Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Župani: Projekt škofljiške obvoznice v brezizhodni situaciji
Strani: 1 2
sporočil: 2.499
imajo idealno šanso, da se sestanejo s tuerkotom - svetski
intelektualac bo zadevo uredil čez noč, manjkajoči glasovi pa mu
bodo tudi prišli prav
sporočil: 725
Da je minorna ogroženost ptic in metuljev pomembnejša od
ogroženosti ljudi in razvoja celih občin, je možno samo pri nas.
Pri nas kot kaže vodijo državo ljubitelji ptic in sindikalni
voditelji.
sporočil: 9.333
Ko je moč v rokah tistih, ki nočejo,
pamet pa pri tistih, ki znajo in hočejo,
se energije mrtvičijo, družbe 'jočejo.'
Sodražan
pamet pa pri tistih, ki znajo in hočejo,
se energije mrtvičijo, družbe 'jočejo.'
Sodražan
sporočil: 402
[BraneBr]Saj ne da se ne strinjam, samo pri nas se folk zavestno preseli nekam kjer ni dobre infrastrukture in potem maltratira državo, dokler jo ne dobi. In prosim ne mi omenjati domorodcev, če se bo gradilo, se bo gradilo zaradi prišlekov.
Da je minorna ogroženost ptic in metuljev pomembnejša od ogroženosti ljudi in razvoja celih občin, je možno samo pri nas. Pri nas kot kaže vodijo državo ljubitelji ptic in sindikalni voditelji.
sporočil: 83
Ne vem zakaj so župani tako vztrajni pri zagovarjanju trase čez
Barje (kakšni interesi jih vodijo??). Trasa vzhodno od Škofljice s
povezavo na avtocesto je:
- ekološko sprejemljiva,
- bistveno cenejša,
- ne teče po barjanskih tleh, kjer je težje graditi in
- je krajša
kot trasa čez Barje.
- ekološko sprejemljiva,
- bistveno cenejša,
- ne teče po barjanskih tleh, kjer je težje graditi in
- je krajša
kot trasa čez Barje.
sporočil: 13.178
Zadnja sprememba: čarli 14.11.2012 21:52
[silvek47]Mogoče zato ker je napreprostejša?
Ne vem zakaj so župani tako vztrajni pri zagovarjanju trase čez Barje (kakšni interesi jih vodijo??).
Trasa vzhodno od Škofljice s povezavo na avtocesto je:Kako veš da je cenejša? ne predstavljam si kje bi tekla vzhodno od škofljice kje je dosti poseljeno;) In s tem gradnja dražja. Da o terenu niti ne pišem...
- ekološko sprejemljiva,
- bistveno cenejša,
- ne teče po barjanskih tleh, kjer je težje graditi inkaj imaš pa na vzhodni strani? A mogoče ravnino?
- je krajšaKoliko krajša? Čez barje je cca 7km;) In ta cesta bi se priključila AC...
kot trasa čez Barje.
sporočil: 13.178
[ales16]Vsi tuneli? Pa saj je samo čez golovec na južni obvoznici in še ta je tro-pasoven;)
Interesa za obvoznico med politiki NI in to že 20 let! Vse "dogovarjanje" je le folklora za volilce. Problem je čisto praktične narave. Kakršenkoli direkten dostop "kočevarjev" do avtoceste povzroči zastoj na avtocesti, v primeru priključka v Šmarju to pomeni zastoj vsaj do Grosuplje, v primeru priklopa na LJ Ig pa kolaps južne obvoznice. Tako kažejo prometne študije! V bistvu potem manjka 3 pas na južni obvoznici oziroma so vsi tuneli premajhni.
