Strani: 1

FIN-542579 sporočil: 497
[#2269878] 15.11.13 10:26
Odgovori   +    3
Pri zastopniku lahko s teženjem dosežeš tudi do 30% popusta na "ceno na šalterju".
murje sporočil: 5.120
[#2269997] 15.11.13 11:49
Odgovori   +    2
ZAVAROVALNIŠKA KLAVZULOMANIJA

Prepogostoma spregledana klavzula na avtomobilskih zavarovanjih, sklenjenih na Generali d.d.:

KAKO24: Podpisani(a) zavarovanec/ka, izjavljam, da vozila zavarovanega po tej polici razen mene ne bo upravljala nobena druga oseba, ki je mlajša od 24 let. V kolikor bom uveljavljal(a) škodo iz polnega kaska zaradi prometne nesreče kot je določeno prvi točki prvega odstavka 3.člena splošnih pogojev za zavarovanje avtomobilskega kaska, v kateri je bila kot voznik ali voznica zavarovanega vozila udeležena druga oseba, ki je na dan prometne nesreče mlajša od 24 let, se strinjam z odbitkom izplačila v višini 30%. Odbitek izplačila se odšteje od obračunane škode, do katere bi bil upravičen, če bi vozilo vozil sam ali oseba starejša od 24 let.

KAKO41:Zavarovalnica zavarovalcu na zavarovalčev pisni zahtevek, vrne 10% plačane premije kasko zavarovanja, in sicer po izteku zavarovalnega obdobja dvanajstih mesecev pod pogojem, da je po polici plačana premija za celotno obdobje in da v tem obdobju ni bilo prijavljene nobene škode iz naslova kasko zavarovanja zavarovanega vozila. Za prijavljeno škodo šteje vsaka škoda, tudi če je v roku treh let likvidirana brez izplačila zavarovalnine ali je celotni znesek, iz kakršnega koli naslova regresiran, kakor tudi, če je zavarovanec vrnil izplačano zavarovalnino. Vračilo dela premije se obračuna od vseh kasko zavarovanj, ki so na polici dvanajst mesecev. Ostala določila o pogojih vračila dela kasko premije so navedena na predmetnem zahtevku. Znesek predvidenega vračila pod navedenimi pogoji za predmetno zavarovalno polico znaša -..,..€.

Splošna določila vključena na zavarovalni polici:
Seznanjen sem s pravili Generali Cluba, ki se nahaja na spletnem naslovu www.generaliclub.si in na vseh prodajnih mestih Generali Zavarovalnice d.d., jih sprejemam in se strinjam v Generali Clubu.
www.generaliclub.si/
www.generaliclub.si/...agrad.html
Gustl sporočil: 13.625
[#2270081] 15.11.13 12:44 · odgovor na: FIN-542579 (#2269878)
Odgovori   +    1
[FIN-542579]
Pri zastopniku lahko s teženjem dosežeš tudi do 30% popusta na "ceno na šalterju".
Kot jaz razumem, toliko nekako znasa maneverski prostor in provizija za trznika, torej se je on vecinoma odpove, da dobi stranko.

Pri online zavarovanjih pa so takoj to provizijo odvzeli.
anon-237586 sporočil: 12
[#2270689] 16.11.13 13:31
Odgovori   +    1
Meni se zdi, da je izbran avto za prikaz izračuna ena velika manipulacija!

Preklikal sem še za nekaj drugih avtov pri istih zavarovalnicah in ugotovil, da so razlike minimalne pri enakih kritjih. V resnici je najpogosteje WIZ.SI za nekaj evrov cenejši od vseh. Upošteval sem starost voznika 35 let.
Gustl sporočil: 13.625
[#2270716] 16.11.13 15:03 · odgovor na: anon-237586 (#2270689)
Odgovori   +    1
[FIN-491775]
Meni se zdi, da je izbran avto za prikaz izračuna ena velika manipulacija!

