak s svojim interesom. Recimo lastniki pritiličnih stanovanj (vsaj v našem bloku) si srčno želijo parkirat zraven spalnice. In vsak, ki jim dregne v to ne bo dobro odnesel.
Dodatno si vsi želijo samo eno stvar. ZASTONJ parkirat na prostoru, ki je bistveno premajhen. Zastonjkarskega problema ne more uredit nihče.
Ko sem postal rezident sem enkrat v šali rekle, da bi BS3 morala bit samostojna občina.
Žal ni čisto tako kot navajaš. Za celovito sliko je seveda potrebno malo praktične telovadbe, kjer je priporočljivo, da imaš tudi avto. V praksi pa verjamem, da tudi zunanji opazovalci ter celo uradniki MOLa podobno razmišljajo. Za ogled na terenu, pogovor s prebivalci in poglobljene analize pa je kot kaže premalo volje in preveč lenobe. Kdor ima voljo lahko marsikaj najde tudi na bs3parkirisca.blogspot.com/
Lahko pa tudi, da je res dejanski interes (kot tudi sam ugotavljaš) posameznikov znotraj naselja in na MOL, zadnje čase pa tudi na SPL, da se zadeve ne uredijo in se še kaj dodatno (nezakonito!) zasluži (npr.: z zapornicami v naselje).
V dopolnitev tvojih odgovorov pa še:
a) v gradbenem kolosu so potencialna parkirna mesta večinsko prazna, kar ste že ugotavljali tudi v enem izmed člankov v Financah in tudi na bs3parkirisca.blogspot.com/ Očitno so na MOL prepričani, da je bolje imeti prazne parkirne prostore, kot pa ceno znižati?! Niso pa niti poizkušali najti trajno rešitev – prodajo parkirnega prostora zainteresiranim, ki jih ni malo.
b) ureditev prometnih tokov je bila (in predvidevam da je še) načrtovana, ko bo zgrajen trgovski center. Ker se je to ustavilo so opustili tudi ureditev prometnic. In tako smo ostali tudi tu s na pol izgrajeno infrastrukturo.
c) www.zurnal24.si/upam...nek-232894
d) Banke lahko vložijo zgolj tožbe ostalo je na državnih inštitucijah in njihovi učinkovitosti in volji
e) To je res. A del odgovora je že v točki d).: Napačnega sploh ne bi smelo biti na kandidatni listi. Pravih pa očitno še ne poznamo?!
f) Vse je vprašanje vizije MOLa in sposobnosti kadrov;
sporočil: 639
Hvala - predvidevam, da je bil to kompliment :)
Sicer pa se strinjam in zanimivo, ko berem prispevke posameznikov na prej omenjenem blogu "Reketiranje v BS3" ugotavljam, da je tudi med prebivalci v Stožicah, kar nekaj takih, ki znajo zadeve argumentirano in na konstruktiven način opredeliti.
Morda pa tudi zato na MOLu ni več pravega interesa, da bi se sami spuščali v reševanje nastalih problemov. Svoje ambicije rešujejo preko drugih: Najprej so angažirali GREP za gradnjo, sedaj pa SPL za zapornice.
Sicer pa se strinjam in zanimivo, ko berem prispevke posameznikov na prej omenjenem blogu "Reketiranje v BS3" ugotavljam, da je tudi med prebivalci v Stožicah, kar nekaj takih, ki znajo zadeve argumentirano in na konstruktiven način opredeliti.
Morda pa tudi zato na MOLu ni več pravega interesa, da bi se sami spuščali v reševanje nastalih problemov. Svoje ambicije rešujejo preko drugih: Najprej so angažirali GREP za gradnjo, sedaj pa SPL za zapornice.
sporočil: 3.465
[0731SM1]Izhodišče: Prostora za vse avtomobile je premalo.
Hvala - predvidevam, da je bil to kompliment :)
Sicer pa se strinjam in zanimivo, ko berem prispevke posameznikov na prej omenjenem blogu "Reketiranje v BS3" ugotavljam, da je tudi med prebivalci v Stožicah, kar nekaj takih, ki znajo zadeve argumentirano in na konstruktiven način opredeliti.
Morda pa tudi zato na MOLu ni več pravega interesa, da bi se sami spuščali v reševanje nastalih problemov. Svoje ambicije rešujejo preko drugih: Najprej so angažirali GREP za gradnjo, sedaj pa SPL za zapornice.
Rešitev: Parkiranje bo treba plačevat.
Dejstvo: Plačevat ne more nihče durugi kot lastniki avtomobilov.
Opažanje: Parkiršče za Avtocommerceu (z rampo nimam ideje kak režim plačila) je možo zelo komot parkirat. Fino asfalitirano...
sporočil: 639
Zadnja sprememba: anon-13926 29.08.2014 15:14
Autocommerce parkirišče je bilo podobno kot ostala parkirišča v
naselju že nekajkrat za zapornico, a se na koncu vedno izkaže, da
nezakonito. Med drugim se je del teh površin seveda pod skrbnim
nadzorom MOL uradnikov pred nekaj leti prepisalo na Autocommerc
(Rigelnik kompanija). Pač vse v skladu z pregovorom »roka roko
umije« ali »jaz tebi ti meni«Ko navajaš "Plačevat ne more nihče durugi kot lastniki avtomobilov" se vprašam lastniki katerih avtomobilov: stanovalci, študentje, obiskovalci, ... Niso namreč vsi na istem skupnem imenovalcu. Nekateri so tudi lastniki teh zemljišč. Bi ti plačeval parkirnino na zemljišču, kjer si lastnik?
