Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Vožnja proti dobičku

Strani: 1

anon-8865 sporočil: 3.125
[#2443541] 11.08.14 15:51
Odgovori   +    3
še golf je oblikovno bolj razburljiv. tole je dolgčas.
anon-304487 sporočil: 967
[#2443552] 11.08.14 16:50
Odgovori   +    8
Ne vem, ampak meni novi karavani enostavno ne prepričajo. N evem, zakaj hudiča morajo imeti tako majhna okenčka in tako visoke boke, zaradi česar je višina oken tako majhna.

Kdor vozi otroke ve, da je najhuje, ko otrok zaradi visokih bokov ne more gledati skozi okna ven, ampak bulji v trapasto plastiko vrat.

Da ne omenjamo prevozov hišnih ljubljenčkov v prtljažniku. V starih časih je kosmato bitje lepo sedelo v prtljažniku in gledalo na vse tri strani skozi okna. In danes? Okenčka so tako majhna in imajo tako visoke robove, da štirinožci enostavno lahko le še žalostno sedijo ter gledajo v trapasto plastiko zadnjih vrat ali bokov prtljažnika. Tako, kot v enoprostorcih, malih ali velikih.

Ne vem no, ampak a noben oblikovalec res nima majhnih otrok oziroma v prtljažniku ne vozi svojega štirinožca?!
0709FRASX sporočil: 155
[#2443559] 11.08.14 16:59
Odgovori   +    0
Dober tale peugeot 308 SW. Tudi za malčke in štirinožce je poskrbljeno ;) Moj naslednji avto bo karavan.
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2443575] 11.08.14 19:08
Odgovori   +    3
Če lahko ob Citroenu in njegovem designu in avantgardi zaploskam,tule lahko zapišem GRD AVTO.IN doklej bo PEUGEUT delal GRDE Avte in brisal naslednike 605 in 606 ter 7 emke lahko pozabi na uspehe.Tudi Citroena utegne kmalu pokopati na ponudba naslednika C6 z V& in V8 motorjem pa naj bo Citroen ali poa DS linija.
Firma brez imagea-ni NIČ.
anon-334671 sporočil: 22
[#2443647] 12.08.14 09:26 · odgovor na: anon-304487 (#2443552)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 12.08.14 09:16
Še vedno lahko kupiš Dacio, ali pa Berlinga, pa Roomsterja. Nehaj pizdakat. Otroci pa imajo danes itak tako ogromen sedež, da sigurno vidijo čez okno, za razliko od nas, ki smo v katrcah morali stat na zadnji klopi ...
anon-332946 sporočil: 6
[#2443651] 12.08.14 09:26
Odgovori   +    0
čas vnosa: 11.08.14 18:34
sem bolj preprost; karavani so ok, ampak volan je ogaben, mora biti malo kroma pa to, no, prtljaznik je morda zanimiv, pa kazalci na urah. ne vem, psa verjetno cilja na druge ljudi, name ni naredil vtisa. ok, če bi ga zadel na loteriji, bi ga morda obdržal, kupil ga pa ne bi :-(
drugmirko sporočil: 1.301
[#2443714] 12.08.14 11:46 · odgovor na: anon-284823 (#2443575)
Odgovori   +    4
[ctx]
Če lahko ob Citroenu in njegovem designu in avantgardi zaploskam,tule lahko zapišem GRD AVTO.IN doklej bo PEUGEUT delal GRDE Avte in brisal naslednike 605 in 606 ter 7 emke lahko pozabi na uspehe.Tudi Citroena utegne kmalu pokopati na ponudba naslednika C6 z V& in V8 motorjem pa naj bo Citroen ali poa DS linija.
Firma brez imagea-ni NIČ.
eh, dej no... sicer se strinjam s tistim o image-u, kot tudi o potrebi po vsaj kakšnem V6 ali plug-in hibridu, čeprav sam mislim, da bi jih -glede na trenutne preference širokih mas v tem segmentu- prej pokopalo to, da bi imeli V6 in naslednike C6 in 607-ce... ;)