Zato je veliko cenejše da se enkrat "napumpa" metulčkarje, enkrat je natiura 2000 enkrat je ... samo, da se NE doseže soglasja med ljudmi. Uspeva jim ODLIČNO!A pol si proti obvoznici al za?
sporočil: 3.152
ki so jo opravili na Švedskem in ki je pokazala, da en avtomobil, ki stoji ali ki vozi s hitrostjo do 10 kilometrov na uro, v naravo izpusti toliko trdih delcev kot skoraj 53 avtomobilov, ki vozijo s hitrostjo 80 kilometrov na uro.To se te dni dogaja v Mariboru, kjer se še komaj premikamo. Pa govorijo, da jih skrbi naše zdravje. :)
sporočil: 3.152
[čarli]Problem je v tem, da je prometa mimo Škofljice preprosto preveč (pravzaprav več kot na avtocestah v SV Sloveniji) in bo vsaka investicija finančno zelo zahtevna, ker boš moral prilagoditi vse ceste naokrog. Po moje čakajo na širitev južne obvoznice in začetka dolenjskega kraka.
Vsi tuneli? Pa saj je samo čez golovec na južni obvoznici in še ta je tro-pasoven;)
sporočil: 281
.. nima se kaj pogrezat,to je neumnost, saj se tudi obvoznica ne
pogreza pa gre čez barje, edini smiselni priključek je na
obvoznico- vse drugo je pravzaprav butasto, ker se ljudje vozijo v
LJUBLJANO ne pa nekam v Grosuplje ali Šmarje Sap in podobne
traparije
sporočil: 346
zakaj se ne zgledujejo po "horuk" projektih ki jih je in jih še
vodi župan najlepšega mesta na svetu?? Najprej hodiš naokoli z
lopato in si ogleduješ rožice, in blefiraš. ko se inšpekcije
"navadijo" da si kvazi neškodljiv pa jim v trenutku ko poogledajo
stran pripelješ na traso vso možno mehanizacijo in preden kdo
utegne napisat kakšno odločbo, je zadeva že narejena skoraj do
konca.. in potem jim itak ne ostane kaj dosti več kot da stvar
požegnajo še uradno... (poglejte tunel pod gradom in kongresni trg
press)
sporočil: 13.178
[Skippy]Ma cesta skozi barje niti ni tako zahtevna;) res je da bodo pač morali več nasipati materiala kot drugje, ma drugih problemov praktično ni ker tam ni ne hiš, ne hribovja (šla bi vzporedno z ižanko). Cesta bi se odcepila pri pijavi gorici in šla do južne lj obvoznice. S tem bi se razbremenila cesta za škofljico. Kar pa ne pomeni, da bi potem šel celoten promet po obvoznici (kot je očitno predvidevala študija o kateri je ales16 pisal), saj nekateri jo ne bi potrebovali ob konicah, če bi šli ven za odcep za rudnik. Po obvoznici bi šli pač tisti, ki grejo naprej v druge dele LJ. Zato je obvoznika preko obrobja barja še kako smiselna;)
> [čarli]
>
> Vsi tuneli? Pa saj je samo čez golovec na južni obvoznici in še ta je tro-pasoven;)
Problem je v tem, da je prometa mimo Škofljice preprosto preveč (pravzaprav več kot na avtocestah v SV Sloveniji) in bo vsaka investicija finančno zelo zahtevna, ker boš moral prilagoditi vse ceste naokrog. Po moje čakajo na širitev južne obvoznice in začetka dolenjskega kraka.
sporočil: 3.152
V tem primeru samo premakneš kolono iz obstoječe ceste na vzporedno
cesto in nisi rešil ničesar. Čimprej je potrebno tiste, ki pridejo
z juga, spravit na avtocesto, zaradi količine prometa pa jo moraš
razširiti.
sporočil: 13.178
[Skippy]Ne bo držalo saj si v tem primeru naredil več vzporednih cest. S tem pa si zmanjšal obremenitev samo na eni cesti ane;)
V tem primeru samo premakneš kolono iz obstoječe ceste na vzporedno cesto in nisi rešil ničesar.