Preklikal sem še za nekaj drugih avtov pri istih zavarovalnicah in ugotovil, da so razlike minimalne pri enakih kritjih. V resnici je najpogosteje WIZ.SI za nekaj evrov cenejši od vseh. Upošteval sem starost voznika 35 let.
Za izbran avto ne vem, nisem sodeloval pri izracunu. Ampak moj primer, ki je opisan v clanku, je pa jasen. Gre za staro opel astro.
anon-143244 sporočil: 120
[#2270783] 16.11.13 17:46
Odgovori   +    2
Še vedno je najbolje če si poiščeš dobrega in poštenega zastopnika, ki ti lahko uredi tudi nižjo ceno kot je spletna. Še več pa pomeni pameten nasvet kako zavarovati avtomobil za želje posameznika.
Od zgoraj naštetih zavrovalnic, pa imam slabe izkušnje z Generalijem in Tilijo.
zoran13 sporočil: 2.420
[#2270869] 16.11.13 21:27
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: zoran13 16.11.2013 21:34
FATAMORGANA

HI3

Varstvo osebnih podatkov
Izjava o varstvu podatkov določa način oz. postopek zbiranja in uporabe osebnih podatkov. Z osebnimi podatki, pridobljenimi iz ponudb ali zavarovanj ter prek spletnega mesta, upravlja ZM.

ZM izjavlja, da varuje zasebnost vsakega obiskovalca spletnega mesta. Brez privolitve obiskovalcev ne bomo razkrili nobenih osebnih podatkov, razen v primerih, ki jih določa zakon za potrebe nacionalne varnosti, obrambe, javne varnosti, preprečevanja, razkrivanja, odkrivanja in preganjanja kaznivih dejanj ali kršitve etičnih norm za določene poklice, monetarne, proračunske in davčne zadeve, nadzora javne varnosti in varstva subjekta podatkov ali pravic in svoboščin drugih v obsegu, ki je nujen za dosego namena, zaradi katerega se določa omejitev, razen v zvezi z varstvom osebnih podatkov, ki so povezani z narodnim, rasnim in drugim poreklom, s političnimi, verskimi in drugimi prepričanji, z izobrazbo, zdravstvenim stanjem, razen nalezljivih bolezni ali spolnega vedenja.

Neosebni podatki
Po zakonodaji smemo zbirati vaše neosebne podatke, kot so: kateri brskalnik uporabljate, podatek o tem, s katere spletne strani ste bili povezani na naše spletno mesto. Na podlagi teh podatkov ne morete biti identificirani, nam pa koristijo le za pripravo učinkovitih storitev na spletnem mestu. Podatke o številu povezav s tretje spletne strani na našo spletno mesto lahko posredujemo lastniku ali upravljavcu tretje spletne strani, saj vas na podlagi teh podatkov ni mogoče identificirati. Podatki, ki se zapišejo na trdi disk Kadar obiščete našo stran, lahko na vaš računalnik shranimo nekatere podatke (poznano kot 'cookie'). Ti podatki pospešijo uporabo našega spletnega mesta, vendar pa jih lahko kadar koli izbrišete ali preprečite z ustrezno nastavitvijo v programski opremi.

ZM mora kot upravljavec zbirke osebnih podatkov na zahtevo posameznika:

* dopolniti ali popraviti osebne podatke, za katere se ugotovi, da so nepopolni, netočni ali neažurni.
* izbrisati osebne podatke, za katere posameznik tako zahteva in ZM nima posebnega pravnega interesa, da podatke hrani;
* omogočiti vpogled v katalog podatkov, vpogled v osebne podatke, ki so vsebovani v zbirki osebnih podatkov in se nanašajo nanj, ter njihovo prepisovanje;
* posredovati izpis osebnih podatkov, ki so vsebovani v zbirki osebnih podatkov in se nanašajo nanj;
* posredovati seznam tistih, katerim so bili v skladu s petim odstavkom 11. člena Zakona o varstvu osebnih podatkov v določenem obdobju posredovani osebni podatki, ki so vsebovani v zbirki osebnih podatkov in se nanašajo nanj;
* omogočiti vpogled v vire, na katerih temeljijo zapisi, ki jih o posamezniku vsebuje zbirka podatkov in metodo obdelave.

