Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Skrivnosten striptiz volkswagna passata

Strani: 1

anon-297107 sporočil: 330
[#2395867] 23.05.14 11:52
Odgovori   +    2
S passatom sem naredil 270.000 kilometrov in ni me razočaral.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2395970] 23.05.14 13:27
Odgovori   +    6
A lahko pri označevanju moči motorja, nehate posiljevat s kilovati? Saj ne gre za strokoven članek na področju fizike, temveč tekst o avtih. Ljubitelji in poznavalci avtomobilizma vedno govorimo o konjskih močeh, kilovati so za birokrate in tepce.
milos9 sporočil: 1.044
[#2396026] 23.05.14 13:57 · odgovor na: anon-20668 (#2395970)
Odgovori   +    1
Po pravopisu moramo kilovate pisati s celo besedo
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2396080] 23.05.14 14:40 · odgovor na: milos9 (#2396026)
Odgovori   +    3
[milos9]
Po pravopisu moramo kilovate pisati s celo besedo
Kaj pa če greš v trgovino in naročiš "kilo vate, prosim" ?
anon-49373 sporočil: 5.712
[#2396154] 23.05.14 16:01
Odgovori   +    6
vw passat je drvarnica na 4 kolesih pa če tudi je to zgoraj plačan oglas !
drugmirko sporočil: 1.301
[#2396255] 23.05.14 17:25 · odgovor na: anon-49373 (#2396154)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: drugmirko 23.05.2014 17:28
[pezdon]
vw passat je drvarnica na 4 kolesih pa če tudi je to zgoraj plačan oglas!
osebno in po lastni izkušnji s sedanjim v obeh njegovih "verzijah"( originalnim "lešnikovim" in fesliftano-predelanim "de Silvinim"), bi se s tabo z lahkoto strinjal v popolnosti...
ampak, istočasno bi bilo pošteno tudi, da priznam, da je za to "kriv" predvsem "osebni okus". objektivno gledano pa je Passat čist korekten kos avtomobila za svoj "segment" in svojo "klaso"... ;)

kar se pa "skrivnostnega striptiza" s temi "risbicami" tiče, pa lahko (še posebej, če gre za tako "avanturistično" znamko, kot je VW) rečem samo "ja, ja...ziher. sej vemo kako to gre. nekako takole...":

"risbica":
auto.blog.rs/gallery...%20333.jpg

in žalostna "realnost":
i.ce.cn/english/Indu...805489.jpg

...s tem, da je tudi za tole "žalostno realnost" treba pripomnit, da gre za "koncept"... torej, za "razburljivejšo", "show-off" verzijo nečesa, kar bo -če sploh bo- ugledalo produkcijsko "luč sveta" v veliko bolj umirjeni in "prizemljeni" obliki... ;)
anon-321633 sporočil: 386
[#2396336] 23.05.14 19:59 · odgovor na: anon-20668 (#2395970)
Odgovori   +    4
[matjazfinance]
A lahko pri označevanju moči motorja, nehate posiljevat s kilovati? Saj ne gre za strokoven članek na področju fizike, temveč tekst o avtih. Ljubitelji in poznavalci avtomobilizma vedno govorimo o konjskih močeh, kilovati so za birokrate in tepce.
Baje lahko dobijo mediji celo kazen, če bi uporabljali napačne merske enote. Torej tiste, ki niso uradno določene s strani urada za meroslovje.
vrac sporočil: 11.068
[#2396406] 24.05.14 06:45 · odgovor na: drugmirko (#2396255)
Odgovori   +    4
[drugmirko]
> [pezdon]
> vw passat je drvarnica na 4 kolesih pa če tudi je to zgoraj plačan oglas!

osebno in po lastni izkušnji s sedanjim v obeh njegovih "verzijah"( originalnim "lešnikovim" in fesliftano-predelanim "de Silvinim"), bi se s tabo z lahkoto strinjal v popolnosti...
ampak, istočasno bi bilo pošteno tudi, da priznam, da je za to "kriv" predvsem "osebni okus". objektivno gledano pa je Passat čist korekten kos avtomobila za svoj "segment" in svojo "klaso"... ;)

kar se pa "skrivnostnega striptiza" s temi "risbicami" tiče, pa lahko (še posebej, če gre za tako "avanturistično" znamko, kot je VW) rečem samo "ja, ja...ziher. sej vemo kako to gre. nekako takole...":