Čimprej je potrebno tiste, ki pridejo z juga, spravit na avtocesto, zaradi količine prometa pa jo moraš razširiti.Ja saj in to je najboljša varianta po barju;)Najhitreje in najceneje se lahko izgradi. Seveda treba prisliti "ekologe" da ne vztrajajo pri takšnem habitatnem prostoru za metulja...
sporočil: 3.152
Zadnja sprememba: Skippy 15.11.2012 15:23
[čarli]Če nisi hkrati prometno prilagodil vseh ostalih prometnic, se na koncu promet steče na isto končno točko. Sicer ne poznam točnih načrtov, ampak dve vzporedni cesti, ki imata isti ali skoraj isti zaključek, nimata smisla.
> [Skippy]
> V tem primeru samo premakneš kolono iz obstoječe ceste na vzporedno cesto in nisi rešil ničesar.
Ne bo držalo saj si v tem primeru naredil več vzporednih cest. S tem pa si zmanjšal obremenitev samo na eni cesti ane;)
sporočil: 13.178
[Skippy]Lej tako gre ta stvar. Nova obvoznica bi potekala vzporedno z ižanko. Ampak ižanka je za tiste iz iga itd. Seveda jo uporabljajo tudi drugi v jutranjih konicah da ne grejo čez škofljico ker je tam obup. (no saj tudi na ižanki so kolone). Medtem ko promet skozi škofljico ne bi šel vzporedno z obvoznico. Dobro šel bi po določeni poti, ampak je fora, da bi se s to obvoznico izognil naseljenim območjem, uvozom na cesto, šoli, želežniškemu prehodu in petim semaforjem. Upam, da si sedaj dobil malo slike kaj se dogaja tam;)
> [čarli]
> > [Skippy]
> > V tem primeru samo premakneš kolono iz obstoječe ceste na vzporedno cesto in nisi rešil ničesar.
>
> Ne bo držalo saj si v tem primeru naredil več vzporednih cest. S tem pa si zmanjšal obremenitev samo na eni cesti ane;)
Če nisi hkrati prometno prilagodil vseh ostalih prometnic, se na koncu promet steče na isto končno točko. Sicer ne poznam točnih načrtov, ampak dve vzporedni cesti, ki imata isti ali skoraj isti zaključek, nimata smisla.
sporočil: 13.178
Zadnja sprememba: čarli 19.11.2012 22:44
[Skippy]Huh, u just dont get it a?:) Seveda bi rešila;) Ampak ti očitno več veš, brez vedenja. S tem se postavljaš ob bok slavnega s69. Žal...
Da ... rešila ne bi nič.
PS: Zato pa je tudi naša đamaharija fucked up ker vsak očitno misli, da vse ve o nekaterih stvareh čeprav se niso zgleda nikoli peljali mimo ob določenih odsekih...
sporočil: 3.152
Zadnja sprememba: Skippy 19.11.2012 23:09
[čarli]Da, po omenjeni cesti se res ne vozim. Gledam pa potek trase te obvoznice. S takim potekom ne zmanjšaš količine prometa - vhodni podatek je enak kot prej, izhodni iz obvoznice tudi, saj se ves promet zgrne na isto točko kot zdaj skozi vasi. Za zmanjšanje količin prometa moraš celotni prometni tok razcepiti (kar vedo tudi načrtovalci, zato ni čudno, da se toliko razmišlja o novem priključku na obvoznico).
PS: Zato pa je tudi naša đamaharija fucked up ker vsak očitno misli, da vse ve o nekaterih stvareh čeprav se niso zgleda nikoli peljali mimo ob določenih odsekih...
sporočil: 13.178
[Skippy]Bingo. O tem tudi pišem. zato pa vsak pameten inšpektor ne bi nioli postavljal semafor, ki je 50m odaljen od želežniškega prehoda. Ko bi vedel kakšne so gužve bi vedel, da je zelo velika možnost da kakšen avto ostane na tirih ko so take gužve...
> [čarli]
>
> PS: Zato pa je tudi naša đamaharija fucked up ker vsak očitno misli, da vse ve o nekaterih stvareh čeprav se niso zgleda nikoli peljali mimo ob določenih odsekih...
Da, po omenjeni cesti se res ne vozim.
