Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Vožnja proti dobičku
Strani: 1
sporočil: 967
Ne vem, ampak meni novi karavani enostavno ne prepričajo. N evem,
zakaj hudiča morajo imeti tako majhna okenčka in tako visoke boke,
zaradi česar je višina oken tako majhna.
Kdor vozi otroke ve, da je najhuje, ko otrok zaradi visokih bokov ne more gledati skozi okna ven, ampak bulji v trapasto plastiko vrat.
Da ne omenjamo prevozov hišnih ljubljenčkov v prtljažniku. V starih časih je kosmato bitje lepo sedelo v prtljažniku in gledalo na vse tri strani skozi okna. In danes? Okenčka so tako majhna in imajo tako visoke robove, da štirinožci enostavno lahko le še žalostno sedijo ter gledajo v trapasto plastiko zadnjih vrat ali bokov prtljažnika. Tako, kot v enoprostorcih, malih ali velikih.
Ne vem no, ampak a noben oblikovalec res nima majhnih otrok oziroma v prtljažniku ne vozi svojega štirinožca?!
Kdor vozi otroke ve, da je najhuje, ko otrok zaradi visokih bokov ne more gledati skozi okna ven, ampak bulji v trapasto plastiko vrat.
Da ne omenjamo prevozov hišnih ljubljenčkov v prtljažniku. V starih časih je kosmato bitje lepo sedelo v prtljažniku in gledalo na vse tri strani skozi okna. In danes? Okenčka so tako majhna in imajo tako visoke robove, da štirinožci enostavno lahko le še žalostno sedijo ter gledajo v trapasto plastiko zadnjih vrat ali bokov prtljažnika. Tako, kot v enoprostorcih, malih ali velikih.
Ne vem no, ampak a noben oblikovalec res nima majhnih otrok oziroma v prtljažniku ne vozi svojega štirinožca?!
sporočil: 155
Dober tale peugeot 308 SW. Tudi za malčke in štirinožce je
poskrbljeno ;) Moj naslednji avto bo karavan.
sporočil: 2.300
Če lahko ob Citroenu in njegovem designu in avantgardi
zaploskam,tule lahko zapišem GRD AVTO.IN doklej bo PEUGEUT delal
GRDE Avte in brisal naslednike 605 in 606 ter 7 emke lahko pozabi
na uspehe.Tudi Citroena utegne kmalu pokopati na ponudba naslednika
C6 z V& in V8 motorjem pa naj bo Citroen ali poa DS
linija.
Firma brez imagea-ni NIČ.
Firma brez imagea-ni NIČ.
sporočil: 22
čas vnosa: 12.08.14 09:16
Še vedno lahko kupiš Dacio, ali pa Berlinga, pa Roomsterja. Nehaj
pizdakat. Otroci pa imajo danes itak tako ogromen sedež, da sigurno
vidijo čez okno, za razliko od nas, ki smo v katrcah morali stat na
zadnji klopi ...
sporočil: 6
čas vnosa: 11.08.14 18:34
sem bolj preprost; karavani so ok, ampak volan je ogaben, mora biti
malo kroma pa to, no, prtljaznik je morda zanimiv, pa kazalci na
urah. ne vem, psa verjetno cilja na druge ljudi, name ni naredil
vtisa. ok, če bi ga zadel na loteriji, bi ga morda obdržal, kupil
ga pa ne bi :-(
sporočil: 1.301
[ctx]eh, dej no... sicer se strinjam s tistim o image-u, kot tudi o potrebi po vsaj kakšnem V6 ali plug-in hibridu, čeprav sam mislim, da bi jih -glede na trenutne preference širokih mas v tem segmentu- prej pokopalo to, da bi imeli V6 in naslednike C6 in 607-ce... ;)
Če lahko ob Citroenu in njegovem designu in avantgardi zaploskam,tule lahko zapišem GRD AVTO.IN doklej bo PEUGEUT delal GRDE Avte in brisal naslednike 605 in 606 ter 7 emke lahko pozabi na uspehe.Tudi Citroena utegne kmalu pokopati na ponudba naslednika C6 z V& in V8 motorjem pa naj bo Citroen ali poa DS linija.
