Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Z vinjetami do cenejše vožnje po avtocestah?
sporočil: 48.253
Nadzornica je napisal(a):Ponavljam vprasanje.
Nisem tega rekla.. Ne vem iz katere luknje si ti pobegnil, da vzameš vse tak, k tebi paše.. :-/
Čist preveč radi se primerjamo z zahodnoevropskimi državami, plače pa ostajajo iste...
Tvoja placa je odvisna od tvojega delodajalca in tebe, cena vinjete od drzave.
Zakaj bi naj bilo po tvoje to povezano in zakaj bi naj bila cena vinjete argument za zvisevanje plac?
sporočil: 3
A ti ne zastopiš, al se sam delaš?
Ni fora moje plače (se ne pritožujem), temveč povprečne plače, glede na ceno vinjete.. In ta (cena) je absolutno previsoka! Tisto prej je bilo samo figurativno, če pa ne znaš brat med vrsticami, ti pa lahko tut pomagam.. :P
A bo šlo zdaj? :D
Ni fora moje plače (se ne pritožujem), temveč povprečne plače, glede na ceno vinjete.. In ta (cena) je absolutno previsoka! Tisto prej je bilo samo figurativno, če pa ne znaš brat med vrsticami, ti pa lahko tut pomagam.. :P
A bo šlo zdaj? :D
sporočil: 3.507
Zadnja sprememba: anon-106499 07.03.2008 11:10
Nadzornica je napisal(a):
A ti ne zastopiš, al se sam delaš?
Ni fora moje plače (se ne pritožujem), temveč povprečne plače, glede na ceno vinjete.. In ta (cena) je absolutno previsoka! Tisto prej je bilo samo figurativno, če pa ne znaš brat med vrsticami, ti pa lahko tut pomagam.. :P
A bo šlo zdaj? :D
Svašta :) Figurativno, med vrsticami,.... :) Povej da si malo preveč površno požez vsekala pa bo :) Fakt je da so naše ceste svinjsko drage, in račun se izstavlja, in se bo izstavljal še kar nekaj naslednjim rodovom...žal..
sporočil: 2.087
Nadzornica je napisal(a):
A ti ne zastopiš, al se sam delaš?
Ni fora moje plače (se ne pritožujem), temveč povprečne plače, glede na ceno vinjete.. In ta (cena) je absolutno previsoka! Tisto prej je bilo samo figurativno, če pa ne znaš brat med vrsticami, ti pa lahko tut pomagam.. :P
A bo šlo zdaj? :D
Sorry da se vmešam sam meni ni jasno; ali je cena izgradnje, vračanja kreditov, asfalta, vzdrževanja pri nas toliko nižja kot je nižja povprečna plača od povprečne nemške? Po moje ni, zato ne vem kaj ima povprečna plača z ceno vinjete...
(razen če ne meniš da je to pač še en davek, ki pade v skupni proračun in ker smo socialna državabi tudi to morali plačevati ( po možnosti progresivno) v odvisnosti od višine prihodkov)
sporočil: 48.253
Nadzornica je napisal(a):
A ti ne zastopiš, al se sam delaš?
Ni fora moje plače (se ne pritožujem), temveč povprečne plače, glede na ceno vinjete.. In ta (cena) je absolutno previsoka! Tisto prej je bilo samo figurativno, če pa ne znaš brat med vrsticami, ti pa lahko tut pomagam.. :P
A bo šlo zdaj? :D
Zakaj bi naj bila cena vinjete kakorkoli odvisna/vezana na povprecno placo?
Imamo pac svinjsko drage avtoceste.
Oglasam se zato, ker mi je ta mentaliteta slovenske raje debilna. Imeli bi nacionalni interes, jebali bi tujce, oddajali posle domacim fantom, nakupovali samo pri domacih trgovcih...
ko pa pride racun za to (tule recimo v obliki drage vinjete) se pa sklicujete na nizke place. E pa ni povezave med povprecno placo in ceno vinjete. Povezava je med ceno avtocest in ceno vinjete.
sporočil: 2
Glede uvedbe vinjet se najbolj pritožujejo ultra hiper škrti
Ljubljančani, ki gredo parkrat na leto po avtocesti. Bojujo se, da
bodo tistih parkrat plačali 11 EUR namesto 6 EUR. Neki
pametnjakovič je celo rekel, da bo profitirala manjšina, ki se vsak
dan vozi iz provinc v službo v Ljubljano ali še huje, da bo od
uvedbe vinjet na stranskih cestah večji promet. Popolna
budalaština. Vsi, ki se vozimo (in nas je ogromno) vsak dan od
daleč v službo sedaj ne uporabljamo avtocest. Ker so pač predrage.