Gledam pa potek trase te obvoznice. S takim potekom ne zmanjšaš količine prometa - vhodni podatek je enak kot prej, izhodni iz obvoznice tudi, saj se ves promet zgrne na isto točko kot zdaj skozi vasi.Jao jao:) Bog se usmili tvojega prometnega znanja. To da pišeš, da gre vse v eno točko preprsto ni res in je plod tvoje domišlije;) Ti bom probal še enkrat razložit. Če ne bo šlo pač vem s kom imam opravka. Evo pri pijavi gorici je razcep za ig. Tam gre kar nekaj folka ker ve, da so na škofljici gužve. Se pravi ti grejo skozi ig in na ižanko. Ko pridejo LJ grejo lahko na AC ali pa grejo naprej po ižanke in pol naprej se porazgubijo po različnih križiščih. Kdo je pač namenjen kam.
Tisti ki grejo proti školjici pa grejo naprej proti rudniku in se lahko tudi tam priključijo AC. Torej tle sta že dve različni točki ane;) No ta obvoznica skozi barje pa se bi prikjučila direkt na AC in s tem se bi zmanjšal pretok vozil skozi omenjene dve poti, ker Se bi nastala nova izhodiščna točka in ne ena in ista kot ti hočeš to dopovedati meni in očitno drugim.
Za zmanjšanje količin prometa moraš celotni prometni tok razcepiti (kar vedo tudi načrtovalci, zato ni čudno, da se toliko razmišlja o novem priključku na obvoznico).Pa saj TOČNO to bi se strorilo! Ampak ker očitno ne bereš dovolj dobro in se preveč prepričan v lasten prav pišeš takšne napačne zaključke. Kar pa moram priznati, da nisem navajen pri tebi. Dobro edino pri cepivih, ampak pustimo to;)
sporočil: 3.152
Zadnja sprememba: Skippy 20.11.2012 01:13
[čarli]Ta tvoj del me bega. Ali bi se priključila preko obstoječega AC priključka (vsaj tako kažejo načrti), s čimer bi priključek ohranila tudi dosedanja cesta; ali bi zgradili nov priključek (za kar pa nekako ni prostora)? Malo nejasno si zapisal.
No ta obvoznica skozi barje pa se bi prikjučila direkt na AC in s tem se bi zmanjšal pretok vozil skozi omenjene dve poti, ker Se bi nastala nova izhodiščna točka in ne ena in ista kot ti hočeš to dopovedati meni in očitno drugim.
sporočil: 13.178
[Skippy]Glej, priključila se bi sedanjemu izvozu in uvozu pri igu. Kar je tudi logično, saj ni praktično, da imaš izvoze vsakih sto metrov. Ampak je razlika ali se priključi na izhod za ig ali pa rudnik. In tisti, ki grejo skozi škofljico bi se na AC priključili na rudniku. Ampak ta promet bi vzela nova obvoznica, saj folk bi direktno prišel brez vsem morenj na AC. Še največja motja bi bila dejanski uvoz na AC samo. Tisti, ki bi še naprej šli skozi škofljico pač ne bi šli na AC (ni logike, če imaš obvoznico do AC), ampak bi šli naprej po dolenki. Tisti ki grejo na ižanko pa bi se lahko še vedno odločil da grejo na AC. Ampak ker je bi bila obvoznica bi se folk raje pripeljal direktno do AC in ne da mora delati ovinek čez. In še vedno bi tisti, ki grejo preko ižanke lahlo šli naprej proti cenrtu lj ali kam v drug del. In to seveda brez zastoja, ki nastaja sedaj vsakodnevno ob jutranji konici, ker bi pač obvoznica prevzela nase del prometa, ki želijo iti na AC...
> [čarli]
> No ta obvoznica skozi barje pa se bi prikjučila direkt na AC in s tem se bi zmanjšal pretok vozil skozi omenjene dve poti, ker Se bi nastala nova izhodiščna točka in ne ena in ista kot ti hočeš to dopovedati meni in očitno drugim.