Firma brez imagea-ni NIČ.
ne bi se pa s tabo (in z ostalimi) strinjal o tem, da je je tale Pugova 308-ca grda! grdi so bli prej, s tisto "usisavam malu djecu" masko in rilcem nad njo!
njihov dizajn je zadnje čase res malo bolj "konzervativen", vendar niti približno ne tako sterilno pust, kot pri modelih kakšnega VAG koncerna (premium included)! in to tako od zunaj, kot tudi od znotraj!
s tem, da je k VAG-u moral prit italjan, da jim je (najprej pri Audiju, sedaj pa pri VW) dal vsaj malo "šlifa" in elegance! pa še zmeraj so, razen pri armaturah srednjih in večjih Audijev, "razburljivi kot megleno jutro"...
sej vem, da se je o okusih brez veze prerekat, ker majo vsake oči svojga malarja ampak... 308-ca je po dolgem času spet dobila koherentne proporce in dobra razmerja karoserijskih višin in širin, tistih nekaj "gub in faldov", ki jih ima, pa je -za razliko od kakšnega Golfa ali Octavije- ravno prav, da vseskupaj ni "ultimativni dolgcajt"... in to pri obeh verzijah! še sploh pa znotraj! srednje do dobro opremljena 308-ca je v kabini prijetnejša in, vsaj meni, kljub minimalizmu neprimerljivo manj dolgočasna od notranjosti "etalonskega" Golfa ali Octavije (za karavane).
ampak to že spada v polje osebnega okusa... dejstvo, da 308 boljših proporcev oz. veliko skladnejši od svojega predhodnika pa je preprosto in neizpodbitno. in že zaradi tega mu težko rečeš, da je "apriori grd"... saj je "lepota" prej "funkcija celote" kot pa seštevek posameznih detajlov. zato je treba znat pogledat "čez detajl" ;)... poleg tega pa... ne razumem zakaj bi zaradi istih razlogov (konzervativna oblika, nepretenciozen dizajn) ljudem Golf, Octavija ali kakšna Toyota veljali za "lepe", 308-ca pa za "grdo"?! pa jim... problem pa ni v tem, da jim, temveč v tem, da se to veselo posplošuje...
tisto kar je (tudi za image) najbolj pomembno pa je, da sta tako Peugeot, kot tudi Citroen v zadnjih par letih res orenk dvignila kvaliteto materialov in izdelave, kot tudi zelo popravila vozne lastnosti svojih modelov... to še posebej velja za te, narejene na EMP2 platformi!
sporočil: 6.570
Jaz samo ne razumem, zakaj so ga šli lomiti s tem malim volanom in
instrumenti nad njim. Enako kot že prej Citroen z fiksnim
sredinskim delom volana, ki so ga vmes že opustili.
Zelo majhnemu odstotku ljudi bo to tako všeč, da bodo zaradi tega kupili ta avto, dosti večjemu odstotku ljudi pa bo to nenavadno in tvegano in bodo raje poiskali klasiko.
Zelo majhnemu odstotku ljudi bo to tako všeč, da bodo zaradi tega kupili ta avto, dosti večjemu odstotku ljudi pa bo to nenavadno in tvegano in bodo raje poiskali klasiko.
sporočil: 1.301
[jani1974]eh... na ta majhen volan in istrumente nad njimi se pač navadiš tako, kot na vsako posebnost tega ali onega proizvajalca... tudi za Citroenov volan s fisno sredico... vendar ti zanj, iz lastne ozkušnje, lahko povem, da je bil "next best thing since sliced bread"!! še posebej, če je na volanu kej več kot 4 knofi za upravljanje raznih funkcij... za uporabo "na slepo" ga ni lepšega, če ti ta gomila knofof stoji konstantno "pribita" na enem mestu, istočasno pa, ne glede na to kako je v danem trenutku obrnjen volan, le "premik palca stran"... ;).
Jaz samo ne razumem, zakaj so ga šli lomiti s tem malim volanom in instrumenti nad njim. Enako kot že prej Citroen z fiksnim sredinskim delom volana, ki so ga vmes že opustili.
Zelo majhnemu odstotku ljudi bo to tako všeč, da bodo zaradi tega kupili ta avto, dosti večjemu odstotku ljudi pa bo to nenavadno in tvegano in bodo raje poiskali klasiko.
imam kar nekaj znacev, ki so se hudo zmrdovali nad to "posebnostjo" v njihovih takratnih C4-kah in C5-kahi n se zmano veselo prerekali okrog tega, pa danes vsi do enega pri svojih novih (ne nujno Citroen) modelih najbolj pogrešajo prav ta volan ;).
je pa res, da bi ta volan rabil vsaj še "eno generacijo" razvoja (tisti v C5 je bil že občutno boljši od tistega v C4/C4P), da bi postal še bolj nemoteč in uporaben... za vozila tipa C5 ali C6, še sploh pa za Pikasoje je bil ta volan idealen... ne bi ga tlačil pa v kakšnega M3 bemveja...
nehali so ga delat pa predvsem zaradi stroškov!
sporočil: 349
čas vnosa: 13.08.14 11:27
Glede na to, da 308 II dizla z 92 konji vsak dan vozim v Graz in
nazaj moram reči, da sem z avtom resnično zadovoljen.