ne bi se pa s tabo (in z ostalimi) strinjal o tem, da je je tale Pugova 308-ca grda! grdi so bli prej, s tisto "usisavam malu djecu" masko in rilcem nad njo!
njihov dizajn je zadnje čase res malo bolj "konzervativen", vendar niti približno ne tako sterilno pust, kot pri modelih kakšnega VAG koncerna (premium included)! in to tako od zunaj, kot tudi od znotraj!
s tem, da je k VAG-u moral prit italjan, da jim je (najprej pri Audiju, sedaj pa pri VW) dal vsaj malo "šlifa" in elegance! pa še zmeraj so, razen pri armaturah srednjih in večjih Audijev, "razburljivi kot megleno jutro"...
sej vem, da se je o okusih brez veze prerekat, ker majo vsake oči svojga malarja ampak... 308-ca je po dolgem času spet dobila koherentne proporce in dobra razmerja karoserijskih višin in širin, tistih nekaj "gub in faldov", ki jih ima, pa je -za razliko od kakšnega Golfa ali Octavije- ravno prav, da vseskupaj ni "ultimativni dolgcajt"... in to pri obeh verzijah! še sploh pa znotraj! srednje do dobro opremljena 308-ca je v kabini prijetnejša in, vsaj meni, kljub minimalizmu neprimerljivo manj dolgočasna od notranjosti "etalonskega" Golfa ali Octavije (za karavane).
ampak to že spada v polje osebnega okusa... dejstvo, da 308 boljših proporcev oz. veliko skladnejši od svojega predhodnika pa je preprosto in neizpodbitno. in že zaradi tega mu težko rečeš, da je "apriori grd"... saj je "lepota" prej "funkcija celote" kot pa seštevek posameznih detajlov. zato je treba znat pogledat "čez detajl" ;)... poleg tega pa... ne razumem zakaj bi zaradi istih razlogov (konzervativna oblika, nepretenciozen dizajn) ljudem Golf, Octavija ali kakšna Toyota veljali za "lepe", 308-ca pa za "grdo"?! pa jim... problem pa ni v tem, da jim, temveč v tem, da se to veselo posplošuje...

tisto kar je (tudi za image) najbolj pomembno pa je, da sta tako Peugeot, kot tudi Citroen v zadnjih par letih res orenk dvignila kvaliteto materialov in izdelave, kot tudi zelo popravila vozne lastnosti svojih modelov... to še posebej velja za te, narejene na EMP2 platformi!
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2443731] 12.08.14 12:17 · odgovor na: drugmirko (#2443714)
Odgovori   +    2
Jaz samo ne razumem, zakaj so ga šli lomiti s tem malim volanom in instrumenti nad njim. Enako kot že prej Citroen z fiksnim sredinskim delom volana, ki so ga vmes že opustili.
Zelo majhnemu odstotku ljudi bo to tako všeč, da bodo zaradi tega kupili ta avto, dosti večjemu odstotku ljudi pa bo to nenavadno in tvegano in bodo raje poiskali klasiko.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2443745] 12.08.14 12:44 · odgovor na: anon-154083 (#2443731)
Odgovori   +    1
[jani1974]
Jaz samo ne razumem, zakaj so ga šli lomiti s tem malim volanom in instrumenti nad njim. Enako kot že prej Citroen z fiksnim sredinskim delom volana, ki so ga vmes že opustili.
Zelo majhnemu odstotku ljudi bo to tako všeč, da bodo zaradi tega kupili ta avto, dosti večjemu odstotku ljudi pa bo to nenavadno in tvegano in bodo raje poiskali klasiko.
eh... na ta majhen volan in istrumente nad njimi se pač navadiš tako, kot na vsako posebnost tega ali onega proizvajalca... tudi za Citroenov volan s fisno sredico... vendar ti zanj, iz lastne ozkušnje, lahko povem, da je bil "next best thing since sliced bread"!! še posebej, če je na volanu kej več kot 4 knofi za upravljanje raznih funkcij... za uporabo "na slepo" ga ni lepšega, če ti ta gomila knofof stoji konstantno "pribita" na enem mestu, istočasno pa, ne glede na to kako je v danem trenutku obrnjen volan, le "premik palca stran"... ;).
imam kar nekaj znacev, ki so se hudo zmrdovali nad to "posebnostjo" v njihovih takratnih C4-kah in C5-kahi n se zmano veselo prerekali okrog tega, pa danes vsi do enega pri svojih novih (ne nujno Citroen) modelih najbolj pogrešajo prav ta volan ;).