Z vinjetami pa bi jih zagotovo začeli uporabljati. Razbremenili bi
lokalne ceste, prišparali bi na času, manj bi bilo nesreč. Kar pa
se tiče nekaj patološko škrtih Ljubljančanov pa itak nima pomena
razpravljati.
sporočil: 2
Glede uvedbe vinjet se najbolj pritožujejo ultra hiper škrti
Ljubljančani, ki gredo parkrat na leto po avtocesti. Bojujo se, da
bodo tistih parkrat plačali 11 EUR namesto 6 EUR. Neki
pametnjakovič je celo rekel, da bo profitirala manjšina, ki se vsak
dan vozi iz provinc v službo v Ljubljano ali še huje, da bo od
uvedbe vinjet na stranskih cestah večji promet. Popolna
budalaština. Vsi, ki se vozimo (in nas je ogromno) vsak dan od
daleč v službo sedaj ne uporabljamo avtocest. Ker so pač predrage.
Z vinjetami pa bi jih zagotovo začeli uporabljati. Razbremenili bi
lokalne ceste, prišparali bi na času, manj bi bilo nesreč. Kar pa
se tiče nekaj patološko škrtih Ljubljančanov pa itak nima pomena
razpravljati.
sporočil: 2.286
Jap, saj pravim različnih primerov je veliko, bom povzel
svojega.
Jaz se precej vozim v LJ, CE, KP...in sem iz zasavja, se pravi imam v obeh smereh možnost ali avtocesto ali za savo. In grem po avtocesti iz zelo preprostih vzrokov, ker ni toliko možnosti:
1) da bom naletel na radar ( preteklost kaže, da me kazni za savo stanejo več kot avtocesta ),
2) se ne bom ponesrečil po tako nevarni cesti, ki je polna skal,
3) ne bom izgubil živcev po tisti ovinkasti cesti,
itd...
Jaz se precej vozim v LJ, CE, KP...in sem iz zasavja, se pravi imam v obeh smereh možnost ali avtocesto ali za savo. In grem po avtocesti iz zelo preprostih vzrokov, ker ni toliko možnosti:
1) da bom naletel na radar ( preteklost kaže, da me kazni za savo stanejo več kot avtocesta ),
2) se ne bom ponesrečil po tako nevarni cesti, ki je polna skal,
3) ne bom izgubil živcev po tisti ovinkasti cesti,
itd...
sporočil: 801
To je damo drugi način za davek na večino avtomobilov. In vozili se
bomo več, če bomo hoteli izkoristiti vinjete. Je to za boljšo
čistost zraka? Nisem proti vinjetam, vendar ali naj bodo pol
cenejše ali pa naj bodo tudi za krajši rok (en dan, en teden,en
mesec)in temu primerno cenejše. Ne vidim razloga, da bi za sto
evrov na leto dodatno podpirala dars (za cestnino ne porabim več
kot 50 evrov na leto), pa še temu se lahko izognem, se bom pa
vozila z vlakom.
In ko smo že pri vlakih, ne bi razmišljali o tem, da bi spravili tranzit na železnico in kaj naredili za naše ceste, ki jih tovornjaki pošteno uničujejo?
In ko smo že pri vlakih, ne bi razmišljali o tem, da bi spravili tranzit na železnico in kaj naredili za naše ceste, ki jih tovornjaki pošteno uničujejo?
sporočil: 173
meni se zdijo vinjete praktična stvar.
Vendar ob tem je treba narediti optimalen predlog.
Mislim, da cene višje kot v Avstriji ne pridejo v poštev. ko bo vlada zagotovila enake plače avstrijskim potem se lahko igra s cenami. PREDLOG NE SME ONEMOGOČITI PREBIVALCE IZ SREDNJEGA IN NIŽJEGA RAZREDA,da bo še bolj prikrajšan in ne bo mogel potovati.
Ostale ceste bodo sigurno bolj obremenjene in ne manj in to pomeni obnova vozišč, vožnja skozi naselja, več prometnih nesreč in stroški v zvezi s tem, upad turizma domačih gostov, slabe udeležbe na različnih prireditvah in s tem propad privatne iniciative itd.lJUDJE SE VEDNO PRILAGODIJO, vlada mora vedeti za posledice svojih odločitev.
Vendar ob tem je treba narediti optimalen predlog.
Mislim, da cene višje kot v Avstriji ne pridejo v poštev. ko bo vlada zagotovila enake plače avstrijskim potem se lahko igra s cenami. PREDLOG NE SME ONEMOGOČITI PREBIVALCE IZ SREDNJEGA IN NIŽJEGA RAZREDA,da bo še bolj prikrajšan in ne bo mogel potovati.
