Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Nemški avti prvaki v zavajanju pri porabi goriva
Strani: 1 2
sporočil: 13.528
Zastava 101, bencin 1.1 letnik 197x, mestna vožnja - poraba 10
litrov
Opel corsa bencin, 1.2, letnik 2009, mestna vožnja - poraba 8,5 litra.
Opel corsa bencin, 1.2, letnik 2009, mestna vožnja - poraba 8,5 litra.
sporočil: 218
čas vnosa: 29.05.13 11:44
Ciljno usmerjen pretenciozen članek. Zavajajo vsi s ciljem boljše
prodaje.
sporočil: 2.300
čas vnosa: 29.05.13 11:51
Ljudje božji in temu se čudite-tisti ,ki mislijo ,da avto klase S
pije 4,8 litra pa magari dizla je idiot.Tudi npr.motor 350 CDI ne
more biti ravno šparovček-avto tehta cca 2 toni,dodajmo še 4
potnike,2 klimi in luči in istalo elektriko,širše in večje
pnevmatike in se peljimo npr 160,seveda no poraba takoj zglednih
14-15 litrov ,vse ostalo so nategi sktartka nič ne gre na
nič.Manjši kot je motor in večja je kibla večja je poraba ,ker je
motor vedno v rdečem polju.
sporočil: 18.363
Polski fiat piči poki, par žličk. Smo se hecali. Lep dan.
P.S. Za 6 litrski buick pa je bilo nekoč priporočljivo, da se motor med tankanjem ugasne sicer zna tankanje trajat. Sproti porablja.
Sicer pa naj ne kupuje avta kdor nima za bencin. Menda velja še danes.
P.S. Za 6 litrski buick pa je bilo nekoč priporočljivo, da se motor med tankanjem ugasne sicer zna tankanje trajat. Sproti porablja.
Sicer pa naj ne kupuje avta kdor nima za bencin. Menda velja še danes.
sporočil: 1.393
S tistim lepljenjem trakov mogoče zmanjšajo porabo na drugi
decimalki, ampak problem je bolj fundamentalen, namreč da cikel
vsebuje neživljenjsko nizke pospeške (41 sekund do 70km/h !),
hitrost 120km/h pa drži natanko 10 sekund (izmed 1180).
en.wikipedia.org/wik...ving_Cycle
Če bi po avtocestah vozil s hitrostjo 100km/h tudi ne bi bil problem dosegati porabe po specifikaciji. Po mojem je tudi to, da nekateri pravijo, da so pred 30 leti kurili manj goriva povezano s takrat redkejšo mrežo avtocest. Kakšno desetinko litra mogoče prispeva še obvezna uporaba luči, ki je tudi ni v testu. Dvomim pa, da gre za neko sistematično razliko med nemškimi in francoskimi/japonskimi proizvajalci - prej za nemški način vožnje.
en.wikipedia.org/wik...ving_Cycle
Če bi po avtocestah vozil s hitrostjo 100km/h tudi ne bi bil problem dosegati porabe po specifikaciji. Po mojem je tudi to, da nekateri pravijo, da so pred 30 leti kurili manj goriva povezano s takrat redkejšo mrežo avtocest. Kakšno desetinko litra mogoče prispeva še obvezna uporaba luči, ki je tudi ni v testu. Dvomim pa, da gre za neko sistematično razliko med nemškimi in francoskimi/japonskimi proizvajalci - prej za nemški način vožnje.
sporočil: 1.393
[dpd]Ima pa Peugeotov motor (če je dizel) :-).
Ford je nemški, kuri toliko kot piše in to vseh 10 let :)lp
sporočil: 1.393
[alek14]Ja, tisto cijazenje v 2. prestavi res ni dobro za porabo. Imaš prav. Najbrž je res vse v nizki hitrosti (povprečje čez cel cikel je 33km/h).
Nizki pospeški povečujejo porabo goriva, večji pa jo znižujejo. Vem, da se sliši čudno, a tako je.
sporočil: 32.212
[NavadniNimda]... ja, in banda pokvarjena komunajzerska skupnoskledarska jugoslovanceljska za tvojega Golfa sploh ne da več toliko, kot si dal za njega ti, ko si ga kupil in plačal pošteno, po tržni ceni ...
VW Golf 2012: poraba do mililitra natančno taka, kot piše na plakatu. Priporočam!
sporočil: 26
čas vnosa: 29.05.13 12:36
Nizki pospeški povečujejo porabo goriva, večji pa jo znižujejo.ok, sem praktično laik, zato prosim za nekaj prizanesljivosti...
Vem, da se sliši čudno, a tako je.
torej, zakaj tvoja navedba drži? ker je končna hitrost dosežena prej?
na pogled mora avto premagovati večji upor in za hitrejši premik porabi več moči.
tudi med semaforji je boljše voziti bolj enakomerno, ne pa impulzivno.
sporočil: 13.528
[NavadniNimda]Ma nemoj... in to je ?