je pa res, da bi ta volan rabil vsaj še "eno generacijo" razvoja (tisti v C5 je bil že občutno boljši od tistega v C4/C4P), da bi postal še bolj nemoteč in uporaben... za vozila tipa C5 ali C6, še sploh pa za Pikasoje je bil ta volan idealen... ne bi ga tlačil pa v kakšnega M3 bemveja...

nehali so ga delat pa predvsem zaradi stroškov!
grekom1 sporočil: 349
[#2444175] 13.08.14 11:32
Odgovori   +    1
čas vnosa: 13.08.14 11:27
Glede na to, da 308 II dizla z 92 konji vsak dan vozim v Graz in nazaj moram reči, da sem z avtom resnično zadovoljen.

Mali volan in dvignjeni merilniki so ob pravilno nastavljenem sedežu (ne na pol ležeč položaj pozerjev) in pravilni višini volana super kombinacija. Sploh ker imam v sredinskem zaslonu na veliko še enkrat izpisano hitrost vožnje.

Bi pa dal sedi 1 marketinškemu oddelku Peugeota, ker niso sposobni izpostaviti finega cukrčka ki sem ga že dolgo pogrešal in ga nenadejano našel v tem avtu.

Namreč, ob normalnih razmerah svetijo med vožnjo samo LED dnevne luči. Ko začne deževati se po tretjem zaporednem brisanju samodejnih brisalcev avtomatsko vklopijo zasenčene in zadnje luči kar recimo na avtocesti, v megli vodnih kapljic izboljša vidljivost vozila za ostale udeležence.

Kot sem napisal, majhen cukrček, a brez njega nočem več.

Malo me moti edino to, da imajo ventilacijske šobe dokaj omejeno gibanje.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2444371] 13.08.14 18:02 · odgovor na: drugmirko (#2443745)
Odgovori   +    1
[drugmirko]
> [jani1974]
> Jaz samo ne razumem, zakaj so ga šli lomiti s tem malim volanom in instrumenti nad njim. Enako kot že prej Citroen z fiksnim sredinskim delom volana, ki so ga vmes že opustili.
> Zelo majhnemu odstotku ljudi bo to tako všeč, da bodo zaradi tega kupili ta avto, dosti večjemu odstotku ljudi pa bo to nenavadno in tvegano in bodo raje poiskali klasiko.

eh... na ta majhen volan in istrumente nad njimi se pač navadiš tako, kot na vsako posebnost tega ali onega proizvajalca... tudi za Citroenov volan s fisno sredico... vendar ti zanj, iz lastne ozkušnje, lahko povem, da je bil "next best thing since sliced bread"!! še posebej, če je na volanu kej več kot 4 knofi za upravljanje raznih funkcij... za uporabo "na slepo" ga ni lepšega, če ti ta gomila knofof stoji konstantno "pribita" na enem mestu, istočasno pa, ne glede na to kako je v danem trenutku obrnjen volan, le "premik palca stran"... ;).
imam kar nekaj znacev, ki so se hudo zmrdovali nad to "posebnostjo" v njihovih takratnih C4-kah in C5-kahi n se zmano veselo prerekali okrog tega, pa danes vsi do enega pri svojih novih (ne nujno Citroen) modelih najbolj pogrešajo prav ta volan ;).

je pa res, da bi ta volan rabil vsaj še "eno generacijo" razvoja (tisti v C5 je bil že občutno boljši od tistega v C4/C4P), da bi postal še bolj nemoteč in uporaben... za vozila tipa C5 ali C6, še sploh pa za Pikasoje je bil ta volan idealen... ne bi ga tlačil pa v kakšnega M3 bemveja...

nehali so ga delat pa predvsem zaradi stroškov!
V bistvu si potrdil, kar sem napisal: da se navadiš in ti je potem sicer fino - ampak odločitve za nakup pa ti ne olajša.
S stroški pa je tudi isto: če ti nekaj pomaga pri prodaji, ni problem strošek oziroma cena, če pa ti ne pomaga, pa je seveda ravno nasprotno.

Strani: 1