Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Vožnja proti dobičku

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-154083 sporočil: 6.570
[Avto] Tema: Vožnja proti dobičku
[#2444371] 13.08.14 18:02 · odgovor na: drugmirko (#2443745)
Odgovori   +    1
[drugmirko]
> [jani1974]
> Jaz samo ne razumem, zakaj so ga šli lomiti s tem malim volanom in instrumenti nad njim. Enako kot že prej Citroen z fiksnim sredinskim delom volana, ki so ga vmes že opustili.
> Zelo majhnemu odstotku ljudi bo to tako všeč, da bodo zaradi tega kupili ta avto, dosti večjemu odstotku ljudi pa bo to nenavadno in tvegano in bodo raje poiskali klasiko.

eh... na ta majhen volan in istrumente nad njimi se pač navadiš tako, kot na vsako posebnost tega ali onega proizvajalca... tudi za Citroenov volan s fisno sredico... vendar ti zanj, iz lastne ozkušnje, lahko povem, da je bil "next best thing since sliced bread"!! še posebej, če je na volanu kej več kot 4 knofi za upravljanje raznih funkcij... za uporabo "na slepo" ga ni lepšega, če ti ta gomila knofof stoji konstantno "pribita" na enem mestu, istočasno pa, ne glede na to kako je v danem trenutku obrnjen volan, le "premik palca stran"... ;).
imam kar nekaj znacev, ki so se hudo zmrdovali nad to "posebnostjo" v njihovih takratnih C4-kah in C5-kahi n se zmano veselo prerekali okrog tega, pa danes vsi do enega pri svojih novih (ne nujno Citroen) modelih najbolj pogrešajo prav ta volan ;).

je pa res, da bi ta volan rabil vsaj še "eno generacijo" razvoja (tisti v C5 je bil že občutno boljši od tistega v C4/C4P), da bi postal še bolj nemoteč in uporaben... za vozila tipa C5 ali C6, še sploh pa za Pikasoje je bil ta volan idealen... ne bi ga tlačil pa v kakšnega M3 bemveja...

nehali so ga delat pa predvsem zaradi stroškov!
V bistvu si potrdil, kar sem napisal: da se navadiš in ti je potem sicer fino - ampak odločitve za nakup pa ti ne olajša.
S stroški pa je tudi isto: če ti nekaj pomaga pri prodaji, ni problem strošek oziroma cena, če pa ti ne pomaga, pa je seveda ravno nasprotno.