Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Kje je glava?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

čarli sporočil: 13.178
[Glavni forum] Tema: Kje je glava?
[#2134708] 02.06.13 23:16 · odgovor na: anon-274438 (#2134704)
Odgovori   +    7
[zmrda]
> [rava]
> našteti ukrepi ne bi prinesli ničesar, ker bi itak vse sproti pokradli.
> rešitev so multinacionalke s kapitalom, tehnologijo in znanjem.

In bodo kaj?

a) imele tu proizvajanje nečesa.... kar vodi v vprašanje.. zakaj hudiča bi to delali tu, saj dobrih kadrov ni (veliko), pa še drakonske davke imamo
No saj mislim, da je ona že s tem namigovala, da bi se morali znižati davki in multinacionalke bi prišle k nam;)
b) nudile svoje produkte / storitve.. hja.. to pa že delajo.. pač v ekonomsko smiselnem obsegu. Slovenija je za marsiker biznis enostavno premejhna, ni kritične mase. Ali pa - ni kritične mase tistih, ki bi imeli kaj več. Pač rezultat "vsi smo enaki" politike.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2134708

Strani: 1

anon-274438 sporočil: 2.890
[Glavni forum] Tema: Kje je glava?
[#2134716] 02.06.13 23:25 · odgovor na: čarli (#2134708)
Odgovori   +    10
[čarli]
> [zmrda]
> > [rava]
> > našteti ukrepi ne bi prinesli ničesar, ker bi itak vse sproti pokradli.
> > rešitev so multinacionalke s kapitalom, tehnologijo in znanjem.
>
> In bodo kaj?
>
> a) imele tu proizvajanje nečesa.... kar vodi v vprašanje.. zakaj hudiča bi to delali tu, saj dobrih kadrov ni (veliko), pa še drakonske davke imamo

No saj mislim, da je ona že s tem namigovala, da bi se morali znižati davki in multinacionalke bi prišle k nam;)
Žal ni dovolj. Če hočeš imeti neke razvojne centre, moraš imeti najprej strokovnjake. Koliko strokovnjakov na novih področjih pa imamo? Pazi, recimo Lek-Sandoz(Novartis) ni isto, kajti zaradi Leka je šlo toliko in toliko ljudi študirat farmacijo in novartis je prevzel infrastrukturo + znanje.

Zakaj bi pa pri nas imeli razvojne oddelke MS, IBM, RedHat, SAP? Resursov je malo, najboljši so itak že v tujini.

Na drugi strani spektra, v bolj potrošniškem segmentu imaš recimo Starbucks, ki je na fortune 100, pa ga v Sloveniji ni. Pravzaprav je resno prisoten samo McDonalds, BK je malo bolj za hec, DK je šel rakom žvižgat. Odsotnost teh znamk je zanimiva - očitno enostavno ni kritične mase, da bi zadeva tekla po njihovi formuli. Oziroma so potrebe dovolj dobr pokrite z lokalno folkloro (burek, kafiči; ki mi je mimgrede ljubša). Tudi če bi multinacionalka prišla, to ne bi ustvarjalo nove vrednosti, ker bi pač moral crknit kak kafič...

Precej neizkoriščen pa je v Sloveniji turizem. Ampak dokler se ga gremo kot neko precej družbeno dejavnost, ki je precej sama sebi namen, namesto da se resnično osredotočimo na kupce in njihove potrebe, bo tudi tu žalost.

Strani: 1