Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek V milijonski nakladi tudi karavanski golf

Strani: 1

anon-304487 sporočil: 967
[#2443795] 12.08.14 14:24 · odgovor na: (#2443772)
Odgovori   +    1
No, ob lučeh pa mene zanima ena druga zadeva:

ko so se uvajale led luči, se je govorilo, kako vzdržljive so te lučke. A na cesti videvam vedno več vozil, ki jim de dela ena stran led lučk spredaj, ali pa polovica led lučk zadaj.

MI kdo ve povedati, koliko pravzaprav stane menjave takšnih led igračk. Ko gre meni halogenka v franže, me stane na uradnem servisu nekaj eur po komadu - delo je seveda zastonj, saj sem njihova stranka. Ali treba pri ledicah menjati komplet luči ali ne (npr. sprednji trak led pozicijskih luči Renault, Peugeot, Ford, VW, Volvo - no, konkretno te modele sem videl z nedelujočimi ledicami na eni ali drugi strani luči...)
dz1975 sporočil: 2.264
[#2443830] 12.08.14 15:44 · odgovor na: (#2443806)
Odgovori   +    1
[denac]
Pri audiju sem videl zanimivo podrobnost. Pri led lučeh, ki naj bi bile dnevne, se zmanjša svetilnost na tisti strani, kjer so vklopljeni smerniki.
Logično...ponavadi je smernik zelo blizu ali tik ob dnevni luči. In če ta sveti s polno močjo, se utripanje smernika niti ne opazi. Opazil pred par dnevi na enem novem japoncu, ki je v križišču zavijal lepo. Da ima vklopljen smernik sem videl šele par metrov pred avtom, saj je bila svetilnost led dnevnih luči vsaj 3x močnejša. Bojo že skopiral za nemci, tako kot vse ostalo. ;)
drugmirko sporočil: 1.301
[#2443912] 12.08.14 18:58 · odgovor na: dz1975 (#2443830)
Odgovori   +    1
[dz1975]
> [denac]
> Pri audiju sem videl zanimivo podrobnost. Pri led lučeh, ki naj bi bile dnevne, se zmanjša svetilnost na tisti strani, kjer so vklopljeni smerniki.

Logično...ponavadi je smernik zelo blizu ali tik ob dnevni luči. In če ta sveti s polno močjo, se utripanje smernika niti ne opazi. Opazil pred par dnevi na enem novem japoncu, ki je v križišču zavijal lepo. Da ima vklopljen smernik sem videl šele par metrov pred avtom, saj je bila svetilnost led dnevnih luči vsaj 3x močnejša. Bojo že skopiral za nemci, tako kot vse ostalo. ;)

ma... sej to ni neka izključno Audi ekskluziva... veliko proizvajalcev rešuje problem premajhne oddaljenosti žmigavca od led dnevnih luči na enak način...
ali pa se problema lotijo drugače... recimo tako, da pri nakazovanju zavijanja "žmiga" kar dnevna luč sama, katera za ta čas izklopi belo in utripa on/off samo v oranžni (recimo novi C4 Picasso) al pa se -po najnovejši modi- grejo kakšno "videoigrico" progresivnega "pretakanja" oranžne čez bele dnevne ledice (recimo Audijev matrix, liftan Citroenov DS3...)
ste pa dolgo rabli, da ste opazli v smeri zavijanja zmanjšano dnevno na audijih... saj s tisto napol ugasnjeno pikasto "krivuljo", med zavijanjem in še par skund po njem, zgledajo prav "škilasto" :)) ;)

Strani: 1