Podobno kot Stožice (pa verjetno še kje) se vedno pokaže, da se zadnja leta na MOLu požvižgajo na zakonodajo. Zato ima celotno področje tudi težave, ker zaradi neučinkovitega, malomarnega in včasih tudi nezakonitega delovanja uradnikov na MOLu ne držijo niti vpisi v zemljiških knjigah. Lastništvo parkirišč je v privatnih rokah, zapornice se postavljajo kar na privat zemljiščih,... Absurd vsega je bil, da je celo ena izmed stolpnic stala na privat zemljišču :)
Kot mi je poznano pripada vsakemu stanovanju tudi eno parkirno mesto. Tudi to v BS3 ni niti približno zagotovljeno. Zopet je tu problem na MOLu in njenih predhodnicah, ki so vršile slab nadzor nad gradnjo (afera Giposs). Tako tudi predvideno število parkirnih mest ni bilo nikoli zgrajeno. Gradnja je potekala v obdobju 1975 – 1983.
Ko so se kasneje gradile fakultete se na državni in mestni/občinski ravni ni zagotavljalo ustrezne infrastrukture (ceste, parkirišča,...).
No vrhunec pa je zadeva dosegla, ko sta najprej Vika in Danica odkupovali/nacionalizirali »privat« zemljišča, ki bi morala biti del funkcionalnega zemljišča stolpnic in kasneje Zokijeva era, ko je bilo potrebno "preko trupel za višje cilje" zgraditi stadion.
No sedaj smo pa tam kjer smo - to vse skupaj je tako velik problem, da bo potrebno k stvari pristopiti celovito.
No ni nezamarljivo, da dolg za Stožice raste in da ni vse kar je dolga samo v propadlem podjetju GREP. Marsikaj se je že socializiralo v načrtu pa je, da se marsikaj še bo. Pač vse v skladu s politko MOLa zadnjih let, ko se dela na način izvršenih dejstev. Znano je da morajo uradniki "zakuhane svinjarije" stalno pometati "pod preprogo". Ko se bo zgodila menjava mestnih oblasti bo še marsikaj "priplavalo na površje", vsaj tako pravijo viri od blizu. Torej počakajmo do ...?
sporočil: 693
[0731SM1]Najeti buldožer in odgovorne skupaj s komunizmom in socializmom odbuldožirati na smetišče zgodovine!
No sedaj smo pa tam kjer smo - to vse skupaj je tako velik problem, da bo potrebno k stvari pristopiti celovito.
brez reciklaže press
sporočil: 639
Zadnja sprememba: anon-13926 29.08.2014 15:10
Problem je ker tudi za buldožer ni denarja :)
sporočil: 693
[0731SM1]Problem je, ker bodo krili najetje buldožerja zopet iz naši žepov, in skušali nas poriniti na smetišče zgodovine, ali pa vsaj globoko na obrobje spodobnega življenja; kjer že tako ali tako smo.
Problem je ker tudi za buldožer ni denarja :)
sporočil: 639
Če bi se dalo bi nam za plačilo buldožerja že vzeli. Pa ni več. Ni
več denarja v mestnem proračunu. Ni več denarja v državnem
proračunu. Dolg je v zadnjih letih skokovito naraščal v obeh
proračunih. Buldožer ni več prioriteta. Tudi okolica stadiona
ne.
Sedaj je rešitelj SPL in postavitev zapornic v BS3. Jutri bodo našli pa koga drugega "za dvornega norčka", ki bo hodil namesto njih po "kostanj v žerjavico".
Sedaj je rešitelj SPL in postavitev zapornic v BS3. Jutri bodo našli pa koga drugega "za dvornega norčka", ki bo hodil namesto njih po "kostanj v žerjavico".
sporočil: 3.465
Zadnja sprememba: anon-49383 29.08.2014 16:52
[0731SM1]
Kot mi je poznano pripada vsakemu stanovanju tudi eno parkirno mesto. Tudi to v BS3 ni niti približno zagotovljeno. Zopet je tu problem na MOLu in njenih predhodnicah, ki so vršile slab nadzor nad gradnjo (afera Giposs). Tako tudi predvideno število parkirnih mest ni bilo nikoli zgrajeno. Gradnja je potekala v obdobju 1975 – 1983.
Če gradiš blok zdaj, moraš zgradit tolk parkplacev, kot je stanovanj + še nekaj za obiskovalce dostavo...
...no govoriva o obdobju fičotov, kak spaček, mogoče en avto na nadstropje. Takrat je bilo parkplacev še preveč.
Zdaj je 2014 in niti slučajno ni toliko parkirnega prostora (če vzamemo Vojkovo za mejo), da bi vsako stanovanje melo en parkplac. Potem ta prostor odžira ogrmna luža, ki je pri zadnji postaje trole ipd.
Prostora ne bo nič več (tudi če bo stanje v ZK urejeno), to je dejstvo. Vsaj nekega minimalnega reda ne bo brez zapornic.
Prostora je dovolj:
www.ljubljana.si/si/...etail.html
Strani: 1 2