Ostale ceste bodo sigurno bolj obremenjene in ne manj in to pomeni obnova vozišč, vožnja skozi naselja, več prometnih nesreč in stroški v zvezi s tem, upad turizma domačih gostov, slabe udeležbe na različnih prireditvah in s tem propad privatne iniciative itd.lJUDJE SE VEDNO PRILAGODIJO, vlada mora vedeti za posledice svojih odločitev.
sporočil: 2.286
Ljudje zadnje čase tako radi omenjajo NIZKE PLAČE, izgleda da za
vsako stvar predpostavljajo, da mora njena cena izhajati iz višine
plače, zakaj je miselnost takšna ne vem.
Včeraj imel problem s kolegico, ki mi je trdila da imajo v avstriji v zdravstu vsaj 3 krat večjo plačo, nekateri pa celo 6 krat večjo, kot v sloveniji. To od medicinskih sester naprej....baje je gledala na TV in so predstavili konkretne podatke.
Včeraj imel problem s kolegico, ki mi je trdila da imajo v avstriji v zdravstu vsaj 3 krat večjo plačo, nekateri pa celo 6 krat večjo, kot v sloveniji. To od medicinskih sester naprej....baje je gledala na TV in so predstavili konkretne podatke.
sporočil: 1
Dejansko se strinjam z dodatkom pri nakupu goriva, kajti vse ostalo
ne bo "pošteno" - kdor več troši (beri: vozi), naj tudi več
prispeva za infrastrukturo. Poleg tega pa verjetno slabše vpliva na
ceste in okolje tisti
sporočil: 6.680
Sturc je napisal(a):
ultra hiper škrti Ljubljančani
nekaj patološko škrtih Ljubljančanov
unutrasnji neprijatelj?
sporočil: 1.205
Točno, avtocesta je bistveno bolj varna, pa še policajev je manj,
zato je dolgoročno izbira za vožnjo po avtocestah pravilna
odločitev. Sicer se mi pa zdi predlagana cena za vinjeto previsoka,
včeraj sem ujel enga po TV, ki predlaga 150 EUR letno za osebne
avtomobile in zvišanje tarife za tovornjake. Mislim, da je to zelo
razumen predlog.
sporočil: 950
Vsaka spodbuda mobilnosti delovne sile je dobrodošla. Slovenija se
je odločila za centralizacijo, tako da imamo večino državnih
institucij in s tem služb v Ljubljani. Nepravično je zaračunavati
ljudem visoke cestnine, če nimajo možnosti zaposlitve v lokalnem
okolju. Konec koncev vsi plačujemo davke za javne službe, le zakaj
jih ne bi še za ceste?
sporočil: 950
Vsaka spodbuda mobilnosti delovne sile je dobrodošla. Slovenija se
je odločila za centralizacijo, tako da imamo večino državnih
institucij in s tem služb v Ljubljani. Nepravično je zaračunavati
ljudem visoke cestnine, če nimajo možnosti zaposlitve v lokalnem
okolju. Konec koncev vsi plačujemo davke za javne službe, le zakaj
jih ne bi še za ceste?
sporočil: 547
ABC mora ostat za tiste voznike kiso 2krat ali5 krat na avtocesti
na leto in teh je ogromno naj bo POŠTENO.
sporočil: 2.087
ffigaro je napisal(a):
ABC mora ostat za tiste voznike kiso 2krat ali5 krat na avtocesti na leto in teh je ogromno naj bo POŠTENO.
Evo tukaj so vsi za pošteno, ko pa predlagaš EDS, da bi plačali vsi vsaj procentualno enako, (po moje je pošteno to da bi plačali vsi absolutno enako) je pa takoj ogenj v strehi...
sporočil: 5.199
Vinjete za osebna vozila so v pomanjkanju boljše rešitve optimum
trenutka. Ne razumem pa, kako so se lahko odločili, da jih za
tovornjake ne bo? Me prav zanimajo argumenti.
sporočil: 5.199
johc je napisal(a):Razlog je, da e-cestninjenje ne bo končano do 2012. In tako ti preostanejo le možnosti, izmed katerih je vinjeta najugodnejša (lahko plačuješ z bencinom, s čimer se tranzit lahko izogne cestninam ali pa ostaneš na sedanjem sistemu, kjer imaš do Maribora in nazaj na poti šest cestninskih postaj in tisti z obvoznice še vedno ne plača nič)
sem zapravil 40 evrov sedaj bom plačeval 200 evrov na leto nekdo, ki se vsak teden vsaj 5-6 dni vozi po obvoznici ali po avtocesti in se izogiba plačevanjeu se je vrsto let vozil zastonj, sedaj pa bo z vinjeto zopet prišel do velikega popusta!