Varnost
Vzpostavili smo tehnologijo in pravila zaradi zaščite vaše zasebnosti pred nepooblaščenim dostopom in nedopustno uporabo. Ukrepe bomo posodabljali skladno z razvojem tehnologije.

Tretje osebe
Vzpostavili smo tehnologijo in pravila zaradi zaščite vaše zasebnosti pred nepooblaščenim dostopom in nedopustno uporabo. Ukrepe bomo posodabljali skladno z razvojem tehnologije.
www.hi3.si

ALTER EGO

* Zavarovalnica Generali d.d. - G24 - www.g24.si
* Zavarovalnica AdriaticSlovenica d.d. - WIZ - www.wiz.si
* Zavarovalnica Maribor d.d. - HI3 - www.hi3.si

E-ZAVAROVANJE
www.e-zavarovanja.com/
NA SVET.INFO
www.nasvet.info/
ZAVARUJTE SE
www.zavarujte.se/
VARČUJ24
www.varcuj24.si/
ZAVAROVANJE AVTOMOBILA
www.zavarovanje-avto...obila.com/
SKLENITE POCENI ZAVAROVANJE PO MERI
rdr.si/

SKLEPANJE ZAVAROVANJ NA DALJAVO

Sklepanje zavarovanj na daljavo: udobno, a naj ne bo (pre)hitro .

Danes za sklenitev zavarovanja ni več potrebno obiskati zavarovalnice, ali si vzeti čas za obisk zastopnika na domu, saj lahko zavarovanje sklenete le z nekaj kliki ali preko telefona. Na ZPS smo preverili spletno ponudbo zavarovanj 12-ih zavarovalnic v Sloveniji. Pozorni smo bil predvsem na to, kakšne so pravice in prednosti za potrošnika. Svetujemo, da kljub prednostim, ki jih omogoča, ne pozabite na previdnost.

Ugotovili smo, da je ponudba v Sloveniji v primerjavi s tujino še vedno precej okrnjena. Sedem izmed 12 zavarovalnic, kjer smo na ZPS preverjali ponudbo, na svojem spletnem mestu ponuja možnost sklepanja zavarovanj na daljavo oziroma informativni izračun, vendar je izbira praviloma majhna. "Spletna ponudba zavarovanj je zagotovo dobrodošla za marsikaterega potrošnika, pa vendar previdnost tudi tu ne bo odveč. Potrošniki naj skrbno preverijo ključne informacije spletne ponudbe, tudi splošne pogoje," poudarja Mojca Štrucl, svetovalka za področje financ pri ZPS in dodaja: "Tudi v teh primerih je še toliko bolj pomembno, da potrošnik ve, kakšno zavarovanje potrebuje, da ve in razume, kakšno pogodbo sklepa, da pozna svoje pravice pri sklepanju zavarovanj na daljavo in da konec koncev zna poiskati dodatne informacije v primeru, da spletna ponudba ni ustrezno predstavljena."

14 dnevni rok za odstop od pogodbe
Zavarovalna pogodba, sklenjena na spletu, se ne sme razlikovati od tiste, ki je sklenjena v prostorih zavarovalnice ali pri njenem zastopniku. Vsebovati mora vse bistvene sestavine, poleg tega mora potrošnik določene informacije dobiti, še preden ga pogodba ali ponudba kakorkoli zavezuje. Te informacije so: vsi pogodbeni pogoji, obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe, naslov, kamor lahko pošlje svoj ugovor, pripombe, zahtevke in izjave, ter pogoji za odpoved pogodbe. "Če sklenete zavarovanje na spletnem mestu (ali na drug oddaljen način), imate pravico, da zavarovalnici v 14 dneh sporočite, da odstopate od pogodbe, v primeru življenjskih in osebnih pokojninskih zavarovanjih je ta rok 30 dni," izpostavlja Mojca Štrucl, svetovalka za področje financ pri ZPS in dodaja: "Izjema so pogodbe, ki so veljavne manj kot en mesec (npr. zavarovalne pogodbe za potovanja in prtljago)."

