Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Utrgal se je plaz naročil letal

Strani: 1

dronyx sporočil: 4.602
[#2053280] 19.03.13 12:55
Odgovori   +    10
Utrgal se je plaz naročil letal...
Logično! Denar na bankah ni več varen, zlato je precenjeno, nepremičnine padajo, ostane nam samo še investicija v letala.
bigl sporočil: 18.363
[#2053421] 19.03.13 14:27
Odgovori   +    2
Adrie ni med kupci letal zgleda. Oni menda letala najamajo po potrebi. Lep dan.
anon-11907 sporočil: 4.590
[#2053430] 19.03.13 14:35 · odgovor na: bigl (#2053421)
Odgovori   +    4
Res ne vidim razloga, zakaj bi Adria na moj račun kupovala letala.
Winter007 sporočil: 494
[#2053442] 19.03.13 14:39 · odgovor na: dronyx (#2053280)
Odgovori   +    3
Kot zanimivost:

Nedavni vpogled v zgodovino svetovne letalske industrije od leta 1948 naprej kaže zanimivo bilanco... MINUS 32 milijard ameriških dolarjev.

Fajn biznis :)

W.
roger13 sporočil: 11
[#2053490] 19.03.13 15:00 · odgovor na: Winter007 (#2053442)
Odgovori   +    6
Ja, če hočeš v letalski industriji postati milijonar, moraš biti najprej milijarder. (je reku Richard Branson :) )
pobalin sporočil: 14.456
[#2053509] 19.03.13 15:17
Odgovori   +    0
Kapo dol za B737! Skoraj pol stoletja ima pa je še kar v programu - jasno, z mnogimi izboljšavami. Kakšna je razpolovna doba modela dobrega računalnika ali mobitela ali fotoaparata? Morajo majhne škatle za tipkanje, telefoniranje ali fotografiranje res vsakih nekaj let iznajti čisto na novo?

Sicer pa po Wikipediji tudi absolutno zmaga A320 z 9.156 kosi:
en.wikipedia.org/wik...deliveries
anon-274438 sporočil: 2.890
[#2053556] 19.03.13 15:52 · odgovor na: anon-11907 (#2053430)
Odgovori   +    1
[Rac]
Res ne vidim razloga, zakaj bi Adria na moj račun kupovala letala.
Šparat neglede na to, koliko stane?

CRJ mi je zelo ljubo letalo in Adrija ima dejansko razkošje legspejsa (glede na to, da sem Star Alliance Gold, imam en majčken kilometrine). Je pa pač na žalost tako, da je za kratke regionalne lete primeren edino turboprop, ki je počasnejši in ima manjšo porabo.
anon-274438 sporočil: 2.890
[#2053557] 19.03.13 15:53 · odgovor na: bigl (#2053421)
Odgovori   +    0
[bigl]
Adrie ni med kupci letal zgleda. Oni menda letala najamajo po potrebi. Lep dan.
Vsa letala se menjajo po potrebi.
anon-274438 sporočil: 2.890
[#2053560] 19.03.13 15:57 · odgovor na: pobalin (#2053509)
Odgovori   +    1
[pobalin]
Kapo dol za B737! Skoraj pol stoletja ima pa je še kar v programu - jasno, z mnogimi izboljšavami. Kakšna je razpolovna doba modela dobrega računalnika ali mobitela ali fotoaparata? Morajo majhne škatle za tipkanje, telefoniranje ali fotografiranje res vsakih nekaj let iznajti čisto na novo?
Ključ je ravno v izboljšavah. Zakoni fizike so kakršni pač so in dokler se ne greš letečega krila, je trup s krili priločno vse, kar imaš na voljo - zato stari dizajni še vedno dobro funkcionirajo.
Jasno, zamenjala se je vsa avijonika (tako da je primerjava škatl za tipkanje čisto mimo, saj je bil originalni kokpit čisto drug, kot je danes), zamenjali so se motorji, prišli so wingleti...
pobalin sporočil: 14.456
[#2053578] 19.03.13 16:18 · odgovor na: anon-274438 (#2053560)
Odgovori   +    0
[zmrda]
Ključ je ravno v izboljšavah. Zakoni fizike so kakršni pač so in dokler se ne greš letečega krila, je trup s krili priločno vse, kar imaš na voljo - zato stari dizajni še vedno dobro funkcionirajo.
Jasno, zamenjala se je vsa avijonika (tako da je primerjava škatl za tipkanje čisto mimo, saj je bil originalni kokpit čisto drug, kot je danes), zamenjali so se motorji, prišli so wingleti...
Enako bi lahko rekel za ergonomijo, trpežnost... Mene ne bi nič motilo, če bi Nokia še danes ponujala neskončno izboljšane telefone, na katerih optimalno obliko in funkcionalnost smo se že dobro navadili (npr. 6110). Če bi npr. Canon vedel, katera ohišja so optimalna in v njih samo izpopolnjeval elektroniko, če bi pri HP vedel, kateri model ima sicer vse zadnje dosežke, ampak je tipkovnica še vedno tako dobra kot nekoč in ima skozi leta optimizirano ohišje... Na koncu bi tudi Microsoftu dal nekaj evrov za izboljšan Windows 7, da mi ne bi bilo treba pri njihovem zadnjem kriku glumiti vzhičenega najstnika, ki z veseljem najmanj en teden preigrava nove ikone in menije, ker meni, da je to mega kul.
Ja, v letih sem že... :-)
anon-274438 sporočil: 2.890
[#2053586] 19.03.13 16:29 · odgovor na: pobalin (#2053578)
Odgovori   +    1
[pobalin]
> [zmrda]
> Ključ je ravno v izboljšavah. Zakoni fizike so kakršni pač so in dokler se ne greš letečega krila, je trup s krili priločno vse, kar imaš na voljo - zato stari dizajni še vedno dobro funkcionirajo.
> Jasno, zamenjala se je vsa avijonika (tako da je primerjava škatl za tipkanje čisto mimo, saj je bil originalni kokpit čisto drug, kot je danes), zamenjali so se motorji, prišli so wingleti...

Enako bi lahko rekel za ergonomijo, trpežnost... Mene ne bi nič motilo, če bi Nokia še danes ponujala neskončno izboljšane telefone, na katerih optimalno obliko in funkcionalnost smo se že dobro navadili (npr. 6110). Če bi npr. Canon vedel, katera ohišja so optimalna in v njih samo izpopolnjeval elektroniko, če bi pri HP vedel, kateri model ima sicer vse zadnje dosežke, ampak je tipkovnica še vedno tako dobra kot nekoč in ima skozi leta optimizirano ohišje... Na koncu bi tudi Microsoftu dal nekaj evrov za izboljšan Windows 7, da mi ne bi bilo treba pri njihovem zadnjem kriku glumiti vzhičenega najstnika, ki z veseljem najmanj en teden preigrava nove ikone in menije, ker meni, da je to mega kul.
No, vsaj glede Canona... EOSi so že ene 20 let isti ;-)

Strani: 1