Ni pa mi jasno, kaj bodo s tovornjaki in zakaj so se tako odločili? Ali je to kakšen lobby? Zakaj ne dragih vinjet za tovorni tranzit?
sporočil: 3.218
Pa to je idiotizem prve vrste. Uvedba vinjet ustreza tistim, ki se
danes vozijo več in bi z vinjetami plačevali manj. Proti so tisti,
ki se danes vozijo manj in bodo z vinjetami na slabšem. To se
pravi, nepravično za obe kategorije. Kdo ima zopet interes, da
sistem, ki temelji na dejanski uporabi, menja za nekaj, kar bo
nepravično za večino voznikov. Za take idiotizme bomo porabili pa
še ogromno denarja. Današnji sistem je relativno dober, absolutno
pa boljši od vinjet. Če ne ustreza povsem, ga je treba poenotiti z
evropskim sledljivim sistemom, s katerimi bi zopet lahko plačevali
vsako uporabo cest (tudi v tujini), ampak po dejanskih kilometrih,
ne pa zopet po pavšalu. Skrajni čas za menjavo ministra, ki bo
pokuril ogromne vsote denarja za nekaj, kar je že vnaprej slabše od
obstoječega.
sporočil: 5.199
0917Metro je napisal(a):
Evo tukaj so vsi za pošteno, ko pa predlagaš EDS, da bi plačali vsi vsaj procentualno enako, (po moje je pošteno to da bi plačali vsi absolutno enako) je pa takoj ogenj v strehi...
:) Meni se to tudi zdi zelo zanimivo. Škoda, da naše fakultete nimajo toliko smisla za humor, da bi dale študentom za raziskovat takšne stvari.
sporočil: 182
Ja le zakaj bi bile obvoznice izzvzete??????? Letna do 200 EUR je
dobra cena - kdor se ne vozi velikokrat naj ima možnost za dnevno,
tedensko, mesečno. Veliko se nas vozi po stranskih iz principa! Da
bo mene nekdo od MB do LJ 3x nate...l?! Enkrat se mi je zelo
mudilo, pa sem na cestninski postaji Tepanje čakala ca. 15 minut
(pridem iz Ptuja in po stari cesti od Slovenske Bistrice do
Tepanja, kjer grem ponavadi gor, imam pribitka v času od 5 - 10
minut). Od takrat me osrednja cestninska postaja v Tepanju ni vidla
več!! Zelo so skregani z zdravo pametjo tisti, ki so se spomnili
načina cestninjenja, ki obstaja na Štajerskem, Dolenjskem in
Gorenjskem. Kdor je največ zaslužil pri postavljanju abotnih kučic
za pobiranje cestnine, bi moral na sramotilni steber (če ima ja..a,
bi mogel viseti na njih)! Vinjete so nujne predvsem zaradi tranzita
(ki verjetno ne bi takal goriva v Sloveniji, ker je tako majhna, da
je majhna verjetnost, da goriva zmanjka prav tu - predvsem, če bi
bila cena nezanimiva), drugače bi res bilo najbolj pravično
vgraditi vse skupaj kar v nekoliko višjo ceno pogonskih goriv (kot
ima npr. Nemčija). Najboljša za vse uporabnike bi bila najbrž
mešanica obojega: del cestnin pobran z vinjetami + nekaj centov pri
gorivih (tukaj bi se razgubil argument, da bo tisti, ki največ
uporablja AC, plačal "premalo". ZA VINJETE govori toliko argumentov
(praktičnost, čas, ekologija...), da so vsi protiargumenti res
absurdni!
sporočil: 1.963
Sto Evrov za vinjeto za vse! Vse ceste, vsa vozila! Tovornjake pa
pod drag ABC! Namreč en tovornjak uniči cesto več kot 40.000 vozil!
sporočil: 182
Shaman - za spodnji sestavek ti iskreno čestitam. Svaka čast tebi
in nobel inteligentischen ostereicheren! Dodala bi le še to:
Ostereicherji kamionarjem od Beča (Wien) do Solengrada (Saltzburga)
zaračunajo 150 EUR + še za to morajo dobiti posebne dovolilnice!