"risbica":
auto.blog.rs/gallery...%20333.jpg

in žalostna "realnost":
i.ce.cn/english/Indu...805489.jpg

...s tem, da je tudi za tole "žalostno realnost" treba pripomnit, da gre za "koncept"... torej, za "razburljivejšo", "show-off" verzijo nečesa, kar bo -če sploh bo- ugledalo produkcijsko "luč sveta" v veliko bolj umirjeni in "prizemljeni" obliki... ;)
Ta dva koncepta enostavno enostavno ne spadata v filozofijo Passata. Takšne obliko prevzemajo kupejevske izvedbe,nikakor pa ne more VW pri modelu,ki je poleg Golfa njegov največji biznis, eksperimentirati in seveda pogoreti. Kupci Passate kupujejo ravno zaradi njegove predvidljivosti. Če bi njegov koncept radikalno spremenili, bi naredili gromozansko napako.In to v VV kristalno jasno vedo.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2396484] 24.05.14 09:45 · odgovor na: vrac (#2396406)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: drugmirko 24.05.2014 09:47
[vrac]
Ta dva koncepta enostavno enostavno ne spadata v filozofijo Passata. Takšne obliko prevzemajo kupejevske izvedbe,nikakor pa ne more VW pri modelu,ki je poleg Golfa njegov največji biznis, eksperimentirati in seveda pogoreti. Kupci Passate kupujejo ravno zaradi njegove predvidljivosti. Če bi njegov koncept radikalno spremenili, bi naredili gromozansko napako.In to v VV kristalno jasno vedo.
eee, ja... tehnično gre pri linkanih fotkah za en in isti koncept. oziroma, njegovo "idejno risbo" in fotografijo končnega izdelka, s katero sem samo "žlehno" poskušal ponazorit, koliko bolj "navadno" bo (glede na tiste risbe v članku) najvrjetneje na koncu izgledal bodoči Passat...

če pa govoriš o "kupejevskosti" linkane slike rdečega NMC koncepta (ki, s svojimi idejnimi risbami, vsaj zame, itak nima nobene veze) pa lahko rečem, da se v prenosu iz "koncepta" v proizvodno verzijo, ne bo kej posebej spreminjal... vsaj po patentnih likah sodeč ne:

auto.blog.rs/gallery...205555.jpg
auto.blog.rs/gallery...%20555.jpg
auto.blog.rs/gallery...mc%205.jpg

sicer je res, da so vso "konceptnost" ubili že pri prehodu iz "idejne risbe" v "koncept", pa vseeno... jih ni malo "junakov", ki v tem "dolgčasu" vidijo "hud Jetta coupe"... :))

okrog ostalega bi pa samo pripomnil, da se načeloma strinjam vendar, z rahlo drugega zornega kota... po moje se hudo dobro prodajajo preprosto zato, ker se večina ljudi ne mara "izpostavljat" iz mase vendar, istočasno tudi potrebuje občutek, da "kupili dobro" oziroma, da so za svoj denar "dobili veliko".... zato kupujejo Volkswagne (ali Toyote)... avtomobile, za katere velja, da so "dobri", vendar s svojim dizajnom, dejansko nikogar ne "bodejo v oči"... ;)
čist iskreno, VW (kot tudi Toyota) do praktično zadnje generacije vozil "dizajna" v pravem pomenu besede nista niti imela... risbe NMC-ja in Passata (kot tudi T-Roca in ostalih) pa so po moje že konkreten znak "sprememb"... mislim, da bo VW, zaradi svojih aspiracij po vodilnem mestu v industriji, postajal vse bolj agresiven tudi v dizajnu!
kar je v bistvu videt tudi iz teh "risbic"... 7-10 let nazaj bi bilo nemogoče, da bi kej takega prišlo iz Volkswagna tudi kot "idejna risbica", danes pa... sedaj, ko so odkrili "dizajn", ko imajo izjemno bazo "vernikov" in "ves denar na svetu", se lahko počasi kar pripravimo... "wir sind die Borg... widerstand ist zwecklos!" ;) :))
anon-214372 sporočil: 3.048
[#2396598] 24.05.14 14:01 · odgovor na: anon-321633 (#2396336)
Odgovori   +    0
[FIN-551993]
> [matjazfinance]
> A lahko pri označevanju moči motorja, nehate posiljevat s kilovati? Saj ne gre za strokoven članek na področju fizike, temveč tekst o avtih. Ljubitelji in poznavalci avtomobilizma vedno govorimo o konjskih močeh, kilovati so za birokrate in tepce.

Baje lahko dobijo mediji celo kazen, če bi uporabljali napačne merske enote. Torej tiste, ki niso uradno določene s strani urada za meroslovje.
Tako, ti bolj papeški od papeža birokrati so pred leti na veliko grozili s kaznimi navtičnim revijam, da morajo uporabljati uradne enote - torej namesto navtičnih milj kilometre in namesto vozlov kilometre na uro.

