Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gustl sporočil: 13.629
Pika kartica je eden najbolj neizkoriščenih assetov Mercatorja. Podrobno lahko spremljajo preference potrošnika, ma niti enkrat se mi ni zgodilo, da bi poizkušali kakšen cross ali up sell na podlagi teh podatkov.

Še kot kupca v Mercator spletni trgovini, kjer je res enostavno, me niso spomnili, da mi je morda zmanjkalo praška, naj pridem po novega, če pa kupim še mehčalec, dobim pa še čistilno krpico, ki je itak ne rabim, naročim pa vse skupaj.

Vse, kar so mi ponudili, je nakup plenic, ker kupci, ki so kupili banane, so pogosto kupili tudi plenice. Sori, ne nosim jih...še.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2133943

Strani: 1

anon-49022 sporočil: 830
[Gustl]

Vse, kar so mi ponudili, je nakup plenic, ker kupci, ki so kupili banane, so pogosto kupili tudi plenice. Sori, ne nosim jih...še.
:)

Mene pa čudi, da še niso uštekali, da je treba NA POLICAH, blizu plenic dati še pivo, vsaj tisto najbolj prodajano! Ker, ko te žena pošlje po plenice...
pobalin sporočil: 14.456
[Gustl]
Pika kartica je eden najbolj neizkoriščenih assetov Mercatorja. Podrobno lahko spremljajo preference potrošnika, ma niti enkrat se mi ni zgodilo, da bi poizkušali kakšen cross ali up sell na podlagi teh podatkov.
Kljub temu je bila za marketinško direktorico leta 2011 izbrana direktorica strateškega trženja v Mercatorju. Leta 2011 "prestižna" nagrada, leta 2013 (najbrž) prodaja firme Hrvatom.
Podobno kot marketinška direktorica leta 2010 iz Ljubljanskim mlekarn, katerih večinski delež so leta 2013 prodali Hrvatom (s francoskim lastnikom).
In marketinški direktor leta 2009 iz Droge Kolinske, ki je bila leta 2010 prodana Hrvatom.

V Deželi moramo imeti res cel kup vrhunskih marketingarjev, da so njihove firme tako zanimive za tuje investitorje. :-)
Še kot kupca v Mercator spletni trgovini, kjer je res enostavno, me niso spomnili, da mi je morda zmanjkalo praška, naj pridem po novega, če pa kupim še mehčalec, dobim pa še čistilno krpico, ki je itak ne rabim, naročim pa vse skupaj.
Mercatorjeva spletna prodajalna je pa sploh katastrofa, eklatanten primer stran vrženega aduta po načelu ni važno, kakšna je, samo da jo imamo. Ampak, kaj bi drugega pričakoval od firme, ki še leta 2013 ne obvlada samodejnega vodenja in naročanja zalog v prodajalnah, ker se ukvarja z dnevnim prestavljanjem robe po policah in nastavljanjem akcijskih cen po diktatu marketinških "genijev" iz stolpnice. Ali pa razlaganju, zakaj ovitki Mercatorjeve znamke po letu ali dveh spet dobivajo nov "design". Sami prelomni ukrepi v korist kupcev, ugleda in zdravega poslovanja firme!

Pa sem zagovornik "nacionalnega" interesa v distribuciji, a ne na način Mercatorja, za katerega imam že od njihove nore ekspanzije naprej občutek, da so izgubili zmožnost trezne analize in preudarnega ukrepanja.

Strani: 1