2 uri
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
3 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
5 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
5 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
5 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
6 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
6 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
6 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
7 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
7 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
7 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
7 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
7 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
8 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
9 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
9 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
10 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
10 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-231230 sporočil: 4.037
[fabiani]
Ja, preventovci so bili brezhibno točni, ker gre za just in time dobavo in proizvodnjo v Daimlerju VW,...
Aha, kdo je pa lastnik Preventa Romunija? A tam dol prevaža Zakerš..up, Pavček sluvenc?
Sem imel velikokrat priložnost doživljati in spremljati izhode iz pogodb, od dogovornih do šokantnih enostranskih prekinitev. Pri poslih, ki gredo v veliko milijonov, so v zraku vedno težki penali za enostransko prekinitev, tako kot za neizpolnjevanje obveznosti. Seveda pogodba malega z velikim nikoli ni povsem uravnotežena. Domnevam pa, da ni diletantska, kakršne si Prevent Halog glede na obseg poslov ne bi smel privoščiti.

Zato niti pod razno ne verjamem, da bi Daimler prekinil pogodbo s Prevent Halogom brez trdne osnove, ki jo lahko pomeni le ponavljano neizpolnjevanje pogodbenih določil. Obrati Daimler bi bila prava poslastica za katerokoli večjo nemško pravno pisarno. Seveda je povsem možno, da je Hastor kot izpričan shark v poslih sam poskrbel za neresnosti (neizpolnjevanja) na kak perfiden način, predvsem če je hkrati v ozadju češkega tekmeca, kot se sprašuje marsikateri forumaš; sam pravega smisla ne vidim, saj se cena delovne sile hitro izenačuje, stopnja brezposelnosti na Štajerskem in Koroškem pa je krepko višja od češke. Poleg tega trenutna Hastorjeva strateška prioriteta niso avtomobilski, temveč letalski sedeži. Po drugi strani je res, da so podjetju prihodki v 2013 strmo padli po letih vzpona, s sto na le šestdeset milijonov, torej gre za dokaj zanemarljiv del celotne prodaje Hastorjevega imperija. Zakaj?

Slej ko prej bo vse jasno.

O koroških barabah tipa Zakeršnik, Fale in Kozmus pa ni vredno izgubljati besed. V Hastorju so naleteli na veliko bolj zvitega in pretkanega od sebe. Končne posledice njihovega rovarjenja in tajkunstva čuti cela Koroška, zdaj še Štajerska. Se jim bo končno kaj zgodilo?