Prednosti zavarovanj na daljavo
Prihranek na času, če je ponudba na spletu ustrezno pripravljen.
Iz udobja lastnega doma lahko v miru preverite vse elemente, vsebino zavarovanja različnih ponudnikov.
Niste prepuščeni zgolj informacijam, ki so vam jih pripravljeni povedati zavarovalni zastopniki.
V primeru nejasnosti, še vedno lahko zaprosite zavarovalnico za dodatna pojasnila.
Na ZPS izpostavljamo, da je sicer spletna ponudba zavarovanj dobrodošla, vendar pa bodite previdni in pazljivi na navedbo bistvenih informacij spletne ponudbe, tudi na splošne pogoje, na izbiro zavarovanja, ki ustreza vašim potrebam, na poznavanje svojih pravic pri sklepanju zavarovanj na daljavo in ne nazadnje na to, da veste in razumete, kaj sklepate.
www.zps.si/za-medije...Itemid=723

PREBLISKI

"Treba je upoštevati razmere v državi in dejansko poslušati ljudi. Ti so vse bolje informirani in vse več zahtevajo. Ne smejo se srečevati s produkti, ki jih ne razumejo. In ko se bo to uresničilo, bomo v zavarovalništvu doživeli vnovično rast."
Miro Kaluža, Slovensko zavarovalno združenje

"V svetu je toliko inovativnih produktov, ki jih je treba k nam le pripeljati. Veliko se lahko naredi na tako imenovanem asistenčnem področju, tudi pri pomoči starejšim generacijam."
Iztok Cimperman, Allianz
anon-298853 sporočil: 769
[#2271795] 18.11.13 12:23 · odgovor na: Gustl (#2270081)
Odgovori   +    0
Če je to res potem gre pa popolnoma neposlovno prakso in diskriminatorno politiko zavarovalnice do svojih zunanjih in notranjih sodelacvev.
Ali si predstavljate da bi npr. zastopnik BMW-ja v Slovenijo imel različne cene avtomobilov za svoje dealerje, sam pa bi Avte prodajal za 20 % ceneje?
P.S sicer pa menim da gre bolj za reklamno sporočilo, saj nas TIna vabi k temu že skraj eno leto.
murje sporočil: 5.120
[#2277426] 25.11.13 10:16
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: murje 25.11.2013 10:28
PRIMERI DOBRE PRAKSE - I.del:

Na svidenje, 50-odstotni bonus!

»Pred štirimi leti sem na lizing kupil novo vozilo v avtohiši. Po nasvetu prodajalca sem avto zavaroval prek njihove zavarovalnice in nisem niti pomislil na kakršnekoli negativne posledice. Letos pa sem ženi kupil vozilo in pri tem hotel uveljaviti bonuse s svojega prejšnjega zavarovanja. Takrat pa so me na zavarovalnici razsvetlili, da to ne bo mogoče, saj vsi bonusi iz avtomobilskega zavarovanja zapadejo v treh letih od zadnjega zavarovanja. Ker me v avtohiši na to niso opozorili, sem izgubil 50-odstotni bonus, ki sem ga pridobival deset let,« se je na nas obrnil razburjeni bralec. »Stranka pri nakupu vozila najverjetneje ni bila obveščena, da ji podjetje, ki ji je ponudilo ugodno zavarovanje, ne ponuja njene police, temveč koristi v imenu in na račun lizingodajalca njegovo skupinsko polico,« pojasni Aleš Bajt, direktor podjetja Abba zavarovanje, ki zastopa večino velikih zavarovalnic, in doda: »Ker zavarovanja lahko prodajajo tudi za zavarovanje nespecializirana podjetja, kot so banke, tehnični pregledi, prodajalci vozil, kmalu pa tudi peki in mesarji, nastajajo za zavarovanca neljube težave. Opažamo, da je večina strank ob informiranju o nevarnosti izgube bonusa dobesedno šokirana.«

