Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[#2267933] 13.11.13 13:25
Odgovori   +    6
Pri VW so zelo zadovoljni nad dosežkom tovarniških voznikov, varčevanje pa vseeno ne bi bilo možno brez podpore vgrajenih naprednih tehnologij v BlueMotion različico. Sem spadajo sistem start/stop, rekuperacija,
Mene pa zanima nekaj: koliko so bodo taksni avti varcni, ko bodo recimo stari 10 let? Ali pa bo do takrat vecina vgrajenih "naprednih tehnologij" ze crknila, ali pa zahtevala draga popravila, brez katerih avto ne bo sel cez tehnicnega?
anon-5231 sporočil: 64
[#2267987] 13.11.13 13:49
Odgovori   +    9
Kljub vsemu pa se ni jasno, kaksen je bil stil voznje. Kot premicna zapora ceste se da marsikaj dosecti. Je pa vprasanje, kako realna je ta voznja v vsakdanjem prometu, se posebaj pri nas na Balkanu...
anon-297107 sporočil: 330
[#2268003] 13.11.13 13:55
Odgovori   +    6
Kje so zdaj hibridi?
chef sporočil: 2.986
[#2268007] 13.11.13 13:58 · odgovor na: anon-5231 (#2267987)
Odgovori   +    0
Povprecna je bila nekaj cez 70 na uro, kar ni ravno nepremicnina.
anon-197386 sporočil: 1.225
[#2268064] 13.11.13 14:33 · odgovor na: (#2267923)
Odgovori   +    5
[NavadniNimda]
Torej ni le Monte Carlo in nazaj, ampak tudi Copenhagen in nazaj... Zdej me pa zanima, kateri osel bi sploh hotel nazaj? Pa še pol tanka bencina bi mu ostalo! :D
A se ni gospod Lovse vrnil v SLO iz mesteca Monte Carlo? Torej enega poznamo.
bc123a sporočil: 48.253
[#2268328] 13.11.13 18:07 · odgovor na: (#2268299)
Odgovori   +    3
[alek14]
Kaj naprimer?
Nekoliko bolj izpostavljen je start/stop, drugo pa nima kake veze s trajnostjo. Rekuperacija je narejena preko elektronike alternatorja (samo drugo krmiljenje), znižano notranje trenje motorja (podaljša
No, ravno elektronika in kaksno napredno krmiljenje me skrbi. Ker poznam tak primer iz Volvota, ki je recimo v svoje avte ze 15 let nazaj dajal neke ekstra pumpe za vpihovanje zraka v izpusni sistem, ki dosezejo, da tudi pri mrzlem katalizatorju avto doseze polno izgorevanje. Benefit je bil, da je avto ze od starta z nizkimi emisijami (torej kak kilometer ali dva voznje razlike, potem je pa vseeno). Problem pa je, da se te pumpe kvarijo, stanejo ranga 400 EUR po kosu, in zaradi slampaste zasnove tudi vsaka zamenjana crkne po letu ali dveh.

Skratka, neznanske komplikacije zato, da je avto malenkost bolj "ekoloski". Najbolj se splaca, tako pisejo po forumih, crknjeno pumpo kar odklopiti (z sofware hackom), in na tehnicnega iti s preverjeno vrocim motorjem.
0514In1 sporočil: 249
[#2268514] 13.11.13 22:19 · odgovor na: (#2268413)
Odgovori   +    0
Največja neznanka je start stop, ki vsebuje nekatere res divje novosti, ki so potrebne ravno zato, da povečano število ugašanj ne bi vplivalo na celotno zanesljivost sistemov. Tu je malo kontradikcije, saj se s povečanjem kompleksnosti težko zagotovi enako zanesljivost...
start stop sistem je star že več kot 15let, zakaj bi bil neznanka ?
kavboj džimi sporočil: 23
[#2268634] 14.11.13 07:55
Odgovori   +    2
To sporočilo je izbrisal avtor (19.05.2022 20:56)
pobalin sporočil: 14.456
[#2268727] 14.11.13 09:19 · odgovor na: anon-197386 (#2268064)
Odgovori   +    3
[barclay]
A se ni gospod Lovse vrnil v SLO iz mesteca Monte Carlo? Torej enega poznamo.
Če sem prav razumel njegov položaj, se je ves čas vračal sem in tja, ker je tu služil, tam pa trošil.
chef sporočil: 2.986
[#2268837] 14.11.13 10:54 · odgovor na: kavboj džimi (#2268634)
Odgovori   +    0
Monte Carlo zato, ker je bil najbližje tej razdalji. Do Pariza je predaleč za v obe smeri, avto bi prišel dlje od Londona, ne bi dosegel Madrida...sorry, če te je tako zmotilo.
anon-285442 sporočil: 40
[#2268855] 14.11.13 11:19
Odgovori   +    2
Enkrat sem na nekem nemškem TV kanalu gledal kako to zgleda... avto shujša za 500 kg... plastična vrata, havba, čimveč delov iz lažjih materialov, brez prepotrebne nesnage.... bil je tudi golf, 5 generacija... in ja, rezultat je bil podoben... ampak ta avto ni za na cesto...

Strani: 1