VW Golf 2012: poraba do mililitra natančno taka, kot piše na plakatu. Priporočam!
sporočil: 1.393
[kqxu]Gre nekako za to, da je termodinamski izkoristek motorja najboljši pri relativno nizkih obratih in še kar veliki, vendar ne polni, moči (ne vem točno, mogoče pedal plina na 2/3, ali kaj takega). Zato je bolje pospešiti v tem območju (se pravi, dokaj hitro), potem pa hitro v ustrezno visoko prestavo in enakomerno naprej.
> Nizki pospeški povečujejo porabo goriva, večji pa jo znižujejo.
> Vem, da se sliši čudno, a tako je.
ok, sem praktično laik, zato prosim za nekaj prizanesljivosti...
torej, zakaj tvoja navedba drži? ker je končna hitrost dosežena prej?
na pogled mora avto premagovati večji upor in za hitrejši premik porabi več moči.
tudi med semaforji je boljše voziti bolj enakomerno, ne pa impulzivno.
Da med semaforji nima smisla dosegati previsoke hitrosti in potem zavirati je jasno, ampak tu je vprašanje, kako optimalno pospešiš do neke dane hitrosti. Je pa treba ujeti ustrezno točko, ker preveč plina lahko hitro poveča porabo (ne vem, če je še tako, ampak včasih so pri visoki obremenitvi noter zlivali velike količine bencina samo zato, da so z njim hladili ventile).
sporočil: 26
čas vnosa: 29.05.13 12:57
moram reči, da še vedno ne razumem, sem hotel še nekakšno analogijo
vleči s hitrostjo svetlobe :)
ok, razumem, da obstaja nek optimalen način pospeševanja, ampak težko bi zato postavil neko trditev, da je hitrejše pospeševanje bolj varčno. MORDA je, ne vem, ampak to se potem verjetno nanaša za čisto določene pogoje, torej le za določeno območje obratov, obtežitve itd. kako pa ta graf izgleda inu kako ga upoštevati vsakodnevno, pa... huh? :)
ok, razumem, da obstaja nek optimalen način pospeševanja, ampak težko bi zato postavil neko trditev, da je hitrejše pospeševanje bolj varčno. MORDA je, ne vem, ampak to se potem verjetno nanaša za čisto določene pogoje, torej le za določeno območje obratov, obtežitve itd. kako pa ta graf izgleda inu kako ga upoštevati vsakodnevno, pa... huh? :)
sporočil: 1.393
Zadnja sprememba: anon-84062 29.05.2013 13:10
[kqxu]Za en konkreten motor ga imaš recimo tukaj:
kako pa ta graf izgleda inu kako ga upoštevati vsakodnevno, pa... huh? :)
de.wikipedia.org/wik...hskennfeld
Vsakodnevno upoštevati: poskušaš motor poganjati tam, kjer ima najboljši izkoristek - pri nizki moči okoli 1500 obr/min, pri višji moči do 2500 obr/min (dizel).
sporočil: 14.015
[NavadniNimda]pa si se že kaj vozil z njim ali ga samo gledaš na plakatu?
VW Golf 2012: poraba do mililitra natančno taka, kot piše na plakatu. Priporočam!
sporočil: 14.015
[NavadniNimda]jebal te VW, če so pa to mililitri pa bi rad videl tega golfa ...
> [vickibedi]
> > [NavadniNimda]
> > VW Golf 2012: poraba do mililitra natančno taka, kot piše na plakatu. Priporočam!
>
> Ma nemoj... in to je ?
5,1 v medmestni vožnji (50-90 km/h)
6,7 v kombinirani medmestni vožnji + avtocesta (130 km/h), recimo LJ-Portorose.
7,8-10 v mestni vožnji po LJ.
1,4 bencinar, 118 Kw.
sporočil: 14.015
[NavadniNimda]aha, zdaj pa verjamem da po tistem klancu v dolino ne porabi več kot par mililitrov.
Evo ga tule:
www.team-vw.si/viewt...84&t=20689
sporočil: 26
čas vnosa: 29.05.13 13:54
pa saj tile "priporočeni obrati" so potem že itak posebej
indicirani na obratomeru, in je tisto "hitrejše pospeševanje je
varčnejše od počasnega" potem povsem odvisna od invididualne
interpreteacije. se opravičujem, ker sem morda bil pikolovski,
morda ne bi smel tako resno vzeti, sploh pri (teoretičnem)
pospeševanju v rdečem območju :)
sporočil: 134
Premijske cene, premijsko zavajanje. Pa ne zgolj z visoko ceno in
navidezno kakovostjo, očitno se nemški avtomobilski velikani do
pasu v blatu tudi pri laganju o porabi goriva. Zdaj lahko zgolj
čakamo, kaj si bodo v njihovih PR oddelkih izmislili za
preusmeritev pozornosti na svoje tekmece. Predvidevam, da bodo v
naslednjih 14 dnevih poslali v eter vsaj kakšno debelo laž o
Toyoti, Hondi ali pa morda Kiji, ki jih v smislu prodajne rasti
vedno bolj ogroža.
sporočil: 32.212
Zadnja sprememba: najobj 29.05.2013 14:47
[fibonaci]... čuj, če bi ti imel tako tablico na svojem avtu, ti tudi ne bi porabil več kot par mililitrov ...