Bajt pravi, da sami stranko, če imajo podatek, da ima zavarovanje sklenjeno po skupinski polici, na to opozorijo, in če se strinja, naredijo polico in aktivirajo njen bonus. »Zavarovalnice, ki jih zastopamo, to je večina večjih razen Triglava, imajo vse, razen Zavarovalnice Maribor (ZM), pravilo zapadlosti bonusa po treh letih,« še pojasni. Pri ZM lahko zavarovanci svoj že pridobljeni bonus prenesejo na drugo vozilo v obdobju petih let, potem ko ga niso več koristili. »Pri tem pa bi opozorili, da se pridobljeni bonus lahko prenaša samo med zakonci, otrok ga lahko pridobi le ob dedovanju,« pojasnijo v Zavarovalnici Maribor. In kaj o primeru našega bralca pravijo v eni izmed avtohiš? »Težko komentiram, saj ne poznam podrobnosti. Lahko pa rečem, da svojim strankam ponujamo ugodnosti pri zavarovanju, pri katerem uporabljajo svoje lastne police, na katerih lahko koristijo že pridobljene bonuse. Primer, kot ga opisujete, se pri nas ne more zgoditi,« pojasni Tomaž Mikulan iz Avtotehne VIS. Prakse so torej različne, zato bodite pozorni. Preden nasedete lepim besedam prodajalcev, torej dobro pretehtajte ponudbe, saj je lahko dolgoročna škoda včasih precej večja od nekaj trenutno privarčevanih evrov.
Vir: Moje Finance, september 2013

* Praksa Leasing hiš, da zavarovancem ponudijo 50% komercialnega popusta, kar pa ni isto, kot obračunanih in uveljavljenih 50% bonifikacije, ki jih zavarovanec pridobi skozi leta sklenjenih zavarovanj, je po svoje razumljiva, saj imajo za takšno ravnanje napisano pogodbo z zavarovalnico ali večimi zavarovalnicami, ki takšno prakso dovoljujejo in podpirajo. Po drugi strani pa s svojimi komitenti sklepajo police s samo določenimi zavarovalnicami in samo za določena kritja, ki pogostoma ne ktijejo poškodbe na parkiriščih, stekla, živali, ogledala, itd. Ob tem ne gre pozabiti, da se pridobi ob sklenitvi avtomobilskega zavarovanja vsako leto 5% popusta oziroma nižji premijski razred in da tako potrebujemo kar 10 let, za pridobitev 50% bonifikacije. Po drugi strani, pa je vprašanje morale in etike, da nekdo dobi enaki maksimalni popust, kot drugi, ki že deset let pridno in brez nesreče plačuje zavarovalno premijo. Novejša praksa je pokazala, da se sklepajo tudi zavarovanja za daljši čas npr. za 5 let, tako kot zgoraj navedeni primer, veliko vprašanje pa je, kdo namreč plača ta famozni priznani 50% komercialni popust. Po vsej verjetnosti ga plača sam komitent ob leasing obrokih, le da so zadeve že vkalkulirane v samo ceno storitve, ki kar kliče po bolj transparentnejšem poslovanju. Poleg vsega skupaj, pa so sedaj te tegobe odpravile t.i. družinske police, na katerih pa tudi otroci pridobivajo komercialne popuste in tudi vsako leto po 5% bonifikacije, kar pa tudi prinaša razne rizike ter klavzule oziroma izgubo popusta za najmanj eno leto v primeru prometne nesreče. Za naše zavarovalnice pa tako ali tako ni pomembno, kdo naredi stranki zavarovalno polico, saj mi le-ta tako ali tako izplača dogovorjeno ali pa če hočete določeno provizijo, samo, da je polica sklenjena. Posebej tudio zato, ker sama zavarovalnica po zakonu o zavarovalništvu, odgovarja tudi za dejanja in ravnanja sklenitelja zavarovalne police, kot bi to naredila in sklenila sama. Potem pa se pač dogajajo tudi takšni primeri, ko žal zavarovanec potegne ta kratko.

Strani: 1