Mali volan in dvignjeni merilniki so ob pravilno nastavljenem sedežu (ne na pol ležeč položaj pozerjev) in pravilni višini volana super kombinacija. Sploh ker imam v sredinskem zaslonu na veliko še enkrat izpisano hitrost vožnje.
Bi pa dal sedi 1 marketinškemu oddelku Peugeota, ker niso sposobni izpostaviti finega cukrčka ki sem ga že dolgo pogrešal in ga nenadejano našel v tem avtu.
Namreč, ob normalnih razmerah svetijo med vožnjo samo LED dnevne luči. Ko začne deževati se po tretjem zaporednem brisanju samodejnih brisalcev avtomatsko vklopijo zasenčene in zadnje luči kar recimo na avtocesti, v megli vodnih kapljic izboljša vidljivost vozila za ostale udeležence.
Kot sem napisal, majhen cukrček, a brez njega nočem več.
Malo me moti edino to, da imajo ventilacijske šobe dokaj omejeno gibanje.
Mali volan in dvignjeni merilniki so ob pravilno nastavljenem sedežu (ne na pol ležeč položaj pozerjev) in pravilni višini volana super kombinacija. Sploh ker imam v sredinskem zaslonu na veliko še enkrat izpisano hitrost vožnje.
Bi pa dal sedi 1 marketinškemu oddelku Peugeota, ker niso sposobni izpostaviti finega cukrčka ki sem ga že dolgo pogrešal in ga nenadejano našel v tem avtu.
Namreč, ob normalnih razmerah svetijo med vožnjo samo LED dnevne luči. Ko začne deževati se po tretjem zaporednem brisanju samodejnih brisalcev avtomatsko vklopijo zasenčene in zadnje luči kar recimo na avtocesti, v megli vodnih kapljic izboljša vidljivost vozila za ostale udeležence.
Kot sem napisal, majhen cukrček, a brez njega nočem več.
Malo me moti edino to, da imajo ventilacijske šobe dokaj omejeno gibanje.
sporočil: 6.570
[drugmirko]V bistvu si potrdil, kar sem napisal: da se navadiš in ti je potem sicer fino - ampak odločitve za nakup pa ti ne olajša.
> [jani1974]
> Jaz samo ne razumem, zakaj so ga šli lomiti s tem malim volanom in instrumenti nad njim. Enako kot že prej Citroen z fiksnim sredinskim delom volana, ki so ga vmes že opustili.
> Zelo majhnemu odstotku ljudi bo to tako všeč, da bodo zaradi tega kupili ta avto, dosti večjemu odstotku ljudi pa bo to nenavadno in tvegano in bodo raje poiskali klasiko.
eh... na ta majhen volan in istrumente nad njimi se pač navadiš tako, kot na vsako posebnost tega ali onega proizvajalca... tudi za Citroenov volan s fisno sredico... vendar ti zanj, iz lastne ozkušnje, lahko povem, da je bil "next best thing since sliced bread"!! še posebej, če je na volanu kej več kot 4 knofi za upravljanje raznih funkcij... za uporabo "na slepo" ga ni lepšega, če ti ta gomila knofof stoji konstantno "pribita" na enem mestu, istočasno pa, ne glede na to kako je v danem trenutku obrnjen volan, le "premik palca stran"... ;).
imam kar nekaj znacev, ki so se hudo zmrdovali nad to "posebnostjo" v njihovih takratnih C4-kah in C5-kahi n se zmano veselo prerekali okrog tega, pa danes vsi do enega pri svojih novih (ne nujno Citroen) modelih najbolj pogrešajo prav ta volan ;).
je pa res, da bi ta volan rabil vsaj še "eno generacijo" razvoja (tisti v C5 je bil že občutno boljši od tistega v C4/C4P), da bi postal še bolj nemoteč in uporaben... za vozila tipa C5 ali C6, še sploh pa za Pikasoje je bil ta volan idealen... ne bi ga tlačil pa v kakšnega M3 bemveja...
nehali so ga delat pa predvsem zaradi stroškov!
S stroški pa je tudi isto: če ti nekaj pomaga pri prodaji, ni problem strošek oziroma cena, če pa ti ne pomaga, pa je seveda ravno nasprotno.
Strani: 1