Ta tvoj del me bega. Ali bi se priključila preko obstoječega AC priključka (vsaj tako kažejo načrti), s čimer bi priključek ohranila tudi dosedanja cesta; ali bi zgradili nov priključek? Malo nejasno si zapisal.
sporočil: 13.178
[Skippy]Glej, priključila se bi sedanjemu izvozu in uvozu pri igu oz rudnik nakupovalni center. Kar je tudi logično, saj ni praktično, da imaš izvoze vsakih sto metrov. Ampak je razlika ali se priključi na izhod za ig ali pa rudnik. In tisti, ki grejo skozi škofljico bi se na AC priključili na rudniku. Ampak ta promet bi vzela nova obvoznica, saj folk bi direktno prišel brez vsem morenj na AC. Še največja motja bi bila dejanski uvoz na AC samo. Tisti, ki bi še naprej šli skozi škofljico pač ne bi šli na AC (ni logike, če imaš obvoznico do AC), ampak bi šli naprej po dolenki. Tisti ki grejo na ižanko pa bi se lahko še vedno odločil da grejo na AC. Ampak ker je bi bila obvoznica bi se folk raje pripeljal direktno do AC in ne da mora delati ovinek čez. In še vedno bi tisti, ki grejo preko ižanke lahlo šli naprej proti cenrtu lj ali kam v drug del. In to seveda brez zastoja, ki nastaja sedaj vsakodnevno ob jutranji konici, ker bi pač obvoznica prevzela nase del prometa, ki želijo iti na AC...
> [čarli]
> No ta obvoznica skozi barje pa se bi prikjučila direkt na AC in s tem se bi zmanjšal pretok vozil skozi omenjene dve poti, ker Se bi nastala nova izhodiščna točka in ne ena in ista kot ti hočeš to dopovedati meni in očitno drugim.
Ta tvoj del me bega. Ali bi se priključila preko obstoječega AC priključka (vsaj tako kažejo načrti), s čimer bi priključek ohranila tudi dosedanja cesta; ali bi zgradili nov priključek? Malo nejasno si zapisal.
sporočil: 3.152
Zadnja sprememba: Skippy 20.11.2012 02:12
Ti to vse gradiš na predpostavki, da se bo izbrala ta različica.
Kar pa ni nujno res...Kar se mene tiče, bi bila najboljša različica obvoznica direkt na avtocesto pri Škofljici, saj se bo tam avtocesta itak širila. Res da bo dražja, ampak tudi okoljski ukrepi na barju bodo zelo dragi (tako finančno kot časovno za voznike).
sporočil: 13.178
[Skippy]Ta različica se bi že gradila če ne bi imeli vestih "ekologov", ki jih zelo skrbi metulji;)
Ti to vse gradiš na predpostavki, da se bo izbrala ta različica. Kar pa ni nujno res...
Kar se mene tiče, bi bila najboljša različica obvoznica direkt na avtocesto pri Škofljici, saj se bo tam avtocesta itak širila. Res da bo dražja, ampak tudi okoljski ukrepi na barju bodo zelo dragi (tako finančno kot časovno za voznike).Kje pri škofljici? Kje se bo AC širila? Ti ne raazumeš, da se po pijavi gorici izredno začne zgoščat promet. In stati začne vse že daleč pred želežniškim prehodom, ki je prva ovira v škofljici;)
sporočil: 3.152
Zadnja sprememba: Skippy 20.11.2012 02:48
Bolj težko veš, kaj bi se gradilo, če pa še različica nikoli ni
bila izbrana. Zdaj komaj poteka študija variant. In vse skupaj
zgleda, da se nagiba v smeri, da bo to dejansko samo obvoznica, ki
se bo na koncu stekla na staro cesto. :)Pač po najbližji poti od Pijave Gorice do avtoceste oz. rdeča varianta v študiji variant - je moj predlog.