> [NavadniNimda]
> Evo ga tule:
> www.team-vw.si/viewt...84&t=20689
aha, zdaj pa verjamem da po tistem klancu v dolino ne porabi več kot par mililitrov.
P.S.: zdaj me še najbolj zanima, če je bila tablica že prišraufana, pa je NavadniNimda ni mogel odšraufat ... khmm, ali pa je NavadniNimda tako ponosen na svojega Golfa, ki ga je kupil in plačal pošteno, po tržni ceni ...
sporočil: 7.327
[NavadniNimda]Ja, tudi moj Renault Megane 2004 1.6 16V porabi točno toliko, kot je deklarirano. Težava je v tem, da sem psihopat in se večinoma fijakam 90 km/h po AC za tovornjaki. Če pa že prehitevam, pa 110 km/h in kuj nazaj na vozni pas na 90 km/h.
VW Golf 2012: poraba do mililitra natančno taka, kot piše na plakatu. Priporočam!
sporočil: 7.327
[alek14]Če ne laže moj števec trenutne porabe, ti lahko le pritrdim. Počasno pospeševanje precej poveča porabo, hitro pospeševanje pa nekako logaritemsko v primerjavi s počasnim.
> [andrej71]
> S tistim lepljenjem trakov mogoče zmanjšajo porabo na drugi decimalki, ampak problem je bolj fundamentalen, namreč da cikel vsebuje neživljenjsko nizke pospeške (41 sekund do 70km/h !),
Nizki pospeški povečujejo porabo goriva, večji pa jo znižujejo. Vem, da se sliši čudno, a tako je.
Enako konkretni klanci pozitivno vplivajo na porabo. Zakaj? Ker greš na drugi strani dol v leru, avto pa se ne ustavlja. Pri nestrmem klancu se poraba konkretno poveča, a pri spustu moraš vsake toliko dodati plin, sicer se avto začne ustavljati.
Človek postane resnični ekspert v optimiziranju porabe, če plačuje benz iz lastnega žepa in to na konkretne razdalje. :)
sporočil: 13.528
[NavadniNimda]Bi verjel morda za tretjo alinejo (čeprav je 7,8 verjetno bližje uradnemu podatku, 10 pa najbrž bližje realnemu, pozimi z mrzlo mašino na kratke razdalje najbrž še kakšen liter več..). Sicer pa ja, realno v kombinirani vožnji ( 60 mesto: 40 relacija, reciva pri 140 na uro na relaciji) bi se ga dalo spravit na kakih 7,5 litra....
> [vickibedi]
> > [NavadniNimda]
> > VW Golf 2012: poraba do mililitra natančno taka, kot piše na plakatu. Priporočam!
>
> Ma nemoj... in to je ?
5,1 v medmestni vožnji (50-90 km/h)
6,7 v kombinirani medmestni vožnji + avtocesta (130 km/h), recimo LJ-Portorose.
7,8-10 v mestni vožnji po LJ.
1,4 bencinar, 118 Kw.
sporočil: 21.898
Težava je v tem, da sem psihopat in se večinoma fijakam 90 km/h po AC za tovornjaki. Če pa že prehitevam, pa 110 km/h in kuj nazaj na vozni pas na 90 km/h.pa se ti zavedas, koliko goriva gre med prehitevanjem. ne nori no!
sporočil: 5.934
Bil v Nemčiji na traku, kjer sestavljajo avtomobile. Če se švabatu
glih vsakastvar ne porine v roke in ne pade glih tko kot je treba
že rovar in dela šajs. V glavnem to je folk ki je tako len pa
razuzdan da glava boli.
sporočil: 735
Mojemu avtu računalnik pokaže po koncu izpraznjenega tanka
4,6l/100km porabe. A če delim natankane litre v polnem tanku z
prevoženimi km, dobim 6-6,4 l/100km. Totalna natega.
sporočil: 13.178
Zadnja sprememba: čarli 29.05.2013 20:03
[NavadniNimda]Svojo tablico maš. Hudo:)
Evo ga tule:
www.team-vw.si/viewt...84&t=20689
PS: Če bi jo kdaj videl prej bi si rekel evo pa je nekdo ukradel nick nimdi s foruma financ:)
sporočil: 13.178
[bacekjon]Ja točno tako kot si zapisal;)
Mojemu avtu računalnik pokaže po koncu izpraznjenega tanka 4,6l/100km porabe. A če delim natankane litre v polnem tanku z prevoženimi km, dobim 6-6,4 l/100km. Totalna natega.
Strani: 1 2