55 min
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
55 min
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
60 min
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
1 ura
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
2 uri
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
2 uri
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
2 uri
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
4 ure
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
7 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
7 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
13 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
13 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
14 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
15 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
15 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 3
16 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
17 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5
18 ur
Henrik Fisker: v službi oblikoval izjemne avtomobile, kot podjetnik pa že drugič pred bankrotom 5
18 ur
V Poljanski dolini protestno zaprli cesto Gorenja vas-Hotavlje

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Bitka električnih vozil prihaja v Evropo

Teme v drugih forumih o teh vsebini:   Avto (1)

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-204390 sporočil: 13.528
[Glavni forum] Tema: Bitka električnih vozil prihaja v Evropo
[#2228885] 26.09.13 21:56 · odgovor na: anon-167244 (#2228412)
Odgovori   +    0
[andi1111]
vickibedi, ni problema.

Vzemi Opel Amper, ki stane 38.000 EUR - 4.000 EUR subvencije in prideš na 34.000 EUR. Olje, filtri,... se menja na 2 leti, zavor nikoli (regeneracija). Moja trenutna povprečna poraba, odkar imamo Ampero je 0.58l/100km. Na vsakih 10.000km privarčujem cca. 1.000 EUR za gorivo, s tem, da je elektrika slovensko gorivo in moj denar za elektriko ostane v Sloveniji, tretjina bencinskega denarja pa gre iz Slovenije.

Zdaj pa vzemi primerljiv BMW serija 3 (lahko tudi Golf7 2.0 TDI BlueMotion s primerljivo opremo Amperi). Povej mi, koliko stane, koliko je poraba in mi prosim naredi primerjavo, pa da vidimo.

Mimogrede, tega ti ni potrebno delati, ker je bil v začetku leta že narejen tak test v AvtoMagazinu, ko je bila še cena Ampere 45.000 EUR.
Se opravičujem, ampak me nisi prepričal. Primerljiv bencinar ali dizel je od 10-15 tisočakov cenejši (npr. Golfa, ki ga omenjaš, dobiš spodobno opremljenega za enih 22 tisočakov). Po drugi strani povprečni voznik prevozi 16.000 km letno, to pomeni v desetih letih približno 15.000 stroška za gorivo. Ta znesek se skoraj v celoti kompenzira z višjo ceno električnega avta. Če upoštevaš še menjavo baterij, ki te čaka po osmih letih, boš z električnim avtom v minusu, da ne omenjam krajši domet , pomanjkanje polnilnih mest ipd. Če bodo podobno kot pri sončnih elektrarnah ukinili subvencije, bo z "elektičarji" konec. Ne dvomim, da bodo električni avti enkrat v prihodnosti pametna alternativa, vendar pa šele takrat, ko ne bodo več gnani na baterije, ki so, takšne kot so danes, slepa ulica.