www.val-navtika.net/...h/peticija

Še dobro, da niso zahtevali prepovedi čevljev v letalstvu...
vrac sporočil: 11.068
[#2396602] 24.05.14 14:18 · odgovor na: drugmirko (#2396484)
Odgovori   +    1
[drugmirko]
> [vrac]
> Ta dva koncepta enostavno enostavno ne spadata v filozofijo Passata. Takšne obliko prevzemajo kupejevske izvedbe,nikakor pa ne more VW pri modelu,ki je poleg Golfa njegov največji biznis, eksperimentirati in seveda pogoreti. Kupci Passate kupujejo ravno zaradi njegove predvidljivosti. Če bi njegov koncept radikalno spremenili, bi naredili gromozansko napako.In to v VV kristalno jasno vedo.

eee, ja... tehnično gre pri linkanih fotkah za en in isti koncept. oziroma, njegovo "idejno risbo" in fotografijo končnega izdelka, s katero sem samo "žlehno" poskušal ponazorit, koliko bolj "navadno" bo (glede na tiste risbe v članku) najvrjetneje na koncu izgledal bodoči Passat...

če pa govoriš o "kupejevskosti" linkane slike rdečega NMC koncepta (ki, s svojimi idejnimi risbami, vsaj zame, itak nima nobene veze) pa lahko rečem, da se v prenosu iz "koncepta" v proizvodno verzijo, ne bo kej posebej spreminjal... vsaj po patentnih likah sodeč ne:

auto.blog.rs/gallery...205555.jpg
auto.blog.rs/gallery...%20555.jpg
auto.blog.rs/gallery...mc%205.jpg

sicer je res, da so vso "konceptnost" ubili že pri prehodu iz "idejne risbe" v "koncept", pa vseeno... jih ni malo "junakov", ki v tem "dolgčasu" vidijo "hud Jetta coupe"... :))

okrog ostalega bi pa samo pripomnil, da se načeloma strinjam vendar, z rahlo drugega zornega kota... po moje se hudo dobro prodajajo preprosto zato, ker se večina ljudi ne mara "izpostavljat" iz mase vendar, istočasno tudi potrebuje občutek, da "kupili dobro" oziroma, da so za svoj denar "dobili veliko".... zato kupujejo Volkswagne (ali Toyote)... avtomobile, za katere velja, da so "dobri", vendar s svojim dizajnom, dejansko nikogar ne "bodejo v oči"... ;)
čist iskreno, VW (kot tudi Toyota) do praktično zadnje generacije vozil "dizajna" v pravem pomenu besede nista niti imela... risbe NMC-ja in Passata (kot tudi T-Roca in ostalih) pa so po moje že konkreten znak "sprememb"... mislim, da bo VW, zaradi svojih aspiracij po vodilnem mestu v industriji, postajal vse bolj agresiven tudi v dizajnu!
kar je v bistvu videt tudi iz teh "risbic"... 7-10 let nazaj bi bilo nemogoče, da bi kej takega prišlo iz Volkswagna tudi kot "idejna risbica", danes pa... sedaj, ko so odkrili "dizajn", ko imajo izjemno bazo "vernikov" in "ves denar na svetu", se lahko počasi kar pripravimo... "wir sind die Borg... widerstand ist zwecklos!" ;) :))
Če bo nov Passat preveč kupejevski se postavi vprašanje, kaj potem ostane za kupeje,ki res ne dosegajo števlk prodaje klasičnega Golfa ali Passata, so pa zaradi višjih cen zelo profitabilni. Mislim na Schirocco in CC na primer. Poleg tega seveda, da bi se v tem primeru odpovedali konservativnemu delu stalnih kupcev. Vsekakor bo VW ostal konservativen, evolucija, ne revolucija mu prinaša uspehe.
berneticd sporočil: 603
[#2397642] 26.05.14 10:56 · odgovor na: (#2397497)
Odgovori   +    1
Pred vstopom v vsak predor, imaš znak - tablo, da so obvezne zasenčene (kratke) luči! Jih pač prižgeš. Priporočam, če ne za tvojo varnost, pa za mojo.

Drugače pa dandanes ni več tako draga opcija z senzorjem za svetlobo, ki ti ob zatemnitvi samodejno prižge "kratke" luči...

Tile passati pa.. ja, praktične mašine, sem si ga lastil. Tehnika kr OK,nobenih presežkov, uporabnost zelo OK, videz pa... Folksvagen pač...
Ampak za slovenca je folksvagen kot bog!
berneticd sporočil: 603
[#2398031] 26.05.14 15:34 · odgovor na: (#2397736)
Odgovori   +    0
Točno zato so avti iz uvoza boljši. Ker pri nas se kupuje samo "olupek od pomaranče", v tujini pa hočejo celo pomarančo...
duc sporočil: 30
[#2398545] 27.05.14 08:26 · odgovor na: (#2397736)
Odgovori   +    1
"Zadnjič sem na AC na Rebernicah iz Ajdovščine navzgor opazoval za mano vozečega, kako je v tunelih pridno prižigal luči, ko pa je prišel ven, jih je pa ugaševal..."

Tipično za auto on/off. Passat iz Italije.

Strani: 1