sporočil: 13.178
[Skippy]To kar zdaj ti omenjaš poteka zaradi tega ker talibani za metulje ne pustijo da se gradi na obrobju barja. Namreč v zameno hočejo velikanske habitatne prostore. Drugače ne bi potekale nobene študije, ampak bi bila ta obvoznica že pred leti zgrajena;)
Bolj težko veš, kaj bi se gradilo, če pa še različica nikoli ni bila izbrana. Zdaj komaj poteka študija variant. In vse skupaj zgleda, da se nagiba v smeri, da bo to dejansko samo obvoznica, ki se bo na koncu stekla na staro cesto. :)
Pač po najbližji poti od Pijave Gorice do avtoceste oz. rdeča varianta v študiji variant - je moj predlog.Huh, in kaj je ta tvoj predlog boljši od obvoznice po barju? A si že izračunal koliko to stane? Jaz ti predlagam, da se prvo zapelješ parkrat po tej cesti po jutranji konici in potem imej predloge oz da boš potem razumel stvari o katerih ti pišem;)
sporočil: 3.152
Zadnja sprememba: Skippy 20.11.2012 12:50
[čarli]Zdaj pa pišeš neumnosti. Študija variant je obvezni sestavni del vsakega takega projekta. Tako pri nas kot v tujini. Tvoj predlog, kje bi naj potekala trasa, je sicer dober, samo zgleda, da so ga že zavrgli, zato bo to navadna obvoznica naselja, brez neposrednega priključka na AC.
To kar zdaj ti omenjaš poteka zaradi tega ker talibani za metulje ne pustijo da se gradi na obrobju barja. Namreč v zameno hočejo velikanske habitatne prostore. Drugače ne bi potekale nobene študije, ampak bi bila ta obvoznica že pred leti zgrajena;)
Huh, in kaj je ta tvoj predlog boljši od obvoznice po barju? A si že izračunal koliko to stane? Jaz ti predlagam, da se prvo zapelješ parkrat po tej cesti po jutranji konici in potem imej predloge oz da boš potem razumel stvari o katerih ti pišem;)V projektu se to vse natančno izračuna, tudi izgubljeni čas uporabnikov zaradi nižje omejitve (če bo res 50 oz. 70). Brez številk oba govorima na pamet.
sporočil: 13.178
[Skippy]Ti si tisti ki pišeš neumnosti;) To traso obvoznice so zavrgli samo zaradi metuljev in njihovih varuhov;) Druge paktične variante ni. Pa se lahko na glavo postaviš;) In še kdo drugi. In ja malo se pouči kako je zadeva potekala. Spet misliš, da vse veš...
> [čarli]
> To kar zdaj ti omenjaš poteka zaradi tega ker talibani za metulje ne pustijo da se gradi na obrobju barja. Namreč v zameno hočejo velikanske habitatne prostore. Drugače ne bi potekale nobene študije, ampak bi bila ta obvoznica že pred leti zgrajena;)
Zdaj pa pišeš neumnosti. Študija variant je obvezni sestavni del vsakega takega projekta. Tako pri nas kot v tujini. Tvoj predlog, kje bi naj potekala trasa, je sicer dober, samo zgleda, da so ga že zavrgli, zato bo to navadna obvoznica naselja, brez neposrednega priključka na AC.
> Huh, in kaj je ta tvoj predlog boljši od obvoznice po barju? A si že izračunal koliko to stane? Jaz ti predlagam, da se prvo zapelješ parkrat po tej cesti po jutranji konici in potem imej predloge oz da boš potem razumel stvari o katerih ti pišem;)Lepo da priznaš da pišeš na pamet;) In ni jo variante ki bi bila bolj praktična od obvoznice po robu barjaV(se druge variante so nekaj na pol in nepraktične ter tudi dražje). Ampak ker imamo naturo 2000 in prfuknjene varuhe metuljev pa imamo kar imamo. Drugače je šlo na vlado ta varianta že 2008 ko je še jajo bil na oblasti. Pol se je pa zamenjalo in so spet glumili kaj bi naredili. In NIČ ne morejo naresti, ker potem bi kršili naturo 2000 če ne zagotovijo drugih nadomestnih habitatov.
V projektu se to vse natančno izračuna, tudi izgubljeni čas uporabnikov zaradi nižje omejitve (če bo res 50 oz. 70). Brez številk oba govorima na pamet.
Strani: 1 2