Butalci pa vso to uničevalsko drhal iz vzhoda spustijo/mo čez
Slovenistan za nekaj evrov!!!! Tukaj naj naši "butalci" iščejo
rezerve, ne pa v naših plitvih žepih!!!
sporočil: 702
ja je dražje
sedaj sem imel ABC in dal letno nekje do 50 evrov za tistih nekaj voženj (iz ekološke osveščenosti pa še 20 evrov za tablico, ki bo sedaj vredna nič!)
tisti, ki ste se izgobali na Vodicah in v Dragomlju niste dali nič
porabili pa 400 800 evrov na leto ali še več
sedaj boste porabili 400 ali 800 evrov in plačali 200 jaz pa bom porabil 40 evrov in plačal 200, kje ti je tvoja pasja logika
na psu
pa še ta ti je pobegnil
tukaj na forumu vidim, da je polno neizobraženih ljudi ki ne vedo niti koliko je ena plus ena!!!
na minsitrstvih pa ni dosti slabše!!!
sedaj sem imel ABC in dal letno nekje do 50 evrov za tistih nekaj voženj (iz ekološke osveščenosti pa še 20 evrov za tablico, ki bo sedaj vredna nič!)
tisti, ki ste se izgobali na Vodicah in v Dragomlju niste dali nič
porabili pa 400 800 evrov na leto ali še več
sedaj boste porabili 400 ali 800 evrov in plačali 200 jaz pa bom porabil 40 evrov in plačal 200, kje ti je tvoja pasja logika
na psu
pa še ta ti je pobegnil
tukaj na forumu vidim, da je polno neizobraženih ljudi ki ne vedo niti koliko je ena plus ena!!!
na minsitrstvih pa ni dosti slabše!!!
sporočil: 182
Aleksander - ne serji! Še enkrat globoko razmisli o vsem, kar si
napisal! Najbrž si z Ljubljane in ti paše, da se s svojo igračko
zastonj podiš po Ljubljanski obvoznici! Zakaj hudiča bi
naj bil Lj-obroč izvzet iz cestninjenja???? Glede na višji
standard Ljubljančanov in dostopnost do AC - križa, bi bilo fair,
da bi imeli za močvirnike 2 nalepki (ena za AC križ + še ena
za ugodnosti centralne infrastrukture v Lj!). To v oklepaju je bolj
provokacija - čeravno na mestu.
Če si po globokem razmisleku še vedno proti vinjetam, ti priporočam, da se zapelješ iz Ljubljane do Maribora - pa nato po isti poti nazaj; če ti še ne bo potegnilo, se na razcepu Malence obrni še proti Dolenjski ter se odpelji do Obrežja... potem pa nazaj proti močvirju. Če boš še vedno zagovornik obstoječega pobiranja cestnine imaš najbrž prste vmes pri dobavljanju abotnih kučic na AC ali si pa popolnoma NOR!
Če si po globokem razmisleku še vedno proti vinjetam, ti priporočam, da se zapelješ iz Ljubljane do Maribora - pa nato po isti poti nazaj; če ti še ne bo potegnilo, se na razcepu Malence obrni še proti Dolenjski ter se odpelji do Obrežja... potem pa nazaj proti močvirju. Če boš še vedno zagovornik obstoječega pobiranja cestnine imaš najbrž prste vmes pri dobavljanju abotnih kučic na AC ali si pa popolnoma NOR!
sporočil: 21
EVABAH je napisal(a):
Glede na višji standard Ljubljančanov in dostopnost do AC - križa, bi bilo fair, da bi imeli za močvirnike 2 nalepki (ena za AC križ + še ena za ugodnosti centralne infrastrukture v Lj!). To v oklepaju je bolj provokacija - čeravno na mestu.
To ugodnost centralne infrastrukture plačujemo v višjih cenah stanovanj, se ti ne zdi. In zato ta komentar ni na mestu.
sporočil: 702
Zadnja sprememba: anon-36653 07.03.2008 13:09
to je tudi zelo dobra rešitev 0,03 evra/l in eleganta samo, da
bi iz tega morali potem obnavljati tudi magistralke in občinske
ceste, ker bi se nabralo res veliko prometapa vinjete za kamionarje tudi lepa rešitev
sam sem včeraj tudi razmišljal o tem!
predpostavka
Petrol v Sloveniji prodal v letu 2007 1,67 mio ton nafte in proizvodov in da je od tega recimo polovico goriva in polovico kurilnih olj je to cca. 50 mil evrov kar pa je premalo ob predpostavki, da ima Petrol 50% delež pri prodaji pogonskih goriv znese to 100 mio. evrov(za 200 mil kolikor jih hočejo!)
ne vem kam je namenjena cestina, ki jo plačamo ob registaciji!? tam se plača glede na kW pogonskega motorja
če ima kdo točnejše podatke naj jih vrže gor
ne vem koliko bi se nabralo od kamionov še dodatno!