9 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
11 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
12 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
13 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
13 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
13 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
13 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
14 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
15 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
15 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
15 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
16 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
16 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
17 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
17 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
17 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
17 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
18 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
18 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

anon-258692 sporočil: 1.010
[#2357485] 26.03.14 09:21
Odgovori   +    1
V ozadju največjo svinjarijo zganjata prav Hofer in Lidl, zelo blizu je tudi Mercator. Pri Mercatorju pa je celo šlo tako daleč da nekaterim dobaviteljem dolgujejo že kar nekaj denarja in da ne plačujejo sproti, zato je veliko dobaviteljev stisnjeno v kot. Zaradi tega se tudi pozna da nekaterih slovenskih izdelkov ni več na policah Mercatorjevih trgovin in vedno manj jih bo. Pri Lidlu in Hoferju pa prihaja do neverjetnih pritiskov predvsem slovenskih dobaviteljev, na ta način da če ne bodo prodali po ceni, bodo dobavitelje poiskali drugje v Avstriji in Nemčiji. Zato pa so pri njih takšni izdelki kot so. To bi morala država urediti, pa očitno nima časa ali pa se ji zdi to nepomemben faktor!
bc123a sporočil: 48.253
[#2357489] 26.03.14 09:26 · odgovor na: anon-258692 (#2357485)
Odgovori   +    5
[FIN-539681]
V ozadju največjo svinjarijo zganjata prav Hofer in Lidl, zelo blizu je tudi Mercator. Pri Mercatorju pa je celo šlo tako daleč da nekaterim dobaviteljem dolgujejo že kar nekaj denarja in da ne plačujejo sproti, zato je veliko dobaviteljev stisnjeno v kot. Zaradi tega se tudi pozna da
Edino pravilno, meni ni jasno zakaj so dobavitelji sploh tolerirali neplacevanje. Sicer pa, kaj zdaj s temi groznimi diskonti, a placujejo ali ne placujejo? In ce placujejo, zakaj je tu problem mercator, ki da ne placuje? Pa naj si najde nove budale, a ne?
nekaterih slovenskih izdelkov ni več na policah Mercatorjevih trgovin in vedno manj jih bo. Pri Lidlu in Hoferju pa prihaja do neverjetnih pritiskov predvsem slovenskih dobaviteljev, na ta način da če ne bodo prodali po ceni, bodo dobavitelje poiskali drugje v Avstriji in Nemčiji.
Ne vem iz katerega planeta si ti, Hofer in Lidl sta imela na zacetku kar nekaj let SAMO tuje dobavitelje, sele potem sta zacela ponujati slovensko robo (ko so dobavitelji ugotovili, da poleg Mercatorja obstaja v sloveniji se kdo).

Zato pa so pri njih takšni izdelki kot so. To bi morala država urediti, pa očitno nima časa ali pa se ji zdi to nepomemben faktor!
Jao boze, spet bi morala urejati drzava, a nimate se tega dovolj?! Kaj bi mogla drzava po tvoje urejati? Odkupne cene od dobaviteljev? Ja kaj pa ce potem trgovec rece hvala lepa in res uvaza iz tujine?!
bc123a sporočil: 48.253
[#2357495] 26.03.14 09:35
Odgovori   +    2
Lovci na cene so stranke diskontnih trgovin, drugim trgovcem pa onemogočajo normalno poslovanje, uničujejo pozicioniranje trgovca in močno motijo redne, stalne kupce.
Zato jih je treba v revoluciji obesiti na prvi kandelaber, kajneda?

Cenjena avtorica povsem zanemarja efekt generizacije - veliko izdelkov je zaradi napredka tehnologije v zadnjih desetletjih tudi v genericnih izvedbah enako dobrih, kot so izdelki blagovnih znamk.

Po drugi strani so pa ravno lastniki mocnih blagovnih znamk svoj imidz vnovcili do te mere, da so ga skoraj unicili - osebno precej raje vzamem genericno cokolado v lidlu ali hoferju kot Milko v mercatorju, zato ker je lahko v mercatorju Milka, narejena za romunski trg, in je precej slabsega okusa in z slabsimi sestavinami kot tista "prava" milka, na podlagi katere je brand nastal (to seveda ce se mi ne da brati drobnega tiska in ugotavljati na podlagi kvalitete ovitka, ali gre za "vzhodno" ali pa "zahodno" milko).

TO je tisto, kar je pripeljalo v razmah diskontov. In ni res, da lovci na cene obiskujejo diskonte - lovci na cene lovijo akcije, kjer so praviloma izdelki prodajani po neracionalno nizkih cenah, zato pa pozrocajo stroske kupcu, ce zeli v eni trgovini kupiti kruh, v drugi maslo, v tretji pa mamelado.

Diskonti imajo v nasprotju s tem stalne cene in sprejemljivo (genericno!) kvaliteto. Roba v diskontih naceloma ni slaba, oziroma je boljsa od trgovskih blagovskih znamk velikih trgovcev, cenejsa pa je zato, ker v njo niso vracunani stroski blagovne znamke (za katere verjetno avtorica ve, da niso majhni - koliko stane cocacolo sama rjava sladkana aromatizirana voda in koliko vse ostalo?)

Skratka, nakladanje v 3pm. Upam da avtorica ni svetovalka trgovcem za drage denarje, ker ji ocitno razmere na trgu sploh niso jasne.

Strani: 1