30 min
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
1 ura
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1
12 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
14 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
15 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 6
16 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
16 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
16 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
16 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
17 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
18 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
18 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
18 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
19 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
19 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
20 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
20 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
20 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
20 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Vožnja proti dobičku

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
[Avto] Tema: Vožnja proti dobičku
[#2443745] 12.08.14 12:44 · odgovor na: anon-154083 (#2443731)
Odgovori   +    1
[jani1974]
Jaz samo ne razumem, zakaj so ga šli lomiti s tem malim volanom in instrumenti nad njim. Enako kot že prej Citroen z fiksnim sredinskim delom volana, ki so ga vmes že opustili.
Zelo majhnemu odstotku ljudi bo to tako všeč, da bodo zaradi tega kupili ta avto, dosti večjemu odstotku ljudi pa bo to nenavadno in tvegano in bodo raje poiskali klasiko.
eh... na ta majhen volan in istrumente nad njimi se pač navadiš tako, kot na vsako posebnost tega ali onega proizvajalca... tudi za Citroenov volan s fisno sredico... vendar ti zanj, iz lastne ozkušnje, lahko povem, da je bil "next best thing since sliced bread"!! še posebej, če je na volanu kej več kot 4 knofi za upravljanje raznih funkcij... za uporabo "na slepo" ga ni lepšega, če ti ta gomila knofof stoji konstantno "pribita" na enem mestu, istočasno pa, ne glede na to kako je v danem trenutku obrnjen volan, le "premik palca stran"... ;).
imam kar nekaj znacev, ki so se hudo zmrdovali nad to "posebnostjo" v njihovih takratnih C4-kah in C5-kahi n se zmano veselo prerekali okrog tega, pa danes vsi do enega pri svojih novih (ne nujno Citroen) modelih najbolj pogrešajo prav ta volan ;).

je pa res, da bi ta volan rabil vsaj še "eno generacijo" razvoja (tisti v C5 je bil že občutno boljši od tistega v C4/C4P), da bi postal še bolj nemoteč in uporaben... za vozila tipa C5 ali C6, še sploh pa za Pikasoje je bil ta volan idealen... ne bi ga tlačil pa v kakšnega M3 bemveja...

nehali so ga delat pa predvsem zaradi stroškov!